Author |
Topic |
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 26/07/2010 : 20:08:18
|
Ještě bych se rád věnoval eutanazii (milosrdné umělé smrti nevyléčitelně nemocných, zejména pomocí při sebevraždě) živých tvorů a lidí:
Podle Filosofie rovnováhy není správná eutanazie ani u lidí, ani u ostatních živých tvorů, které nutně nepotřebujeme pro ochranu života. Důvodem tohoto odmítnutí eutanazie je, že při ní zabíjíme jak nemocné živé buňky těla živého tvora, tak jeho zdravé živé buňky, které si nezasloužily ničím smrt a nejsme je tedy oprávněni zabít. Zároveň jsme povinni využít jak u lidí tak u ostatních živých tvorů všechny nám dostupné léčebné prostředky a nám dostupné léčebné prostředky k utišení bolesti zlepšující jakost života nemocného živého tvora.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 26/07/2010 20:11:10 |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 26/07/2010 : 21:50:26
|
Dalibore.
Eutanázie by byla pro mnohé lidi řešení neřešitelného.Po smrti nikdo neví jak dlouho a jak kvalitně žil,jestli v životě trpěl, či netrpěl bolestí, prostě neví ani to, že vůbec někdy žil, protože vůbec nemyslí.Problém tkví v tom,že je eutanazie lehko zneužitelná k vraždě bez trestu. K vraždě toho, kdo má nějaký majetek, který chci získat já. Člověk trpící silnou bolestí bez možnosti uzdravení je snadno zneužitelný. Já bych za sebe s eutanazií i souhlasil,ale jen tehdy bylo li by toto doplněno tím, že veškerý majetek takového člověka propadne státu a to bez výjimky.Zemře li přirozenou smrtí,platí teprve dědické právo.Pak by příbuzní a blízcí bojovali za to,aby k eutanazii nedošlo a chránili by život nemocného jako ten svůj. A tak by byla eutanazie zákonem povolena,ale většina lidí by proti ní bojovala a to ve vlastním zájmu.Pak by mohlo platit toto. Předej svůj majetek potomkům a teprve pak požádej o eutanázii. A tak by o eutanazii požádali skutečně jen ti, kteří nemají jiné řešení a nikdo by je k čemusi takovému ani v nejmenším netlačil.V takovém případě bych proti eutanázii nebyl, protože by nebyla zneužitelná k vraždám.Nikdo vyjma státu by s eutanazie neměl zisk.No a stát nemá vlastní vůli ani choutky.
MB |
|
|
neronis
Ultragrafoman
Czech Republic
2110 Posts |
Posted - 27/07/2010 : 18:42:35
|
No, když ten majetek věnuješ státu je to sice, jako bys jej vyhodil oknem, ale ten motivační prvek příbuzných k tomu aby se nebohému snažili utrpení co nejvíce zpříjemnit (a euthanasie nebyla nutná) je zajímavá myšlenka.
Nicméně pokud by to vzali lidé jako předpoklad, spojovali by si s tímto nějaký zisk už automaticky. Přitom starost o příbuzné by měla vycházet z nějakých zkušeností a sociálních vazeb. Takhle by se to přeměnilo na holý business. Kdybych dojížděl za otcem na smrtelnou postel s vědomím, že můžu zdědit barák, nějaké vzájemné sympatie bych postupně vyloučil, protože by byly konfliktní. V ten moment bych chtěl aby trpěl co nejdéle, jinak z toho mít nebudu nic a to je už trochu masochismus. |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 29/07/2010 : 16:41:27
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
Žena jako nástroj Ďábla v podobě milosrdné či nemilosrdné smrti?
Žena v domácnosti většinou zastává úlohu kuchařky a převážně tak rozhoduje, co manžel, děti, domácí zvířata aj. doma jedí a pijí. Jídlo však představuje mrtvé živé tvory, žena tak zásadně rozhoduje o tom, který živí tvor bude zabit, aby byl snězen. Podle Filosofie rovnováhy stravuje-li se živý tvor milosrdně (tedy působí co možná nejméně smrti živých tvorů tak, aby přirozeně co možná nejméně cítili bolest), tak je rovněž jeho chování milosrdné a dobré a opačně je jeho chování nemilosrdné a zlé. Žena jako kuchařka tak má hlavní podíl na milosrdnosti, resp. nemilosrdnosti lidských dějin.
Muži by proto měli usilovat o co největší racionalizaci domácího vaření a nebát se, že nakonec budou podle svých zásad vařit sami.
Literatura: http://cs.wikipedia.org/wiki/Jin_a_Jang
( www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Žena bývá méně energická jako muž a závidívá mu jeho energii, vitalitu, psychologie zde mluví o genderové závisti, Sigmund Freud zde mluvil o závisti penisu. Žena chce muže připravit o jeho energii a tak ho nepřetržitě ničí, přesto je žena pro muže nejlepším společníkem v životě, protože s ní není nikdy nuda (stejně jako s Ďáblem, odpůrcem jehož má být nástrojem). Muž by si měl tedy vybrat ženu, která ho bude více milovat, a proto málo ničit. Jak získat takovou lásku radí Nový zákon v Bibli (Lukáš 7, 39-50), je třeba najít ženu, která muže skutečně potřebuje k životu, nikoliv ke zbytečnému zabíjení živých tvorů:
39Když to spatřil farizeus, který ho pozval, řekl si v duchu: „Kdyby to byl prorok, musel by poznat, co to je za ženu, která se ho dotýká, že je to hříšnice.“ 40Ježíš mu na to řekl: „Šimone, chci ti něco povědět.“ On řekl: „Pověz, Mistře!“ – 41„Jeden věřitel měl dva dlužníky. První byl dlužen pět set denárů, druhý padesát. 42Když neměli čím splatit dluh, odpustil oběma. Který z nich ho bude mít raději?“ 43Šimon mu odpověděl: „Mám za to, že ten, kterému odpustil víc.“ Řekl mu: „Správně jsi usoudil!“ 44Pak se obrátil k ženě a řekl Šimonovi: „Pohleď na tu ženu! Vešel jsem do tvého domu, ale vodu na nohy jsi mi nepodal, ona však skropila mé nohy slzami a otřela je svými vlasy. 45Nepolíbil jsi mne, ale ona od té chvíle, co jsem vešel, nepřestala líbat mé nohy. 46Nepomazal jsi mou hlavu olejem, ona však vzácným olejem pomazala mé nohy. 47Proto ti pravím: Její mnohé hříchy jsou jí odpuštěny, protože projevila velikou lásku. Komu se málo odpouští, málo miluje.“ 48Řekl jí: „Jsou ti odpuštěny hříchy.“ 49Ti, kteří s ním byli u stolu, začali si říkat: „Kdo to jen je, že dokonce odpouští hříchy?“ 50A řekl ženě: „Tvá víra tě zachránila, jdi v pokoji!“
Literatura: Jan Poněšický a kol., Člověk a jeho postavení ve světě, TRITON, Praha 2006 s. 156 |
Edited by - Dalibor Grůza on 06/09/2010 19:41:17 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 30/07/2010 : 12:56:07
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
Žena jako nástroj Ďábla v podobě milosrdné či nemilosrdné smrti?
Žena v domácnosti většinou zastává úlohu kuchařky a převážně tak rozhoduje, co manžel, děti, domácí zvířata aj. doma jedí a pijí. Jídlo však představuje mrtvé živé tvory, žena tak zásadně rozhoduje o tom, který živí tvor bude zabit, aby byl snězen. Podle Filosofie rovnováhy stravuje-li se živý tvor milosrdně (tedy působí co možná nejméně smrti živých tvorů tak, aby přirozeně co možná nejméně cítili bolest), tak je rovněž jeho chování milosrdné a dobré a opačně je jeho chování nemilosrdné a zlé. Žena jako kuchařka tak má hlavní podíl na milosrdnosti, resp. nemilosrdnosti lidských dějin.
Muži by proto měli usilovat o co největší racionalizaci domácího vaření a nebát se, že nakonec budou podle svých zásad vařit sami.
Literatura: http://cs.wikipedia.org/wiki/Jin_a_Jang
( www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Žena bývá méně energická jako muž a závidívá mu jeho energii, vitalitu, psychologie zde mluví o genderové závisti, Sigmund Freud zde mluvil o závisti penisu. Žena chce muže připravit o jeho energii a tak ho nepřetržitě ničí, přesto je žena pro muže nejlepším společníkem v životě, protože s ní není nikdy nuda (stejně jako s Ďáblem, odpůrcem jehož má být nástrojem). Muž by si měl tedy vybrat ženu, která ho bude více milovat, a proto málo ničit. Jak získat takovou lásku radí Nový zákon v Bibli (Lukáš 7, 39-50), je třeba najít ženu, která muže skutečně potřebuje k životu, nikoliv ke zbytečnému zabíjení živých tvorů:
39Když to spatřil farizeus, který ho pozval, řekl si v duchu: „Kdyby to byl prorok, musel by poznat, co to je za ženu, která se ho dotýká, že je to hříšnice.“ 40Ježíš mu na to řekl: „Šimone, chci ti něco povědět.“ On řekl: „Pověz, Mistře!“ – 41„Jeden věřitel měl dva dlužníky. První byl dlužen pět set denárů, druhý padesát. 42Když neměli čím splatit dluh, odpustil oběma. Který z nich ho bude mít raději?“ 43Šimon mu odpověděl: „Mám za to, že ten, kterému odpustil víc.“ Řekl mu: „Správně jsi usoudil!“ 44Pak se obrátil k ženě a řekl Šimonovi: „Pohleď na tu ženu! Vešel jsem do tvého domu, ale vodu na nohy jsi mi nepodal, ona však skropila mé nohy slzami a otřela je svými vlasy. 45Nepolíbil jsi mne, ale ona od té chvíle, co jsem vešel, nepřestala líbat mé nohy. 46Nepomazal jsi mou hlavu olejem, ona však vzácným olejem pomazala mé nohy. 47Proto ti pravím: Její mnohé hříchy jsou jí odpuštěny, protože projevila velikou lásku. Komu se málo odpouští, málo miluje.“ 48Řekl jí: „Jsou ti odpuštěny hříchy.“ 49Ti, kteří s ním byli u stolu, začali si říkat: „Kdo to jen je, že dokonce odpouští hříchy?“ 50A řekl ženě: „Tvá víra tě zachránila, jdi v pokoji!“
Literatura: Jan Poněšický a kol., Člověk a jeho postavení ve světě, TRITON, Praha 2006 s. 156
Muž před smrtí nikdy s jistotou neví, jestli ho jeho partnerka-vyvolená žena potřebuje, což plyne z jeho nedostatku informací a velkého množství iracionálna-tajemna ve vědeckých, filosofických i náboženských otázkách.
(www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 06/09/2010 19:42:36 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 30/07/2010 : 17:59:31
|
Dvě slepice, které byly postiženy otoky kloubů, jak uvádím výše, i přes veškerou péči veterináře umřely. Zaplatil jsem pitvu, kde bylo zjištěno, že v obou případech byly nemoci slepic dvojí, za prvé to byla zřejmě z nachladnutí bakteriální nákaza (měli v orgánech hnis) a za druhé osteoporóza, tedy řídnutí kostí způsobené šlechtěním na maso a tím, že měly být již dávno poraženy. Zbylo mi tedy 44 slepic-brojlerů-kuřat z celkem 50, jedna další kulhá. Na doporučení veterináře dávám do vody slepicím antibiotika a dále jim přidáváme do vody vitamín D2 pro tvorbu kostí, který je na rozdíl od živočišného vitamínu D3 rostlinný vitamín D-ergokalciferol, u posledně jmenovaného vitamínu D2 však hrozí předávkování. Nadále jim přidávám do krmení výýše uvedený Vitaplastin.
Literatura: http://cs.wikipedia.org/wiki/Vitam%C3%ADn_D |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 31/07/2010 : 12:48:56
|
Dalibore.
No vidíš a pokus je v háji,protože do pokusu zasahují vedlejší vlivy, které mění výsledek pokusu. Pokračování pokusu nemá tedy význam a pokud těm slípkám budeš do stravy přidávat antibiotika,jejich maso bude nepoživatelné. Jediné rozumné je v této situaci pokud vzdát, slípky zabít a zamrazit aby se maso neskazilo. Jinak bude vhodné akorát tak pro psa. Jo a nezapomeň je vyvrhnout a oškubat před zamražením. Potom už by to nešlo. Jinak je nesmysl hledat slípkám krční tepnu.Nejlepší je vzít je za zadní nohy, hlavu jim dát na špalek a sekerou useknout hlavu. To je nejrychlejší smrt a slípka necítí vůbec žádnou bolest a kdyby cítila,tak na ni hned zapomene.Točit s ní můžeš,ale tím ji před smrtí stressuješ.Toho, že se tělo po useknutí hlavy pohybuje si nevšímej.Tělo bez hlavy bolest necítí. Soused když jednou zabíjel kohouta, ten bez hlavy vylétl až na střechu domku.Takže je třeba je podržet než se přestanou mrskat a to dál od těla aby tě krev nezastříkala. Jsi li útlocitný,pozvi si raději nějakého souseda,či sousedku vesničany. Pro ně to bude hračka. Takže nebudeš li těm brojlerům dodávat ty antibiotika a látky pro tvorbu kostí, pochcípají. Budeš li jim toto dodávat, prodloužíš jim o něco málo život,ale maso bude vhodné tak pro psa a chcípnou v bolestech. Nechceš li jíst maso ty,pak je rád přijme tvůj čtyřnohý kamarád a také je zde možnost, že bys je daroval sousedům.Takže platit ty antipbiotika a doplňky stravy nemá žádný význam.Maso tím zničíš a pokus je stejně v háji díky vnějším ovlivňujícím faktorům.
MB |
|
|
neronis
Ultragrafoman
Czech Republic
2110 Posts |
Posted - 31/07/2010 : 13:29:58
|
Dalibore, možná by si mohl udělat pokus sám na sobě. Když máš těch slípek tolik, pořiď si nějakou mačetu, dobře si ji naostři, obleč si nějaký oděv, který tě bude chránit, dostaň je všechny do nějaké menší uzavřené místnosti a všechny je zaživa rozsekej a pozabíjej.
Mohlo by to být pro tebe zajímavé z hlediska adrenalinu a toho zda se v tobě něco nezlomí. Každopádně výsledný pocit by mohl znamenat novou zkušenost, kterou ještě patrně nemáš. |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 31/07/2010 : 18:20:53
|
Při mé takřka frutariánské dietě (pouze rostlinná semena a rostlinné plody, vejce, mléko, minerály, voda, příp. tepelně upravené) se mi vyskytl problém s bolestí kolem hýžďového otvoru, zcela mě pomohl výrobek VITANA klasik, který je zřejmě na rozdíl od Maggi polévkového koření rostlinného původu. Tekutá koření VITANA klasik, tekuté ochucovadlo do polévek, omáček a guláše, složení tekutého výrobku: tekutý bílkovinný hydrolyzát (sója, pšeničný lepek), obsah jedlé soli ve výrobku max. 20 %.
Literatura: http://www.bujon.cz/produkty_text_Hydro.html , http://www.vitana.cz/produkty/ochucovadla/tekute-koreni/klasik/291/Klasik.html |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 31/07/2010 : 18:28:26
|
quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Dalibore.
No vidíš a pokus je v háji,protože do pokusu zasahují vedlejší vlivy, které mění výsledek pokusu. Pokračování pokusu nemá tedy význam a pokud těm slípkám budeš do stravy přidávat antibiotika,jejich maso bude nepoživatelné. Jediné rozumné je v této situaci pokud vzdát, slípky zabít a zamrazit aby se maso neskazilo. Jinak bude vhodné akorát tak pro psa. Jo a nezapomeň je vyvrhnout a oškubat před zamražením. Potom už by to nešlo. Jinak je nesmysl hledat slípkám krční tepnu.Nejlepší je vzít je za zadní nohy, hlavu jim dát na špalek a sekerou useknout hlavu. To je nejrychlejší smrt a slípka necítí vůbec žádnou bolest a kdyby cítila,tak na ni hned zapomene.Točit s ní můžeš,ale tím ji před smrtí stressuješ.Toho, že se tělo po useknutí hlavy pohybuje si nevšímej.Tělo bez hlavy bolest necítí. Soused když jednou zabíjel kohouta, ten bez hlavy vylétl až na střechu domku.Takže je třeba je podržet než se přestanou mrskat a to dál od těla aby tě krev nezastříkala. Jsi li útlocitný,pozvi si raději nějakého souseda,či sousedku vesničany. Pro ně to bude hračka. Takže nebudeš li těm brojlerům dodávat ty antibiotika a látky pro tvorbu kostí, pochcípají. Budeš li jim toto dodávat, prodloužíš jim o něco málo život,ale maso bude vhodné tak pro psa a chcípnou v bolestech. Nechceš li jíst maso ty,pak je rád přijme tvůj čtyřnohý kamarád a také je zde možnost, že bys je daroval sousedům.Takže platit ty antipbiotika a doplňky stravy nemá žádný význam.Maso tím zničíš a pokus je stejně v háji díky vnějším ovlivňujícím faktorům.
MB
quote: Originally posted by neronis
Dalibore, možná by si mohl udělat pokus sám na sobě. Když máš těch slípek tolik, pořiď si nějakou mačetu, dobře si ji naostři, obleč si nějaký oděv, který tě bude chránit, dostaň je všechny do nějaké menší uzavřené místnosti a všechny je zaživa rozsekej a pozabíjej.
Mohlo by to být pro tebe zajímavé z hlediska adrenalinu a toho zda se v tobě něco nezlomí. Každopádně výsledný pocit by mohl znamenat novou zkušenost, kterou ještě patrně nemáš.
Podle Filosofie rovnováhy jsem povinnen zabít co možná nejméně živých tvorů (jen při ochraně života) tak, aby přirozeně cítili co možná nejméně bolesti, tedy jsem povinnen brojlery-slepice-kuřata až do jejich nevyhnutelné smrti léčit vyjma léčiv ze zabitých savců a zřejmě i ryb.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 31/07/2010 18:30:01 |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 01/08/2010 : 14:53:06
|
Dalibore. Co stavíš výše, filosofii rovnováhy, nebo rozum? Pokud podřizješ rozum filosofii rovnováhy,pak jsou výsledky většinou proti rozumu.Pokud podřídíš filosofii rovnováhy rozumu,pak tě rozum řekne jak je správné jednat.Filosofie rovnováhy tě může kázat jíst semínka a plody i když tím poškozuješ své zdraví a ohrožuješ svůj vlastní život,ale rozum tě káže jednat tak abys svůj život a zdraví chránil třeba i stravou na kterou jsi geneticky nastaven.Jsi člověk a ne vrabec. Ten vrabec je evolucí nastaven na to pojídání semínek.Ty jsi doufám člověk a evoluce tvou látkovou výměnu nastavila jinak. Jinak život je životem bez ohledu na druh.Denně zabiješ miliardy životů bakterií, virů a dalších mikroorganismů a v těch miliardách se kousek masa jiného živého organismu zcela ztratí.I kdybys pro svou obživu zabil a snědl celé kuře,pak je to jeden život stejně jako život jedné jediné bakterie,či viru a prospěje to tvému životu i zdraví.Tvůj mozek potřebuje energii, potřebuje určité látky aby správně pracoval.Nedodáš li mu tyto látky díky teorii rovnováhy,bude tím omezena jeho funkce a bude plodit podobné nesmysly,jakým je teorie rovnováhy.Dodáš li mu tyto látky,postupně se zregeneruje a bude pracovat správně. Takže si vyber co je výše rozum, nebo teorie rovnováhy. Jenže já vím, že je to problém.Živoří li tvůj mozek díky nedostatku energie a potřebých látek,pak ty nesmyslnosti teorie rovnováhy prostě nemáš čím poznat. To je kruh smrti a rozum je mimo tento kruh.Nevím co s tím.Nevím jak tě k tomu rozumu dotlačit a ten kruh smrti přerušit.Svůj mozek ničíš a nikdo tě ten svůj zdravý nemůže půjčit aby tě s toho kruhu vyvedl.Dokáži si představit tvůj odpor k masu a pocit špatného svědomí vzhlede k teroii rovnováhy a dokáži si představit, jak tě díky tomu maso ani nemůže chutnat. Jediná možnost by byla oženit tě s chytrou ženou,která by tě do těch kašiček ze semínek tajně míchala rozmixované maso abys o tom nevěděl.Když bys nevěděl že jíš maso, chutnalo by tě to až by se tě dělaly boule za ušima. Pak by se tvůj mozek zaradoval a přestal hladovět. Začal by pracovat lépe a ty bys pochopil co je výše, zda rozum nebo teorie rovnováhy. Dalibore ožeň se v zájmu svého života,ale neber si vegetariánku.
MB |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 04/08/2010 : 11:45:48
|
Můj pes Bad jí zásadně to, co mu dám ze svých téměř frutariánských jídel, pak má rovněž v misce vegetariánské granule. Když jdu k rodičům, tak tam sní kočičí granule a od mého otce dostane obvykle cca jeden špekáček (zřejmě z vepřového či kuřecího masa), čemuž nejsem schopen zabránit. Z mé strany nemá cenu, abych mu dával zatím v nutné míře slepičí maso, protože je nepotřebuje, tj. nezvrací, nemá podváhu (váží stále svých 10kg) ani alergický šok. Slepičí máso bych mu dal pouze v případě, že by zvracel, měl podváhu nebo alergický šok.
Výše uvedeným lze odpovědět na otázku, jestli má cenu platit téměř frutariánskou stravu někomu, kdo ji nepotřebuje (nemá hlad) a radši jí potraviny ze zabitých zvířat? Odpověď podle mne je, že toto placení téměř frutariánské stravy je špatné, protože masojedi si stejně nezvolí téměř frutariánskou stravu z důvodu její chuti (protože potraviny ze zabitých zvířat lépe chutnají) a zároveň tím rovněž nezabráníme zabíjení zvířat z důvodu sytosti masojedů(protože masojedi stejně snědí jejich běžné množství potravin ze zabitých zvířat a navíc ještě námi zaplacenou téměř frutariánskou stravu a více tloustnou).
Moli u mne doma zřejmě způsobili, že u mne doma nejsou komáři.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 04/08/2010 : 13:33:20
|
Dalibore. To je zajímavé. U mne nejsou ani moly (to by stará vyskočila s kůže) ani komáři,alespoň jsem od jara žádného neviděl a neslyšel. Možná to bude i tím,že zde mám lampu s modrým světlem,která je láká do pasti,kterou je spirála s tenkých drátů pod napětím. A tak přiletí komár,letí za modrým světlem a pak se jen zableskne a není komára. Abych si pěsoval moly a zaháněl tím komáry mně připadá tak nějak nevhodné (mírně řečeno přiblblé)Je tu i možnost,že se díky tvé teorie rovnováhy k tobě slétají nebeští ptáci a za čas i ostatní tvorové ,protože si myslí, že jsi svatý Franta.Něčím se ti ptáci musí živit a tak loví ty komáry.Skus jim nabídnout i ty moly, třeba jimi nepohrdnou.Jo a víš čím byl svatý František typický? Odpovím si sám. Byl neustále posraný od ptáků.Zvláště holubi pojídající vegetariánskou a frutariánskou stravu ho dokáží pěkně zasvinit a dokonce i jeho sochu.A tak si představ, jak na tebe budou srát,když bude vstyčena tvoje socha svatého Dalibora patrona všech živých tvorů vyjma člověka.Čím větší socha, tím víc hovínek se na ni vejde.Kdybys ke všemu poznal bídu, mohl by ses naučit housti a měl bys sochu s houslemi. Přemýšlej o tom a třeba rozdej majetek chudým, třeba mně.Já se klidně obětuji.Jo a můžeš si s okna bytu spouštět košík, nebo raději kýbl na semínka. I když nikdy nevíš co tě čeští lidé do toho košíku za hru na housle dají.Myslím, že bys tam mohl najít i to,do čeho jsi nedávno šlápnul. Jo to víš, být mesiášem a svatým k tomu znamená oběti a třeba tě takoví šprýmaři jako já i ukřižují.Jenže zase na druhou stranu se k tobě budou modlit a prosit tě třeba o výhru ve sportce,či o déšť, nebo slunečno.To aby se potom takový chudák svatý uhonil a tak by mohlo být lepší svatým se nestat a dát si třeba propečené stehýnko, husí je zvláště dobré, nebo kus uzené šunky zlaté.Svatým se nestaneš a holubi budou kálet ne někoho docela jiného.Není to rozumná rada?
MB |
|
|
neronis
Ultragrafoman
Czech Republic
2110 Posts |
Posted - 04/08/2010 : 18:45:41
|
zároveň tím rovněž nezabráníme zabíjení zvířat z důvodu sytosti masojedů(protože masojedi stejně snědí jejich běžné množství potravin ze zabitých zvířat a navíc ještě námi zaplacenou téměř frutariánskou stravu a více tloustnou
Kým zaplacenou, myslíš masojedy jako zvířata?
Jinak je změna, že začínáš dospívat k názoru, že tvora, který na maso má chuť jen tak nepředěláš. Otázka zní co s tím. Podle mě by mohlo být tvou nejsilnější možností zaměřit se na ostatní formy násilí ve společnosti. |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 05/08/2010 : 10:43:29
|
Jinak je změna, že začínáš dospívat k názoru, že tvora, který na maso má chuť jen tak nepředěláš. Otázka zní co s tím. Podle mě by mohlo být tvou nejsilnější možností zaměřit se na ostatní formy násilí ve společnosti. Neronisi.
Škoda že Dalibor naše odpovědi zřejmě vůbec nečte,protože tohle jsou zlatá slova a já se snažím jej přivést právě k tomu.Miliony let evoluce nějakou ideou nezmění.Pokud se někomu díky evoluci vytvořila určitá schopnost trávení a látkové výměny,je to věc daná a tu je možno respektovat,nebo se jí postavit díky nějaké idei,ale následky si potom nese člověk sám a to pálení anusu je to nejmenší.(mimochodem to polévkové koření Klasik, jak my říkáme Magi je koncentrovaný vývar s hub, koření,soli a hovězích kostí,čili aby vzniklo, musí být ukončen život hub a hovězího dobytka,takže Dalibor vlastně tím kořením do sebe dostává živočišné látky, které tělo potřebuje a proto mu pomáhá)Nejhorší na tom je, pokud to dělá jen proto aby podpořil nic neřešící, nelogickou teorii.Ten pokus na jeho zahradě postrádá jakýkoliv systém a navíc je tam tolik vnějších ovlivňujících faktorů,že vlastně o ničem nevypovídá. Jinak na zapařený anus je lepší obklad s aloe,než to magi.Pokud to zanedbá spekulováním o nějaké souvislosti s teorií rovnováhy, nebo svým frutariánstvím,pak s toho může mít i vážný problém, který ho naučí i jodlovat ten problém má název hameroidy.Čili čistota hygiena a obklady s dužiny aloe Dalibore. Hameroidy jsou nemocí advokátů ,soudců a lidí se sedavým zaměstnáním a nikoliv důsledek frutariánství. I když i ta možnost zde je,pokud máš díky frutariánství časté průjmy. Prostě pro ideu musíš trpět,ale vezmi si příklad s Ježíše. Ten trpěl díky idei mnohem víc než ty s tím zapařeným zadkem.
MB |
|
|
Topic |
|
|
|