Author |
Topic |
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 31/05/2012 : 09:31:00
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami zvířat dalších zvážených cca 150 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 01/06/2012 : 10:39:42
|
quote: Originally posted by axel01
Cituji kousek ze své práce.
Východiska současné společnosti pro posuzování dobrovolné smrti vycházejí podobně jako v historii i dnes z určité společenské smlouvy, která vešla v platnost snad již v dobách Platóna. Dá se říct, že prostřednictvím svého narození člověk souhlasí s respektováním této smlouvy, neboť se sám stává součástí společnosti a je její investicí. Je povinen se vzdělávat, pracovat a být ekonomicky činný. Jeho povinností je udržovat své zdraví na takové úrovni, aby byl schopen zvládat své povinnosti vůči státu a společnosti. Duševně nemocný člověk je pro „rozumnou“ společnost vlastně napůl mrtvý. Dá se říct, že společenská smlouva je smlouvou o tom, komu člověk patří. Tak jako se teologie snaží jedinci namluvit, že patří Bohu a má vůči němu závazky, sociologie mu říká, že patří společnosti nebo svým bližním. Žádný obor a samozřejmě samotná společnost mimo filozofů není ochotna připustit, že každý člověk patří sám sobě. Proto je v rámci společnosti majitelem člověka stát.
Existuje celá řada osobností, které sucidální jednání ve společnosti odsuzují, naopak je velmi málo lidí, kteří přiznávají právo jedince na dobrovolnou smrt.
Co si myslíte o právu jedince na dobrovolnou smrt vy???
_____________________________ Zajíčku, proč máš tak krátké uši? Ale, jsem romantik. Včera jsem poslouchal, jak krásně zpívá skřivan a přeslechl jsem kombajn.
axel01,
člověk je podle současné exaktní přírodovědy pouze zhruba 60 biliónů buněk a jiné mikroorganismy, tedy je složené jsoucno, o tyto mikroorganismy se člověk od narození stará, živí je, dává jim pít, šatí je, umývá je atd., jde o jakousi farmu o mnoha živých tvorech, kterou má člověk svěřenu a nese za ni odpovědnost od svého narození. Člověk tak nepatří sám sobě, sám sebe jako složené jsoucno má pouze svěřeno, a totéž platí o společnosti jako vyššímu složenému jsoucnu, ani té nepatří ani člověk ani žádný jiný živý tvor, má je pouze svěřené a nese za ně odpovědnost. Jediný, o kterém by šlo říci, že je vlastněn sám sebou, je ten nejjednodušší možný živý tvor, zřejmě eukaryotická či prokaryotická živá buňka, bakterie či vir, tito živí tvorové jsou však natolik jednodušší(primitivní) či hloupí, že si nějaké sebevlastnictví zřejmě vůbec nejsou schopni uvědomit. Podle mé Filosofie rovnováhy si uvědomují zásadně pouze, jestli je krmíš či jestli je zabíjíš.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
(citováno z www.filosofie.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1592" target="_blank">http://www.filosofie.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1592 ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 01/06/2012 11:11:33 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 02/06/2012 : 17:06:04
|
Soumrak dnešní podoby tělesné výchovy a sportu dle Filosofie rovnováhy?
Už od starověkého Řecka, např. ve Spartě je součástí výchovy dětí a života dospělých tělesná výchova. Současná podoba tělesné výchovy a sportu je zásadně v rozporu s Filosofií rovnováhy, tělesná výchova v současné podobě má podle mne v nutné míře zásadně oprávnění jen při nezbytném výcviku vojáků přímo pro armádu tak, aby byli schopni organizovaného boje. Jako předarmádní příprava je současná podoba tělesné výchovy a sportu zásadně v rozporu s Filosofií rovnováhy, tento rozpor spočívá v tom, že energie, tedy pohyb získaný z potravy, tedy mrtvol živých tvorů je přeměněn na bezúčelný pohyb v rámci současné podoby tělesné výchovy a sportu, jde zde o pohrdání živými tvory, jejichž mrtvoly nám posloužily jako tato potrava. Důsledkem tohoto pohrdání obětovanou potravou jsou různé deformace v rámci takového cvičení např. tělesná a duševní šikana, homosexualita, neúcta k životu zejména žen a dětí, zbytečné zabíjení a ubližování vojáky, otrokářství, vojenská diktatura apod. Správná předarmádní tělesná výchova jak u dětí, tak u dospělých by dle Filosofie rovnováhy měla mít podobu zemědělské, rostlinné i živočišné pěstební, resp. chovné činnosti. Nejlepší armády v dějinách vždy byly složeny z tělesně zdatných venkovských zemědělců a pastevců, nikoliv v posilovnách a různých tělocvičnách vycvičených změkčilých městských obyvatel. Ve školách i u dospělých by mělo být zásadně nahrazeno bezúčelné vydávání energie v rámci současné tělesné výchovy a sportu užitečnou milosrdnou zemědělskou a milosrdnou chovatelskou činností, tělesně zdatnější jedinci by mohli milosrdně chovat a cvičit nebezpečnější živočichy, např. dravce jako lvy, tygry, vlky, bojová plemena psů, hady, včely apod. a milosrdně pěstovat na fyzickou práci náročnější rostliny než méně tělesně zdatní jedinci. Sport by pak zásadně spočíval v milosrdné cvičné dovednostní či bojové soutěži těchto chovatelů a jejich vycvičených živočichů buď jednotlivě, nebo ve skupinách proti sobě, nikoliv v bezúčelném vydávání energie pohrdajícím životem, jak je tomu dnes. Tato cvičená zvířata by mohla své chovatele případně doprovázet i v případě války jako členové armády, čímž by se tato milosrdná armáda stala ještě silnější. Zároveň by tato podoba tělesné výchovy zajistila přežití ohrožených dravců v přírodě a jejich vycvičení pro soužití a spolupráci s člověkem, šlo by tak o plnění hlavní povinnosti všeho živého dle Filosofie rovnováhy působit co možná nejméně smrti a bolesti i vůči těmto dravcům.
Já osobně již dlouhou dobu tělesně zásadně necvičím jinak než, že se starám o svá zvířata.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Literatura:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Sparta , www.gjb-spgs.cz/files/137/antik-a-tk.pdf" target="_blank">http://www.gjb-spgs.cz/files/137/antik-a-tk.pdf |
Edited by - Dalibor Grůza on 03/06/2012 06:45:19 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 07/06/2012 : 20:36:14
|
Charita nebo spolubojovnictví.
Podle Filosofie rovnováhy jsou možné dva druhy správných vztahů mezi vším živým:
1) Charita: jde o dary, tj. plnění konečnému příjemci bez jeho povinnosti poskytnout za něj jakoukoliv přiměřenou protihodnotu vždy vyjma vděčnosti, vzorem tohoto vztahu je vztah křesťanského pojetí jediného Boha otce jako dárce a nedokonalého člověka jako obdarovaného, rodiče jako dárce a jeho nedospělého dítěte jako obdarovaného či člověka jako dárce a jím chovaného nebo pěstovaného méně evolučně dokonalého živého tvora jako zvíře, hmyz či rostlinu apod. jako obdarovaného
2) Spolubojovnictví: tj. plnění konečnému příjemci, za které je tento příjemce povinen poskytnout nějakou přiměřenou protihodnotu, vzorem tohoto vztahu je křesťanské pojetí jediného Boha otce jako dárce a Ježíše Nazaretského možná Krista jako jeho dospělého syna rovného tomuto jedinému Bohu otci, vzájemný vztah životních partnerů, vztah rodiče a jeho dospělého dítěte, bojový vztah dvou vojáků-spolubojovníků v armádě, tržní vztah obchodních partnerů, případně v budoucnosti vztah člověka a zvířete či hmyzu či rostliny či jiného živé tvora méně evolučně dokonalého než člověk, až se tito živí tvorové zdokonalí na stejnou evoluční úroveň
Cílem evoluce přírody je dle Filosofie rovnováhy vychovávat ze všech postupně v rámci evoluce přírody stále nově a nově vznikajících živých tvorů jako počátečních výlučných příjemců charity stále dokonalejší spolubojovníky.
Všechno živé podle mne ke svému šťastnému životu potřebuje žít v obou těchto druzích vztahů.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 08/06/2012 08:46:09 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 14/06/2012 : 07:19:46
|
Dále se léčím na schizofrenii a užívám cisordinol depot (jednu injekci 1 ml 200 mg zuclopenthixoli decanoas za 21 dní) a Cisordinol-Acutard (10 mg na noc každý den). Jedná se o lék užívaný zhruba od roku 1960, kde pokusná zvířata již téměř zapomněla na způsobenou smrt a bolest. V současnosti již vůbec neužívám kventiax. Základními surovinami pro výrobu cisordinolu jsou zřejmě dle internetové encyklopedie wikipedie kyselina salicylová získávaná z vrbové kůry a fenol získávaný z uhlí (původně uhelného dehtu), tedy látky neživočišného původu. Základními surovinami pro výrobu kventiaxu jako cyklického amidu jsou dle wikipedie amidy, které jsou v živých organismech mimo jiné součástí bílkovin, může tedy jít i o látky živočišného původu získávané z poražených zvířat.
Literatura:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cisordinol, , http://en.wikipedia.org/wiki/Clopenthixol , http://en.wikipedia.org/wiki/Thioxanthene , http://en.wikipedia.org/wiki/Xanthene , http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Xanthenes , http://en.wikipedia.org/wiki/Xanthydrol , http://en.wikipedia.org/wiki/Xanthone , http://en.wikipedia.org/wiki/Phenyl_salicylate , http://en.wikipedia.org/wiki/Phenol , http://en.wikipedia.org/wiki/Salicylic_acid , http://en.wikipedia.org/wiki/Quetiapine , http://en.wikipedia.org/wiki/Lactam , http://en.wikipedia.org/wiki/Amide
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 12/06/2014 11:17:40 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 15/06/2012 : 08:33:14
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami zvířat dalších zvážených cca 99 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 20/06/2012 : 21:17:51
|
K problému výchovy jako střetu mezi svobodou dítěte a jeho vedení učitelem z hlediska Filosofie rovnováhy platí následující:
Z hlediska Filosofie rovnováhy neexistuje svoboda člověka ani jiných živých tvorů, každé chování živého tvora je totiž dle současné exaktní přírodovědy zřejmě výsledkem interakce plejády mikroorganismů jeho těla a společnosti všeho živého, posléze pak výsledkem interakce ještě většího počtu mikročástic, z nichž se skládá jeho tělo i tyto mikroorganismy a celý Vesmír. Dle Heisenbergova principu neurčitosti pak nelze polohu mikročástice přesně určit, lze ji určit pouze z větší či menší pravděpodobností, z toho plyne, že náš pocit svobody je vlastně více či méně pravděpodobná náhoda.
Proto by mělo být dítě při své výchově indoktrinováno podle mne nejpravděpodobnějším přírodním evolučním, tj. vývojovým zákonem, kterým je milosrdnost v pojetí jediného dogmatu mé Filosofie rovnováhy, že: "Všichni živí tvorové ve skutečnosti chtějí žít ve světě, kde se budou mít všichni rádi, proto je každý povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti. Vše ostatní jsou pouhé mé spekulace, to platí o celé mé Filosofii rovnováhy." Jinými slovy tento zákon, resp. tato povinnost této milosrdnosti by měly být u tohoto dítěte při jejich zřejmých porušeních dítětem přiměřeně výchovně trestány a při jejich dodržování přiměřeně výchovně odměňovány.
Co se týká méně pravděpodobných náhod v chování dítěte, tedy konkrétního uplatnění a podoby této milosrdnosti vykonávané, resp. žité dítětem, zde by se měl uplatnit zásadně především rovnoprávný výchovný dialog mezi vůlí společnosti podle jejích potřeb a samotného dítěte podle jeho přání, vloh a schopností. Proto by měla být školská soustava co nejpestřejší umožňující výše uvedeným způsobem milosrdný rozvoj a uplatnění jak energického, tj. silového tak i málo energického, tj. citlivého dítěte.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 21/06/2012 12:20:38 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 21/06/2012 : 13:23:14
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
Soumrak dnešní podoby tělesné výchovy a sportu dle Filosofie rovnováhy?
Už od starověkého Řecka, např. ve Spartě je součástí výchovy dětí a života dospělých tělesná výchova. Současná podoba tělesné výchovy a sportu je zásadně v rozporu s Filosofií rovnováhy, tělesná výchova v současné podobě má podle mne v nutné míře zásadně oprávnění jen při nezbytném výcviku vojáků přímo pro armádu tak, aby byli schopni organizovaného boje. Jako předarmádní příprava je současná podoba tělesné výchovy a sportu zásadně v rozporu s Filosofií rovnováhy, tento rozpor spočívá v tom, že energie, tedy pohyb získaný z potravy, tedy mrtvol živých tvorů je přeměněn na bezúčelný pohyb v rámci současné podoby tělesné výchovy a sportu, jde zde o pohrdání živými tvory, jejichž mrtvoly nám posloužily jako tato potrava. Důsledkem tohoto pohrdání obětovanou potravou jsou různé deformace v rámci takového cvičení např. tělesná a duševní šikana, homosexualita, neúcta k životu zejména žen a dětí, zbytečné zabíjení a ubližování vojáky, otrokářství, vojenská diktatura apod. Správná předarmádní tělesná výchova jak u dětí, tak u dospělých by dle Filosofie rovnováhy měla mít podobu zemědělské, rostlinné i živočišné pěstební, resp. chovné činnosti. Nejlepší armády v dějinách vždy byly složeny z tělesně zdatných venkovských zemědělců a pastevců, nikoliv v posilovnách a různých tělocvičnách vycvičených změkčilých městských obyvatel. Ve školách i u dospělých by mělo být zásadně nahrazeno bezúčelné vydávání energie v rámci současné tělesné výchovy a sportu užitečnou milosrdnou zemědělskou a milosrdnou chovatelskou činností, tělesně zdatnější jedinci by mohli milosrdně chovat a cvičit nebezpečnější živočichy, např. dravce jako lvy, tygry, vlky, bojová plemena psů, hady, včely apod. a milosrdně pěstovat na fyzickou práci náročnější rostliny než méně tělesně zdatní jedinci. Sport by pak zásadně spočíval v milosrdné cvičné dovednostní či bojové soutěži těchto chovatelů a jejich vycvičených živočichů buď jednotlivě, nebo ve skupinách proti sobě, nikoliv v bezúčelném vydávání energie pohrdajícím životem, jak je tomu dnes. Tato cvičená zvířata by mohla své chovatele případně doprovázet i v případě války jako členové armády, čímž by se tato milosrdná armáda stala ještě silnější. Zároveň by tato podoba tělesné výchovy zajistila přežití ohrožených dravců v přírodě a jejich vycvičení pro soužití a spolupráci s člověkem, šlo by tak o plnění hlavní povinnosti všeho živého dle Filosofie rovnováhy působit co možná nejméně smrti a bolesti i vůči těmto dravcům.
Já osobně již dlouhou dobu tělesně zásadně necvičím jinak než, že se starám o svá zvířata.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Literatura:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Sparta , www.gjb-spgs.cz/files/137/antik-a-tk.pdf" target="_blank">http://www.gjb-spgs.cz/files/137/antik-a-tk.pdf
Proto by se neměl dle Filosofie rovnováhy sledovat sport v současné podobě, aby se nepodporoval.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 21/06/2012 13:27:44 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 22/06/2012 : 08:16:02
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
Reply author: Dalibor Grůza Replied on: 03/03/2012 22:23:57 Message:
Včera jsem se opět rozešel se svou přítelkyní, protože nechtěla se mnou mít děti.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Své bývalé přítelkyni dám čas na změnu názoru ohledně početí našich případných dětí a zároveň smíření se se mnou nejdéle cca 6 měsíců od našeho rozchodu (viz výše), kdy se nebudu ucházet o jinou ženu. Vzhledem ke svému věku 39 let a mé odpovědnosti za mnou chovaná zvířata, která mají nárok na vlastní potomky, jí nemohu dát delší čas na rozmyšlenou, protože bych ohrozil život svých zvířat či jiných zvířat, má zvířata by totiž po mé smrti bez mých potomků byla buď utracena, nebo krmena nemilosrdnou stravou z poražených zvířat, což by obojí bylo v rozporu s Filosofií rovnováhy, tedy stálé povinností každého působit co možná nejméně smrti a bolesti. Mým případným potomkům bych mohl zároveň předat rovněž svá zvířata a jejich potomky, přičemž bych získal největší možnou záruku, že jejich chov těchto zděděných zvířat bude rovněž milosrdný, zejména že budou pokračovat v krmení těchto mých zvířat milosrdnou stravou, nikoliv z poražených zvířat.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 06/08/2012 15:50:19 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 24/06/2012 : 09:14:36
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami zvířat dalších zvážených cca 126 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku a dále jsem uvařil trochu této mrtvoly pro mé slepice, aby nemusely žrát živý hmyz za účelem získání pro jejich tělo v malém množství potřebných živočišných živin, což by bylo v rozporu s Filosofií rovnováhy, jmenovitě její jedinou povinností každého působit co možná nejméně smrti a bolesti.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 06/07/2012 : 09:11:46
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami zvířat dalších zvážených cca 201 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku a dále jsem uvařil trochu této mrtvoly pro mé slepice, aby nemusely žrát živý hmyz za účelem získání pro jejich tělo v malém množství potřebných živočišných živin, což by bylo v rozporu s Filosofií rovnováhy, jmenovitě její jedinou povinností každého působit co možná nejméně smrti a bolesti.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 11/07/2012 : 14:11:20
|
Budoucí restaurace a hospody jako milosrdné ozdravovny dle Filosofie rovnováhy
Hospody a restaurace mají dobrý účel, a to setkávání a družbu lidí, příp. jiných živých tvorů, např. psů. Alkohol a nikotin by měly zásadně být užívány jako léky, nikoliv jako návykové drogy v nepřiměřeném množství. Alkohol je zřejmě prospěšný pro těžkou fyzickou práci, rovněž tak nikotin může zřejmě účinkovat v přiměřeném množství v určitých případech, např. při zvýšeném stresu jako lék. Aby byla splněna jediná základní povinnost každého působit co možná nejméně smrti a bolesti dle Filosofie rovnováhy, měl by zřejmě být na každém balení alkoholu varovný nápis ve smyslu, že alkohol je dobrý lék, ale zlý pán, protože nelze získávat lékařský předpis např. v každém jednotlivém případě těžké fyzické práce. Nikotin by měl být dostupný pouze na lékařský předpis, a to v podobě tzv. elektronických cigaret, kdy dochází k vdechování nikotinu s vodní párou, nikoliv se spalinami jiných cigaret jako např. dehtu. Takovýto nikotin na základě lékařského předpisu a takovýto alkohol by bylo možno v takovýchto milosrdných restauracích či hospodách požívat. Zároveň by milosrdné hospody a restaurace měli vařit jídla ze zvířat pouze z chcíplin, tj. zvířat zemřelých zásadně na stáří přirozenou cestou, po lékařské pitvě a převařené v několika vodách. Dále by měli vařit pouze z vajec z biochovů, kde slepice rovněž umírají pouze přirozenou cestou, zásadně na stáří, a z mléka z biochovů, kde nezabíjejí nově narozené samce a všechna zvířata rovněž umírají přirozenou cestou, tj. zásadně na stáří, a z mléčných výrobků z takovéhoto mléka, které je sráženo pouze neživočišnými syřidly.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 11/07/2012 14:23:02 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 13/07/2012 : 20:37:42
|
Dnes jsem dal svému psovi dříve než podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami zvířat dalších zvážených cca 46 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku.
Zároven jsem dal svým slepicím větší množství povařeného povařeného zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 13/07/2012 20:38:16 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 14/07/2012 : 10:06:26
|
Dnes jsem dal svým slepicím větší množství povařeného povařeného zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 14/07/2012 10:06:47 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 17/07/2012 : 09:42:26
|
quote: Originally posted by neronis
kirmak, mě nepřijde moc jako filozofie rovnováhy mávat tady policajtama. Ať si je narve do vagíny
Dalibor není schopný nad svými problémy přemýšlet sám za sebe, takže se mu musí přizpůsobit jeho okolí. A jen kvůli tomu, že si způsob své osobní obrany formuloval do sáhodlouhých společenských traktátů to neznamená, že jde o nějaký společenský systém.
http://www.southparkstudios.com/full-episodes/s16e01-reverse-cowgirl
Neronisi,
podle Filosofie rovnováhy je věta: Tomu, kdo tě udeří do tváře, nastav mu i druhou. a bude-li ti brát plášť, nech mu i košili Lukáš 6,29 z evangelií, v rozporu se základem učení Ježíše Nazaretského možná Krista, kterým je láska. Jde podle mne z 51-60% o pozdější přídavek nějakého masochisty. Správné pojetí této situace dle lásky představuje Universální etika mé Filosofie rovnováhy, I. kniha. Správnou odpovědí na tuto situaci by měl být podle mé etiky vždy výchovný (tedy s láskou vedený), nikoliv zničující protiútok. Dám ti příklad, představ si dítě, které uhodí svého rodiče do jedné tváře, jestliže by mu rodič nastavil i druhou tvář a neučinil by žádné výchovné protiopatření, tak by z dítěte nakonec mohl vyrůst masový vrah. Láska rodiče k takovému dítěti se projeví především v podobě tohoto výchovného protiopatření, které je učiněno s láskou, tedy aby opravilo tuto chybu v chování dítěte, nikoliv dítě za trest zničilo.
Stejně i já činím výchovné, nikoliv zničující protiopatření proti útoku kraj. pravičáků, možná fašistů proti protiprávnímu útoku proti Filosofii rovnováhy, abychom se nedočkali budoucí společnosti masových vrahů, a naopak oni činí výchovná protiopatření proti mé slabosti v boji, jinak řečeno svými útoky mne učí bojovat. Jde jako ve všem o způsob vzájemné výchovy, nikoliv zničení nás všech milosrdnou evolucí přírody, teologicky-biblicky řečeno evoluce přírody nás prostřednictvím našich vztahů vychovává, abychom se podobali Hospodinu zástupů (hebrejsky adonaj cava), což lze přeložit rovněž jako Hospodinu armády (viz můj film).
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
citováno z www.filosofie.cz/forum/topic.asp?whichpage=0.933333333333333&TOPIC_ID=1589#25413" target="_blank">http://www.filosofie.cz/forum/topic.asp?whichpage=0.933333333333333&TOPIC_ID=1589#25413 a www.exotopedia.org/wiki/Diskuse:Dalibor_Gr%C5%AFza" target="_blank">http://www.exotopedia.org/wiki/Diskuse:Dalibor_Gr%C5%AFza |
|
|
Topic |
|
|
|