Author |
Topic |
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 27/03/2011 : 08:35:43
|
Ohledně mé budoucnosti, co se týká mých potomků, dle mé Filosofie rovnováhy platí následující:
V důsledku mého působení co možná nejméně smrti a bolesti živých tvorů mám právo mít dříve nebo později děti. Racionální mystika mé Filosofie rovnováhy dávající exaktně vědeckou podobu filosofickému subjektivnímu idealismu spojuje uskutečnění tohoto práva na narození mého dítěte s dosažením ráje na Zemi, tedy všeobecným plněním povinnosti působit co možná nejméně smrti živých tvorů ze strany všech živých tvorů, resp. alespoň ze strany všech lidí. Mělo by tedy dojít alespoň k celosvětovému uzákonění mnou navržené porážkové daně. Má partenrka se mnou nechce ze svých a mých zdravotních důvodů mít se mnou děti a její rodiče mne a mou Filosofii rovnováhy velmi odsuzují. Podle mé Filosofie rovnováhy má spravedlivý člověk mít za život pouze jednu životní partnerku. Proto jsem povinnen dle Filosofie rovnováhy při využití svého výše uvedeného práva na děti dát co možná největší možnost k jejich splození mé dosavadní partnerce, a tak ji co nejvíce umožnit mít v životě své vlastní děti. Žena může mít zásadně děti nejdéle do věku 48 let, kdy zásadně dle medicíny ztrácí téměř všechny ženy svou plodnost. Muži jsou plodní do mnohem pozdějšího věku. Proto mohu čekat na uskutečnění mého výše uvedeného práva na narození dítěte od mé dosavadní partnerky a zároveň na případné dosažení ráje na Zemi dle mé Racionální mystiky do jejího věku 48 let, tj. mých 47 let. Poté budu nucen hledat si další partnerku, pokud možno v rámci mnohoženství, která by mě dala děti, a tak naplnila mé výše uvedené právo na narození mého dítěte (můj dědeček měl první dítě ve svých 50 letech). Tímto také případně zjistím, že nejsem schopen sám uskutečnit výše uvedený ráj na Zemi např. v rámci filosofického subjektivního idealismu Racionální mystiky mé Filosofie rovnováhy a budu muset při splnění tohto úkolu počítat rovněž se svými případnými potomky. Úsilí mých případných potomků o dosažení výše uvedeného ráje na Zemi, který se mě případně nepodaří dosáhnout, bude rovněž odůvodňovat existenci těchto mých případných potomků v rámci základního pravidla mé Filosofie rovnováhy, tj. povinnosti každého působit co možná nejméně smrti a bolesti.
Literatura: http://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/109935-proc-zeny-ztraceji-plodnost-driv-nez-muzi.html, http://www.genderonline.cz/view.php?cisloclanku=2006011701
Viz Bible:
Genesis kapitola 16 1Sáraj, žena Abramova, mu nerodila. Měla egyptskou otrokyni, která se jmenovala Hagar. 2Jednou řekla Sáraj Abramovi: „Hle, Hospodin mi nedopřál, abych rodila, vejdi tedy k mé otrokyni, snad budu mít syna z ní.“ Abram Sárajiny rady uposlechl. 3Vzala tedy Abramova žena Sáraj svou otrokyni, Hagaru egyptskou, deset let po tom, co se Abram usadil v kenaanské zemi, a dala ji svému muži Abramovi za ženu. 4I vešel k Hagaře a ona otěhotněla. Když viděla, že je těhotná, přestala si své paní vážit. 5Tu řekla Sáraj Abramovi: „Mé příkoří musíš odčinit. Sama jsem ti dala svoji otrokyni do náruče, ale ona, jakmile uviděla, že je těhotná, přestala si mě vážit. Ať mezi mnou a tebou rozsoudí Hospodin.“ 6Abram Sáraji odvětil: „Hle, otrokyně je v tvých rukou, nalož s ní, jak uznáš za dobré.“ Od té doby ji Sáraj pokořovala tak, že Hagar od ní uprchla. 7Nalezl ji Hospodinův posel ve stepi nad pramenem vody, nad pramenem při cestě do Šúru, 8a otázal se jí: „Hagaro, otrokyně Sáraje, odkud jsi přišla a kam jdeš?“ Odvětila: „Prchám od své paní Sáraje.“ 9Hospodinův posel jí řekl: „Navrať se ke své paní a pokoř se pod její ruku.“ 10Dále jí řekl: „Velice rozmnožím tvé potomstvo, takže je nebude možno ani spočítat.“ 11A dodal: „Hle, jsi těhotná, porodíš syna a dáš mu jméno Izmael (to je Slyší Bůh) , neboť Hospodin tě ve tvém pokoření slyšel. 12Bude to člověk nezkrotný, jeho ruka bude proti všem a ruce všech budou proti němu; bude stát proti všem svým bratřím.“ 13I nazvala Hagar Hospodina, který k ní promluvil, „Bůh vševidoucí“, neboť řekla: „Zda právě zde jsem nesměla pohlédnout za tím, který mě vidí?“ 14Proto se ta studně nazývá ‚Studnicí Živého, který mě vidí‘; je mezi Kádešem a Beredem. 15Hagar porodila Abramovi syna. Abram nazval svého syna, kterého Hagar porodila, Izmael. (podle Islámu jde o prapředka všech Arabů, resp. muslimů, pozn. autora) 16Abramovi bylo osmdesát šest let, když mu Hagar porodila Izmaela.
Genesis kapitola 18
1I ukázal se Hospodin Abrahamovi při božišti Mamre, když seděl za denního horka ve dveřích stanu. 2Rozhlédl se a spatřil: Hle, naproti němu stojí tři muži. Jakmile je spatřil, vyběhl jim ze dveří stanu vstříc, sklonil se k zemi 3a řekl: „Panovníku, jestliže jsem u tebe nalezl milost, nepomíjej svého služebníka. 4Dám přinést trochu vody, umyjte si nohy a zasedněte pod strom. 5Rád bych vám podal sousto chleba, abyste se posilnili; potom půjdete dál. Přece nepominete svého služebníka.“ Odvětili: „Učiň, jak říkáš.“ 6Abraham rychle odběhl do stanu k Sáře a řekl: „Rychle vezmi tři míry bílé mouky, zadělej a připrav podpopelné chleby.“ 7Sám se rozběhl k dobytku, vzal mladé a pěkné dobytče a dal mládenci, aby je rychle připravil. 8Potom vzal máslo a mléko i dobytče, jež připravil, a předložil jim to . Zatímco jedli, stál u nich pod stromem. 9Pak se ho otázali: „Kde je tvá žena Sára?“ Odpověděl: „Tady ve stanu.“ 10I řekl jeden z nich : „Po obvyklé době se k tobě určitě vrátím, a hle, tvá žena bude mít syna.“ Sára naslouchala za ním ve dveřích stanu. 11Abraham i Sára byli staří, sešlí věkem, a Sáře již ustal běh ženský. 12Zasmála se v duchu a řekla si: „Když už jsem tak sešlá, má se mi dostat takové rozkoše? I můj pán je stařec.“ 13Tu Hospodin Abrahamovi řekl: „Pročpak se Sára směje a říká: ‚Což mohu opravdu rodit, když už jsem tak stará?‘ 14Je to snad pro Hospodina nějaký div? V jistém čase, po obvyklé době, se k tobě vrátím a Sára bude mít syna.“ 15Sára však zapírala: „Nesmála jsem se,“ protože se bála. On však řekl: „Ale ano, smála ses.“
...
Genesis kapitola 22
1Hospodin navštívil Sáru, jak řekl, a splnil jí, co slíbil. 2Sára otěhotněla a Abrahamovi, ačkoli byl stár, porodila syna v čase, který mu Bůh předpověděl. 3Abraham dal svému narozenému synu, kterého mu Sára porodila, jméno Izák. 4Když mu bylo osm dní, Abraham svého syna Izáka obřezal, jak mu Bůh přikázal. 5Abrahamovi bylo sto let, když se mu syn Izák narodil. 6Tu Sára řekla: „Bůh mi dopřál, že se mohu smát. Se mnou ať se směje každý, kdo o tom uslyší.“ 7A dodala: „Kdo by byl Abrahamovi řekl, že Sára bude kojit syny? A přece jsem mu porodila syna, ačkoli je stár.“ 8Dítě rostlo a bylo odstaveno. V den, kdy Izáka odstavili, vystrojil Abraham veliké hody. 9Sára však viděla, že syn, jehož Abrahamovi porodila Hagar egyptská, je poštívač (zřejmě myšleno poštvávač, pozn. autora). 10Řekla Abrahamovi: „Zapuď tu otrokyni i jejího syna! Přece nebude syn té otrokyně dědicem spolu s mým synem Izákem.“ 11Ale Abraham se tím velmi trápil; vždyť šlo o jeho syna. 12Bůh však Abrahamovi řekl: „Netrap se pro chlapce a pro tu otrokyni; poslechni Sáru ve všem, co ti říká, neboť tvé potomstvo bude povoláno z Izáka. 13Učiním však národ i ze syna otrokyně, neboť také on je tvým potomkem.“ 14Za časného jitra vzal Abraham chléb a měch vody a dal Hagaře. Vložil jí dítě na ramena a propustil ji. Šla a bloudila po Beeršebské stepi. 15Když voda v měchu došla, odložila dítě pod jedním křoviskem. 16Odešla a usedla opodál, co by lukem dostřelil, neboť si řekla: „Nemohu se dívat, jak dítě umírá.“ Usedla tam, zaúpěla a rozplakala se. 17Bůh uslyšel hlas chlapce a Boží posel z nebe zavolal na Hagaru. Pravil jí: „Co je ti, Hagaro? Neboj se! Bůh slyšel hlas chlapce na tom místě, kde je. 18Vstaň, vezmi chlapce a pečuj o něj, já z něho učiním veliký národ.“ 19Tu jí Bůh otevřel oči a ona spatřila studni s vodou. Šla, naplnila měch vodou a dala chlapci napít. 20A Bůh byl s chlapcem. Když vyrostl, usadil se ve stepi a stal se lučištníkem. 21Usadil se v Páranské stepi a jeho matka mu dala ženu z egyptské země.
...
(viz http://www.biblenet.cz/ )
Pozn. autora: Protože ke mně nemluví Bůh-Hospodin jako k Abrahamovi, který by měl slíbil potomka, musím se spolehnout na lidskou vědu, viz výše. |
Edited by - Dalibor Grůza on 27/03/2011 17:54:06 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 29/03/2011 : 16:25:28
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami dalších zvážených cca 71 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynutého druhého kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku. Tím jsem mu zkrmil celého druhého brojlera.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 04/04/2011 : 07:03:31
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami o den dříve dalších zvážených cca 96 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynutého třetího kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku. Tím jsem mu začal zkrmovat třetího brojlera.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 09/04/2011 : 18:18:32
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami o 4 dny dříve dalších zvážených cca 47 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynutého třetího kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku, protože se zadýchával, aby nedostal jeho život ohrožující alergický šok z nedostatku potravy z mrtvých zvířat.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 14/04/2011 : 13:20:49
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami dalších zvážených cca 40 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynutého třetího kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 17/04/2011 : 13:11:46
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami o den dříve dalších zvážených cca 44 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynutého třetího kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku, protože se třásl, aby nedostal jeho život ohrožující alergický šok z nedostatku potravy z mrtvých zvířat.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
jrf
Aktivní uživatel
Czech Republic
278 Posts |
Posted - 17/04/2011 : 16:02:15
|
Díky za vysvětlení. |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 22/04/2011 : 05:41:47
|
Včera jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami dalších zvážených cca 35 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynutého třetího kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 23/04/2011 : 18:08:29
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
Proč jsem řimský katolík?
Protože základ mé Filosofie rovnováhy (tj. "Všichni živí tvorové ve skutečnosti chtějí žít ve světě, kde se budou mít všichni rádi, proto je každý povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti." Vše ostatní jsou pouhé mé spekulace, to platí o celé mé Filosofii rovnováhy.) je totožný, resp. vychází z mého osobního výkladu základu katolické víry obsažené v Novém Zákoně Bible.
Matouš 22:36„Mistře, které přikázání je v zákoně největší?“ 37On mu řekl: „‚Miluj Hospodina, Boha svého, celým svým srdcem, celou svou duší a celou svou myslí.‘ 38To je největší a první přikázání. 39Druhé je mu podobné (tj. jsou si podobní věřící a nevěřící v Boha, kteří dodržují toto druhé přikázání): ‚Miluj svého bližního jako sám sebe.‘ 40Na těch dvou přikázáních spočívá celý Zákon i Proroci.“
Marek 12:28Přistoupil k němu jeden ze zákoníků, který slyšel jejich rozhovor a shledal, že jim dobře odpověděl. Zeptal se ho: „Které přikázání je první ze všech?“ 29Ježíš odpověděl: „První je toto: ‚Slyš, Izraeli, Hospodin, Bůh náš, jest jediný pán; 30miluj Hospodina, Boha svého, z celého svého srdce, z celé své duše, z celé své mysli a z celé své síly!‘ 31Druhé je toto: ‚Miluj svého bližního jako sám sebe!‘ Většího přikázání nad tato dvě není.“
Lukáš 10:25Tu vystoupil jeden zákoník a zkoušel ho: „Mistře, co mám dělat, abych měl podíl na věčném životě?“ 26Ježíš mu odpověděl: „Co je psáno v Zákoně? Jak to tam čteš?“ 27On mu řekl: „‚Miluj Hospodina, Boha svého, z celého svého srdce, celou svou duší, celou svou silou a celou svou myslí‘ a ‚miluj svého bližního jako sám sebe.‘“ 28Ježíš mu řekl: „Správně jsi odpověděl. To čiň a budeš živ.“ 29Zákoník se však chtěl ospravedlnit, a proto Ježíšovi řekl: „A kdo je můj bližní?“ 30Ježíš mu odpověděl: „Jeden člověk šel z Jeruzaléma do Jericha a padl do rukou lupičů; ti jej obrali, zbili a nechali tam ležet polomrtvého. 31Náhodou šel tou cestou jeden kněz, ale když ho uviděl, vyhnul se mu. 32A stejně se mu vyhnul i levita, když přišel k tomu místu a uviděl ho. 33Ale když jeden Samařan na své cestě přišel k tomu místu a uviděl ho, byl pohnut soucitem; 34přistoupil k němu, ošetřil jeho rány olejem a vínem a obvázal mu je, posadil jej na svého mezka, zavezl do hostince a tam se o něj staral. 35Druhého dne dal hostinskému dva denáry a řekl: ‚Postarej se o něj, a bude-li tě to stát víc, já ti to zaplatím, až se budu vracet.‘ 36Kdo z těch tří, myslíš, byl bližním tomu, který upadl mezi lupiče?“ 37Zákoník odpověděl: „Ten, který mu prokázal milosrdenství.“ Ježíš mu řekl: „Jdi a jednej také tak.“ (tzn. bližní nemusí být pouze člověk, ale i jiný živý tvor, např. hospodářské zvíře, či živá buňka těla člověka, rozhodujícím znakem bližního je, že mi prokazuje milosrdenství, tedy, že mne např. živí nebo napojí atd., což dělají, jak hospodářská zvířata, tak i buňky mého těla)
Matouš 5:43Slyšeli jste, že bylo řečeno: ‚Milovati budeš bližního svého a nenávidět nepřítele svého.‘ 44Já však vám pravím: Milujte své nepřátele a modlete se za ty, kdo vás pronásledují, 45abyste byli syny nebeského Otce; protože on dává svému slunci svítit na zlé i dobré a déšť posílá na spravedlivé i nespravedlivé. 46Budete-li milovat ty, kdo milují vás, jaká vás čeká odměna? Což i celníci nečiní totéž? 47A jestliže zdravíte jenom své bratry, co činíte zvláštního? Což i pohané nečiní totéž? 48Buďte tedy dokonalí, jako je dokonalý váš nebeský Otec. (jestliže mým bližním nemusí být jenom člověk, ale i jiný živý tvor, může být i mým nepřítelem rovněž i jiný živý tvor než člověk, a mám milovat všechny živé tvory, a to jak ke mně přátelské, tak i ke mně nepřátelské, tedy mám milovat všechny živé tvory jako jsou např. viry, bakterie, živé buňky, houby, rostliny, hmyz, zvířata, lidé, živé stroje apod.)
Matouš 9:9Když šel Ježíš odtud dál, viděl v celnici sedět člověka jménem Matouš a řekl mu: „Pojď za mnou!“ On vstal a šel za ním. 10Když potom seděl u stolu v domě, hle, mnoho celníků a jiných hříšníků stolovalo s Ježíšem a jeho učedníky. 11Farizeové to uviděli a řekli jeho učedníkům: „Jak to, že váš Mistr jí s celníky a hříšníky?“ 12On to uslyšel a řekl: „Lékaře nepotřebují zdraví, ale nemocní. 13Jděte a učte se, co to je: ‚Milosrdenství chci, a ne oběť.‘ Nepřišel jsem pozvat spravedlivé, ale hříšníky.“
Matouš 12:7Kdybyste věděli, co znamená ‚milosrdenství chci, a ne oběť‘, neodsuzovali byste nevinné. (Milovat bližního tedy znamená především ho zbytečně nezabít, nezabít-neobětovat tedy zbytečně žádného živého tvora, dané úryvky se týkají Ježíšova odmítnutí celopalů - tj. obětí zvířat za židovství, místo toho požaduje milosrdenství)
Jan 4:31" Mezitím ho prosili jeho učedníci: "Mistře, pojez něco! 32On jim řekl: Já mám k nasycení pokrm, který Vy neznáte." 33Učedníci si mezi sebou říkali:"Přinesl mu snad někdo něco k jídlu?" 34Ježíš jim řekl: "Můj pokrm jest, abych činil vůli toho, který mě poslal, a dokonal jeho dílo. (Jestli Ježíš Nazaretský možná Spasitel zabil nějakého živého tvora, aby ho snědl, např. velikonočního beránka, je sporné)
(Jestliže Ježíš Nazaretský zbytečné nezabil žádného živého tvora, pak podle mne zřejmě je Spasitel.) Matouš 13:9Kdo má uši, slyš!“ 10Učedníci k němu přistoupili a řekli: „Proč k nim mluvíš v podobenstvích?“ 11On jim odpověděl: „Protože vám je dáno znáti tajemství království nebeského, jim však není dáno. 12Kdo má, tomu bude dáno a bude mít ještě víc; ale kdo nemá, tomu bude odňato i to, co má. 13Proto k nim mluvím v podobenstvích, že hledíce nevidí a slyšíce neslyší ani nechápou. 14A plní se na nich proroctví Izaiášovo: ‚Budete stále poslouchat, a nepochopíte, ustavičně budete hledět, a neuvidíte. 15Neboť obrostlo tukem srdce tohoto lidu, ušima nedoslýchají a oči zavřeli, takže neuvidí očima a ušima neuslyší, srdcem nepochopí a neobrátí se – a já je neuzdravím.‘ (Ježíš Nazaretský možná jako spasitel nám tak zřejmě dal prostor k vlastnímu poznávání světa)
Výše uvedené nedokazuje, že Ježíš Nazaretský byl spasitel, avšak vzhledem k totožnosti mnou pochopeného výše uvedeného základu jeho učení a základu mé Filosofie rovnováhy, která nepřepokládá nutně existenci Boha či Spasitele, je to o něco málo více pravděpodobné než nepravděpodobné. Všechno, co skutečně v Novém Zákoně Bible nebo tradici církve odporuje výše uvedenému základu považuji za nepravdivé a neautentické doplňky Ježíšových následovníků.
(citace z Bible viz http://www.biblenet.cz/ )
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
K napsání níže uvedeného článku mne přivedlo kázání otce Pavla Kafky, děkana Římskokatolické farnosti Hustopeče na včerejší Velký pátek při obřadech Velkého pátku.
Zde bych se chtěl vyjádřit k pojetí skutečnosti bolesti v našem světě z hlediska Filosofie rovnováhy a z hlediska katolické církve.
Podle kázání otce Pavla Kafky z hlediska katolické věrouky se Bůh rozhodl spasit svět tím, že seslal svého jediného syna Ježíše Nazaretského možná Krista, který se obětoval umučením a smrtí popravou přibitím na kříž. Podle otce Pavla Kafky, protože Bůh je všemocný, mohl si vybrat i jiný způsob spásy světa, než umučením svého jediného syna, avšak z dokonalé lásky si vybral tuto oběť, i když se mu nelíbilo, že musel trpět na kříži.
Z hlediska Filosofie rovnováhy je každá bolest a smrt živých tvorů důsledkem jejich jednání, jmenovitě zabíjení živých tvorů a jejich následné pomsty. Zároveň z hlediska Filosofie rovnováhy je každé jednání živých tvorů dané pohybem mikročástic v konečném důsledku částic o nulové hmotnosti, bodů prostoru, zřejmě fotonů o nižší rychlosti než je rychlost světla, tudíž z hlediska každého živého tvora nezaviněné. Bolest a smrt živých tvorů jako důsledek jejich výše uvedeného jednání, resp. zabíjení má podle Filosofie rovnováhy důvod ve věčně probíhajícím stvoření všech živých tvorů jako dokonalých jedinců z absolutního vakua, čili ničeho. Přičemž, aby bylo možno z ničeho stvořit dokonalé něco, tedy dokonalé živé tvory je tato bolest a smrt živých tvorů nezbytná jako výchovný prostředek tohoto zdokonalování. Tudíž každá minulá, současná a budoucí bolest a smrt každého živého tvora je z hlediska Filosofie rovnováhy nezbytný avšak zároveň tímto živým tvorem nezaviněný průvodní jev jeho stvoření z ničeho, tj. absolutního vakua, až po dokonalost tohoto živého tvora, který bude za všech okolností dodržovat pravidlo působení co možná nejméně smrti a bolesti, tedy s co možná nejmenší pomstou jím zabitých živých tvorů, tedy s co možná nejmenší smrtí a bolestí tohoto dokonalého živého tvora (tj. jeho co možná nejmenší obětí). Platí tedy ustanovení Nového zákona, Bible: Jděte a učte se, co to je: "Milosrdenství chci a ne oběť." Nepřišel jsem pozvat spravedlivé, ale hříšníky. Matouš 9,13, či jinde: Kdybyste věděli, co znamená, "milosrdenství chci a ne oběť", neodsuzovali byste nevinné. Matouš 12,7
Z hlediska Filosofie rovnováhy lze vysvětlit výše uvedené chování, jmenovitě krutou oběť Ježiše Nazaretského, možná Krista a zároveň možného Boha tím, že chtěl ukázat svůj soucit s každým živým tvorem a zejména tím, který snáší (nutně a nezaviněně, jak uvádím výše) ve svém životě tu nejhorším bolest a smrt. Že tedy jako možný Bůh a stvořitel není tím, kdo připouští tuto nejkrutější (nutnou a zároveň nezaviněnou, jak uvádím výše) bolest a smrt v našem světě a sám se jim vždy může vyhnout a zároveň se jim vždy vyhne. Toto by si mohl dovolit Ježíš Nazaretský jako možný Bůh také s ohledem na svou případnou nesmrtelnost, resp. pozdější vzkříšení z mrtvých. To však podle mne v žádném případě neznamená, že by křesťanský Bůh chtěl bolest a smrt živých tvorů či ji nějak zbožšťoval, jak to často činí představitelé a členové římsko-katolické církve a jiných křesťanských církví.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 18/05/2011 07:15:43 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 23/04/2011 : 19:54:27
|
quote: Citovaná literatura:
Reply author: Dalibor Grůza Replied on: 31/07/2010 18:20:53 Message:
Při mé takřka frutariánské dietě (pouze rostlinná semena a rostlinné plody, vejce, mléko, minerály, voda, příp. tepelně upravené) se mi vyskytl problém s bolestí kolem hýžďového otvoru, zcela mě pomohl výrobek VITANA klasik, který je zřejmě na rozdíl od Maggi polévkového koření rostlinného původu. Tekutá koření VITANA klasik, tekuté ochucovadlo do polévek, omáček a guláše, složení tekutého výrobku: tekutý bílkovinný hydrolyzát (sója, pšeničný lepek), obsah jedlé soli ve výrobku max. 20 %.
Literatura: http://www.bujon.cz/produkty_text_Hydro.html , http://www.vitana.cz/produkty/ochucovadla/tekute-koreni/klasik/291/Klasik.html
Hydrolýza je rozkladná reakce, při které se spotřebovává voda (při každém kroku jedna molekula); např. celulóza se při hydrolýze štěpí na kratší řetězce - až na monomery. Patří do skupiny solvolytických reakcí.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Hydrol%C3%BDza
Lepek, jinak také gluten, je směsí dvou bílkovin, gliadínu a gluteninu, které se nacházejí společně se škrobem v endospermu semen některých obilnin, především pšenice, žita a ječmene. V případě pšenice představuje dokonce až 80% z bílkovinového obsahu.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Lepek
Reply author: Dalibor Grůza Replied on: 16/01/2011 12:01:50 Message
...
Shora uvedené potíže při frutariánské stravě jsem řešil tím, že jsem si buď v restauraci dal hranolky s tatarkou nebo si koupil brambory a tatarku. Dnes jsem zjistil, že mnou kupovaná Tatarská omáčka vaječná majonéza ochucená od Velkopavlovických drůbežářských závodů, a.s. složení rostlinný olej, voda, slepičí vejce, zeleninová směs, hořčice, worcesterová omáčka, modifikovaný pšeničný škrob, E270 a E260 (regulátory kyselosti) obsahuje worcesterovou omáčku, která není vhodná pro vegetariány, protože se do ní přidávají ančovičky, čili ryba sardel obecná.
Dnes jsem snědl dvě tyto tatarské omáčky od Velkopavlovických drůbežářských závodů, a.s. každá o váze 105 gramů a zřejmě se něco podobného přidává i do tatarky v restauraci, kam chodím, protože mám vyzkoušeno, že bez této tatarky zřejmě s rybami nejsem zřejmě schopen vydržet svou frutariánskou stravu, ani když jím mléko a vejce (viz problémy výše). To znamená, že i já budu muset jíst zřejmě maso z přirozeně uhynulých (chcíplých) slepic vyvařených ze zdravotních důvodů v několika vodách, které mám ve svém mrazáku.
(viz http://en.wikipedia.org/wiki/Worcestershire_sauce , http://cs.wikipedia.org/wiki/Sardel_obecn%C3%A1 , http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_p%C5%99%C3%ADdatn%C3%BDch_l%C3%A1tek )
K historii worcesterské omáčky:
It may be "Lord Marcus Sandys, ex-Governor of Bengal" encountered it while in India under the Honourable East India Company in the 1830s and commissioned the local apothecaries to recreate it. However, author Brian Keogh concluded in his privately published history of the Lea & Perrins firm on the 100th anniversary of the Midland Road plant, that "No Lord Sandys was ever governor of Bengal, or as far as any records show, ever in India."[2]
To může být: "Pan Marcus Sandys, ex-guvernér Bengálska" s tím (rozuměji worcesterskou omáčkou) se setkal, zatímco byl v Indii pod počestnou Východoindickou společností v roce 1830 a pověřil místní lékárníky obnovit to. Nicméně, autor Brian Keogh uzavřel v jeho soukromě publikované historii Lea & Perrins firmy na 100. výročí závodu Midland Road, že: "Žádný pan Sandys nebyl nikdy guvernér Bengálska, nebo pokud jde o jakékoliv záznamy ukázané, kdy v Indii."
http://en.wikipedia.org/wiki/Worcestershire_sauce
The Food and Agriculture Organisation (FAO) said that total Indians meat consumption in 2000, was only 10 lbs.
FAO řekla, že celková Indická spotřeba masa v roce 2000, byla jen 10 liber
http://www.fao.org/DOCREP/005/Y4252E/y4252e05c.htm
Dalai Lama má velmi malé množství masa, protože on se stal těžce nemocný žijící na čistě vegetariánské stravě. Když se ho zeptali "Copak buddhisté mají být vegetariány", on odpověděl "Ti dobří jsou!"
The Dalai Lama has very small amounts of meat because he became severely ill living on a purely vegetarian diet. When asked “Aren’t Buddhists supposed to be vegetarians”, he responded “The good ones are!”
http://mysticbanana.com/why-isnt-the-dalai-lama-a-vegetarian.html
Zdechliny se vyvářely ve více vodách. Podle starých Romů jsou zdechliny čistší maso, protože zvíře nezemřelo násilnou smrtí. (viz http://www.mills.cz/assets/Absol_prace/AP2010-SP_denni/Rosecka-SP2010.pdf)
Dnes jsem snědl cca zvážených 60 gramů ve dvou vodách vyvařeného těla přirozeně uhynulého třetího kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku, protože se mě dělaly puchýře (podobné hemeroidům) v mém hýžďovém otvoru a svědilo mne to při sezení. Již z dřívějška (viz výše) jsem věděl, že se nejedná o hemeroidy, ale o důsledek mé frutariánské stravy. V prvním případě mi pomhla VITANA klasik, tekuté ochucovadlo do polévek, omáček a guláše, složení tekutého výrobku: tekutý bílkovinný hydrolyzát (sója, pšeničný lepek), obsah jedlé soli ve výrobku max. 20 %. (viz výše) Nyní mně však již nepomáhalo, nepomohlo mi ani zvýšené požívání bio sýrů s mikrobiálním sýřidlem, ani nákup napodobeniny salámu z čistě rostliných zdrojů. Vzhledem k tomu, že bílkovinný hydrolyzát ve VITANA klasik znamená rozklad rostlinných bílkovin, aby byly zřejmě lépe mnou stravitelné, tak jsem došel k názoru, že mé tělo již není schopno přijímat rostlinné bílkoviny byť rozložené, nestačí mu ani vajíčka ani bio mléko a bio sýry s mikrobiálními sýřidly a nutně potřebuje bílkoviny z masa. Mé tělo tudíž není schopno zřejmě přežít pouze z rostlinné stravy, vejcí, bio mléka a bio sýru s mikrobiálními sýřidly (tj. nikoliv ze sýřidel z žaludků zvířecích mláďat, např. telat). Podle Filosofie rovnováhy jsem byl povinen zvolit maso z přirozeně uhynulého zvířete, kterým mimo jiné krmím avšak syrovým svého psa. Poté, co jsem snědl výše uvedené maso, mně hýžďovýotvor přestal svědit.
Z výše uvedeného a z výše uvedené literatury plyne má domněnka, že člověk jako všežravec není schopen trvale přežít na čistě rostlinné stravě, mléčných výrobcích a vejcích, já sám jsem byl čistě na této stravě od 16.1.2011 (tedy tři měsíce), kdy jsem vypustil ze své stravy worcesterskou omáčku (viz výše). Domnívám se, že z exaktně vědeckého hlediska (stranou ponechávám racionální mystiku mé Filosofie rovnováhy) i s ohledem na výše citovanou literaturu ty náboženství, která přikazují a dosvědčují možnost trvalého čistého vegetariánství jako hinduismus, nemluví pravdu a lidé, kteří tvrdí, že jsou čistými vegetariány, tak buď nevědomě přijimají stravu z mrtvých zvířat (např. jako já výše uvedenopu worcesterskou omáčku, která mimo jiné zřejmě pochází z Indie sídla hindusimu či výše uvedený případ dalajlámy) nebo vědomě nemluví pravdu.
Podle mne je nutné jíst i v případě každého člověka jako všežravce z dlouhodobého hlediska v co možná nejmenší míře mrtvoly zvířat, aby se předešlo jeho vážným zdravotním potížím. Zde je nutno podle Filosofie rovnováhy, aby člověk jedl zřejmě pouze mrtvoly přirozeně uhynulých zvířat (jak doporučovali již staří Rómové, viz literatura citovaná výše).
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 24/04/2011 07:12:18 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 23/04/2011 : 20:37:55
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami o den dříve dalších zvážených cca 35 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynutého třetího kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku, protože neměl chuť k jídlu.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 24/04/2011 : 08:18:18
|
Dalibore. Ty se díky své teorii zabiješ.Jíst chcíplotiny,čili jak vznešení říkáš přirozeně uhynulé kusy je sebevražda.Jíst maso třikrát vyvařené je přinejmenších zoufalost,protože ty živiny s masa se vyvaří do vody a tu vyleješ,takže jíš jen bezcenné a nechutné cosi.Ta anální defekty jsou spíše ze sedavého zaměstnání a mohou tak začínat školy jodlování advokátů, čili hameroidy.To požíváním chcíplotin nevyléčíš,ale bohatá vyvážená strava může tvůj organismus posílit. Add chcíplotiny. Žádné zvíře nechcípne bez příčiny.Může se udusit,ale většinou přirozeně uhyne stářím, nebo díky nějaké chorobě,která může být přenosná i na člověka.Najdeš li uhynulé kuře druhý den, již po několika hodinách se krev rozkládá a vytváří se mrtvolné jedy.Technologie jatek s tím vším počítá a je prováděna tak aby k negativům nedošlo.Čili jateční maso je čisté,alespoň by mělo být. Dnes se v tom mohou projevit i touhy po zisku soukromníků, takže můžeš dostat mezi tím čistým masem i maso chcíplotiny aniž bys to chtěl. Přirozeně uhynulý kus většinou před smrtí nějak trpí a to vede k vytváření některých látek,které dělají maso nepoživatelné.Nikoliv však pro tebe, protože ty ani nevíš jak má maso chutnat a tak se živíš jako sup chcíplotinami a máš dojem, že jsi tím v nějakém souladu s přírodou. Ty nejsi v souladu s ničím,ani se zdravým rozumem.
Sláva |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 24/04/2011 : 20:48:38
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami dalších zvážených cca 42 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynutého třetího kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku, protože se více zadýchával, aby nedostal jeho život ohrožující alergický šok z nedostatku potravy z mrtvých zvířat.
Dnes jsem snědl cca zvážených 16 gramů ve dvou vodách vyvařeného těla přirozeně uhynulého třetího kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
Edited by - Dalibor Grůza on 24/04/2011 20:49:56 |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 25/04/2011 : 08:57:27
|
Dalibore. Já mám ve svém mrazáku flašku vodky a fernetu.Mám to dát psoviaby se nezadýchával,když já kořalky nepiji? Třeba Lucina (buldog)funí,prdí a plazí jazyk díky nedostatku alkoholu.
Sláva |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 25/04/2011 : 18:56:29
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami dalších zvážených cca 36 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynutého třetího kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku, protože se více zadýchával, aby nedostal jeho život ohrožující alergický šok z nedostatku potravy z mrtvých zvířat.
Dnes jsem si musel zvýšit se souhlasem lékaře dávku kventiaxu na 75mg na noc denně, protože jsem těžko usínal a brzy se budil.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
Edited by - Dalibor Grůza on 25/04/2011 19:00:58 |
|
|
Topic |
|
|
|