Author |
Topic |
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 07/07/2010 : 13:09:57
|
Vážení,
k pěstování rostlin lze zřejmě popsat milosrdné zabíjení na základě mé rostoucí zkušenosti následovně:
Jednoleté rostliny je možno zcela zabít poté, co přinesou plody se semeny. Víceleté rostliny, které rostou déle než jeden rok, je možno ořezávat v době vegetačního-rostlinného klidu, kdy nerostou, tak, aby dále rostly, nikoliv však zabít jejich kořen (zejména jde o stromy) a je možné jíst jejich plody se semeny.
Jaký je Váš názor?
( viz www.filosofie.rovnovahy.sweb.cz ) |
|
|
Milan.Miló
Velmi aktivní uživatel
671 Posts |
Posted - 07/07/2010 : 13:38:54
|
Dalibore. Já osobně jsi myslím Že rostliny a stromy Můžeš normálně s plody se vším Co k tomu patří normálně užívat pro svou Potřebu. Tak že toto vše stojí v samotném potravinovém Řetězci až na samém Konci. A tudíž to nemá vyvinutou nervovou soustavu A myšlení tak aby si tyto plodiny chceš-li to tak nazvat Neuvědomují svou existenci. Na rozdíl od zvířat. Něco jiného je to třeba u zvířat věříšly v reinkarnaci. A v samotnou samsáru ( kruh rození a smrtí ) A to že zvířata mají též svou karmu a ty když je tedy Pojídáš musíš být připraven ze zákonitosti s toho plynoucí Že na sebe budeš přebírat jejich karmu. A tudíš jsi tím znečisťovat tu svou vlastní. Milan.Miló.
|
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 07/07/2010 : 19:23:46
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
Vážení,
k pěstování rostlin lze zřejmě popsat milosrdné zabíjení na základě mé rostoucí zkušenosti následovně:
Jednoleté rostliny je možno zcela zabít poté, co přinesou plody se semeny. Víceleté rostliny, které rostou déle než jeden rok, je možno ořezávat v době vegetačního-rostlinného klidu, kdy nerostou, tak, aby dále rostly, nikoliv však zabít jejich kořen (zejména jde o stromy) a je možné jíst jejich plody se semeny.
Jaký je Váš názor?
( viz www.filosofie.rovnovahy.sweb.cz )
quote: Originally posted by Milan.Miló
Dalibore. Já osobně jsi myslím Že rostliny a stromy Můžeš normálně s plody se vším Co k tomu patří normálně užívat pro svou Potřebu. Tak že toto vše stojí v samotném potravinovém Řetězci až na samém Konci. A tudíž to nemá vyvinutou nervovou soustavu A myšlení tak aby si tyto plodiny chceš-li to tak nazvat Neuvědomují svou existenci. Na rozdíl od zvířat. Něco jiného je to třeba u zvířat věříšly v reinkarnaci. A v samotnou samsáru ( kruh rození a smrtí ) A to že zvířata mají též svou karmu a ty když je tedy Pojídáš musíš být připraven ze zákonitosti s toho plynoucí Že na sebe budeš přebírat jejich karmu. A tudíš jsi tím znečisťovat tu svou vlastní. Milan.Miló.
Milane Miló,
možné, že oba máme část pravdy. Ty máš pravdu v nedokonalém světě, kdy je opravdu lepší zabít celou rostlinu nebo strom než zvíře nebo člověka. Já mám pravdu v dokonalém světě ráji na Zemi, kde se nezabíjí zvířata, ale zřejmě ani celé víceleté rostliny. Takže jsme asi vymezili dvě hranice intervalu, kde ty máš pravdu v současném světě a já¨mám pravdu v dokonalejším světě, exaktní vědecká cesta od současného k dokonalému světu však zřejmě vede přes co největší šetření života rovněž rostlin a stromů, zřejmě až po návrat či dosažení ráje na Zemi.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 07/07/2010 19:28:38 |
|
|
Milan.Miló
Velmi aktivní uživatel
671 Posts |
Posted - 07/07/2010 : 19:39:53
|
Dalibore. Z jakého přesvědčení vycházíš Je důležité abych věděl s jaké kultury A náboženství. Protože každá z nich má jiné základy. A jiné činitele. V co věříš a však musíš býti upřímný Sám k sobě jest-li je to tvé vlastní Přesvědčení nebo někým vštípeno. Třeba v útlém adolescentním věku. Ona každá kultura tak má jiné symboli Které dokonale vystihují její jedinečnost. Tak třeba v křesťanství je kříž znázorňující Symbol ukřižování a posmrtného života. Kdež to v Buddhismu se to liší Tam je například kolo. A to znamená věčný koloběh rození A smrti. Kolotoče který tě stále vtahuje na ten to Svět v buddhismu popisovaným jako peklo. Peklo z toho důvodu že je tu bída hlad a bolesti. A dokať nedojdeš po nesčetných životech Nirváni nebo-li nibáni vyvanutí s těle a splynutím S universem a navrácení se k prvotní činné síle. Budeš stále přicházet sem na ten to svět tedy do pekla. Milan.Miló.
|
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 09/07/2010 : 20:51:41
|
quote: Originally posted by Milan.Miló
Ahoj Dalibore. Dalibore vím o tom že Ježíš jedl ryby to ukazuje v novém zákoně Kdy nakrmil nespočetný davy lidí asi pěti rybami nepletu li se. A též mu dávaly jeho učedníci přízvisko beránek Boží proto Na velikonoce se pečou beránci. Beránek Boží mu daly titul s toho jak byl milosrdný a láskyplný Plný soucitu. A beránek tehdy bil symbolem čistoty a pro jeho mírumilovnost Kdy vzal na sebe břímě lidstva v podobě Golgatské klády Se vydal pro vykoupení lidstvu do rukou Božích Kde na kříži snad údajně vyřkl jako poslední slova Eli, Eli, Lemach Sabachtani. Bože, Bože proč jsi mě opustil. Já i myslím Dalibore že Ježíš jedl ryby. On neučil lidi dogmatům a ani si nejspíš myslím nechtěl Aby se po jeho smrti zakládala nějaká církev. On jen své učedníky při astrální projekci na nanebesa vzetí Ve třetím psychickém oku vyzval aby učily dál jeho učení. Protože byly zasvěceni do tajů které jim předal. A tudíš teď všichni učedníci měli en dar lidi vést ke Kristu. Tak jako se Kristus nechal pkřtít sv.Janem tedy Mistrem Který mohl jen Jako jediný doposud žijící Mistr zasvětit Do života Mistra a předat mu tak svůj odkaz a posloupného učení. Neboť věděl že mu nezbývá moc času než ho Salome na příkaz své Matky vydala Krali Heródovi který mu nechal sťat hlavu. A tak samozřejmě Kristus na sebe vzal tak závazek Že do svého područí přijme všechny Janovi učedníky Kteří byly za jeho života zasvěceni do onoho učení. Tak se předával z generace po generaci slib nepsaný Všech velkých Mistrů mezi něž patřil i právě tebou Zmiňovaný Mojžíš. Milan.Miló.
Miló,
jestli Ježíš Nazaretský, možná Kristus jedl ryby je podle mne přinejmenší sporné podle Janova evangeila Nového zákona v Bibli (BIBLE PÍSMO SVATÉ STARÉHO A NOVÉHO ZÁKONA | včetně deuterokanonických knih |, Český ekumenický překlad, ČESKÁ BIBLICKÁ SPOLEČNOST, 1995) kapitola 4, verš 31 až 34: 31" Mezitím ho prosili jeho učedníci: "Mistře, pojez něco! 32On jim řekl: Já mám k nasycení pokrm, který Vy neznáte." 33Učedníci si mezi sebou říkali:"Přinesl mu snad někdo něco k jídlu?" 34Ježíš jim řekl: "Můj pokrm jest, abych činil vůli toho, který mě poslal, a dokonal jeho dílo.
Zároveň prosím Boha, aby můj shora uvedený pokus dobře dopadl (viz výše uvedená třetí možnost, ad 3) v mém prvním příspěvku v tomto topicu). A z 51%-procent (tj. v počtu 51 dílů ze 100) věřím, že můj pokus dobře dopadne a řídím se přitom Novým zákonem podle Janova evangeila Nového zákona v Bibli (BIBLE PÍSMO SVATÉ STARÉHO A NOVÉHO ZÁKONA | včetně deterokanonických knih |, Český ekumenický překlad, ČESKÁ BIBLICKÁ SPOLEČNOST, 1995) 6 kapitola, verš 47 až 51, kde Ježíš Nazaretský říká: 47Amen, amen, pravím vám, kdo věří, má život věčný. 48Já jsem chléb života. 49Vaši otcové jedli na poušti manu, a zemřeli. 50 Toto je chléb, který sestupuje z nebe: kdo z něho jí, nezemře. 51Já jsem ten chléb živý, který setoupil z nebe; kdo jí z tohoto chleba, živ bude navěky. A chléb, který já dám, je mé tělo, dané za život světa."
K tomu bych chtěl z hlediska Filosofie rovnováhy a Starého zákona-Tóry-5. Knih Mojžíšových (1.Mojžíšova-Genesis-Bere´šít-Na počátku kapitola 1, verš 29 až 31: 29Bůh také řekl: "Hle, dal jsem vám na celé zemi každou bylinu nesoucí semena i každý strom, na němž rostou plody se semeny. To budete mít za pokrm. 30Veškeré zemské zvěři i všemu nebeskému ptactvu a všemu, co se plazí po zemi, v čem je živá duše, dal jsem za pokrm veškerou zelenou bylinu." A Stalo se tak. 31Bůh viděl, že všechno, co učinil je velmi dobré. Byl večer a bylo jitro, den šestý) učinit podle mne vysvětlující poznámku: V římsko-katolické církvi většinou věřící kromě kněze jedí na památku Ježíše Nazaretského možná Krista při tzv. svatém přijimání údajně tělo Krista, tzn. nekvašený chléb, vyrobený z vody a obilí, tedy frutariánsky (rostlinné semena a vodu jako v ráji, kde jedli také rostlinné plody). Tedy, kdo jí jako v ráji, tedy jen rostlinné plody a rostlinné semena s vodou (příp. mineráli) jí údajně Krista a mohl by mít život věčný přerušovaný jen spánkem. Proto se k tomu snažím přiblížit, sám (zatím jím rovněž co možná nejméně něčeho jiného) i ostatní mně svěřené živé tvory.
Na druhou otázku odpovím, že jsem z 51%-procent (tj. v počtu 51 dílů ze 100) římský katolík, proto jsem členem římsko-katolické církve. Ve zbytku jsem eklektik (tedy mnoho ze všeho jsem četl a z toho si vybíral), protože se domnívám, že v Bibli-Starém i Novém zákoně a ostatních spisech (včetně Mé Filosofie rovnováhy) jsou chyby, protože je vždy sepisoval nedokonalý člověk či lidé (Ježíš Nazaretský údajně sám nic nesepsal, všechny spisy o něm pochází od jeho stoupenců).
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 09/07/2010 : 20:55:35
|
Vážení,
dnes mi přivezli 30 slepic-středních vykrmených kuřat-brojlerů, ještě mi mají dodat dalších 20 slepic-středních vykrmených kuřat-brojlerů, kteří měli jít na porážku, a tak jsem je zřejmě zachránil zřejmě od jisté smrti (viz můj pokus ad 3) v prvním příspěvku v tomto topicu).
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 10/07/2010 : 16:11:54
|
Jak péci chleba? Jaký je Váš názor na níže uvedený příspěvek?
Dle BIBLE PÍSMO SVATÉ STARÉHO A NOVÉHO ZÁKONA | včetně deuterokanonických knih |, Český ekumenický překlad, ČESKÁ BIBLICKÁ SPOLEČNOST, 1995-Starého zákona-Tóry-5. Knih Mojžíšových, jmenovitě 3.Mojžíšova-Leviticus-Leutikon-(hebrejsky va-jiqrá)-Kniha levijská kapitola 2, verš 4 až 7: 4Když přineseš darem přídavnou oběť pečenou v peci, budou to nekvašené bochánky z bílé mouky zadělané olejem a nekvašené oplatky pomazané olejem. 5Jestliže bude tvým darem přídavná oběť připravená na pánvi, bude z bílé mouky zadělané olejem, nekvašená. 6Rozdrobíš ji na sousta a poleješ ji olejem. To bude přídavná oběť. 7Jestliže tvým darem bude přídavná oběť připravená v kotlíku, ať je připravená z bílé mouky s olejem. Tento chleba se také zřejme v podobě oplatků používá v římsko-katolické církvi při svatém přijmání, jakoby to bylo tělo Ježíše Nazretského, možná Krista.
Já, když si dělám chléb sám, tak si jej dělám na pánvi. Vezmu okolo z poloviny žitnou či pšeničnou mouku, celozrnou a okolo z poloviny polohrubou pšeničnou mouku, aby těsto drželo při sobě, přileji trochu olivový, řepkový či slunečnicový olej a trochu vody, aby těsto drželo při sobě, rozprostřu těsto na pánvi a začnu ho pražit na pánvi. Po okolo-cca 10 minutách (než řeknu 600 krát za sebou jedenadvacet) je placka hotová. Pak ji něčím přimastím (nejčastěji rajčatovým protlakem-zahuštěnými rajčaty a solí) a nově též jiným druhem oleje než ten, který jsem použil před tím na zadělání těsta této placky. Poté to sním.
Podle jednoho mně známého pekaře z Hustopečí se mouka na bílý (pšeničný či žitný) a šedý (s otrubami) chleba liší od mouky na černý chleba tím, že nebílá mouka je předem upražená. To by mohlo znamenat, že bílá mouka ve shora uvedené části Bible je předem nepražená-bílá mouka, příp. s otrubami. Což by z hlediska Filosofie rovnováhy a i její zásady co možná nejmilosrdnější porážky mohlo znamenat, že dvojím ohněm-prvním pražením mouky na černý chleba a druhým ohněm znemožňujeme jakémukoliv obilnému-rostlinnému zrnu-semínku přežít, což je s touto zásadou milosrdné porážky v rozporu.
Literatura: http://www.penam.cz/cs/zijte-zdrave/dietolozka-radi/jak-vybrat-pecivo.html
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 10/07/2010 19:18:21 |
|
|
neronis
Ultragrafoman
Czech Republic
2110 Posts |
Posted - 10/07/2010 : 16:28:20
|
Myslíš, že jde jako o mučení těch semen dvojitým pražením? |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 10/07/2010 : 16:47:04
|
Neronisi. Tady už nezbývá než se smát a vymýšlet si pitomosti.Dalibor nejspíše hodná přestat v vegetariánstvím a frutariánstvím a dát se na maso.Zásob zrní mu je líto vyhodit a tak si pořídil slípky. To je rozumná logika.Pražení zrní je však opět totální nesmysl.Slepice praženinu nezobou a černý chléb z něj neuděláš.Ten se dělá s normálního zrna,ale z mouky nejsou oddělené plevy. Pražené zrno je dobré po rozemletí tak akorát na náhražku kávy. Těsto z něj neuděláš a navíc změníš pražením některé látky na dehet. Nevidím zde nic vhodného k rozumnému uvažování.
MB |
|
|
neronis
Ultragrafoman
Czech Republic
2110 Posts |
Posted - 10/07/2010 : 19:41:56
|
Já jsem to náhodou dnes zkusil, protože jsem nevěděl co si udělám na jídlo a bylo to docela dobrý. Sice je pravda, že jsem do té mouky švihnul nějaká vajíčka, česnek, párek, sýr.. droždí tu není ani nevím jak se to dělá že to "kyne", ale i tak to šlo. |
|
|
Milan.Miló
Velmi aktivní uživatel
671 Posts |
Posted - 10/07/2010 : 22:55:16
|
Dalibore. Já jsem taky vegetarián dva roky nejím už maso. No tedy poslední měsíc i občas do něčeho masitého Kousnu třeba do ryby. A však zkusil jsem jíst maso ale bylo mi tak zle Že jsem na jednou nemohl na stolici a bral jsem Čípky tak vždy dva za sebou aby to šlo. A když jsem opět přešel na vegatariánstvý tak se to zlepšilo. Vím jak se peče chleba podle Góvindy – Krišnova učení. Góvinda je čistě jen o vegetariánské rostlinné stravě. Není to přímo vegetariánství ale vegánství protože Se tam nejí ani vajíčka.
Recept. 1.kg hladké mouky 1.droždí. 2-3.kávové.lžičky anýzu 2-3.Lžičky kávové Garam masaly. 2.Kávové lžičky Fenyklu. 2.dcl. vlažné vody na kvásek. 1.prášek do pečiva. Trochu cukru na kvásek. Toď vše.
Postup. Nasypeme 2-3.dcl. hladké mouky Do misky přidáme trochu vlažné vody do mouky A droždí. A cukr. To vše rozmícháme tak aby ten to kvásek Nebyl ani tekutý a ani zároveň moc hustý. Pak přikryjeme v teplém prostředí utěrkou A necháme vykvasit. Tak 40.min. až 1.Hod.
Vlastní postup vytvoření těsta. Dáme tolik mouky kolik chleba chceme udělat. Tak i tomu přispůsobíme potřebu indegriencí a surovin. Do oné hladké mouky přidáme všechno koření. A vlažnou vodou přidáváme podle potřeby tak aby chom Udělaly Kvásek ne moc husté ani řídké.
Když už je kvásek hotový a to poznáme tak Že kvásek nabyl na hustotě a objem cca.tak o dvě třetiny. Když toto je udělané přidáme to do onoho těsta a pořádně promícháme.
Zapálíme troubu a necháme ji tak 10.min předehřát. Pak na vymaštěný plech či formy dáme ono samotné těsto. A vložíme do trouby. Kde toto necháme tak 30.-40.min.péct. A však musíme občas do onoho těsta píchnout sirkou nebo párátkem Abychom zjistily jak je kůrka křupavá a jestli to není syrové. Když je kůrka zlatavá a křupavá. Když už je vše hotové vyndáme to z trouby a můžeme podávat Je to velice chutné když to je ještě teplé a čerstvé. Doporučuji ti si to udělat. A jest-li chceš držet dietu jak vegetariánskou či vegánskou Můžeš jsi zakoupit onu knihu od Góvindy – Krišny. Jmenuje se to 108.receptů. od Góvindy nebo tak nějak už jsem ji ztratil Před lety. Ale jest-li že do internetového vyhledávače zadáš www.govinda.cz Tak ti vyběhne internetový obchod o tom všem. Kde je popsána i samotná Hinduistická filosofie. Milan.Miló.
|
Edited by - Milan.Miló on 10/07/2010 23:15:25 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 11/07/2010 : 08:03:03
|
quote: Originally posted by neronis
Myslíš, že jde jako o mučení těch semen dvojitým pražením?
Neronisi,
tohle myslím.
Dalibor
Vážení,
dnes jsem se byl podívat do svého chovu brojlerů-kuřat slepic a jedno z nich mi přes veškerou snahu (včera jsem tam byl okolo třikrát, z toho dvakrát autem) uhynulo (vůbec se nehýbalo, leželo jako bez duše, i když jsem ho nesl v igelitové tašce ze sklepa domů a i když jsem ho ničím neootrávil ani nepřiotrávil, např. uspávadlem), bez mého umýslu či konání, důvodem byly spíše moje neznalost (Otec mi až pozdě odpoledne řekl, když jsem mu řekl, že jsou na jedné hromadě, že jim mám na noc rozsvítit, protože jsou z dřívějšího chovu zvyklí jíst a pít, když se svítí, a spát, když je tma. Soused mi teprve potom mimo jiné poradil, že mám zavřít dveře do podzemní části sklepa a zhasnout tam, zřejmě kvůli potkánům a jiným hlodavcům. Rozsvíceno tak bylo pouze v nadzemní části sklepa, v tzv. lisovně, ve dvou místnostech, kde s dírou ve dveřích jako výběhem na zahradu chovám tyto brojlery-kuřata slepic) a nekonání (jedno z kuřat-brojlerů slepic bylo zřejmě příliš slabé a já jsem mu neposkytl či nezajistil dostatečnou péči).
Všechno zlé je však pro něco dobré, mému psu-badovi jsem uřízl kousek z krku uhynulého kuřetee-brojlera-slepice a on to z chutí snědl. Ještě před tím jsem tomuto kuřeti-brojleru přeřízl krk a zkusil, zda mu vytéká krev z krční tepny, což tak nebylo. Poté, co můj pes-bad, který byl zavřen doma, snědl kousek z krku kuřete-brojlera slepice, zůstalo na dně misky maličko krve. Ještě ve sklepě jsem mrtvou slepici umyl ve studené vodě a doma jsem ji poté, co bad-můj pes snědl kousek z jejího krku, dal v igelitovém pytlíku do mrazáku.
Z toho usuzuji, že i já, který nejí dokonale frutariánsky (tj. výlučně rostlinná semena a rostlinné plody ale i trochu něčeho jiného nefrutariánského) jako v ráji, musí nakonec přirozeně zemřít jako ta slepice-kuře-brojler. Poté si přeji, abych byl snězen těmi, kdo to potřebují ke svému přežití, jako můj pes-bad snědl kousek přirozeně uhynulé slepice.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 05/10/2010 17:29:15 |
|
|
Milan.Miló
Velmi aktivní uživatel
671 Posts |
Posted - 11/07/2010 : 08:30:37
|
Dalibore. S tvého příspěvku jde vidět že konečně Trochu začínáš prozřívat. A to v tom smysl že jsi konečně uvědomuješ Spojitosti a následné souvisloti příčinných důsledků. A to v tom smyslu že svýzařata jako je tvůj pes bad Je přeci jen pes a ten potřebuje ke svému životu Vyváženou jak rostlinou to je ovoce zeleninu tak Hlavně i a především masitou stravu protože pes nejí Například ořechy med které pro člověka Nahrazují to co mu právě chybí když nejí maso A to bílkoviny a třeba proteiny. Na to je zase nejbohatší maso. A jde vidět že jsi konečně začínáš uvědomat Že jak ti zemřelo ono kuře z nedostatku znalostí Tak by mohl umřít i tvůj pes Bad o kterým věřím Že ho máš moc rád. To s tím pojídáním tebe ovšem nemyslíš vážně. Protože sice i v této společnosti jsou lidé s těmito Dispozicemi. Tak je to neúnosně nepřijatelné. Protože dějiny se pohly mílovími kroky ku předu A už hlavně nežijeme ve středověku nebo v prenatálním Údobí civilizace. A myslím že to nemyslíš ani aby to dělali zvířata to co jsi Napsal o pojídání tebe. Milan.Miló.
|
Edited by - Milan.Miló on 11/07/2010 08:33:21 |
|
|
Milan.Miló
Velmi aktivní uživatel
671 Posts |
Posted - 11/07/2010 : 08:44:44
|
Dalibore. Vím mohl by jsi namítnout proč tě třeba Nemohou sníst zvířata. Když v buddhismu je to například samozřejmostí. Protože Když někdo třeba ještě před rokem 1959. Než Tibet obsadila Čína to bylo normální a věřím Že i dnes to tam asi v malé míře funguje. Když tedy v Tibetu zemřel člověk Buddhističtí Mniši to udělaly následovně. Dotyčné ostatky vzaly do Himalájí a tam onoho Člověka doslova i s kostmi rozemlely na kaši Tak aby ho mohli snít divoký ptáci jako jsou supy. Tak aby se jeho tělo oprostilo od negací toho to života. A jeho Duše došla vysvobození Tak aby zabránily opětovnému navrácení na ten to svět. Neboď v Buddhismu věří v Bardo smrti. To je 49.denní cykl když člověk má tu touhu k navrácení Na ten to svět. Je to ovšem jiná kultura s jinými prvky a základech náboženství. Zdroje na př.Tibetská Kniha mrtvých.Kde popisujou posmrtné stavy. Milan.Miló.
|
Edited by - Milan.Miló on 11/07/2010 08:49:42 |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 11/07/2010 : 08:57:10
|
Dalibore. Nakupovat brojlery určené k porážce je první hloupost,protože jim nezajistíš granulovanou stravu na kterou jsou zvyklí a než si zvyknou na jinou, tak pochcípají. Chovat je ve sklepě? O tom bych se raději nevyjadřoval.To je týrání zvířat.Ty jim ve sklepě nezajistíš podmínky jaké jsou k přežití nutné včetně větrání.Sám jsi psal,že máš zahradu. Stačí jim pletivem oddělit nějakou část s přístřeškem a budou v pohodě.Ty jim chtěl dát ráj a zachránit je před smrtí,ale ve skutenčnosti jsi jim dal peklo a mnohem horší smrt než by měli při porážce. Pokud chceš svému psovi dát to maso uhynulé slepice, nedávej mu je syrové,pokud chceš slepice pěstovat.Stačí tu slípku trošku povařit. Jakmile mu budeš dávat to maso syrové, zvykne si na ně a bude ty slípky lovit. Takže jak by to mělo být správně? Ty brojlery mající již svou porážkovou váhu pobít,oškubat, vyvrhnout a uložit do mrazáku.Jinak je budeš zbytečně krmit a stejně tě pochcípají. Oddělit nějakou vhodnou část zahrady,postavit kurník, nebo alespoň přístřešek a nakoupit kuřata.Dostaneš le mnohem laciněji, než ty žírné brojlery.Až vyrostou a zvyknou si,pak jim můžeš ten výběh otevírat. Budeš však mít místy rozhrabaný trávník a občas do něčeho šlápneš. Ty slípky však budou v prostředí které jim vyhovuje, jako v ráji.Pokud mohou škubat trávu, budeš mít vajíčka s pěkným třeba až oranžovým žloutkem.Ten rozdíl v chuti poznáš sám.Pokud začnou nést, dávej jim nadrcené vaječné skořápky aby měli dost vápníku. Jinak je můžeš krmit zrním i zbytky od jídla. Pouze by to nemělo být příliš mastné.Chceš li poznat co jsou slepice skutečně zač, hoď těm brojlerům vnitřnosti té uhynulé slepice. Uvidíš bitvu. Doufám že jsi ji neuložil do lednice nevyvrženou.Za prvé lednice je málo, to chce mrazák a zmraženou již nenvyvrhneš. Navíc ty vnitřnosti urychlují rozklad. To už ji raději hoď Badovi celou (povařenou).Otázkou je také, zda neuhynula na nějakou infekci,či na tipec. To je takový vřídek na jazyku. Slepice pak nemůže žrát a chcípne hladem.Chceš li pěstovat slípky musíš o tom něco vědět.Vesničani to poznávají celý život a předávají si navzájem informace,ale městský člověk ty informace většinou nemá a při nejlepší vůli těm tvorům vytvoří peklo na zemi. Máš li chalupu na vesnici, zajdi si za nějakou sousedkou a ta tě ty informace ráda předá.
MB |
|
|
Topic |
|
|
|