www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Filosofie
 Libovolné téma
 Ráj začíná vědeckým pokusem na mé zahradě
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 60

Miloslav Bažant
Ultragrafoman

Czech Republic
6254 Posts

Posted - 04/01/2011 :  11:45:18  Show Profile  Visit Miloslav Bažant's Homepage  Reply with Quote
Dalibore. Ty jsi šprýmař. Ježíš snědl velikonočního beránka? Nojo,ale velikonoce s beránkem vznikly až po jeho smrti.Předtím to byly pohanské oslavy slunovratu. I blbost by měla mít nějakou logiku, jinak je to i pitomost.

Sláva
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 04/01/2011 :  13:55:15  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Miloslav Bažant

Dalibore. Ty jsi šprýmař. Ježíš snědl velikonočního beránka? Nojo,ale velikonoce s beránkem vznikly až po jeho smrti.Předtím to byly pohanské oslavy slunovratu. I blbost by měla mít nějakou logiku, jinak je to i pitomost.

Sláva



Miloslave,

že, ačkoliv uznávám tvou inteligenci, tak nejsi tolik vzdělaný, jako já, nemusíš dávat tak okatě najevo. Obětování velikonočního beránka je starý židovský zvyk vztahující se k východu Židů z Egypta za dob Mojžíše, kdy obětovala každá rodina beránka. Oběť velikonočního beránka tudíž existovala ještě před Ježíšovým ukřižováním, a ukřižování Ježíše na tuto symboliku navazuje.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 14/01/2011 19:36:13
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 04/01/2011 :  17:56:38  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

Můj postoj z hlediska Filosofie rovnováhy ke všem jiným dosavadním učením (marxismu, římsko-katolickému křesťanství, nacismu, kapitalismu, hinduismu, satanismu, Marxovi, Leninu, Stalinovi, Ježíšovi, Nietzschemu, Hitlerovi, Mohamedovi-islámu, Buddhovi, Darwinovi, Mojžíši-židovství, Platónovi, Aristotelovi atd.) je následující:

Všichni tito lidé či učení bojovali se zlem-smrtí, v současnosti lze pokládat za pravděpodobné, že více v tomto boji se smrtí prohráli než zvítězili. Protože obecně řečeno, přes všechny činy těchto lidí a přes všechna tato učení lze v současnosti pokládat za pravděpodobné, že svět směřuje nezadržitelně k atomové válce, které žádný z těchto lidí a žádné z těchto učení není samo o sobě v přírodě schopno zabránit. A protože, osobně řečeno, ani jeden z těchto lidí a ani jedno z těchto učení není samo o sobě v přírodě schopno zaručit každému jeho členu dlouhý, šťastný a důstojný život a smrt téměř bez duševní a tělesné bolesti.

Jestli Filosofie rovnováhy jako spojení všech výše uvedených a řady dalších předchozích učení sama o sobě v přírodě, obecně řečeno, bude schopna zabránit atomové válce nebo, osobně řečeno, sama o sobě v přírodě bude schopna každému svému členu zajistit dlouhý, šťastný a důstojný život a smrt téměř bez tělesné a duševní bolesti, tedy více vyhrát než prohrát v boji se zlem-smrtí, nelze v současnosti pravděpodobně předpokládat, protože Filosofie rovnováhy existuje zatím velmi krátce.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz)



Kdy bude obecně přijata Filosofie rovnováhy a kdy bude uzákoněna porážková daň?

Člověk je sice všežravec, u současné lidské společnosti však převažuje chování predátorů (tj. masožravců-dravců-šelem). Obrovská spotřeba masa v současné lidské společnosti je spojena s nutností obrovského množství lidské kořisti-hospodářských zvířat. Člověk se od přírodních predátorů liší pouze tím, že se zcivilizoval ve smyslu, že si kořist neloví a nezabijí každý člověk-predátor sám, ale prostřednictvím hospodářských velkochovů, jatek a obchodů, kde kupuje tuto kořist již zabitou.

Toto chování smečky predátorů v případě současné lidské společnosti, která žije na úkor kořisti, nezakazuje ani většina náboženství, ani současné mé římsko-katolické křeštanství, které rovněž obhajuje podobu smečky predátorů tvořené všemi lidmi na úkor zvířecí kořisti.

Proto lze použít níže uvedený známý model vztahu predátor a kořist rovněž v případě současné lidské společnosti. Existuje matematický model predátor-kořist. Závislost množství kořisti na množství predátora lze ve zkratce vyjádřit následujícím způsobem: Čím víc přibývá kořisti, tím víc s jistým zpožděním začne přibývat predátor. Větší množství predátora zvýší tlak na kořist a té tak začne ubývat. Posléze s klesajícím množstvím kořisti začne klesat i množství predátorů, kterým ubývá potrava. S ubývajícím množství predátorů se pokles kořisti zastaví a její množství začne opět stoupat. Klasické oscilace predátora a kořisti byly v přírodě popsány především v případech, kdy predátor má jen jednu převažující kořist: tedy především vlk + zajíc bělák a liška polární + lumík v polárních oblastech. Délka oscilace kolísá mezi 6 a 10 lety podle podmínek prostředí.
(viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Pred%C3%A1tor )

Z výše uvedené plyne, že mírové vztahy mezi smečkami predátorů v přírodě mohou přetrvávat pouze v případě dostatku kořisti pro všechny predátory, kdy se predátoři přecpávají(bezuzdně konzumují) kořist a kdy se predátoři velmi rychle množí. Následné ubývání přemnožených predátorů v přírodě při nedostatku jejich kořisti má v přírodě podobu nemilosrdného boje na život a na smrt mezi smečkami predátorů o kořist. V přírodě tak přežijí tento boj při nedostatku kořisti pouze nejsilnější predátoři, resp. nejsilnější smečky predátorů.

Použijeme-li výše uvedený model predátor-kořist na současnou predátorskou lidskou společnost, pak to znamená, že nám v dohledné budoucnosti hrozí nemilosrdný boj mezi jednotlivými národy, resp. státy (smečkami přemnožených predátorů) o nedostatečnou kořist, resp. potravu. V minulosti šlo o světové války, další války přemnožených smeček predátorů-národů, resp. států už však budou dříve nebo později mít podobu atomové války.

Filosofie rovnováhy řeší tento problém predátorské povahy současné lidské společnosti zavedením porážkové daně a chováním hospodářských zvířat do jejich přirozené smrti a spotřeby takto přirozeně uhynulých zvířat, které by nepodléhali porážkové dani. Avšak zřejmě nelze předpokládat, že současná predátorská lidská společnost přijme toto řešení před tím, než dojde k predátorstvím zapříčiněné světové krizi v podobě alespoň lokální atomové války přemnožených smeček lidských predátorů, resp. národů či států z důvodu nedostatku potravy v důsledku velkochovů hospodářských zvířat-kořisti.

Filosofie rovnováhy zároveň věří, že spravedlivý lidé, kteří ve svém životě působí co možná nejméně smrti a bolesti živých tvorů přečkají tuto nejméně lokální atomovou válku ve zdraví z důvodu přátelství jimi zachráněných živých tvorů, zejména živých mikroorganismů, jejichž chování předurčuje dění v našem makrosvětě.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )



Člověk není šelma, možná nebude potřebovat ke svému poučení atomovou válku a postačí mírnější krize současné lidské společnosti.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz)



Podle Filosofie rovnováhy zbytečné zabíjení živých tvorů, např. kvůli jídlu způsobuje další zbytečné zabíjení, tedy v konečném důsledku i atomovou válku. Zbytečné zabíjení se vždy stupňuje a zvrat tohoto trendu je možno dosáhnout pouze dosažením určitého stupně zbytečného zabíjení, krize, která přiměje zpohodlnělého a znecitlivělého jedince ke změně chování, jinak se jedinec nemůže dle mé evoluční teorie nikdy změnit.

Můj návrh zákona o porážkové dani a má Filosofie rovnováhy tedy v současnosti představuje mravní výzvu a možnost chování, která nemůže být masově přijata a zvrátit tak výše uvedený trend masového zbytečného zabíjení živých tvorů v rámci současné společnosti, a to do doby výše uvedené smrtelné krize společnosti. Mravní výzvu představovanou návrhem zákona o porážkové dani a mou Filosofii rovnováhy mohou tak přijmout v současnosti pouze jedinci, kteří dosáhnou osobní smrtelné krize, z níž hledají východisko. Toto je současný smysl mého návrhu zákona o porážkové dani a mé Filosofie rovnováhy.

Filosofie rovnováhy a návrh zákona o porážkové dani podle mne představuje východisko ze smrtelné krize zbytečného zabíjení živých tvorů u jedince i celé společnosti.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 08/01/2011 :  18:40:03  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Dnes jsem dal přesně podle pravidla o nutném množství potravy z uhynulých zvířat (viz výše) svému psu dalších zvážených 47 gramů syrového zmraženého těla přirozeně uhynulého druhého kuřete-brojlera, kterého mám ve svém mrazáku.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 09/01/2011 :  18:56:06  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Dnes jsem dal svému psu dalších zvážených cca 50 gramů syrového zmraženého těla přirozeně uhynulého druhého kuřete-brojlera, kterého mám ve svém mrazáku, protože se trochu drbal a hodně zadýchával. Zadýchávání (podle mé zkušenosti na sobě spolu se svěděním) by podle mého veterináře mohlo být příznakem blížícího se život ohrožujícího alergického šoku mého psa z nedostatku potravy ze zabitých zvířat. Poté se téměř přestal zadýchávat.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 09/01/2011 19:09:45
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 13/01/2011 :  07:03:40  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
K střídání partnerů a celibátu:

V dokonalé společnosti nebude celibát ani u mužů, např. katolických kněží ani u žen, např. jeptišek, a každý muž a žena budou mít v životě pouze jednoho partnera. Střídání partnerů a celibát je v současnosti vynucován nedokonalostí člověka, resp. mužů a žen. Kdy např. katolický kněží by zásadně nebyli schopni chovat se stejně ke všem lidem, kdyby měli rodinu, kterou by zvýhodňovali na úkor církve. Nebo např. v nedokonalých státech, kde je velká nenávist proti homosexuálům (např. Polsko), stát se katolickým knězem či jeptiškou, poskytuje těmto nedokonalým lidem nedokonalou ochranu. Proto čím dokonalejší, tj. milosrdnější k lidem i ostatním živým tvorům bude společnost, tím méně bude potřeba, aby lidé střídali své partnery a aby v katolické církvi byl uzákoněn celibát.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 13/01/2011 16:49:41
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 13/01/2011 :  07:32:09  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
K bolestem hlavy:

Bolest hlavy podle mne znamená smrt mozkových buněk. Bolest hlavy je zpravidla umístěna do jedné půlky hlavy, hemisféry mozku. U mne jako rozumového (racionálního) člověka zřejmě proto převládá bolest pravé citové mozkové poloviny, tj. hemisféry, kdy umírají mozkové buňky mé pravé citové mozkové hemisféry na úkor mé levé racionální poloviny mozku. Správné je, aby mne bolela střídavě jak pravá citová tak levá rozumová polovina mozku, aby u mne docházelo k rovnovážnému vývoji mého mozku, který se projeví a bude dále zapříčiněn podle mne mým rovnovážným tj. milosrdným chováním vůči ostatním živým tvorům jak přátelům tak i nepřátelům.

Při bolesti hlavy, tj. umírání mozkových buněk zásadně není správné brát si léky na bolení hlavy, protože podle míry bolesti určuje organismus člověka, která mozková buňka může být zabita s co nejmenší bolestí. Jestliže si vezmu léky proti bolesti hlavy, pak tento ukazatel organismu člověka chybí. Výjimkou je, jestliže nemohu bolest hlavy již vydržet, pak člověku nezbývá nic jiného, než si vzít léky proti bolesti hlavy a riskovat, že můj organismus, tj. mé tělo zabije nesprávné mozkové buňky. Vydržet bolest hlavy může člověk podle mne pouze při rovnovážném vývoji svého mozku (viz výše).

Vzorovou ukázkou bolestí hlavy způsobenou nerovnovážným vývojem mozku člověka, resp. nerovnovážné filosofie je podle mne známý německý filosof Friedrich Nietzsche. "Nemoci, které jej sužovaly od dětství – silná krátkozrakost vedoucí prakticky až ke slepotě, záchvaty migrény a žaludeční potíže – sílily, takže si musel brát delší a delší volno od své profesorské práce. Roku 1879 musel kvůli prudkým bolestem hlavy a očí a častému zvracení předčasně odejít do penze." "Podle něj člověk může žít z mnohoznačné krásy světa, pokud ovšem přijme život jako nelítostný boj, v němž nakonec musí podlehnout „temnotě“ smrti. Velikost člověka je v tom, že může hrdě vzdorovat a bezohledně prosazovat svoji „vůli k moci“, jejímž cílem musí být překonání člověka čili nadčlověk."

Literatura: http://cs.wikipedia.org/wiki/Nietzsche

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 13/01/2011 07:41:47
Go to Top of Page

neronis
Ultragrafoman

Czech Republic
2110 Posts

Posted - 13/01/2011 :  13:32:14  Show Profile  Reply with Quote
Dalibore, podle mě může s jakousi vděčností, nebo jak to nazvat, vítat bolest jenom magor jako Nietzsche, protože ta slouží spíš jako indikace nějakého nežádoucího stavu, kdy nás o něm tělo informuje. Nicméně existují případy (jako třeba fyzická aktivita a bolest svalů), kdy jde o opodstatněný důsledek něčeho co prostě děláme. Stále však jde jen o daň, kterou platíme za onu aktivitu. Žádaný efekt je poté stav, kdy se v dané činnosti zlepšujeme, ale pokud především onu obrannou indikaci těla jako takovou někdo bere jak žádaný efekt, patrně nemá tendenci vnímat onen výkon jako takový, ale spíš jakési pseudomasochistické-narcisistní vlivy, které bolest na subjekt má.

Jinak řekl bych, že bolest některé části mozku je spíš o jeho změně nebo restrukturalizaci nebo vývoji než o jeho likvidaci. Myslím si, že ona struktura se zachovává celý život dokud se neaktivuje a zase nějak nezmění. A pravá hemisféra je o emocionální odezvě, které korespondují s tvou instinktivní výbavou. Tedy přemýšlíš nad životem a různými situacemi výhradně tak, jak by příroda zamýšlela, že by si o nich přemýšlet měl. Nutno dodat, že ona reálná forma toho jak přemýšlíš, by za stejných podmínek (aktivaci citové hemisféry), vypadala v jiné situaci úplně jinak. Tedy pokud by společnost, která na tebe působí, působila třeba úplně obráceně, i ty by si mohl uvažovat úplně jinak.

Což znamená, že tvé postoje a závěry korespondují výhradně s tím, co si osobně prožil.

Edited by - neronis on 13/01/2011 13:35:12
Go to Top of Page

neronis
Ultragrafoman

Czech Republic
2110 Posts

Posted - 13/01/2011 :  14:04:44  Show Profile  Reply with Quote
http://www.ct24.cz/vysilani/2010/07/19/10159875412-210411058030719-11:35-milenium/8/
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 13/01/2011 :  23:12:13  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

quote:
Originally posted by neronis

... Jaký má filosofie rovnováhy postoj třeba k ženám.



Na ženy se Filosofie rovnováhy zřejmě dívá jako na nástroj smrti (Ďábla) a zároveň jako na slabší pohlaví, které je třeba chránit.

(viz http://www.filosofie.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1416, www.filosofierovnovahy.sweb.cz )



quote:
Originally posted by Miloslav Bažant

Ženy- nástroj dábla-smrti,čili cosi, co je třeba chránit? Žena je dárce života.Bez ženy by ses vůbec nenarodil a tedy nežil. Ta teori rovnováhy je jedna pitomost za druhou a pohled na ženy s hlediska filosofie rovnováhy je koruna vší pitomsti.Dokážeš li porodit dítě a opatrovat je jako žena,pak jsi teprve na úrovni ženy. V čem jsi silnější než ženy? V svalové síle? Při tom tvém stravování určitě ne . V odvaze? To už vůbec ne,protože tvoříš teorie ze strachu před světem ve kterém se bojíš žít. V čem jsi tedy silnějším pohlavím? Silný jsi v tvorbě nesmyslů, to ano.

Sláva



quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

K střídání partnerů a celibátu:

V dokonalé společnosti nebude celibát ani u mužů, např. katolických kněží ani u žen, např. jeptišek, a každý muž a žena budou mít v životě pouze jednoho partnera. Střídání partnerů a celibát je v současnosti vynucován nedokonalostí člověka, resp. mužů a žen. Kdy např. katolický kněží by zásadně nebyli schopni chovat se stejně ke všem lidem, kdyby měli rodinu, kterou by zvýhodňovali na úkor církve. Nebo např. v nedokonalých státech, kde je velká nenávist proti homosexuálům (např. Polsko), stát se katolickým knězem či jeptiškou, poskytuje těmto nedokonalým lidem nedokonalou ochranu. Proto čím dokonalejší, tj. milosrdnější k lidem i ostatním živým tvorům bude společnost, tím méně bude potřeba, aby lidé střídali své partnery a aby v katolické církvi byl uzákoněn celibát.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )



Ženy mají více citu, zřejmě se u nich více rozvíjí, rozvětvují mozkové buňky pravé citové mozková hemisféry čili poloviny. Citová mozková hemisféra zřejmě bude rovněž sídlem pocitů chtění věcí, které nám sice chutnají jako např. zbytečné maso, omamné prostředky či sex, které však pro nás jsou škodlivé čili smrtící. Pravá citová mozková hemisféra tak jako sídlo pocitů je tak rovněž sídlo Ďábla neboli smrti. Ženy s rozvinutější citovou levou mozkovou hemisférou jsou tak svou podstatou nástroj smrti a nepřátelství. Ženy však mají rovněž méně rozvinutou, rozvětvenou levou rozumovou mozkovou hemisféru, která je naopak sídlem rozumu, který je svou podstatou nástroj života, Krista. Ženy ačkoliv jsou svou podstatou nástroj nepřátelství čili smrti, tak touží po tom, čeho mají méně, tedy po životě, Kristu.

Naopak muži, kteří mají rozvětvenější mozkové buňky rozumové levé mozkové hemisféry, jsou svou podstatou nástroj života, avšak touží po boji, citech či smrti, po zvětšení své pravé citové mozkové hemisféry čili po tom, čeho mají méně.

Má rozumová Filosofie rovnováhy působení co možná nejmenší bolesti a smrti živým tvorům a lásky ke smrti používané výlučně jako nástroj života (tj. žádného zbytečného zabíjení živých tvorů) se tak zřejmě více líbí ženám, které jako nástroj smrti touží být nástrojem života (viz výše). A já jako její autor a především jako ten, kdo podle ní žije, musím být obdivován, chráněn a milován jako bližní především ženami, i když mně to nedávají najevo. Naopak muži mně tento vztah žen ke mně závidí, a proto se mnou chtějí bojovat, i když je to proti jejich podstatě jako nástroje života (viz výše).

Proto muž by měl vždy správně zvolit nejvhodnější partnerku, která pro něj bude co nejmenším nepřítelem, tedy tou nejhodnější, tj. nejmilosrdnější smrtí a zároveň jej bude co nejvíce přitahovat svým tělem (zásadně platí, že čím je sexuálně přitažlivější partnerka, tím je nepřátelštější). Jak dokázat, aby se nepřátelství ženy zmenšilo natolik, aby si mne vzala a měla se mnou děti? Buď mne může litovat pro mou slabost, nebo nás muže ženy mohou obdivovat, chránit a milovat pro naši sílu, když se nám podaří udělat svět milosrdnějším ke všem živým tvorům.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 15/01/2011 11:38:07
Go to Top of Page

neronis
Ultragrafoman

Czech Republic
2110 Posts

Posted - 13/01/2011 :  23:46:50  Show Profile  Reply with Quote
Muži mají také prý až 6x více šedé kůry mozkové. Ta je chápána jako zdroj inteligence, ale mě osobně spíš připadá, že se jedná pouze o paměť. Z čehož vyplývá, že muži se v životě všechno učí pouze pamatovat, takže pravděpodobně více zaměstnávají levou hemisféru, protože se ne vždy jedná o poznatky, do kterých je možné se vcítit.

Naproti tomu žena využívá své přizpůsobivosti a tendencím se spíše podřizovat s tím, že více vyhodnocuje vzájemné vazby (třeba vztahy ve společnosti), k čemuž je zapotřebí umět myslet více principielně, a mají tedy více bílé hmoty než muži.

Tento stav celkem koresponduje s tím, v jaké společnosti se nacházíme. Ona emocionální centra, která jsou nejvíce zatížená jsou také jiná u muže a u ženy. To jen z toho důvodu, že jinak podvědomě přemýšlíme nad vlastní dominancí. Tedy pokud má žena tendenci přemýšlet především jako matka, je teoreticky možné, že se bude stavět za to co podle ní třeba zaslouží ochranu a v mozku se jí rozsvítí hemisféry níže a poblíž hypotalamu. Kdyby se necítila dominantně, její mozek by jí řekl spíš aby se postavila tam, kde si ochranu zaslouží ona.

Muž, protože se neučí principy, ale jen si věci pamatovat, má větší tendenci k tomu sympatizovat nebo nechat se vést nebo obdivovat jako malé dítě. Jde o něco, co nekoresponduje s reálnou kontrolou, ale spíš s tím aby byl nějakým způsobem akceptován ve společnosti. Protože se v takovém případě jedná o jediný reálný mechanismus, který může zajistit nějakou formu realizace. (když cítím, že ničemu nerozumím, je efektivní vyhledávat sympatie)

Edited by - neronis on 13/01/2011 23:52:18
Go to Top of Page

neronis
Ultragrafoman

Czech Republic
2110 Posts

Posted - 14/01/2011 :  00:10:35  Show Profile  Reply with Quote
http://southparkonline.webnode.sk/a14-seria/a14x13/
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 16/01/2011 :  12:01:50  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Následující zdravotní problémy s výše uvedenou dlouhodobou výlučně frutariánskou stravou řeším následovně:

1) Hrozí následující příznaky: silné nadýmání či plynatost provázené bolestmi břicha a zvracením a posléze život ohrožujícím alergickým šokem (svědění a vyrážka po celém těle). Tyto příznaky začínají silným nadýmáním či plynatostí (rozumněji „prděním“), kdy je nutno v krajní nouzi (tj. tak, aby přestalo nadýmání či plynatost) sníst tři nebo dvě vejce vejce od domácích slepic nebo o něco hůře slepic z klecových chovů, nikoliv biovejce, kdy tyto slepice z velkých biochovů mají větší úmrtnost (http://www.magazinzdravi.cz/modules.php?name=News&file=print&sid=1481 ).

...

4) Vyčerpanost či únava, např. při jakékoliv větší námaze, silné nadýmání či plynatost provázené bolestmi břicha. Tělu chybí vitamín B1, thiamin, jeho bohatým zdrojem jsou neloupané obiloviny, ořechy či med (med bychom měli jíst pouze v krajní nouzi, protože slouží především pro výživu včel, nejedná se o rostlinný plod ani rostlinná semínka). (viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Vitam%C3%ADn_B1 ) Příp. tělu chybí vitamín B2, riboflavin obsažený zejména v kakau, ořeších, v krajní nouzi viz. výše v mléce a vejcích. (viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Vitam%C3%ADn_B2 ). Zkusit lze rovněž brambory, jejichž hlízy obsahují významná množství vitamínů B1, B2 (avšak pouze v krajní nouzi nejedná se o rostlinný plod ani rostlinné semínko) (viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Brambory ).

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )

Shora uvedené potíže při frutariánské stravě jsem řešil tím, že jsem si buď v restauraci dal hranolky s tatarkou nebo si koupil brambory a tatarku. Dnes jsem zjistil, že mnou kupovaná Tatarská omáčka vaječná majonéza ochucená od Velkopavlovických drůbežářských závodů, a.s. složení rostlinný olej, voda, slepičí vejce, zeleninová směs, hořčice, worcesterová omáčka, modifikovaný pšeničný škrob, E270 a E260 (regulátory kyselosti) obsahuje worcesterovou omáčku, která není vhodná pro vegetariány, protože se do ní přidávají ančovičky, čili ryba sardel obecná.

Dnes jsem snědl dvě tyto tatarské omáčky od Velkopavlovických drůbežářských závodů, a.s. každá o váze 105 gramů a zřejmě se něco podobného přidává i do tatarky v restauraci, kam chodím, protože mám vyzkoušeno, že bez této tatarky zřejmě s rybami nejsem zřejmě schopen vydržet svou frutariánskou stravu, ani když jím mléko a vejce (viz problémy výše). To znamená, že i já budu muset jíst zřejmě maso z přirozeně uhynulých (chcíplých) slepic vyvařených ze zdravotních důvodů v několika vodách, které mám ve svém mrazáku.

(viz http://en.wikipedia.org/wiki/Worcestershire_sauce , http://cs.wikipedia.org/wiki/Sardel_obecn%C3%A1 , http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_p%C5%99%C3%ADdatn%C3%BDch_l%C3%A1tek )

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz)

Edited by - Dalibor Grůza on 16/01/2011 14:57:42
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 16/01/2011 :  17:43:27  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Dal jsem svému psu o den dříve zvážených cca 34 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynulého druhého kuřete, brojlera, které mám ve svém mrazáku. Protože se trochu více drbal a nechtěl jsem u něj riskovat jeho život ohrožující alergický šok.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 16/01/2011 17:44:03
Go to Top of Page

jrf
Aktivní uživatel

Czech Republic
278 Posts

Posted - 17/01/2011 :  09:29:45  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

Dnes jsem snědl dvě tyto tatarské omáčky od Velkopavlovických drůbežářských závodů, a.s. každá o váze 105 gramů a zřejmě se něco podobného přidává i do tatarky v restauraci, kam chodím, protože mám vyzkoušeno, že bez této tatarky zřejmě s rybami nejsem zřejmě schopen vydržet svou frutariánskou stravu, ani když jím mléko a vejce (viz problémy výše). To znamená, že i já budu muset jíst zřejmě maso z přirozeně uhynulých (chcíplých) slepic vyvařených ze zdravotních důvodů v několika vodách, které mám ve svém mrazáku.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz)



Ok, Dalibore, v tom případě navrhuji změnu šablony:

"Dnes jsem dal svému psu dalších zvážených cca .. gramů syrového zmraženého těla přirozeně uhynulého kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku, protože se trochu drbal a hodně zadýchával. Zadýchávání by podle mého veterináře mohlo být příznakem blížícího se život ohrožujícího alergického šoku mého psa z nedostatku potravy ze zabitých zvířat. Poté se téměř přestal zadýchávat.

Dnes jsem si dal dalších zvážených cca .. gramů syrového zmraženého těla přirozeně uhynulého kuřete-brojlera, které mám ve svém mrazáku, protože jsem se trochu drbal a hodně zadýchával. Zadýchávání by podle mého veterináře mohlo být příznakem blížícího se život ohrožujícího alergického šoku z nedostatku potravy ze zabitých zvířat. Poté jsem se téměř přestal zadýchávat."
Go to Top of Page
Page: of 60 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum © (c) 2009 webmaster Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000