www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Filosofie
 Libovolné téma
 Ráj začíná vědeckým pokusem na mé zahradě
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 60

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 14/12/2010 :  20:43:37  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

Můj postoj z hlediska Filosofie rovnováhy ke všem jiným dosavadním učením (marxismu, římsko-katolickému křesťanství, nacismu, kapitalismu, hinduismu, satanismu, Marxovi, Leninu, Stalinovi, Ježíšovi, Nietzschemu, Hitlerovi, Mohamedovi-islámu, Buddhovi, Darwinovi, Mojžíši-židovství, Platónovi, Aristotelovi atd.) je následující:

Všichni tito lidé či učení bojovali se zlem-smrtí, v současnosti lze pokládat za pravděpodobné, že více v tomto boji se smrtí prohráli než zvítězili. Protože obecně řečeno, přes všechny činy těchto lidí a přes všechna tato učení lze v současnosti pokládat za pravděpodobné, že svět směřuje nezadržitelně k atomové válce, které žádný z těchto lidí a žádné z těchto učení není samo o sobě v přírodě schopno zabránit. A protože, osobně řečeno, ani jeden z těchto lidí a ani jedno z těchto učení není samo o sobě v přírodě schopno zaručit každému jeho členu dlouhý, šťastný a důstojný život a smrt téměř bez duševní a tělesné bolesti.

Jestli Filosofie rovnováhy jako spojení všech výše uvedených a řady dalších předchozích učení sama o sobě v přírodě, obecně řečeno, bude schopna zabránit atomové válce nebo, osobně řečeno, sama o sobě v přírodě bude schopna každému svému členu zajistit dlouhý, šťastný a důstojný život a smrt téměř bez tělesné a duševní bolesti, tedy více vyhrát než prohrát v boji se zlem-smrtí, nelze v současnosti pravděpodobně předpokládat, protože Filosofie rovnováhy existuje zatím velmi krátce.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz)



Kdy bude obecně přijata Filosofie rovnováhy a kdy bude uzákoněna porážková daň?

Člověk je sice všežravec, u současné lidské společnosti však převažuje chování predátorů (tj. masožravců-dravců-šelem). Obrovská spotřeba masa v současné lidské společnosti je spojena s nutností obrovského množství lidské kořisti-hospodářských zvířat. Člověk se od přírodních predátorů liší pouze tím, že se zcivilizoval ve smyslu, že si kořist neloví a nezabijí každý člověk-predátor sám, ale prostřednictvím hospodářských velkochovů, jatek a obchodů, kde kupuje tuto kořist již zabitou.

Toto chování smečky predátorů v případě současné lidské společnosti, která žije na úkor kořisti, nezakazuje ani většina náboženství, ani současné mé římsko-katolické křeštanství, které rovněž obhajuje podobu smečky predátorů tvořené všemi lidmi na úkor zvířecí kořisti.

Proto lze použít níže uvedený známý model vztahu predátor a kořist rovněž v případě současné lidské společnosti. Existuje matematický model predátor-kořist. Závislost množství kořisti na množství predátora lze ve zkratce vyjádřit následujícím způsobem: Čím víc přibývá kořisti, tím víc s jistým zpožděním začne přibývat predátor. Větší množství predátora zvýší tlak na kořist a té tak začne ubývat. Posléze s klesajícím množstvím kořisti začne klesat i množství predátorů, kterým ubývá potrava. S ubývajícím množství predátorů se pokles kořisti zastaví a její množství začne opět stoupat. Klasické oscilace predátora a kořisti byly v přírodě popsány především v případech, kdy predátor má jen jednu převažující kořist: tedy především vlk + zajíc bělák a liška polární + lumík v polárních oblastech. Délka oscilace kolísá mezi 6 a 10 lety podle podmínek prostředí.
(viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Pred%C3%A1tor )

Z výše uvedené plyne, že mírové vztahy mezi smečkami predátorů v přírodě mohou přetrvávat pouze v případě dostatku kořisti pro všechny predátory, kdy se predátoři přecpávají(bezuzdně konzumují) kořist a kdy se predátoři velmi rychle množí. Následné ubývání přemnožených predátorů v přírodě při nedostatku jejich kořisti má v přírodě podobu nemilosrdného boje na život a na smrt mezi smečkami predátorů o kořist. V přírodě tak přežijí tento boj při nedostatku kořisti pouze nejsilnější predátoři, resp. nejsilnější smečky predátorů.

Použijeme-li výše uvedený model predátor-kořist na současnou predátorskou lidskou společnost, pak to znamená, že nám v dohledné budoucnosti hrozí nemilosrdný boj mezi jednotlivými národy, resp. státy (smečkami přemnožených predátorů) o nedostatečnou kořist, resp. potravu. V minulosti šlo o světové války, další války přemnožených smeček predátorů-národů, resp. států už však budou dříve nebo později mít podobu atomové války.

Filosofie rovnováhy řeší tento problém predátorské povahy současné lidské společnosti zavedením porážkové daně a chováním hospodářských zvířat do jejich přirozené smrti a spotřeby takto přirozeně uhynulých zvířat, které by nepodléhali porážkové dani. Avšak zřejmě nelze předpokládat, že současná predátorská lidská společnost přijme toto řešení před tím, než dojde k predátorstvím zapříčiněné světové krizi v podobě alespoň lokální atomové války přemnožených smeček lidských predátorů, resp. národů či států z důvodu nedostatku potravy v důsledku velkochovů hospodářských zvířat-kořisti.

Filosofie rovnováhy zároveň věří, že spravedlivý lidé, kteří ve svém životě působí co možná nejméně smrti a bolesti živých tvorů přečkají tuto nejméně lokální atomovou válku ve zdraví z důvodu přátelství jimi zachráněných živých tvorů, zejména živých mikroorganismů, jejichž chování předurčuje dění v našem makrosvětě.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )



Člověk není šelma, možná nebude potřebovat ke svému poučení atomovou válku a postačí mírnější krize současné lidské společnosti.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz)
Go to Top of Page

Miloslav Bažant
Ultragrafoman

Czech Republic
6254 Posts

Posted - 15/12/2010 :  09:19:20  Show Profile  Visit Miloslav Bažant's Homepage  Reply with Quote
Dalibore.
Měl bys jít příkladem a sám a dobrovolně platit porážkovou daň a to minimálně 90% svých příjmů,abys pochopil jak by tato daň postihla většinu prostých lidí, kteří mají s platu sotva na zaplacení bytu, energie a jídla. Tohle lidé myslí na to aby do těla dostali živiny a s masa jich získají nejvíce.Jsi zblblý tou svou teorií rovnováhy a přestáváš vnímat realitu světa kolem.Na lidech tě nezáleží, ať si třeba přirozeně uhynou hlady,jen když přestabou být predátory. Probuď se prosím.Toto je psychopatiské myšlení. Aby si byl oslavován jako spasitel, zničíš třeba celý svět.JIný smysl tvoje teorie rovnováhy nemá a ani tento tvůj základní smysl nemůže naplnit,protože je nesmyslná od samého počátku. Motivem není láska k přírodě, životu a vůbec k ničemu, vyjma sebe sama a snaze povýšit své já. Protože jsi tomu podlehl tak, že ztrácíš soudnot, ve výsledku své já před ostatními snižuješ.

Sláva
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 15/12/2010 :  21:32:02  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Dnes měl můj pes možnost sníst něco kočičích ganulí z misky pro kočku, kterou má nevlastní matka neodstranila z jeho dosahu poté, co nakrmila kočku mých rodičů. Psa jsem nechal u svých rodičů, protože jsem ho nemohl vzít do práce, aby dostal ihned psí konzervu v případě, že by dostal jeho život ohrožující alergický šok z nedostatku potravy z mrtvých zvířat (viz výše).

(www.filosofierovnovahy.sweb.cz)
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 17/12/2010 :  10:32:34  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Včera si můj pes našel venku a snědl cca 25 gramů vážící kost.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 18/12/2010 :  10:14:37  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Včera měl můj pes možnost sníst něco kočičích ganulí z misky pro kočku u mých rodičů, kterou jsem zapomněl odstranit z dosahu svého psa.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 18/12/2010 :  11:40:25  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

Navrhuji následující postoj k ohni dle Filosofie rovnováhy:

Oheň představuje spalování, na spalování je zřejmě založen veškerý pohyb v našem Vesmíru ale i na Zemi(např. motorová vozidla, letadla aj. stroje, vytápění ale i tělesný pohyb spalováním živin). Spalovat až na jadernou energii lze pouze organické latky (čili živou hmotu), jako dřevo, trávu, živočišné tuky, rostlinné oleje, uhlí, zemní plyn, naftu apod. Lze rozlišovat organické palivo (tj. ze živé hmoty), pro jehož získání je nutno přímo usmrtit nějakého živého tvora jako dřevo, tráva, živočišné tuky, rostlinné oleje apod., a organické palivo z dávno uhynulých živých tvorů jako uhlí, zemní plyn, nafta apod.

Nelze vyloučit použití žádného z výše uvedených druhů paliv, zároveň je však při jejich výběru, získávání a spalování nutno působit co nejméně smrti (jen při ochraně života). Zohlednit je třeba stanovisko ekologů o globálním oteplování z nadměrného spalování, které možná může mít za následek rozpuštění polárních ledovců a vymření arktických zvířecích druhů, např. ledních medvědů. (viz http://zpravy.idnes.cz/arktida-letos-tala-mene-ledni-medvedy-presto-ceka-boj-o-preziti-p7m-/vedatech.asp?c=A090918_150043_vedatech_abr ).

Proto je nutno jezdit malými auty s nízkou spotřebou paliva, zásadně jen v nutných pracovních věcech. Proto má má advokátní kancelář pouze dvě pobočky, obě v Hustopečích, jedna je ve firmě na konci města, které poskytuji právní služby jako podnikový právník, druhou mám doma, kterou využívám ve valné většině případů, když mi nezáleží na dojmu, který na klienta udělá má kancelář. Bydlím ve středu města, hospodářství mám cca 0,75 km od domu. Umývám se i nádobí zásadně studenou vodou, abych se vyhnul spalování zemního plynu, zhasl jsem věčný plamen v ohřívači teplé vody. Chodím brzo spát, abych nemusel v noci mnoho doma svítit. Proto jsem byl na dovolené v Luhačovicích, pocházímm z Hustopečí u Brna, i když jsem plánoval a měl jsem volné finanční prostředky na dovolenou v Izraeli v Tel Avivu.

Přesto si uvědomuji, že není možno žít úplně bez jakéhokoliv spalování a ohně, je však nutno dlé mého názoru podle shora uvedené zásady Filosofie rovnováhy toto spalování ohněm omezit pouze na případy ochrany života (tedy práci, která mně živí, vzdělání, jídlo, základní co nejnutnější hygienu, ochranu života chovaných živých tvorů apod.).

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )




Množství zboží v hospodářství státu by mělo odpovídat množství peněz v něm (aby byly zachovány stálé ceny zboží a nedocházelo k prudkému zvyšování-inflaci či snižování-deflaci jejich cen). Zvyšovat ze zboží však lze pouze množství výrobků nikoliv množství půdy, zvyšování množství výrobků však zvyšuje množství spalování-výše uvedeného ohně v hospodařství státu, není tedy zásadně ekologické. Proto by z ekologického hlediska nemělo docházet k hromadění peněz (které musí být kryty vyšším množstvím výrobků-spalování v hospodářství státu), hromadění půdy a staveb (které neslouží zajištění chodu hospodářského podniku dávajícímu nutnou důstojnou obživu jeho zaměstnancům) a hromadění výrobků, které vždy znamenají vyšší míru ohně-spalování v hospodářství státu. Proto z ekologického hlediska je v celosvětovém hospodářství nutno připustit pouze takovou nutnou míru spalování-výroby, která zajistí nutnou důstojnou obživu a životní podmínky všem lidem na světě, a nesnažit se ve státech, kde takové podmínky již zajištěny jsou, o filosofii trvalého ekonomického růstu (rozuměji zvyšování výroby-spalování), ale o zachování, případně snížení současné úrovně výroby-spalování ve státech s vysokou úrovní výroby-spalování (jde zejména o bohaté západní státy) na úkor nutného ekonomického rozvoje (zvýšení výroby-spalování) v ostatních státech (jde zejména o chudé rozvojové státy).

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )



Filosofie ekonomie

Z výše uvedené plyne, že veškeré spotřební zboží představuje mrtvoly živých tvorů (organickou hmotu), spotřeba tohoto spotřebního zboží poté představuje jeho spálení (výše uvedené způsoby spalování organické hmoty).

Hromadění spotřebního zboží (i peněz, které zastupují v kapitalistických ekonomikách především spotřební zboží) představuje hromadění mrtvol živých tvorů, které většina živých tvorů potřebuje ke svému přežití (jídlo, teplo apod.), z čehož plyne závislost živých tvorů na vlastníkovi tohoto spotřebního zboží(mrtvol živých tvorů).

Spotřební společnost se vyznačuje velkou spotřebou spotřebního zboží (spalováním vellkého množství mrtvol živých tvorů).

Dluh státu znamená větší množství vydaných než přijatých mrtvol živých tvorů obyvateli určitého státu. Toto větší množství mrtvol živých tvorů je většinou obyvateli tohoto státu spotřebováno, spáleno, nikoliv skladováno.

Podle Filosofie rovnováhy je třeba co nejvíce umenšit zbytečnou smrt živých tvorů, tedy hromadění nemilosrdného spotřebního zboží (čili zbytečné, tj. zásadně nepřirozené smrti za účelem hromadění mrtvol živých tvorů). Spravedlivý tržní subjekt by měl produkovat pouze milosrdné spotřební zboží(tedy nezbytně, tj. zásadně pouze přirozeně uhynulé mrtvoly zejména stářím nebo na nevyléčitelnou nemoc), odebírat od jiných tržních subjektů pouze milosrdné spotřební zboží, resp. jej zastupující peníze a odvádět přebytky spotřebního zboží, resp. jej zastupující peníze na uspokojení potřeb(tj. spalování mrtvol) chudých živých tvorů, které je nutné k jejich přežití. Všechny nahromaděné mrtvoly živých tvorů by měli být spáleny za účelem nutného zachování života co nejvíce živých tvorů, nikoliv ke zbytečné spotřebě spotřebního zboží (tedy ke zbytečnému spalování mrtvol živých tvorů, jejichž smrt by tak byla zbytečné plýtvání jejich životem, aby nezemřeli zbytečně) v dnešní západní spotřební společnosti. Spravedlivý stát by měl vynucovat, aby bylo zásadně produkováno pouze milosrdné spotřební zboží (tj. milosrdné čili nezbytné, tj. zásadně pouze přirozené mrtvoly živých tvorů) a aby podstatné přebytky milosrdného i nemilosrdného spotřebního zboží (přirozeně i nepřirozeně usmrcených živých tvorů) byly přerozdělovány ve prospěch nutných potřeb(tj. spalování živých tvorů) pro zachování života co nejvice a evolučně co nejdokonalejších živých tvorů(tj. nejvíce přirozeně cítících bolest)

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz)

Edited by - Dalibor Grůza on 18/12/2010 21:20:09
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 19/12/2010 :  20:21:59  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Dnes jsem dal svému psu od den dříve (viz pravidlo výše) zvážených 58 gramů zmraženého syrového těla přirozeně uhynulého druhého brojlera-kuřete včetně peří, které mám ve svém mrazáku, vzhledem k tomu, že se trochu více drbal, abych neriskoval jeho život ohrožující alergický šok.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz)

Edited by - Dalibor Grůza on 19/12/2010 20:25:23
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 21/12/2010 :  20:19:33  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

Dá se říci, že chci vytvořit jedinou vlčí smečku, jejíž členové budou přátelé na život a na smrt, svým chováním vně této smečky způsobilou zahrnout postupně všechny živé tvory, jejichž dosažená evoluční dokonalost jim umožní stát se členy této jediné vlčí smečky.

Literatura: http://www.vlci.info/ (Podle této literatury vlci ve smečce se zásadně vzájemně podporují, zároveň spolu bojují o své postavení ve smečce, avšak tyto souboje málokdy končí vážnějším zraněním, aby nedošlo k oslabení vlčí smečky)

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )



Chtěl bych zodpovědět otázku, zda-li také dravci-predátoři-šelmy-masožravci, a to jak v přírodě tak mezi lidmi, chtějí žít ve společnosti, kde se budou mít všichni rádi.

Cílem Filosofie rovnováhy není společnost tvořená pouze býložravci, kořistí či zbabělci, ale jediná vlčí smečka tvořená všemi živými tvory. Vlci ve smečce rovněž nežijí bez boje, a to i když zrovna neloví kořist, tedy nemocné a slabé kusy zvěře, která se není schopna vlčí smečce téměř ubránit. Tito vlci vždy bojují mezi sebou o postavení ve smečce, tyto souboje však podle výše uvedené literatury málokdy končí vážnějším zraněním některého vlka-člena smečky, protože by to oslabilo celou smečku, tyto vážnější zranění vlků ve smečce při vzájemných bojích jsou sice ojedinělé, ale nejsou zřejmě vyloučeny. Z pohledu lidských dravců tak zřejmě půjde o různé formy her, sportu a cvičení či milosrdný chov či pěstování rovněž i nebezpečných živých tvorů. To znamená, že i ve společnosti podle Filosofie rovnováhy bude udržována bojeschopnost této ideální společnosti vzájemným bojovým soupeřením o postavení ve smečce, bude existovat boj ve sportu, v politice, armádní cvičení apod., kde zásadně bojovníci nebudou umírat, avšak jejich smrt zároveň nebude možno zcela vyloučit. Toto vzájemné bojové soupření bude nutné, aby se udržela bojeschopnost ideální společnosti živých tvorů dle Filosofie rovnováhy, aby tato společnost si zachovala schopnost odolat vnějšímu nepříteli. Nutná zranění při tomto bojovém soupeření představují smrt živých buněk, tedy živých tvorů s evolučně téměř nejmenšíí citlivostí, kteří zemřou pro zachování bojeschopnosti a obranyschopnosti jediné ideální společnosti v budoucnu všech živých tvorů (jediné vlčí smečkky všech živých tvorů). Tyto živé buňky svou smrt téměř nepocítí a není zde tedy vyloučeno, aby i ony byli členy ideální společnosti všech živých tvorů, kteří se všichni mají vzájemně rádi. Při tomto bojovém soupeření v ideální společnosti zároveň bude platit, že všichni bojově soupeřící živí tvorové se zároveň mohou mít rádi, mohou být přátelé na život a na smrt.

Jinak je třeba vidět z pohledu Filosofie rovnováhy lovení slabé a nemocné kořisti, která se nemůže bránit, vlky ve smečce. Tento lov nemůže přinášet vlkům opravdovou radost a podle mne jde u vlků potažmo evolučně dokonalejších lidí s povahou dravců-šelem-predátorů-masožravců o příčinu rozporů jejich svědomí v jejich duši, zřejmě i depresí. Takovýto lov je nehumánní-nelidský, zbabělý a z hlediska Filosofie rovnováhy představuje mnohem horší možnost z hlediska svědomí i ideální společnosti oproti omezování zbytečného zabíjení až na hranici alergického šoku pojídáním přirozeně uhynulých živých tvorů stářím nebo nevyléčitelnou nemocí ze strany masožravců-šelem-predátorů-dravců jak v přírodě tak i mezi lidmi. Zároveň zabití slabého a nemocného kusu znemožňuje, aby tento zabitý jedinec a jeho vrah žili v jediné společnosti, kde by se všichni měli rádi.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz)

Edited by - Dalibor Grůza on 22/12/2010 12:19:08
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 22/12/2010 :  22:04:57  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Jsem krátkozraký (nosím brýle, protože špatně vidím na dálku), v posledních dvou letech se mi zhoršil zrak o jednu dioptrii. Podle niže uvedené literatury může být příčinou zhoršení mé krátkozrakosti nedostatek vitamínu D v mé stravě. Od roku 2008 jsem užil jednu a nyní druhou kapsli s vitaminem D2 od Slovakofarmy ergookalciferolem, který je na rozdíl od vitaminu D3 rostlinného původu, který je pouze na lékařský předpis, protože u něj hrozí předávkování. Tato kapsle má 300.000 IU (jednotek), doporučená denní dávka je 400-1000IU a dle příbalové informace k tomuto léku se u dospělých má podávat jednou za rok. Dodržováním pravidelného a doporučeného přísunu vitaminu D2 bych mohl dle níže uvedené literatury zlepšit svoji krátkozrakost.

Lék-vitamin D2 byl v želatinové kapsli, která se vyrábí z kostí a kůže zvířat. Tuto kapsli po vyprázdnění tekutiny obsahující vitamín D2 do mých úst jsem dal svému psovi.

Literatura: http://www.vegetarian-vegan.cz/pages/plantbased/plantbased_print.html , http://www.magazinzdravi.cz/data/files/p6-2005e-49.pdf (článek: SLUNEČNI VITAMIN)

(viz www.filosfierovnovahy.sweb.cz)

Edited by - Dalibor Grůza on 23/12/2010 15:42:53
Go to Top of Page

kay
Aktivní uživatel

110 Posts

Posted - 23/12/2010 :  12:40:43  Show Profile  Reply with Quote
Přeji všem – agnostikům, ateistům, věřícím, vegetariánům, filosofům, nefilosofům apod. – spokojené prožití vánočních svátků, mnoho lásky, porozumění a přátel kolem sebe. Veselé Vánoce a šťastný Nový rok 2011!

PS: nezapomeňte sypat ptáčkům (kosi mají rádi jablka, sýkorky slunečnicové semínka), nekupujte kožešiny, pánové, pomáhejte svým drahým polovičkám – na Vánoce jsou vystresované více než kdy jindy, popř. pochvalte jídlo, i když bude připálené, nezapomeňte zavolat svým nejbližším (i do zahraničí, skype už opět funguje), nestresujte se zbytečně kvůli politice, buďte opatrní na silnicích, nehádejte se, neodmlouvejte svým rodičům, milujte své manželky/manžele, myslete i na své čtyřnohé kamarády (můj jezevčík velmi rád rozbaluje dárky), buďte opatrní, aby vám nezačal hořet stromek od svíček.

PS2: nechci kvůli přání zakládat nové vlákno, Dalibore, kdyby ti to zde vadilo, můžu to později vymazat

Šťastné a veselé!
K.
Go to Top of Page

Miloslav Bažant
Ultragrafoman

Czech Republic
6254 Posts

Posted - 23/12/2010 :  13:07:16  Show Profile  Visit Miloslav Bažant's Homepage  Reply with Quote
Kay. Tobě i ostatním přeji to co si sami přejí ,navíc zdraví a štěstí,hlavně to štěstí,protože na Titaniku měli zdraví, někteří i bohatství ,chudí lásku,ale to jediné co jim chybělo bylo štěstí.Kdo má štěstí, ten má i zdraví,lásku a prostě všechno dobré.

Sláva
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 23/12/2010 :  15:33:37  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Kay, Miloslave,

děkuji, taky nám přeji, abychom všichni a všechno v novém roce byli téměř dokonale v souladu.

Dnes jsem dal svému psu o den dříve (viz pravidlo výše) zvážených 76 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynulého druhého kuřete-brojlera včetně peří, která mám ve svém mrazáku, protože se více drbal, aby nedostal jeho život ohrožující alergický šok.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Go to Top of Page

Miloslav Bažant
Ultragrafoman

Czech Republic
6254 Posts

Posted - 24/12/2010 :  10:39:29  Show Profile  Visit Miloslav Bažant's Homepage  Reply with Quote
Dalibore.
Já, respektive manželka krmí Lucinu,(bulgoka)Matese(kocoura) i Pako (papoušek) každý den.Zajímavé na tom je, že nás tak nějak nenapadlo o tom psát. Když jsou ty vánoce, mohl bys Baddovi dít to kuře celé,na kost zmražené, neoškubané a zabalené do igelitu.Výsledný efekt se zajisté dostaví. Najde si kus igelitu a půjde na tvou zahradu lovit kuřata. Pak si někde najde trošku trávy,kterou sežere a to peří tě vydáví na pravý perský koberec.
Člověče u tebe doma musí být sranda i na svátky.

Sláva
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 26/12/2010 :  11:21:34  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

Podle obecných pravidel Filosofie rovnováhy (tj. působit co možná nejméně, tj. pouze zcela nezbytnou bolest a smrt živých tvorů) jsem změnil potravu pro svého psa. Přestal jsem mu kupovat sýr Lučina od Povltavských mlékáren, a.s., který jsem kupoval z důvodu jeho mikrobiálních sýřidel. Začal jsem svému psu kupovat Bio style Bio ementaler 45% plátky, přírodní polotvrdý sýr od výrobce LACRUM Velké Meziříčí, s.r.o., se složením: bio pasterované mléko, sýrařské kultury, mikrobiální sýřidlo, jedlá sůl max 2% nebo stejný uzený sýr v bukovém kouři, který kupuji jako bio výrobek supermarketu Penny (viz http://www.penny.cz/index.php?id=51 ) za 24,90 Kč 100 gramů. Oproti sýru Lučina má tento výrobek Bio style Bio ementaler výhodu, že je kromě mikrobiálních sýřidel vyráběn z biomléka, tudíž krávy dávající toto mléko jsou chovánny lidsky, ve stájích a na pastvinách s velkým výběhem, nikoliv pouze ve stáji s malým životním prostorem.

Nevýhodou výše uvedeného sýru Bio style Bio ementaler je, že je vyráběn z pasterovaného mléka, při pasteraci mléka je zabito 99,9 procent mikroorganismů, což je výrobní postup, který je zřejmě v rozporu s výše uvedenou zásadou Filosofie rovnováhy. Jiný lepší sýr pro svého psa u nás v Hustopečích jsem však zatím v obchodě nesehnal. Sám sýr nejím, piji (snažím se co nejméně) pouze BIO sušené mléko od společnosti BOHE MILK, Podzámčí 385, 517 73 Opočno, země původu Rakousko)

Literatura:

Pasterace syrového mléka je obvykle spojena s jeho odstředěním a úpravou tučnosti. V odstředivce, při vysokých otáčkách bubnu, který obsahuje řadu talířů, dochází k rozdělení mléka na smetanu a odstředěné mléko. Odstřeďování je založeno na dělení látek na základě jejich rozdílné specifické hmotnosti – lehčí, tuková fáze (smetana) odchází středem, těžší, odstředěné mléko je odváděno z obvodu bubnu. Pasterací odstraníme z mléka téměř všechny mikroorganismy. Účinnost pasterace - i když záleží na mnoha faktorech - bývá vykazována 99,9 %. To, kolik bude usmrceno při pasteraci zárodků, nezávisí na výchozím počtu mikroorganismů, ale na jejich druhu. Z toho vyplývá, že posouzení pasterovaného mléka na celkový počet mikroorganismů bezprostředně po pasteraci nemá zase takový význam. Pasterací se bohužel zničí kromě nežádoucích mikroorganismů i ty užitečné, které jsou potřebné pro biochemické procesy, na nichž je výroba většiny mlékárenských produktů založena. Čistě mlékařské kultury jsou nepostradatelné zejména při výrobě kysaných výrobků a sýrů. Dělíme je na bakterie, kvasinky a plísně. Vedle tradičních forem kultur mléčných bakterií, které se používají přes mateční a provozní zákysy, se ve výrobě používají i nové formy pro přímé zaočkování do tanku, výrobníku nebo zákysníku. Jedná se o vysoce koncentrované a standardizované kultury, které nevyžadují žádnou předaktivaci před použitím. Kultury jsou buď hluboko mražené nebo lyofilizované (usušené vymražením).

(viz http://www.madeta.cz/cs/vite-ze/tak-chutna-mleko/19 )

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )



Včera jsem si z důvodu nechutenství vzal jedno balení (100 gramů) shora uvedeného polotvrdého sýra, který normálně dávám pouze svému psovi. Zřejmě ho budu muset jíst v minimální míře z důvodu nejednotvárnosti své stravy.

Včera byl můj pes u mých rodičů, aby mohli mu okamžitě dát psí konzervu v případě jeho život ohrožujícího alergického šoku z nedostatku potravy z mrtvých zvířat, a můj otec mu podle svého vyjádření přes můj zákaz v mé nepřítomnosti, když jsem byl na římsko-katolické mši, zřejmě dal nějakou potravu z mrtvých zvířat.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 26/12/2010 11:22:49
Go to Top of Page

Miloslav Bažant
Ultragrafoman

Czech Republic
6254 Posts

Posted - 27/12/2010 :  09:58:07  Show Profile  Visit Miloslav Bažant's Homepage  Reply with Quote
Dalibore.
Buď rád,že otec psa krmil masem mrtvých zvířet a ne živých. Ono se maso živých tvorů těžko jí. Takový pes kousne,ale maso je o kus dál,že?? Takže by Badd byl hladový a ještě ulítaný.
Jo a jak si to v tom kostele na mši s pánembohem vyřešil? Pošle tě to požehnání, nebo nepošle?
Jinak s jednotvárnosti stravy si nemusíš dělat starosti. Můj papoušek zobe jen semena a je spokojený a tlustý. Musí si však zobák občas brousit sepií. Přednesl jsem mu u klece to podstatné s tvojí teorie rovnováhy, ale on jen kroutil hlavou .Že prý nežerrrre celý život nic jiného než semena a svět se lepším nestal. Kecá a musím se tě zastat.Žije v ráji a neví o tom.Může jezdit jako dragoun na Lucině (buldog),či tahat kocoura Matese ,či mne za uši a nic se mu nestane.Kdyby zabíjel pro potravu živé tvory, kdo ví jak by to s ním bylo???
Takže Šťastný a veselý Nový rok.

Sláva
Go to Top of Page
Page: of 60 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum © (c) 2009 webmaster Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000