Author |
Topic |
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 27/09/2010 : 20:42:57
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
Žena jako nástroj Ďábla v podobě milosrdné či nemilosrdné smrti?
Žena v domácnosti většinou zastává úlohu kuchařky a převážně tak rozhoduje, co manžel, děti, domácí zvířata aj. doma jedí a pijí. Jídlo však představuje mrtvé živé tvory, žena tak zásadně rozhoduje o tom, který živí tvor bude zabit, aby byl snězen. Podle Filosofie rovnováhy stravuje-li se živý tvor milosrdně (tedy působí co možná nejméně smrti živých tvorů tak, aby přirozeně co možná nejméně cítili bolest), tak je rovněž jeho chování milosrdné a dobré a opačně je jeho chování nemilosrdné a zlé. Žena jako kuchařka tak má hlavní podíl na milosrdnosti, resp. nemilosrdnosti lidských dějin.
Muži by proto měli usilovat o co největší racionalizaci domácího vaření a nebát se, že nakonec budou podle svých zásad vařit sami.
Literatura: http://cs.wikipedia.org/wiki/Jin_a_Jang
( www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Žena bývá méně energická jako muž a závidívá mu jeho energii, vitalitu, psychologie zde mluví o genderové závisti, Sigmund Freud zde mluvil o závisti penisu. Žena chce muže připravit o jeho energii a tak ho nepřetržitě ničí, přesto je žena pro muže nejlepším společníkem v životě, protože s ní není nikdy nuda (stejně jako s Ďáblem, odpůrcem jehož má být nástrojem). Muž by si měl tedy vybrat ženu, která ho bude více milovat, a proto málo ničit. Jak získat takovou lásku radí Nový zákon v Bibli (Lukáš 7, 39-50), je třeba najít ženu, která muže skutečně potřebuje k životu, nikoliv ke zbytečnému zabíjení živých tvorů:
39Když to spatřil farizeus, který ho pozval, řekl si v duchu: „Kdyby to byl prorok, musel by poznat, co to je za ženu, která se ho dotýká, že je to hříšnice.“ 40Ježíš mu na to řekl: „Šimone, chci ti něco povědět.“ On řekl: „Pověz, Mistře!“ – 41„Jeden věřitel měl dva dlužníky. První byl dlužen pět set denárů, druhý padesát. 42Když neměli čím splatit dluh, odpustil oběma. Který z nich ho bude mít raději?“ 43Šimon mu odpověděl: „Mám za to, že ten, kterému odpustil víc.“ Řekl mu: „Správně jsi usoudil!“ 44Pak se obrátil k ženě a řekl Šimonovi: „Pohleď na tu ženu! Vešel jsem do tvého domu, ale vodu na nohy jsi mi nepodal, ona však skropila mé nohy slzami a otřela je svými vlasy. 45Nepolíbil jsi mne, ale ona od té chvíle, co jsem vešel, nepřestala líbat mé nohy. 46Nepomazal jsi mou hlavu olejem, ona však vzácným olejem pomazala mé nohy. 47Proto ti pravím: Její mnohé hříchy jsou jí odpuštěny, protože projevila velikou lásku. Komu se málo odpouští, málo miluje.“ 48Řekl jí: „Jsou ti odpuštěny hříchy.“ 49Ti, kteří s ním byli u stolu, začali si říkat: „Kdo to jen je, že dokonce odpouští hříchy?“ 50A řekl ženě: „Tvá víra tě zachránila, jdi v pokoji!“
Literatura: Jan Poněšický a kol., Člověk a jeho postavení ve světě, TRITON, Praha 2006 s. 156
Muž před smrtí nikdy s jistotou neví, jestli ho jeho partnerka-vyvolená žena potřebuje, což plyne z jeho nedostatku informací a velkého množství iracionálna-tajemna ve vědeckých, filosofických i náboženských otázkách.
(www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
Rozešel jsem se svou přítelkyní, protože se chtěla nadále se mnou scházet po nejvíce v cukrárně či restauraci, avšak nechtěla si mně vzít a mít děti. Moje přítelkyně a její rodiče neuznávali moji filosofii o přatelství všech živých tvorů na život a na smrt, chovají několik prasat a pravidelně mívají zabíjačku. Má přítelkyně měla v oblibě zvláště maso a trpěla větší nadváhou. Podle mne zbytečným zabíjením zvířat velmi trápila sebe i mne, jak nyní tak i v jejím budoucím životě. Při svém rozchodu s ní jsem však dodržel zásadu, která vychází z mé Filosofie rovnováhy a kterou používám při zastupování svých klientů při rozvodech v mé advokátní praxi, a to že partneři se mají rozcházet tak, aby se mohli v budoucnu kdykoliv znovu dát dohromady. Tzn. nabídl jsem ji, když měla strach o peníze, že ji přenechám velmi levně svoje právo účasti na námi společně plánovaném a již námi oběma zaplaceném zahraničním zájezdu, aby mohla jet s někým jiným. Ona to přijala.
(viz www..filosofierovnovahy.sweb.cz )
quote: Originally posted by Pepeeeee
Dalibore, možná je to tak lepší, že nebudeš mít děti. Mrazí mě v zádech, když si představím, že by na světě mohlo být více jedinců tobě podobných.
Ve vztahu k dětem jsem dle Filosofie rovnováhy zaujal následující postoj:
V současnosti, ženy od muže očekávají jeho velkou energičnost a touhu po evolučním boji na život a na smrt, tedy agresivnost, což souvisí s jeho schopností ochránit v přírodě i dnešní nemilosrdné společnosti rodinu a potomky. Zároveň však méně energické ženy chtějí muže ovládat a využívat jeho velkou energičnost pro sebe, protože mu ji závidí (viz výše). Dochází tak k zákonitému ničení muže neboli boji mezi spolu žijícími mužem a ženou.
Tento způsob chování mezi mužem a ženou je pro mně, který má malou energičnost, vitalitu a jsem tudíž velmi citlivý, nemožno duševně vydržet. Předpokládám, že je zničující v delším časovém období i pro ostatní muže, kteří nejsou tak citliví jako já. Řešením tohoto sporu je podle mne společnost, kde by všichni byli přátele na život a na smrt.
Zbývají mně tedy dvě možnosti, buď si klást na první místo hodnotu ženu a dítě a tomu obětovat můj ideál přátelství všech živých tvorů na život a na smrt, když se budu podřizovat své ženě, která mě bude ničit. Nebo pokládat za prvořadou hodnotu můj ideál dosažení společností, kde by všichni živí tvorové byli přátelé na život a na smrt, a tomu podřídit výše uvedenou hodnotu mít ženu a děti, kdy budu hledat ženu, která mně potřebuje k životu nikoliv k zbytečnému zabíjení živých tvorů (viz výše), což bude velmi těžké.
V podstatě nemám na rozdíl od ostatních můžů vzhledem ke svému zdraví na výběr a musím si zvolit druhou možnost, tedy neobětovat svůj ideál přátelství všech na život a na smrt za ženu a děti. Opačný postup by mně duševně zničil.
Literatura: www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/202658-skromnost-se-nenosi-zeny-u-muzu-uprednostnuji-aroganci.html" target="_blank">http://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/202658-skromnost-se-nenosi-zeny-u-muzu-uprednostnuji-aroganci.html
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Ženy a všichni citově, pudově založení živí tvorové obdivují sílu bez ohledu na to, zda-li je tato síla využívána k záchraně životů nebo k zabíjení podle pravidla silnější vítězí a vítěz má vždy pravdu. Dodržování pravidel mé Filosofie rovnováhy (zjednodušeně řečeno povinnosti každého živého tvora zabít co možná nejméně, jen při ochraně života, jiných živých tvorů tak, aby přirozeně co nejméně cítili bolest) urychluje evoluci živého tvora, čili mu dává více síly (jak slabým tak i silným) a naději na konečné vítězství ještě během jeho života. Umožňuje tedy podle mne i slabému muži (omega samci) z dlouhodobého pohledu získat srdce žen a založit šťastnou rodinu.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 09/10/2010 18:40:20 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 28/09/2010 : 09:23:26
|
Z hlediska mé Filosofie rovnováhy doporučuji jezdit autem rychlostí nejvýše pouze 90 kilometrů za hodinu, protože při této rychlosti zřejmě nedochází ještě k usmrceni okolního hmyzu. Hmyz se při této rychlosti dokáže autu vyhnout nebo při srážce s autem není usmrcen ani smrtelně zraněn.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 28/09/2010 : 09:36:55
|
Z hlediska mé Filosofie rovnováhy doporučuji následující zacházení se škůdci. Škůdce lze rozdělit na dvě skupiny:
1) např. blechy, které není možné lapit živé (jde především o nejmenší hmyz), na ty je nutné použít odpuzující-repelentní prostředky, a pokud dokonale nefungují, tak použít humánní usmrcující prostředky (při ochraně života jiného živého tvora) při současném použití výše uvedených odpuzujících-repelentních prostředků (které odpuzují tyto škůdce od užití výše uvedených usmrcujících prostředků).
2) např. moli, krysy, potkáni, myši, které je možno lapit živé (jde především o větší hmyz a zvířata), na ty je nutno použít lapací pasti umožňující odchyt živých jedinců a ty poté vypouštět do volné přírody ve velké vzdálenosti od lidských obydlí.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 28/09/2010 09:51:16 |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 28/09/2010 : 10:06:37
|
Dalibore-Je to nuda.
Sláva |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 28/09/2010 : 12:08:32
|
Můj pes měl zase zimniční třes (podle mě mu hrozil alergický šok), proto jsem mu dal cca 150g odřezků z těla přirozeně uhynuté slepice-kuřete, kterou mám v mrazáku.
Shrnu-li dosavadní výsledky svého pokusu:
10. srpna 2010 jsem svému psovi, který měl před tím dostatek masité stravy, přestal dávat masa a kosti a začal jsem ho krmit jedním vajíčkem a cca 66g tvarohového sýru Lučina (používá mikrobiální sýřidlo) denně
5. září 2010 po 26 dnech, kdy byl úplně bez potravy z mrtvých zvířat, se u něj objevil shora uvedený zimniční třes a musel jsem mu dát cca 100g těla přirozeně uhynulé slepice-kuřete
12. září 2010 po 7 dnech, kdy byl úplně bez potravy z mrtvých zvířat, jsem mu musel z důvodu jeho zimničního třesu dát dalších cca 65g těla přirozeně uhynulé slepice-kuřete
28. září 2010 tedy po 16 dnech, kdy snědl pouze 3-4 cca 10 cm velké zejména kuřecí kosti nalezené při procházkách, se u něj objevil výrazný zimniční třes (viz výše) a musel jsem mu dát cca 100g těla z přirozeně uhynutého 3měsíčního kuřete-brojlera, které mám doma ve svém mrazáku.
Můj pes váží cca 10 kg, jde o menšího křížence zřejmě foxteriéry a jeho věk je cca 4 roky.
Tedy musel jsem mu dát od 5. září 2010 do 28. září 2010, tedy za 23 dnů zhruba 165g těla přirozeně uhynulého zmraženého 3měsíčního kuřete-brojlera a 3-4 kuřecí kosti, tedy cca 10g z tohoto těla na den, což při váze mého psa cca 10 kg znamená u dospělého psa nezbytnou potravu k zdravému přežití cca 1g z těla přirozeně uhynulého 3 měsíčního kuřete-brojlera na den na 1 kg živé váhy psa.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 01/10/2010 14:48:28 |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 01/10/2010 : 08:48:09
|
Můj pes dostává kolem 1/2 kg masa denně a třese se také,když někoho vidí hnout hubou.To tancuje kolem a zpívá písně o masíčku.Vždy si něco vyžebrá nenažranec. To co dostane tvůj pes za tři neděle si ten můj vyžebrá při obědě od rodiny a ještě má málo. Ochránce zvířat na tebe,protože to co provádíš je týrání.
Sláva |
|
|
Pepeeeee
Aktivní uživatel
Czech Republic
155 Posts |
Posted - 01/10/2010 : 12:47:41
|
Miloslave, alespon v něčem se shodneme |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 01/10/2010 : 14:54:26
|
Můj pes se dnes trochu zimničně třásl, avšak nebylo zřejmé, zda to dělá záměrně pro to, aby dostal maso, nebo jestli skutečně jeho organismus pociťuje nedostatek masa. Podle Filosofie rovnováhy jsem nemohl riskovat jeho alergický šok, proto jsem mu dal cca 60g z těla přirozeně uhynulého kuřete-brojlera, které mám zmražené ve své mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 01/10/2010 15:35:23 |
|
|
neronis
Ultragrafoman
Czech Republic
2110 Posts |
Posted - 02/10/2010 : 12:13:42
|
A uvařil jsi to maso? |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 02/10/2010 : 18:17:10
|
quote: Originally posted by neronis
A uvařil jsi to maso?
Neuvařil.
Dalibor |
|
|
neronis
Ultragrafoman
Czech Republic
2110 Posts |
Posted - 02/10/2010 : 19:39:49
|
Fuj, tímhle ho ale fakt vracíš někam mezi masožravce. Bych předpokládal, že bys pro něj udělal alespoň něco, co nás od těch násilnických zvířat odlišuje, a to je tepelné zpracování masa. No jo, není nad čerstvou krev.
Snažím se tu logiku nějak pochopit, a podle toho co si pod tím představuju je to jakoby si se snažil odnaučit někoho od sadismu, ale jednou za týden mu povolil rozkopat hlavičku malé holce. |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 03/10/2010 : 15:33:46
|
Kdybys měl Dalibore nedokončené základní vzdělání,pak bych tvé jednání chápal.V mase přirozeně uhynulého zvířete zůstává krev a ta se kazí nejdříve a obsahuje mrtvolné jedy.Proto se maso přirozeně uhynulých zvířat nekonzumuje a ani se nedává jako krmivo zvířatům.Ty jedy v té krvi vznikly dříve,než jsi ty uhynulé kusy vůbec objevil.To syrové slepičí maso má pach slepice a pes pak považuje za potravu i živé kusy. Vařením se ten pach změní. Proto se to maso vaří,ale ty jedy ani vařením nezničíš.Pokud bys měl namísto psa supa,či hyenu,pak by vše bylo v pořádku,protože ti jsou proti těm mrtvolným jedům imunní,ale pes nikoliv.Ty jej otravuješ jedem a ještě se divíš, že se třese.Až se mu rozpadnou játra,naposledy se zatřese a bude pokoj.Konečně se tě zbaví a bude mít po utrpení,které mu připravuješ.Mluvit o pěti dekagramech masa je směšné.
Sláva |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 03/10/2010 : 15:51:06
|
quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Kdybys měl Dalibore nedokončené základní vzdělání,pak bych tvé jednání chápal.V mase přirozeně uhynulého zvířete zůstává krev a ta se kazí nejdříve a obsahuje mrtvolné jedy.Proto se maso přirozeně uhynulých zvířat nekonzumuje a ani se nedává jako krmivo zvířatům.Ty jedy v té krvi vznikly dříve,než jsi ty uhynulé kusy vůbec objevil.To syrové slepičí maso má pach slepice a pes pak považuje za potravu i živé kusy. Vařením se ten pach změní. Proto se to maso vaří,ale ty jedy ani vařením nezničíš.Pokud bys měl namísto psa supa,či hyenu,pak by vše bylo v pořádku,protože ti jsou proti těm mrtvolným jedům imunní,ale pes nikoliv.Ty jej otravuješ jedem a ještě se divíš, že se třese.Až se mu rozpadnou játra,naposledy se zatřese a bude pokoj.Konečně se tě zbaví a bude mít po utrpení,které mu připravuješ.Mluvit o pěti dekagramech masa je směšné.
Sláva
Miloslave,
v zásadě proti vaření zdechlin nic nemám, ale v tomto případě to nepovažuji za nutné. Vlk předek psa s oblibou požírá i zdechliny, čímž plní v lese tzv. zdravotní policii. (viz http://www.selmy.cz/vlk/lov-a-potrava-vlka-obecneho/ ) Dále např. zkušenost starých Židů: Buďte mými muži svatými. Maso zvířete rozsápaného na poli nebudete jíst, hodíte je psovi. (Ex 22:30) Zvíře usmrcené jakýmkoli jiným způsobem je, stejně jako zvíře, které zemřelo samo od sebe, považováno za zdechlinu (nevela) a je židům přísně zakázáno ke konzumaci. Nevelu je však možno zpracovat pro technické účely, nakrmit s ní zvířata nebo ji prodat.(viz http://www.omkosher.com/cz/koser-pravidla/ )
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 03/10/2010 16:36:15 |
|
|
neronis
Ultragrafoman
Czech Republic
2110 Posts |
Posted - 03/10/2010 : 16:42:28
|
No jestli to kombinuješ s tímhle, potom se s nějakým vědeckým stavěním filosofie rovnováhy rovnou rozluč. |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 04/10/2010 : 07:59:37
|
Dalibore. Užíváš li premis ze starého zákona,pak si skus uvědomit jaké měli ti tvůrci znalosi příkladně o botulinu. Vše bylo dílem skušenosti.Když někdo snědl maso rozsápanéhé mršiny, bylo mu zle a většinou zemřel a právě díky botulinu. POkud užil masa čerstvě zabitého zvířete,podřízl mu většinou hrdlo a odkrvil je.Pak je tepelně upravil a nebezpečí zde nehrozilo. Pokud mluvíš o tom, že pes vzniknul s vlka, pak tě mohu opravit,že vznikl s psa divokého,ale mezi tím a dnešním psem bylo mnoho generací a pracovala evoluce,takže dnešní domestikovaný pes má látkovou výměnu trošku jinou než ten divoký a než ten vlk. Nemohu pochopit,že se vzdělaný člověk pustí do vědecké práce a řemeslník mu musí doplňovat elementární znalosti.
Sláva |
|
|
Topic |
|
|
|