Author |
Topic |
neronis
Ultragrafoman
Czech Republic
2110 Posts |
Posted - 24/08/2008 : 14:48:50
|
Ona myšlenka vzdělávat svobodně myslící lidi je zajímavá, jen se mi taky zdá, že se na to jde ze špatného konce. |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 24/08/2008 : 15:15:48
|
Neronisi.
Tak nevím, kam tvoje slova směřují,ale myslím, že mluvíš o základní myšlence té školy. Ta myšlenka by byla nová a zajímavá, kdyby ji chtěli uskutečnit třeba jen ti studenti a bakaláři.Jakmile je v tom kněz,pak ta myšlenka není ani nová ani pro mne a to opakuji vůbec zajímavá.Toto je stará a známá praktika církve.
MB |
|
|
Fisico
Nový uživatel
Czech Republic
19 Posts |
Posted - 28/08/2008 : 15:35:47
|
Já se dostal na Ostravskou univerzitu, obor filosofie. Karlova univerzita to sice není, ale já taky nejsem žádný extra student s řádnou přípravou. Nevím proč platit za soukromou školu...
Jo kdybychom byli v Usa, tak to jo, ale u nás je to naopak. Soukromé školy jsou především pro právníky a lidi, kteří se v prestižních oborech na státní školu nedostanou. Filosofie zcela jistě prestižní obor není :-). Jinak je to dobrý, třeba chce být někdo vedoucí, manažer, úředník, tak potřebuje titul, holt něco se naučí, něco dá a je Bc. Ale já myslel, že ve filosofii o tohle nejde...
Nevím co na tom nechápete, prostě se dá studovat zdarma (ono to i bez školného dost stojí) a lépe. Placená škola filosofie skrze elearning je blbost nejvyššího kalibru. Pošlete radši peníze dětem v Africe.
quote: Originally posted by okref