www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Filosofie
 Libovolné téma
 Programová analýza procesu myšlení živých organism
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

Miloslav Bažant
Ultragrafoman

Czech Republic
6254 Posts

Posted - 15/11/2006 :  14:27:40  Show Profile  Visit Miloslav Bažant's Homepage  Reply with Quote
XXXSmazánoXXX

Edited by - Miloslav Bažant on 25/06/2007 16:27:46

harleyka
Aktivní uživatel

Czech Republic
292 Posts

Posted - 17/11/2006 :  20:13:47  Show Profile  Send harleyka an ICQ Message  Reply with Quote
Take zdravim.

Zapominate na skupinu ctvrtou - tedy ty, kteri potrebuji znat vse - jak komponenty pocitace, tak i programovaci jazyky a programy... Jinak, jak uz jsem psala, s chuti do vykladu!
Go to Top of Page

harleyka
Aktivní uživatel

Czech Republic
292 Posts

Posted - 19/11/2006 :  12:34:08  Show Profile  Send harleyka an ICQ Message  Reply with Quote
Myslela jsem to tak, ze clovek muze chtit znat komplexne uplne vsechno, nejen programy, ale i strukturu tech vecicek, ve kterych se vsechno odehrava...

Rekl jste ze clovek, ktery vyuziva znalosti z druhe skupiny ve prospech prvni nebo treti - ale nezahrnujete moznost toho, ze je zde "konstrukter", dokonale znajici vsechny soucastky i jejich zapojeni, ktery i programuje programy... Tak jsem to myslela... Ale je to jen teoreticka moznost odehravajici se v realnem zivote, Vase teorie muze byt postavena na necem uplne jinem - nevim...
Go to Top of Page

noemus
Grafoman

Czech Republic
1149 Posts

Posted - 20/11/2006 :  16:19:53  Show Profile  Reply with Quote
Ahoj
Nemohu si pomoci, ale musím reagovat značně kriticky. Sám se označil za programátora, takže jistě víš jak je v každém programu důležitá deklarace a definice. To je totiž přesně to co ve tvých příspšvcích chybí. Není možné vykládat novou teorii a do výkladu míchat spoustu dalších nevysvětlených pojmů. Pak se z výkladu stává guláš na který není možné smyslupně reagovat, natož ho grokovat (plně pochopit). Já vím jak je těžké vysvětlit jinému své myšlenky. A chápu tvou snahu. Než se pohneme dál musíš nám vysvětlit následující věci:

1. Co je pro tebe v této teorii programová konstanta
2. Co je pro tebe gravitační energie atomu a proč vůbec tento pojem vůbec potřebuješ
2a. Dtto gravitační motor - naposledy jsem o něm četl v románu I. Asimova. Co tím však myslíš ty. Co reference pokud čerpáš z dalších zdrojů.
3. Co míníš skupinou atomů? Je pro tebe atom tím co pro dnešní fyziky, nebo mluvíš obecně o jakési abstraktní základni jednotce - z výkladu to není zcela zřejmé
4. Co znamená, že skupiny atomů jsou energeticky nevyvážené?
5. Prosil bych blíže vysvětlit proč při setkáni skupiny atomů s atomem určité energie dojde ke stabilizaci a co je vůbec stabilizací míněno.
6. Rovněž by bylo vhodné jasněji vymezit co je stav plus a co mínus - jsou kvatifikovatelné?
7. Co to znamená, že se energie soustavy atomů rozpadá?
8. Říkáš že veškerý vývoj života začal vznikem mechanického myšlení. Je to tvůj axiom, nebo to plyne z nám dosud neznámých jiných předpokladů? Jak?

Mohl bych pokračovat ještě dlouho a nevyčerpal bych všechny problémy které navozuješ. Asi by bylo vhodné postupovat mnohem pomaleji a o to důkladněji. jinak to skončí tvojí samomluvou, protože ostatní nebudou schopni držet krok a jejich chyba to nebude


Edited by - noemus on 20/11/2006 16:22:27
Go to Top of Page

DavidPraha
Aktivní uživatel

279 Posts

Posted - 24/11/2006 :  16:11:23  Show Profile  Send DavidPraha an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Miloslav Bažant

Programová analýza procesu myšlení živých organismů. (zkratkou P A M)

Několik slov předem.
Programové konstanty budou ukázány v určitém pořadí. Toto pořadí je určeno tak, aby odpovídalo vývojovým fázím procesu myšlení od nejnižších forem až po člověka. Pro člověka jsou platné všechny konstanty .
Prvním vývojovým stupněm procesu myšlení je myšlení „Mechanické.“ Toto myšlení je pouze fyzikálními účinky funkce gravitačního motoru. Jsou zde tedy skupiny atomů energeticky nevyvážené a toto je stav mínus. Dojde li k setkání s atomem určité gravitační energie, působením této energie dojde ke stabilizaci. Tím nastává stabilní stav se stavy atomů, čili stav plus. Nedojde li ke stabilizaci, původní soustava se rozpadá. Je li dosaženo stabilizace, tato se časem oslabuje ,některé atomy se od soustavy odpojí a opět nastává původní minusový (nestabilní) stav a vše se opakuje. Myšlení mechanické nemá paměť. Toto myšlení mechanické je platné pro nejnižší stupeň vývoje, čili pro bakterie a viry. Je však i základní podstatou myšlení všech vývojových stupňů.
( Veškerý vývoj života začal vznikem myšlení mechanického, čili začal z jedné podstaty.)
Základním stavem je stav minus a (třeba nevědomým)hledáním stavu plus.
Bez stavu mínus, není možno dosáhnout stavu plus,protože energetická hodnota nevyvolává situaci připojení gravitačního motoru dalších atomů. Nedojde li k vzniku stavu plus, energie soustavy atomů se rozpadá.
Druhým stupněm vývoje je myšlení „ Okamžité pocitové.“ Toto myšlení je platné pro vše živé včetně člověka. A zde již začíná „programová analýza procesu myšlení živých organismů.
Této předmluvě jsem se chtěl vyhnout,ale poznal jsem, že by došlo k otázkám podstaty stavu mínus a stavu plus. Vyhnout jsem se chtěl z důvodu nutnosti užití doposud neznámého vědního oboru „ Fyziky gravitačního motoru“ bez kterého není možno podstatu vysvětlit.
Další pokračování již bude obsahovat popis konstant a jejich funkcí v procesu myšlení. Není to složité téma a nikdo vás nebude zkoušet. Je li poznána podstata, myšlení není vůbec ničím složitým a lze plně pochopit všechny zákonitosti. A o to zde jde. Jsou li pochopeny zákonitosti, není těžké analyzovat cokoliv, co má v procesu myšlení svou podstatu. Je možné, že se tomuto kdesi v budoucnosti budou učit děti na základním stupni.


MB



Problem je, ze se dopoustite predpokladu...
Kdyz reknu, zivot je sen a vsichni jsme soucasti hry vedomi a svet je jeho simulaci...
Pak tu ma jsoucno, ktere svet vytari...
To je prioklad....

Nemime totiz zapomenout, ze at predlozime cokoli, je to jen predpoklad...
Ostatne Goedlova veta o neuplnosti hovori jasne...
Jsou tvrzeni, jejichz pravdivost nikdy nepujde v ramci daneho systemu odpovedet


Z too plyne, ze zaklad je vzdy skryt...
A pravdu absolutni tedy nelze zjistit...
Lze ji jen formulovat.
Go to Top of Page

noemus
Grafoman

Czech Republic
1149 Posts

Posted - 25/11/2006 :  11:03:31  Show Profile  Reply with Quote
Ahoj Slávku

David zřejmě mluví o Goedelově větě o neúplnosti. Která v podstatě říká, že pokud je nějaká teorie složitější než "aritmetika", pak nutně existuje tvrzení, formulované v jazyce této teorie, které je pravdivé, ale nelze ho v této teorii dokázat.

Teď to bude složitější, ale pro pochopení předchozího není nutné pokračovat:
Věc je komplikovaná tím, že tvrzení platí pouze v predikátovám počtu prvního řádu. U predikátových vyšších řádů, už tato věta dokázat nelze. Tam je ovšm situace o dost zložitější a raději bych to nerozváděl.

V podstatě lze říci. Že všechny současné fyzikální teorie a většina matematických, vyhovoju předpokladům Goedelovy věty o neúplnosti a existují v nich tedy pravdivá tvrzení, která nelze dokázat.

Další věc, která nebyla zmíněna. Že pro takové teorie nelze rovněž dokázat, ža jsou bezesporné. To ovšem znamená, že kromě velmi triviálních teorií si nemůžeme být jisti (důkazem), že v nich neexistuje rozpor.

Richard
Go to Top of Page

noemus
Grafoman

Czech Republic
1149 Posts

Posted - 25/11/2006 :  13:31:06  Show Profile  Reply with Quote
Lze to vyřešit jedině kompromisem, já se budu snažit mluvit prostěji a pokud možno česky. Já se na to dívám tak, že pokud jsi nepochopil co jsem řekl, je to z velké části má chyba, že jsem nepostupoval jasněji.

Není přeci nutné abys znal podrobnosti matematických teorií. Občas musí stačit důvěra (nechci říkat víra), že Tě neklamu.

Mým cílem v předchozím příspěvku bylo vysvětlit čeho se Goedelova věta alespoň zhruba týká. Rád bych aby ostatní pochopili jaké to má filosofické důsledky pro hledání úplného poznání.

Pro začátek tedy stačí když budeš vědět, že existuje důkaz, že matematické poznání nemůže být nikdy úplné. A že si nemůžeme být jisti, že v něm neexistuje spor. Platnost G. věty mimo matematiku je problematická a je o tom možné diskutovat.
Go to Top of Page

DavidPraha
Aktivní uživatel

279 Posts

Posted - 02/12/2006 :  15:01:18  Show Profile  Send DavidPraha an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Miloslav Bažant

Dyvide zdravím tě.

Také se dopouštím překlepů,ale snažím se nedělat jich tolik, aby nebylo jasné, co vlasně chci říci.

Jsou tvrzeni, jejichz pravdivost nikdy nepujde v ramci daneho systemu odpovedet.

Tato věta mně vůbec nedává smysl. Jsou zde vynechané slova?

MB




Jsme pocitacova simulace....
Nelze rozhodnout...
Jsme hrou vedomi...
Nelzxe rozhodnout...
Ale lze to formulovat, to tvrzeni...
Nebot jsme uvnitr systemu, a tak nemuzeme uchopit neco, co je v ne....
Go to Top of Page

JaroVlk
Nový uživatel

Czech Republic
27 Posts

Posted - 10/12/2006 :  09:26:44  Show Profile  Reply with Quote
poznámka: PAPM = programová analýza procesu myšlení (živých organismů)

Zdravím tě Miloslave,

v jiném fóru jsem vyslovil zvědavost k tvé "programové analýze a řídícím konstantám" a tady jsem našel vysvětlení. To co předkládáš je zajímavé a mnoho z uvedeného rezonuje s mou zkušeností. Vůbec nevadí, že se nepovažuješ za filosofa a že nemáš prostudovány hory filosofů, neboť slova a věty jsou foremné a dokážou pojmout různé obrazy (či algoritmy; struktury) a tak si myslím, že to co uvádíš, má význam i pro druhé.

Myslím že PAPM bylo v historii již zkoumáno, i když nedokážu doložit na přesných příkladech. Nepoužívali něco podobného v hitlerovském Německu?

Re: Přiklad s dítětem a zpívající matkou:
..."Protože lidé toto neznají, jednají spontánně a mnohdy chybně. Dítě se projevuje pláčem a matka nezná důvod a tak využívá to co poznala jako výhodné. Zpívá a dítě se díky aktivaci uložených informací zklidní. Co se však ve skutečnosti stalo? Dítě v době vstupu polarizujících informací minus ukládalo hudební vjem v polaritě mínus. Výsledná ozvěna při vjemu hudby byla o intenzitu bloků mínus snížena."...

z uvedeného vyplývá, že při "chybném" použití dochází ke vzájemné srážce a jakoby neutralizaci pocitového náboje. Nabízí se mi úvaha: mám-li v systému n druhů objektů, k nimž se váží mé pocity (+/-), které působí vždy v jistých kombinacích, je vůbec možné, abychom posilovali pocit + vůči jednomu objektu bez toho aby tím jiný objekt netrpěl, tj. nebyl snižován pocit na - ?

Příklad1: pokud se u dítěte objeví negativní pocit z hladu a matka dítě uklidní jídlem, je to ok, nevzniká problém "křížení" pocitů. (podle zásady stejnému stejným)

Příklad2: pokud se u dítěte objeví negativní pocit z hladu a matka dítě uklidní něčím jiným (např. zpěvem) nutně se u tohoto jiného snižuje potenciál + a dochází k částečné (nebo i úplné) neutralizaci.

Můžeš prosím napsat více o programových konstantách? co si pod "konstantami" představuješ? Jak dále působí na myšlení, popř. učení?

Myslím že důvodem, proč není PAPM rozšířeno, je problematičnost stanovení kategorií, způsobů a cílů myšlení ve smyslu působení na myšlení a dopadu na pozitivní zpětnou vazbu v procesu myšlení, problematičnost kategorizace těchto konstant... Každá tato kategorizace je v současnosti na úrovni privátního (ne)vědomí a jen málokdo dokáže s PAPM vědomě pracovat (at uz teto praci rika PAPM nebo ne). Ma to co delat se schopnosti algoritmickeho mysleni.

Otazka zni: Je mozne, aby PAPM bylo obecne? tedy ne privatni?
naznacujete, ze PAPM muze byt i obecne (teorie vzniku talentu). Potom tedy: Jak zarucite, ze stanoveni "metody PAPM" ma objektivni charatker? tj. nemuze byt PAPM (kategorizace PAPM; struktura PAPM) stanovena jinym zpusobem?

Diky za odpoved.
Jarek.
Go to Top of Page

Ace Rimmer
Aktivní uživatel

318 Posts

Posted - 10/12/2006 :  22:26:07  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by noemus

Ahoj
Nemohu si pomoci, ale musím reagovat značně kriticky. Sám se označil za programátora, takže jistě víš jak je v každém programu důležitá deklarace a definice. To je totiž přesně to co ve tvých příspšvcích chybí. Není možné vykládat novou teorii a do výkladu míchat spoustu dalších nevysvětlených pojmů. Pak se z výkladu stává guláš na který není možné smyslupně reagovat, natož ho grokovat (plně pochopit). Já vím jak je těžké vysvětlit jinému své myšlenky. A chápu tvou snahu. Než se pohneme dál musíš nám vysvětlit následující věci:

1. Co je pro tebe v této teorii programová konstanta
2. Co je pro tebe gravitační energie atomu a proč vůbec tento pojem vůbec potřebuješ
2a. Dtto gravitační motor - naposledy jsem o něm četl v románu I. Asimova. Co tím však myslíš ty. Co reference pokud čerpáš z dalších zdrojů.
3. Co míníš skupinou atomů? Je pro tebe atom tím co pro dnešní fyziky, nebo mluvíš obecně o jakési abstraktní základni jednotce - z výkladu to není zcela zřejmé
4. Co znamená, že skupiny atomů jsou energeticky nevyvážené?
5. Prosil bych blíže vysvětlit proč při setkáni skupiny atomů s atomem určité energie dojde ke stabilizaci a co je vůbec stabilizací míněno.
6. Rovněž by bylo vhodné jasněji vymezit co je stav plus a co mínus - jsou kvatifikovatelné?
7. Co to znamená, že se energie soustavy atomů rozpadá?
8. Říkáš že veškerý vývoj života začal vznikem mechanického myšlení. Je to tvůj axiom, nebo to plyne z nám dosud neznámých jiných předpokladů? Jak?

Mohl bych pokračovat ještě dlouho a nevyčerpal bych všechny problémy které navozuješ. Asi by bylo vhodné postupovat mnohem pomaleji a o to důkladněji. jinak to skončí tvojí samomluvou, protože ostatní nebudou schopni držet krok a jejich chyba to nebude




Bezvýhradný souhlas.
Go to Top of Page

Ace Rimmer
Aktivní uživatel

318 Posts

Posted - 10/12/2006 :  22:43:51  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Miloslav Bažant



„ Binární informace.

Smyslové orgány dodávají do mozku pouze binární informace, čili proud prochází, či proud neprochází. Binární informace u počítačů a binární informace v procesu myšlení se však liší. Binární informace u počítače má jedničku konstantní v procesu myšlení má hodnotu proměnnou,danou intenzitou podráždění daného čidla smyslového orgánu. ( Výraz binární informace byl užit z nouze. Slovo pro informaci s jedničkou proměnnou neznám. Zná je někdo z vás?)



Tak na to je odpověď jednoduchá (tedy alespoň v technice ) :Velikost proudu je úměrná velikosti snímané veličiny . Informace tedy není přenášena binárně (vhodnější by bylo napsat možná digitálně) ,ale analogově .
Ps . Srovnáváním mozku , tvořeného neurony , kdy je každý napojen na přímo na řadu jiných a kdy se jednotlivá napojení mění v čase (a to nezahrnuju vliv hormonů a kdoví čeho všeho ještě ), s počítačem , který je tvořený jednoduchými (myslím ve srovnání s mozkem) logickými obvody , které znají jen 0 (vypnuto) 1 (zapnuto ) , se pouštíš na hodně tenký led .


Go to Top of Page

noemus
Grafoman

Czech Republic
1149 Posts

Posted - 11/12/2006 :  11:19:49  Show Profile  Reply with Quote
Má-li jednička proměnnou hodnotu, tak to není jednička. Je to prostě jiné číslo, dejme tomu že reálné, může být i omezeno nějakým intervalem, třeba <0,1>. Pro začátek tedy bude stačit, že budeme mluvit o informaci vyjádřené reálným číslem Q. Pojem binární informace bych ti doporučoval zatím nepoužívat, dokud nebudeš přesně vědět co znamená.

Pokud neznáš obvykle používaná slova v dané oblasti, tak řešením není vymýšlet nová slova nebo dokonce používat jiná slova, která již přesně definovaný mají. Je to důvod k otázkám. Musíš se naučit jaká slova jsou správná a proč.

Ještě jednou tedy zopakuji již jednou řečené, postupuj pomaleji. snaž se nepostupovat dál dokud ostatní nepochopí nebo nezkritizují dosud řečené. Může trvat měsíce než se dostaneme k něčemu opravdu důležitému, ale pak to bude stát za to. Jinak se totiž nedostaneme vůbec nikam. Ještě jednou - nespěchej!




Vracím se tedy k úplně prvnímu příspěvku v této diskuzi:

1) Chceš zde přestavit nový dosud neznámý vědní obor - já bych tomu říkal spíše teorie. Beru to tak že chceš představit novou teorii. A tak k tomu také budu přistupovat

2) Začínáš celkem pěkným přirovnáním ve kterém klasifikuješ myšlení z určitého hlediska. Samo o sobě je to docela zajímavé i když nejsi první k do s takovou analogií přišel (Chalmers, Kauffman). Z této analogie by se ovšem dalo vytěžit mnohem více. Příliš brzy se diskuze vydala jinými směry (k tomu se ještě vrátím)

3) Slibuješ, že příjmeme-li tvé poznání, budeme schpni konkurovat největším filosofům. To je hodně neseriózní a navíc to zavání spíše náboženstvím než poznáním. Poznání nelze přijmout, Poznání lze rozšiřovat tím, že budeme rozšiřovat, obrazně řečeno, své obzory. Že budem schopni vidět více.

4) Říkáš, že budeš vykládat nejdříve základy a poté připojovat další. Předem ovšem shazuješ náš odpor, s tím že další výklad všechny rozpory vyjasní. bojíš se proto aby naše otázky nepředbíhaly výklad.
Sám poté hrubě porušuješ své vlastní zásady, protože před nás stavíš další a další informace aniž bys pořádně vysvětlil ty předchozí. Jsi to Ty kdo neustále předbíhá ne ti kdo reagují. Výsledkem je chaos před kterým sám varuješ.

5) Diskuze tu není proto abychom my ostatní jen pokládali otázky protože něco z tvého výkladu nechápeme. Máme právo a povinnost kritizovat tvůj výklad. Když něco nechápeme chceme abys to vysvětlil. Když však chápeme, ale máme vážnou námitku, pak je na tobě abys svá tvrzení obhájil nebo opravil. Jinak to prostě nejde. Nemůš trvat na svém pokud uznáš že jsi se v něčem mýlil. tomu se říká vývoj a je dost žádoucí.

Vyzývám, Tě tedy: Začni prosím znovu od začátku. Zkus v jednom příspěvku vysvětlit základní teze své teorie jako celku. Já vím že je to obtížné, ale je to nutné. Pokus se poučit z již napsaných reakcí a svou terminologii případně uprav.

My na tvůj příspěvek budeme reagovat. Budeme se ptát, budeme žádat vysvětlení, budeme kritizovat a budeme i možná navrhovat alternativy. A budeme očekávat, že nám na naše otázky k věci odpovíš. Že se pokusíš naše námitky vyvrátit (a ne se odkazovat na něco co nebylo a možná ani nebude řečeno). A doufáme, že budeš mýt otevřenou mysl a budeš ochoten přijmout eventuální kritiku a poučit se z ní.
Richard
Go to Top of Page

Ace Rimmer
Aktivní uživatel

318 Posts

Posted - 11/12/2006 :  15:50:43  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Miloslav Bažant

Ace Rimmer.

Již jsem mnohokrát napsal, že mám problém s pojmenováním poznaných veličin. Užil li jsem pojmenování binární infomace, tak to bylo z nouze. Jak pojmenovat informaci v níž má jednička hodnotu proměnnou? Existuje pro takový stav vůbec nějaké slovo? Všechna slova která jsem znal vždy byla zavádějící a nepřesná. A tak je zde fakt ověřitelný pokusy a chybí slovo, které by jej definovalo. Vymyslet si slové se mně zdá být krajně nevhodné, neboť by to slovo bylo známé a definované pouze pro mne a ostatním neznámé. Já jsem spíše čekal, že zde potkám někoho, kdo mně pomůže taková slova najít (existují li)

Mám dojem, že jsou to informace cenné pro všechny a nestarám se o jakousi svou prioritu. Proč bychom nemohli toto dodělat společně? Kdo z nás zná slova vhodnější, ten je ostatním sdělí a budou li vhodná, budou použita a užívána na místo těch mých.

Že se nacházím na velmi tenkém ledu vím až moc dobře. Ne proto, že by poznané nebylo ověřované,ale již proto, že ověřování probíhalo pouze u mne bez účasti druhých a tak pro ostatní může vyznít jako neověřené. Když jsem hledal toto poznání, byl jsem si vědom, že je nemohu sdělit, že by nebylo přijato a byl bych napadán pro diletantismus. Proto jsem hledal pro sebe a užíval jsem slova jejichš definici jsem znal. Věděl jsem že jednička má hodnotu proměnnou, že je zde hodnota kterou jsem označil písmenem Q a tak dál.Mně to slovo binární informace stačilo,ale vím, že nestačí ostatním. Co s tím? Pomůžete mně a vlastně i sobě, neboť vám může mé poznání vnést jasno do mnohých problematik procesu myšlení? Nebo budete soudci,kteří aby povýšili sami sebe musí druhého ponížit? Vím že ne a venkoncem já bych své poznání neztratil a vy by ste je nezískali. Jen ten pocit povýšení a to je žalostně málo.

MB


Jak již jsem napsal výše jedná se o analogový signál a ne o digitální . Digitálně lze rozlišit v daném okamžiku jen dva stavy (myslím po 1 vodiči 0 a 1 (off/on) . Analogově lze z velikosti měřené veličiny (např. U (např 0-10V),I (0-20mA , 4-20mA) ) rozlišit (zanedbám li rušení¨, .... ) , kteroukoliv hodnotu z daného intervalu .
Go to Top of Page

Miloslav Bažant
Ultragrafoman

Czech Republic
6254 Posts

Posted - 11/12/2006 :  15:50:51  Show Profile  Visit Miloslav Bažant's Homepage  Reply with Quote
Richarde zdravím tě.

Já s tebou naprosto souhlasím. Ano tvrdil jsem, že tímto poznáním může vzniknout nový pohled na filosofii a použil jsem nevhodná slova.Ve výsledku však vím, že to tak nějak je. Použil jsem nevhodná slova ve své reorii a žádal o eventuelní pomoc při hledání těch správnějších. Jak jsem poznal, víš přesně o čem jsem mluvil,ale odmítáš se tím zabývat, dokud nevyberu správnější slova sám. No co? děkuji, nějak si s tím možná poradím. Ty víš co je obsahem toho, co jsem pojmenoval chybně jako binární informaci,ale dokážeš to pojmenovat ty? Máš mnohem vyšší vzdělání.Víš o čem jsem mluvil když jsem líčil jedničku s hodnotou proměnnou obsahují navíc hodnotu Q. Víš o co jde a přesto mně nepomůžeš? Nebo jsi na tom stejně jako já a správné názvy tomu dát neumíš? Já si pomoc nemohu vynucovat,ale pouze o ni žádat. Já navíc nehledám prioritu a nemínjím toto použít jako vědeckou práci.Jen bych byl rád, kdyby toto poznali ostatní lidi a já z toho nic nebudu nic hmotného mít, jen radost, že jsem tady nabyl tak docela zbytečně. A tak s tebou souhlasím a nemám nic proti tomu, co jsi napsal. Třeba si říkáš." Jeho to povýší a já se budu pro něj dřít a vymýšlet názvy aby on sebral smetanu.Není to tak a byl bych schopný tě vše předat a když bys za to dostal nějakou cenu, pak bych tě jí přál. Já jsem Richarde tak trochu jako poškozené letadlo, které vyhazuje veškerý cenný náklad před tím, než spadne. Mně už žádné ocenění k ničemu není. (shodil jsem už čtyřicet kilo aniž bych chtěl a vím co mně je.)

MB
Go to Top of Page

Ace Rimmer
Aktivní uživatel

318 Posts

Posted - 11/12/2006 :  16:09:04  Show Profile  Reply with Quote
Tím ,že jsem ti vysvětlil , jeden pojem neznamená , že se nehodlám zabývat tím co mi tady píšeš . Na tvém místě bych tohle bral , spíš jako jeden pojem , kterému snad po mém vysvětlení budeme rozumět oba .
Ps. I sebelepší myšlenka , které rozumí jen její autor a nedokáže ji vhodně vysvětlit je pro všechny , kromě něj zbytečná .
Go to Top of Page

noemus
Grafoman

Czech Republic
1149 Posts

Posted - 11/12/2006 :  16:21:57  Show Profile  Reply with Quote
Jak jsi napsal v jiném fóru: Málo tě oceňuji když s tebou souhlasím ale o to více kritizuji, když ne. Platí to i u mne.

Možná to tak nevypadá, ale já ti pomáhám. Nedělám to proto, že chci ukázat jak tě dokážu skvěle zkritizovat. Ale chci tě vyburcovat k lepším výsledkům. Občas se u mne projevuje něco jako učitelský syndrom - rád poučuju. Ale své názory umím a chci obhájit, což mě trochu omlouvá.

Vřele s tebou souhlasím v jednom = ani ty ani já to neděláme pro ocenění. Snad jen ocenění vzájemné.

Nebudu opakovat co jsem napsal minule, ale stále si za tim stojím. Jen k tomu dodám: Vůdčí myšlenka většiny mých reakcí je pomoci druhému aby se opravil sám, ze zkušenosti vím, že jiný přístup k žádnému výsledku obvykle nevede.

Ad začít znovu) Pokud bylo tvým cílem představit nám novou teorii a nic dalšího jsi nechtěl. Pokud jsi očekával jen otázky, které nám blíže objasní co nám říkáš, pak je to málo. Takovou teorii si můžeme vyslechnout a říci: Hmm.. zajímavé

Pokud však chceš abychom k něčemu společně došli a nějak se tím všichni obohatili, pak bude nejlepší začít znovu a postupovat opatrněji. Když vstupuješ na cestu poznání musíš být připraven, že skončíš jinde než jsi čekal. Stejně jako mořeplavec prozkoumávající neznámé teritorium. Nemůžeš tuto cestu nastoupit a myslet si, že zůstaneš jen ve známých vodách.
Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum © (c) 2009 webmaster Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000