Author |
Topic |
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 18/09/2011 : 11:37:45
|
Dnes jsem dal svému psovi dříve podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami zvířat dalších zvážených cca 198 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku, protože se můj pes drbal, aby nedostal alergický šok.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
jrf
Aktivní uživatel
Czech Republic
278 Posts |
Posted - 19/09/2011 : 17:45:17
|
Dalibore během případného pohlavního styku tvého psa dojde k přenosu mnoha bakterií mezi ním a jeho družkou a mnoho jich také v rámci této akce bude usmrceno. Proto zvaž, zda případný potomek tvého psa stojí za tuto masivní bakteriální genocidu. |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 23/09/2011 : 20:34:25
|
Proč byli dle Filosofie rovnováhy sovětští komunisté lepší než němečtí nacisté?
Protože sovětští komunisté organizovaně nevraždili ženy a děti (viz např. jeden ze zákonů krutých středověkých dobyvatelů Mongolů-Čingischána, že je zakázáno mongolským nájezdníkům ve středověku vraždit ženy a děti).
Čím byli dle Filosofie rovnováhy vyváženy Stalinovi mnohé vraždy a zločiny, že bylo dle Filosofie rovnováhy přírodou určené, že Stalin na rozdíl od Hitlera zemřel ve vysokém věku a na vrcholu své moci?
Tím, že zbavil moci Hitlera a německé nacisty.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 23/09/2011 20:35:12 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 23/09/2011 : 21:11:41
|
Nedávno bylo současnou vědou zpochybněno, že maximální rychlost ve Vesmíru je rychlost světla v klidu nehmotných fotonů s tím, že tuto rychlost mohou překročit hmotná neutrina. (viz zde )
Na maximální rychlosti světla je založena Speciální teorie relativity Alberta Einsteina, ze které vychází rovněž má Filosofie rovnováhy.
Jaký dopad by mělo vyvrácení Speciální teorie relativity Alberta Einsteina z hlediska vyvrácení mé Filosofie rovnováhy?
Má Filosofie rovnováhy stojí na jediném dogmatu (Všichni živí tovorové ve skutečnosti chtějí žít ve světě, kde se budou mít všichni rádi, proto je každý povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti. Vše ostatní jsou pouhé mé spekulace. To platí o celé mé Filosofii rovnováhy.), ze kterého plyne pravda, která je zřejmá každému myslícímu tvoru, která by šla vyjádřit tak, že kdo ze všeho nejvíc chce žít co nejdříve ve světě, kde by se všichni (zejména všichni živí tvorové) měli rádi (tedy dosáhnout ráje na Zemi), měl by působit co možná nejméně smrti a bolesti (zejména všech živých tvorů).
Toto dogma jsem se ve své Filosofii rovnováhy, která má cca 800 stran, pokusil promítnout do všech oblastí současné vědy, tj. zejména fyziky, biologie, matematiky, historie, religionistiky, ekonomie, práva, zemědělství, lékařství atd., přičemž toto promítnutí mého výše uvedeného jediného dogmatu bylo založeno na současném všeobecné uznaném stavu vědy, tedy i platnosti Speciální teorie relativity Alberta Einsteina ve fyzice. Změnou tohoto stavu současné vědy by se samozřejmě musela změnit rovněž podoba tohoto promítnutí mého jediného výše uvedeného dogmatu z hlediska vědy.
Protože však považuji svou výše uvedenou samozřejmou (self-evident) pravdu za samozřejmý (self-evident) důsledek jediného dogmatu mé Filosofie rovnováhy, tak žádná změna tohoto vědeckého promítnutí tohoto mého dogmatu by neměla způsobit vyvrácení této pravdy. Do konečného potvrzení či vyvrácení jediného dogmatu mé Filosofie rovnováhy bude tak pouze vždy se změnou dosavadního stavu vědy nutné změnit jeho vědecké promítnutí.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 07/10/2011 07:57:39 |
|
|
Milan.Miló
Velmi aktivní uživatel
671 Posts |
Posted - 24/09/2011 : 21:59:42
|
Dalibore ------------------ Nedávno bylo současnou vědou zpochybněno, že maximální rychlost ve Vesmíru je rychlost světla v klidu nehmotných fotonů s tím, že tuto rychlost mohou překročit hmotná neutrina. -----------------
Dalibore neutrino je protějšek elektronu tedy jest-li si představíš elektron, který má třeba projít deskou stolu. Tak elektron se svou záporně nabytou silou stolem neprojde protože ji na sebe váže struktura stolu. A tak všechny elektrony pohltí. Atomová struktura stolu.
Na rozdíl neutrina, která procházejí stolem projdou všechna, protože na rozdíl od elektronů jsou neutrální. Tudíž se neutrino vzhledem k ploše stolu chová průhledně. A neutrina projdou zcela úplně všechny. A též jsou bez jakékoli váhy.
-------------------- Jaký dopad by mělo vyvrácení Speciální teorie relativity Alberta Einsteina z hlediska vyvrácení mé Filosofie rovnováhy? -----------------
Nevím jaký dopad by to mělo na tvou teorii rovnováhy. A však znám trochu i jinou teorii a to kvantovou mechaniku. Která se na rozdíl od Einsteinovy všeobecné teorie relativity, popisuje zcela jinou dimenzi. A to svět na subatomárním pojetí mikrokosmických struktur universa. Tato teorie popisuje tři síly elektro magnetickou sílu, malou jadernou sílu, a velikou jadernou sílu. Na rozdíl od Einsteinovi všeobecné teorie, která popisuje zase gravitaci a spořádanost světa hvězd, galaxií a planet. Kvantová mechanika popisuje zase chaotický svět subatomárních struktur, kde vše je nepředvídatelné a náhodné.
Ty to dvě teorie jsou velice rozdílné a do určité doby byly neslučitelné. Až do okamžiku, kdy přišly s novou teorií superstrun. která má tyto dvě teorie spojit a sloučit v jednu.
A však tato poslední teorie superstrun se dá jen stěží dokázat, protože její části tedy struny nelze nijak vidět a tedy otestovat vědecky podložit. Když si představíš atom jako naši galaxii sluneční soustavu tak jediná superstruna by byla v porovnání s atomem a vzhledem k naší sluneční soustavě jako strom. Tedy menší než kvarky. tato teorie krom toho všeho popisuje i 11.dalších dimenzí a světů paralerního vesmíru. Na rozdíl od Einsteinova 4.čtyř rozměrného světa. A do dnešního dne už existuje 5 různých teorií superstrun.
Milan.Miló.
|
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 28/09/2011 : 10:34:26
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami zvířat dalších zvážených cca 69 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
kay
Aktivní uživatel
110 Posts |
Posted - 30/09/2011 : 11:20:57
|
Dalibore, dočetla jsem knihu od J.Diamonda „Kolaps. Proč společnosti zanikají a přežívají“ a myslím, že by tě mohla zajímat. Můžeš z ní načerpat spoustu zajímavých podnětů ohledně environmentálních témat. |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 30/09/2011 : 17:56:51
|
quote: Originally posted by kay
Dalibore, dočetla jsem knihu od J.Diamonda „Kolaps. Proč společnosti zanikají a přežívají“ a myslím, že by tě mohla zajímat. Můžeš z ní načerpat spoustu zajímavých podnětů ohledně environmentálních témat.
Kay,
dík.
Dalibor |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 04/10/2011 : 00:10:21
|
quote: Originally posted by kay
Reply author: Dalibor Grůza Replied on: 24/11/2010 21:54:42 Message:
...
Dnes jsem zjistil, že pro vývoj nových léků na schizofrenii je třeba provádět pokusy na zvířatech, na myších ale i na primátech, tedy opicích-nejbližších evolučních příbuzných člověka. (viz http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/217763-bojovnici-za-prava-zvirat-poslali-vedci-ziletky-s-virem-hiv.html, http://www.osel.cz/index.php?obsah=6&clanek=480&akce=show2&dev=1&reply2=2229 ) Tedy pro léčbu mé choroby trpí a umírají zvířata.
Problém zřejmě nevzniká při užívání léčiv na schizofrenii, protože dnes se má většina psychofarmak vyrábět synteticky, tj. dříve nebo později uměle (viz http://is.muni.cz/th/101104/lf_b/Czeffer_-_bakalarska_prace.txt , str. 25, cit. 24.11.2010, MASARYKOVA UNIVERZITA, LÉKAŘSKÁ FAKULTA, Katedra ošetřovatelství, Libor Czeffer, LÉČIVÉ ROSTLINY A CENTRÁLNÍ NERVOVÝ SYSTÉM, Bakalářská práce, Vedoucí práce: PharmDr. Jan Juřica, Brno 2006 a http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/synteticky )
Můj postoj k tomu, že trpí popř. umírají kvůli léčení mé schizofrenie zvířata je následující. Podle mé Filosofie rovnováhy je možno působit smrt a bolest živých tvorů v případě, že je co možná nejmenší. Proto je možné podle mne provádět lékařské pokusy na zvířatech, např. výše uvedených myších a opicích za účelem léčení člověka v případě, že bude státem zaručena co nejmenší úmrtnost a bolest těchto zvířat. Jinými slovy je třeba podle mne víceméně soudně odůvodnit nutnost každého takového pokusu a záruky jeho co možná nejmenší úmrtnosti a bolesti těchto zvířat.
Zároveň podle mé Filosofie rovnováhy musím i já jako nemocný schizofrenik a obdobně ostatní nemocní zlepšovat svoje zdraví tím, že budou působit co možná nejméně smrti a bolesti jiných živých tvorů. Podle mé Filosofie rovnováhy má totiž smrt a zejména zbytečná smrt živých tvorů za přímý následek nemoc živého tvora, v mém případě schizofrenii z důvodu zpětné reakce příbuzných živých mikroorganismů, např. buněk zabitých živých mikroorganismů. (viz. http://filosofierovnovahy.sweb.cz/IIkniha/Chovani.html )
...
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Reply author: Dalibor Grůza Replied on: 25/11/2010 11:52:39 Message:
...
Miloslave,
já nemohu odmítnout léky na schizofrenii, protože by mne to zabilo. Mohu pouze:
1) požadovat, aby byla zavedena pravidla do pokusů na zvířatech tak, aby jim byla působena co možná nejmenší smrt a bolest. Což podle mne zahrnuje zvláštní např. soudní povolení každého takového pokusu a kontrolování dodržení zásady, že přinos takového pokusu pro život člověka je větší, než ztráta ze smrti zvířete tedy, aby byla nutnost každého takového jednotlivého pokusu úředně obhájit, např. soudně s tím, že při tomto pokusu bude dbáno na to, aby zvířatům byla působena co možná nejmenší pro tento pokus nutná bolest a smrt.
2) dále, mohu ve svém osobním životě co možná nejvíce zachraňovat životy zvířat určená na porážku a co možná nejvíce nepůsobit smrt a bolest zvířat, tj. zejména být frutarián spolu s jedením vejcí a mléka (blíže viz má Filosofie rovnováhy www.filosofierovnovahy.sweb.cz) a tím zvířatům alespoň částečně vracet to, že se musí pro mě obětovat při výše uvedených lékařských pokusech, a zároveň tím podle mé Filosofie rovnováhy léčit mou schizofrenii. Jestliže v důsledku tohoto mého léčení se má schizofrenie nezhorší, nebude pro mne třeba vyvíjet nové léky a tím pádem ani dělat další pokusy na zvířatech. Jestliže budu jíst pouze stávající léky, které se zřejmě, jak uvádím z literatury výše, vyrábí nebo v blízkém budoucnu budou vyrábět synteticky-uměle, pak není kvůli těmto lékům ani nutno zabíjet nějaké živé tvory. Není tudíž třeba vynechávat léky na schizofrenii, které se vyrábí synteticky-umělě, je třeba zvážit vynechání léků na schizofrenii, které se vyrábí ze zabitých zvířat (já sám jsem vynechal ve svých cca 18 letech velmi utlumující léky na schizofrenii-haloperidol, plegomazin apod. a vydržel jsem bez nich dalších 8 let, do svých 26 let, později vynechat léky na schizofrenii jsem už nebyl zdravotně schopen, tyto léky však již neměly shora uvedený silně tlumící účinek).
(viz. www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Právě Fouts a někteří další dokázali, že tradiční přírodověda i lingvistika se velmi mýlí, vydělují-li zvířata oproti lidem jako neschopná používání jazyka a symbolů. Šimpanzi jsou zjevně schopni symbolů spontánně používat (a dělají to v omezené míře i v přírodě), vázat je do vět, vymýšlet si nové či dokonce pomocí symbolů lhát.
Kniha však není pouze o tomto výzkumu a schopnostech šimpanzů komunikovat s lidmi či mezi sebou. Je také o současné vědě, dopouštějící mnohdy zbytečných krutostí na pokusných zvířatech.
Roger Fouts by zřejmě u svého jazykového výzkumu zůstal, kdyby nespatřil otřesné životní podmínky laboratorních šimpanzů a jiných zvířat. I v nejlepších amerických laboratořích viděl tyto společenské bytosti zavřené jednotlivě do klecí 1,5 x 1,5 metru či přímo kovových krabic, zešílevších a pomalu umírajících na různé choroby:
„První zastávkou je místnost plná malých klecí, naskládaných od podlahy až skoro ke stropu, z nichž každá obsahuje jednu opici. Mnohé z opiček pobíhají v těsných kruzích kolem dokola, což je znamením těžkého stresu. Jeden kotul veverovitý leží ve své kleci mrtvý. Jiný mlátí hlavou o klec, další jsou nemocní a zvracejí. Některé opice se vyloženě zmrzačily.
Vedlejší místnost je lemována jakýmisi ledničkami z nerez oceli. Přední stěna každé ledničky má okénko z tlustého plexiskla. Když kamera najede na jedno z těch okének, rozeznám uvnitř obrys dospělého šimpanze. Tabulka na té ocelové bedně hlásí, že šimpanz číslo 1 164 byl infikován v únoru 1986. Je hermeticky zapečetěn v této nerezavějící „izolaci", z níž se ven filtrují viry. Slyšíme hlasité bzučení ventilátoru; který vhání vzduch do této uzavřené komory a odtamtud ven.
Žena zvedne závoru na ocelových dveřích izolace - a spatříme vnitřní klec ze železných mříží. Šimpanz na otevřené dveře vůbec nereaguje. Je schoulený uvnitř té sterilní kabiny a kývá se dopředu, dozadu, dopředu, dozadu a pohybuje přitom pysky, jako by si něco mumlal. Podle všeho se úplně pominul. V další místnosti jsou po obou stranách podél stěn nastavěny ve dvou řadách nad sebou menší izolační klece, asi 60 centimetrů široké a kolem metru vysoké. S malými okénky vypadají jako velké mikrovlnné trouby. Už ted se hrozím toho, co vím, že uvidím.
Žena otevře jednu z izolačních beden. Šimpanzovi uvnitř nemůže být víc než čtyři roky. I on se komíhá ze strany na stranu. Ani na chvíli s tím kýváním nepřestane, když návštěvnice nahlédne dovnitř. Zvíře má úplně prázdný výraz, oči mrtvé. V těsné krabici se může sotva otočit. Trpí naprostým otupením smyslů - ztratilo zrak, čich, hmat. Jediný zvuk je neustálé bzučení ventilátoru.
Pak nám žena předvede dvě docela malá mláďata - jmenují se Kyle a Erik -, která vybrali pro injekce viru HIV nebo hepatitidy a zavřeli do jedné z izolačních ocelových škatulí. Oba samečkové byli natěsnáni už tři měsíce v kleci velké asi jako větší koš pro přenášení koček…
www.animalrights.webz.cz/nejblizsi_pribuzni.htm" target="_blank">http://www.animalrights.webz.cz/nejblizsi_pribuzni.htm
Jaký je vztah Filosofie rovnováhy k pokusům na zvířatech v lidské a veterinární medicíně?
Na první pohled se zdá, že proti sobě stojí dvě nesmiřitelná řešení zdravotních problémů lidstva. Za prvé je to medicína s příšernými pokusy na zvířatech, nejhůře na opicích a lidoopích (viz výše). Např. metody buněčných kultur měly pozoruhodný vliv na počet opic použitých při výrobě vakcíny proti obrně. Počátkem 70. let bylo v USA každoročně za tímto účelem použito 50 000 opic a kolem 5 000 ve Velké Británii. Vakcina proti obrně je nyní vyráběna pomocí lidských buněčných kultur. ( http://biologie-v-kostce.blogspot.com/2011/05/245-vyuziti-bunecnych-kultur-v-medicine.html ) Za druhé je to řešení starověké Sparty, kde byli děti-mrzáčci házeny ze skály či dnešní Indie, kde se umírá na dnes na Západě již běžně léčitelné choroby, jako je např. slepé střevo vzhledem k tomu, že si velké množství chudých Indů, kteří žijí na ulici, nemohou dovolit drahou zdravotní péči, protože v Indii neexistuje na Západě běžné solidární zdravotní pojištění. Tedy jinak řečeno, v Indii bych již jako dítě ulice se svou schizofrenií byl již dávno mrtvý, protože bych neměl na léky.
Jak tento zdánlivě neřešitelný rozpor řeší má Filosofie rovnováhy:
Nejdříve ve vztahu k člověku. V lidské i veterinární medicíně připouštím jediný, tj. neopakovaný nutný pokus na jednom zvířeti během jeho života, pokud možno nikoliv mláděti, za účelem vývoje a výroby léčiv závažných lidských i zvířecích chorob, který by však měl být vždy podepřen soudním rozhodnutím ve sporném řízení za účasti obhájce nebo obhájců zvířecích práv, které by mělo vždy stanovit počet, druh zvířat, způsob provedení pokusu a spravedlivou náhradu za utrpěnou škodu zásadně v penězích určenou pro pokusné zvíře, resp. na jeho následnou léčbu a další chov. Zároveň každý nemocný člověk léčený takovými léčivy by podle mé Filosofie rovnováhy měl počítat s pomstou zvířat (resp. jejich a jejich příbuzných živých buněk) zabitých a mučených při výše uvedených lékařských pokusech. Každý takovýto zejména nemocný člověk by pak měl usilovat o působení co možná nejméně smrti a bolesti zejména živých tvorů v každé chvíli svého života, jak pasivně (trpně) tím, že svým vlastním jednáním způsobí co možná nejméně smrti a bolesti živých tvorů, tedy zejména při své co možná nejmilosrdnější stravě, tak i aktivně (činně) tím, že co nejvíce živých tvorů zachrání od zbytečné smrti a bolesti (jako když např. já chovám brojlery jako útulek brojlerů). Tím by mohl tento člověk odčinit svou vinu z používání léčiv, při jejichž vývoji a výrobě došlo ke smrti a bolesti živých tvorů, zejména pokusných zvířat, resp. by tak mohl možná odvrátit pomstu těchto živých tvorů (tj. jejich a jejich příbuzných živých buněk) a mohl by tak možná dosáhnout zmírnění z této pomsty zřejmě vzniklé nemoci či její celkové vyléčení. Z tohoto pohledu se zdá nanejvýš žádoucí uzákonění v mé Filosofii rovnováhy uvedeného návrhu zákona o porážkové dani, která omezuje, nikoliv zcela vylučuje spotřebu výrobků z poražených zvířat. Příkladem nám může být shora uvedená Indie, kde je průměrný věk 72,5-75 let (viz CIA World Factbook 2008 Estimates for Life Expectancy at birth (years), viz http://en.wikipedia.org/wiki/Life_expectancy ), většina lidí zde zároveň nemá peníze na základní zdravotní ošetření a umírá se zde údajně např. na zápal slepého střeva. Indie nám tudíž může sloužit jako příklad vysokého průměrného věku v případě vegetariánství a genetického přizpůsobení vegetariánství po mnohé generace v důsledku zde převládajícího hinduismu (Podle Organizace pro výživu a zemědělství při OSN-FAO indická spotřeba masa je velmi nízká-v současnosti 4,5 kg na hlavu-a vzrostla pouze o 1 kg v posledních 20 letech, viz www.fao.org/WAIRDOCS/LEAD/X6170E/x6170e2k.htm" target="_blank">http://www.fao.org/WAIRDOCS/LEAD/X6170E/x6170e2k.htm ).
Dále se vyjádřím ve vztahu k pokusům na zvířatech ve veterinární medicíně. To samé, co jsem výše uvedl o důvodu nemocí lidí, platí podle mne o důvodu nemocí zvířat. Tímto základním důvodem nemocí živých tvorů je podle mé Filosofie rovnováhy působení zbytečné (tj. větší než co možná nejmenší) smrti a bolesti živých tvorů. Existuje zde však jeden rozdíl, zatímco podle mé Filosofie rovnováhy člověku náleží ze strany člověka vyšší stupeň ochrany (viz pravidlo: Člověk nesmí nikdy zabít žádného živého člověka, ani sebe), tak zvíře je možno ze strany člověka již obětovat bezprostředně při ochraně jiného zvířete (viz pravidlo: Člověk má povinnost zabít co možná nejméně, tj. při ochraně života jiných živých tvorů, a aby přirozeně co nejméně cítili bolest). Z toho plyne, že smrt zvířete, pokud možno nikoliv mláděte, při veterinárních lékařských pokusech při vývoji nebo při výrobě veterinárních léčiv je možno připustit jen za účelem nezbytné ochrany některých lidí před závažnými chorobami zvířat (např. pokud nebudou všichni lidé dodržovat povinnost působení co možná nejméně smrti a bolesti, tak očkování proti vzteklině vakcínou vyrobenou jako zásadně v současnosti všechny vakcíny v tkáňové kultuře buněk např. ze zvířat či člověka zásadně opakovaně množených, jde o tzv. kontinuální linie, živených mimo jiné zásadně i fetálním telecím sérem, při jehož výrobě dochází k zabití plodu telete a dnes často i krav) nebo jen za účelem bezprostřední ochrany života evolučně dokonalejšího zvířete (např. obojživelníka za účelem ochrany psa) nebo jen za účelem bezprostřední ochrany života většího množství zvířat (např. očkovat všechny ohrožené psy při bezprostředním nebezpečí vypuknutí epidemie psinky apod. vakcínou vyrobenou v tkáňové kultuře buněk ze zvířat kontinuální linie, živených mimo jiné zásadně i fetálním telecím sérem, při jehož výrobě dochází k zabití plodu telete a dnes často i krav).
Zároveň však podle mé Filosofie rovnováhy platí, že milosrdná strava a chování člověka i zvířat (tj. strava a chování, při nichž dochází k působení co možná nejmenší smrti a bolesti) by mohla v budoucnu vést mimo jiné k vymýcení většiny nemocí, tedy k nastolení ráje na Zemi přirozenou cestou, tedy i k postupnému čím dál většímu omezení nutnosti konat jakékoliv pokusy na zvířatech. Z toho plyne, že člověk, který dlouhou dobu dodržuje ve svém životě povinnost působení co možná nejméně smrti a bolesti by se měl nechat zřejmě případně očkovat jen proti neléčitelným smrtelným chorobám, protože v ostatních případech jej podle mé Filosofie rovnováhy chrání vděčnost mikroorganismů tvořících tímto člověkem chráněné živé tvory a není potřeba pro něj obětovat žádné zvíře pro vývoj a výrobu vakcín (viz výše).
Literatura: http://old.lf3.cuni.cz/mikrobiologie/bak/uceb/obsah/virol/virologie.htm , www.wikiskripta.eu/index.php/Z%C3%A1kladn%C3%AD_techniky_pr%C3%A1ce_s_tk%C3%A1%C5%88ov%C3%BDmi_kulturami" target="_blank">http://www.wikiskripta.eu/index.php/Z%C3%A1kladn%C3%AD_techniky_pr%C3%A1ce_s_tk%C3%A1%C5%88ov%C3%BDmi_kulturami , www.vegspol.cz/view.php?cisloclanku=2006100013" target="_blank">http://www.vegspol.cz/view.php?cisloclanku=2006100013 , http://en.wikipedia.org/wiki/Fetal_bovine_serum , http://biologie-v-kostce.blogspot.com/2011/05/243-kultivacni-podminky.html , http://biologie-v-kostce.blogspot.com/2011/05/tkanove-kultury-dalsi-in-vitro-systemy.html , http://biologie-v-kostce.blogspot.com/2011/05/245-vyuziti-bunecnych-kultur-v-medicine.html , http://biologie-v-kostce.blogspot.com/2011/05/241-historie-pestovani-bunek-in-vitro.html , http://biologie-v-kostce.blogspot.com/2011/05/242-terminologie.html , http://en.wikipedia.org/wiki/Monolayer , www.lekopis.cz/" target="_blank">http://www.lekopis.cz/ : 2.6.4 Zkouška na viry leukózy, 2.6.5 Důkaz cizích virů zkouškou na buněčných kulturách, 2.6.6 Důkaz cizích antigenů zkouškou na kuřatech, 2.6.8 Zkouška na pyrogenní látky, 2.6.9 Zkouška na neškodnost, 2.6.10 Zkouška na přítomnost histaminu, 2.6.11 Zkouška na hypotenzivní látky, 2.6.16 Důkaz cizích antigenů v humánních virových vakcínách., 2.6.18 Zkouška neuronirulence živých virových vakcín., 2.6.19 Zkouška neuronirulence vakcíny proti obrně (per os)., Insulinum humanum (viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 07/01/2012 08:51:18 |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 06/10/2011 : 08:42:31
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami zvířat dalších zvážených cca 72 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
Gullsy
Aktivní uživatel
Czech Republic
226 Posts |
Posted - 11/10/2011 : 18:41:19
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami zvířat dalších zvážených cca 72 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz)
Přirozeně uhynuté, to zní jako by na té tvé zahradě Dalibore raději sama přirozeně uhynula, než aby dál žila... se mi tomu ani nechce věřit. |
|
|
Gullsy
Aktivní uživatel
Czech Republic
226 Posts |
Posted - 11/10/2011 : 18:44:09
|
Nebo si ji snad uhynul ty sám a takhle obratně větně jsi to zaonačil, jakože v tom jedete napůl? Jsem opravdu zmatetý. |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 11/10/2011 : 21:04:09
|
quote: Originally posted by Gullsy
Nebo si ji snad uhynul ty sám a takhle obratně větně jsi to zaonačil, jakože v tom jedete napůl? Jsem opravdu zmatetý.
Gullsy,
přesná odpověď na tvou otázku dokazující mou nevinu se skrývá v minulých příspěvcích v tomto topicu popisujícího od začátku chov slepic-brojlerů na mé zahradě, stačí si jen počíst.
(nebo také viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 13/10/2011 : 10:18:35
|
Dnes jsem dal svému psovi podle shora uvedeného pravidla krmení mrtvolami zvířat dalších zvážených cca 126 gramů zmrzlého syrového těla přirozeně uhynuté nové slepice, kterou mám ve svém mrazáku.
(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz) |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 14/10/2011 : 15:57:14
|
Nedojde-li k přijetí mé porážkové daně, a to zřejmě nedojde, která by napravila morálku lidí v západních zemích, tak zde máme do 10 let diktaturu (obdobně neslavně skončila demokracie v starověkém Řecku a Římě, tj. občanskou válkou a autoritářskými režimy Alexandra Makedonského, resp. císařství v Římě). Problém demokracie není v systému, ale v morálce, kde si chudí odhlasují velké sociální dávky a bohatí velké krádeže, což může fungovat jen za podmínky, že nám na to někdo půjčí peníze. Peníze představují v dnešním hospodářství zboží a zboží jsou buď přímo mrtvoly živých tvorů (zvířat-maso kožešiny atd., rostlin-oblečení, ropa, uhlí, cihly, zemědělská půda atd.) nebo při jeho výrobě je třeba použít spalování mrtvol živých tvorů (ropy, uhlí dřeva atd.) jako jsou např. kovové předměty apod. Jakmile pak dojdou mrtvoly živých tvorů, které nám nebude nikdo ochoten půjčit v podobě peněz nebo je nebudeme schopni vyrobit, příjde krize a diktatura, buď chudých (tj. komunistická diktatura) nebo bohatých (fašistická diktatura).
Podle mne jediné možné řešení porážková daň zřejmě nebude přijata, protože zvířata a rostliny nemají volební právo, proto doporučuji každému, aby se již nyní připravil na tuzemskou, ale nejspíše zahraniční diktaturu v České republice, do deseti let podle mne tak dojde v České republice i na Západě k pádu velkých bank, k enormnímu zadlužení a finančnímu krachu řady států a nastolení dikatury ve většině západních zemích.
(viz http://www.filosofierovnovahy.sweb.cz/ )
|
|
|
Topic |
|
|
|