Author |
Topic  |
Miloslav Bažant
Ultragrafoman

Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 12/04/2009 : 07:33:41
|
Rzwalde.
Přiznám se, že bych ve veřejném fitku také vypadal jako idiot,protože pracuji s velmi malým zatížením, na rotopedu třeba jen na první supeň brzdy a činky (pro ruce) třeba jen kilové. Velké činky na prsní a zádové svaly zatím dle lékaře nesmím používat díky operaci srdce.Jenže já to dělám doma (ve sklepě)kde moji dva synové to fitko vybudovali aby potom na ně téměř docela zapomněli. A tak tam řádím na nejmenší zátěže a nikdo se mne nemůže posmívat ani tehdy,když si co chvíli měřím tlak,či hladinu cukru. Po těch dvou letech flákání a odpočívání jsem byl hodně zeslabený,ale bál jsem se zvýšeného výkonu,abych tím neprovedl nějakou hloupost. Nyní mně již otrnulo a tak jsem po domluvě s lékařem začal a mohu tě říci, že jsem dobře udělal, protože moje celková kondice roste,což poznám i na vystoupení,protože je moje únava menší. Ještě bych chtěl přestat s kouřením a potom ze mne bude kondicí třicátník.Hihihi.Objem svalů mne nezajímá,ale síla vytrvalost ano.Kolečku se vyhýbám,protože právě tento styl žátěže není pro srdce (operované) tím nejlepším. Venkoncem to ani nepotřebuji,protože jsem si vyrobil potomky, kteří to za mne udělají, je i třeba. Dodatek. Zjistil jsem, že přizvýšeném výkonu,čili při cvičení mně klesá hladina cukru v krvi,což konstatoval doktor a začíná přemýšlet o tom, že mne převede pouze na prášky a dietu. Takže kluci udělali dobře, když to fitko vybudovali a já se jim tímto omlouvám za to že jsem zabrání místnosti v suterenu pro tento účel považoval za pitomost a dával jim to najevo. Nyní zabrali i další místnost a budují zde saunu.Já už ale mlčím a vyvaruji se připomínek.(spíše už se těším, až bude hotová. Jinak když cosi žíkáš a neoznačíš to za legraci, předpokládám, že to myslíš vážně.
MB |
 |
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman

Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 16/04/2009 : 07:22:43
|