Author |
Topic |
noemus
Grafoman
Czech Republic
1149 Posts |
Posted - 14/01/2007 : 15:44:39
|
quote: Originally posted by ftarflon Toto nie je o "súčasnom štýle vyučovania", ale o učiteľoch. Vždy boli a aj teraz sú zlí učitelia, dobrí učitelia a vynikajúci učitelia. Dieťa treba poslať do takej školy, kde je tých lepších viac ako inde.
To je přesně ono. Někteří učitelé na které jsem narazil byli skvělí a někteří byli pro mne jen ztráta času. Na VŠ se to dalo řešit tím, že jsem navštěvoval pouze přednášky učitelů, které jsem uznával. V opačném případě mi stačilo přečíst si skripta. Pokud mi učitel nedokáže předat něco víc, než je napsáno ve skriptech, tak jeho přednášky prostě nemají smysl. |
|
|
rajis
Velmi aktivní uživatel
Czech Republic
517 Posts |
Posted - 18/04/2007 : 22:01:46
|
Ahoj,
vzdělání je hlavně práce na celý život . Na základce ani na střední jsem si to neuvědomoval. Tohle může do jisté míry způsobit sociální pozadí ,z čehož potom plyne třeba nedostatek motivace. Může za to také školský systém a metody učení. Jak zatím procházím tím státním vzdělávacím systémem, tak zjišťuji, že dobrých učitelů je opravdu pomálu. Za svou 16ti letou ,,kariéru" jsem poznal opravdu dobrých učitelů, že bych je dokázal spočítat na jedné ruce. Velké % učitelů je zatíženo starými ,,dogmaty", které kladou větší důraz na biflování se definic než na rozvoj samostatného ,,ducha". Na ekonomce nás učil ekonom s mnohaletou praxí, odborník na slovo vzatý, ale nikoho nic nenaučil, protože ty informace neuměl předat. Na VŠ je to trochu jiné. Asi hlavně tím, že na VŠ už člověk většinou studuje co ho baví nebo ho to dokáže nějak oslovit.
|
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 19/04/2007 : 07:30:27
|
Pánové.