Author |
Topic  |
navi
Ultragrafoman
    
2839 Posts |
Posted - 12/01/2007 : 11:29:15
|
quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Navi.
A víš, že s tebou celkem souhlasím? Při svém hledání jsem našel nebezpečí a snažím se ukázat cestu k preventivní ochraně před ním. Ano tak se to dá říci.
Oldow.
Představ si počítač, jehož program pracuje i s informacemi, které momentálně nepotřebuje a které jsou k těm které potřebuje opačné. Bude pracovat rychle a přesně? Nejspíše bude pomalý a mnohdy vydá chybný výsledek. Mozek je biologický počítač a platí u něj cosi podobného.
MB
Pokiaľ som ťa dobre pochopil tak tvoj princíp tvorby umelých talentov spočíva na eliminácii rušivých faktorov vo vedomí jedinca a čistú koncentráciu na danú vec algoritmickým prístupom...Dobre som to pochopil?... |
 |
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
    
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 12/01/2007 : 12:20:51
|
Navi.
Odpověď zní ne. POstata talentu je ve vyhledávání intenzivní ozvěny plus, čili vyhledávání intenzivního pocitu příjemna. Aby k tomuto mohlo dojít, musí být některé smyslové informace v polaritě plus intenzivně uložené.Teprve potom jeji aktivizováním smyslovým věmem můžeš to intenzivní příjemno cítit a následně i vytvářet to, co tuto ozvěnu plus vyvolává. Pokud nevíš, jak jsou tyto informace polárně ukládány, pak vznikají talenty spontáně náhodně, nebo třeba vůbec nevzniknou. Pokud víš, že jsou informace ukládány v polaritě plus v době mizení ozvěny minus, pak tuto vědomost můžeš využít předkládáním žádaných informací ke vnímání. Třeba vjem hudby. Pokud navíc zamezíš vjemu hudby při situaci v níž jsou informace ukládány v polaritě minus,pak je efekt ještě silnější. Dokážeš li takto vědomě ukládat informace po určitý čas a podotýkám, že u toho musíš být velmi pozorný,pak dojde k velice intenzivnímu uložení a ozvěna, čili vdomí příjemna budou velmi silné. A atk bude tato ozvěna vyhledávána,třeba nasloucháním hudby a plné soustředění na ten věm, později začne docházet k tomu, že to dítě začne samo vytvářet situace při kterých dochází k ozvěně, třeba tím, že využije hudebního nástroje, je li k dispozici a pozorně naslouchá tónům.Poté to dítě rádo přijme učení na nástroj a protože cítí to příjemno učí se intenzivně a z vlastního zájmu a tak to pokračuje dál a dál. Pokud se pan profesor zmínil o možnosti chemie, či čehosi podobného,pak mluvil o možnosti ten stav ukládání informací v polaritě plus uměle vyvolat a poté platí to co jsem řekl. Jenže toto je chybná interpretace. On řekl, že se při ověřování polárního ukládání informací objevilo cosi, co by mohlo k tomuto vést. Co přesně já nevím, ale přišla na to skupina zabývající se mozkem a různými těmi chemickými a podobnými procesy.Ten výzkum zatím pouze probíhá,ale ukazují se již některá nová poznání a možnosti.
MB |
 |
|
navi
Ultragrafoman
    
2839 Posts |
Posted - 13/01/2007 : 16:02:34
|
Zvláštna zhoda okolností...To je vedeckejší názov náhody... |
 |
|
navi
Ultragrafoman
    
2839 Posts |
Posted - 14/01/2007 : 19:55:00
|
quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Navi.
Odpověď zní ne. POstata talentu je ve vyhledávání intenzivní ozvěny plus, čili vyhledávání intenzivního pocitu příjemna. Aby k tomuto mohlo dojít, musí být některé smyslové informace v polaritě plus intenzivně uložené.Teprve potom jeji aktivizováním smyslovým věmem můžeš to intenzivní příjemno cítit a následně i vytvářet to, co tuto ozvěnu plus vyvolává. Pokud nevíš, jak jsou tyto informace polárně ukládány, pak vznikají talenty spontáně náhodně, nebo třeba vůbec nevzniknou. Pokud víš, že jsou informace ukládány v polaritě plus v době mizení ozvěny minus, pak tuto vědomost můžeš využít předkládáním žádaných informací ke vnímání. Třeba vjem hudby. Pokud navíc zamezíš vjemu hudby při situaci v níž jsou informace ukládány v polaritě minus,pak je efekt ještě silnější. Dokážeš li takto vědomě ukládat informace po určitý čas a podotýkám, že u toho musíš být velmi pozorný,pak dojde k velice intenzivnímu uložení a ozvěna, čili vdomí příjemna budou velmi silné. A atk bude tato ozvěna vyhledávána,třeba nasloucháním hudby a plné soustředění na ten věm, později začne docházet k tomu, že to dítě začne samo vytvářet situace při kterých dochází k ozvěně, třeba tím, že využije hudebního nástroje, je li k dispozici a pozorně naslouchá tónům.Poté to dítě rádo přijme učení na nástroj a protože cítí to příjemno učí se intenzivně a z vlastního zájmu a tak to pokračuje dál a dál. Pokud se pan profesor zmínil o možnosti chemie, či čehosi podobného,pak mluvil o možnosti ten stav ukládání informací v polaritě plus uměle vyvolat a poté platí to co jsem řekl. Jenže toto je chybná interpretace. On řekl, že se při ověřování polárního ukládání informací objevilo cosi, co by mohlo k tomuto vést. Co přesně já nevím, ale přišla na to skupina zabývající se mozkem a různými těmi chemickými a podobnými procesy.Ten výzkum zatím pouze probíhá,ale ukazují se již některá nová poznání a možnosti.
MB
Pochopil som to...Pochopil som aj to, že sa to dá zneužiť...Musíš ale uznať, vlastne nemusíš, ale mohol by si aspoň uznať, že touto metódou nedokážeš z každého urobiť hudobného génia typu Béthoven,Dvořák,Mózart.Ja by som to skôr charakterizoval ako schopnosť dostať z človeka maximum jeho schopností v danej oblasti...Tú schopnosť má ale každý inú...Niečo podobné sa používa pri cvičení zvierat...Rozdiel je v tom, že pri cvičení zvierat nastáva pozitívne ukladanie po výkone sladkou odmenou, alebo pohladkaním...Zviera si to zapamätá a rado potom taký úkon vykonáva... pri tvojej metóde je vytvorené príjemné prostredie pre získanie pozitívneho vzťahu k činnosti, ktorá má byť v človeku prebudená a vypestovaná...Napríklad schopnosť hrať na klavír, alebo zabíjať ľudí... |
Edited by - navi on 14/01/2007 20:39:06 |
 |
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
    
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 15/01/2007 : 13:28:01
|
Navi.
Každý pochopí pouze na co má a cpát mu do hlavy víc postrádá smysl.
MB |
 |
|
navi
Ultragrafoman
    
2839 Posts |
Posted - 15/01/2007 : 13:32:22
|
quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Navi.
Každý pochopí pouze na co má a cpát mu do hlavy víc postrádá smysl.
MB
Platí to všeobecne... |
 |
|
Topic  |
|
|
|