www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Filosofie
 Libovolné téma
 Fil. experiment-Strana za práva všech živých tvorů
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 30/10/2012 :  06:46:22  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Filosofický experiment-Nově zakládaná nová


politická
STRANA ZA PRÁVA VŠECH ŽIVÝCH TVORŮ
www.spvzt.cz


Kontakt: JUDr. Dalibor Grůza Ph.D., zakladatel, tel. 00420 606302812

Sídlo:
Dobrovského 56/7, 693 01 Hustopeče (dům nedaleko centr. náměstí, ve kterém bydlel v letech 1861-1863 první československý prezident T.G. Masaryk)

úřední doba: každá středa 9:00-16:00 hod, nebo kdykoliv po telefonické domluvě

tel. 00420 534 008 871, tel. 00420 606 302 812
e-mail zakladatel@spvzt.cz

Podepište prosím Petici www.spvzt.cz potřebnou pro vznik politické Strany za práva všech živých tvorů, aby všichni živí tvorové měli v naší společnosti spravedlivá práva uznaná zákony státu.

Edited by - Dalibor Grůza on 26/06/2015 23:22:35

Absolut
Aktivní uživatel

217 Posts

Posted - 06/11/2012 :  13:11:16  Show Profile  Reply with Quote
Dokud budou vládnout světu peníze a lidé je budou milovat víc než zákon, bude každá snaha o vládu práva marná!...Evoluce sice dělá své pokroky, ale revoluční tednence, či obrana starých pořádků motivovaná nekonečnou potřebou sobců vlastnit, je dokáží velmi snadno a rychle zničit!...:-)


Edited by - Absolut on 06/11/2012 14:02:52
Go to Top of Page

Milan.Miló
Velmi aktivní uživatel

671 Posts

Posted - 07/11/2012 :  20:36:54  Show Profile  Reply with Quote
Absolut

---------------------------
Dokud budou vládnout světu peníze a lidé je budou milovat víc než zákon, bude každá snaha o vládu práva marná!...Evoluce sice dělá své pokroky, ale revoluční tednence, či obrana starých pořádků motivovaná nekonečnou potřebou sobců vlastnit, je dokáží velmi snadno a rychle zničit!...:-)
------------------------

Absolut s tím to musím plně s tebou
souhlasit.
Peníze se stávají velice negativní
silou pro lidi, který chtějí
stále více a více.

A tak se nakonec stávají na
nich psychicky závislými.

Toto je vizitkou dnešní doby.


Milan.Miló.
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 08/11/2012 :  18:03:07  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Absolut

Dokud budou vládnout světu peníze a lidé je budou milovat víc než zákon, bude každá snaha o vládu práva marná!...Evoluce sice dělá své pokroky, ale revoluční tednence, či obrana starých pořádků motivovaná nekonečnou potřebou sobců vlastnit, je dokáží velmi snadno a rychle zničit!...:-)



Absolute, Milane,

politikou lze způsobit mnoho špatného ale i mnoho dobrého. Chceš-li zachránit jedno prase či brojlera či snůškovou slepici či krávu mučené v současných průmyslových zemědělských velkochovech můžeš se o ně starat osobně či si je vzít domů, chceš-li však zachránit všechny můžeš to učinit pouze politikou, nejhorší na tom je, že politikou jich můžeš však také velké množství zabít. Strana za práva všech živých tvorů bude hájit rovněž jejich práva proti jejich pošlapávání.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 15/01/2013 03:38:57
Go to Top of Page

Milan.Miló
Velmi aktivní uživatel

671 Posts

Posted - 08/11/2012 :  19:14:48  Show Profile  Reply with Quote
Dalibore

---------------------------------
Absolute, Milane,

politikou lze způsobit mnoho špatného ale i mnoho dobrého. Chceš-li zachránit jedno prase či brojlera či snůškovou slepici či krávu mučené v současných průmyslových zemědělských velkochovech můžeš se o ně starat osobně či si je vzít domů, chceš-li však zachránit všechny můžeš to učinit pouze politikou, nejhorší na tom je, že politikou jich můžeš však také velké množství zabít. Strana za práva všech živých tvorů bude hájit rovněž jejich práva proti jejich pošlapávání.
----------------------------

Dalibore třeba můžeš mít pravdu,
ale jeden fakt je ten, že bys musel
především změnit západní civilizaci
tak abys z lidí udělal vegetariány.

Přičemž si myslím, že třeba v Indii
by to bylo mnohem více efektivní.
Tam je zcela jiný úhel pohledu na
toto vše tam věří na reinkarnaci
tedy v převtělování a samotná tato
víra nabádá k tomu, že masem ze
zvířat si každý na sebe bere negativní
energii z oněch zvířat a zaneřáďuje
si svou karmu.
Tam je stále i kráva posvátná.

Což si myslím, že není zde až tak moc
reálné, stačí se podívat na televizi
na filmy, reklamy či se podívat do letáků.
A co tam uvidíš to nemusím rozebírat.

A však bylo by to velice zajímavé
a pěkné, kdybychom všichni byly
vegetariáni.

--------------------------
Strana za práva všech živých tvorů bude hájit rovněž jejich práva proti jejich pošlapávání.
-----------------------

To je velice zajímavá idea.


Milan.Miló.

PS.: I já jsem opět začal před
2-3.roky jíst maso.

Edited by - Milan.Miló on 08/11/2012 19:16:44
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 09/11/2012 :  01:45:01  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Milane,

také já jím maso a potřebuje ho podle mne v menší či větší míře každý člověk i v Indii, protože jsme všežravci, to znamená, že maso nemůže ani ten nejlepší člověk, který o sobě tvrdí, že je úplný vegetarián, ze své stravy ze zdravotních důvodů zcela vyloučit (viz původně tajný recept původně indické, resp. bengálské worcestrové omáčky). Můj pes také jí maso. Ale oba jíme pouze chcípliny brojlerů z mého útulku pro brojlery, kteří zemřeli zásadně na stáří, následně po zdravotní pitvě veterináře, můj pes syrové chcípliny, já převařené v několika vodách. Porážková daň učiní dostupné dva druhy masa, jedno podléhající porážkové dani z poražených zvířat a druhé z milosrdných zemědělských chovů ze chcíplin zemřelých zásadně na stáří, jako jím já a můj pes (viz výše), které bude levnější, protože nebude podléhat porážkové dani.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 15/01/2013 03:39:21
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 19/11/2012 :  04:06:15  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
PORÁŽKOVÁ DAŇ RADIKÁLNĚ ZNEVÝHODŇUJE PRŮMYSLOVÉ ZEMĚDĚLSKÉ VELKOCHOVY PRO PORÁŽKU HOSPODÁŘ. ZVÍŘAT-DNEŠNÍ KONCENTRAČNÍ TÁBORY ZPŮSOBUJÍCÍ NEJHORŠÍ UTRPENÍ ZVÍŘAT OPROTI RODINNÝM DOMÁCÍM CHOVŮM A EKOLOGICKÝM CHOVŮM ZVÍŘAT I ZA ÚČELEM JEJICH PORÁŽKY.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 15/01/2013 03:39:39
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 10/02/2013 :  09:26:15  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Prognóza budoucnosti politické Strany za práva všech živých tvorů


- Velká smrt a bolest živých tvorů, zejména hospodářských zvířat způsobené moderní zemědělskou velkovýrobou musí být kompenzována obdobně velkou smrtí a bolestí způsobenými v budoucnu lidem. Z toho plyne budoucí pomsta utýraných a jejich příbuzných mikroorganismů v podobě pádu bank (podle práva Evropské unie má být 75% majetku spravovaného bankami tvořeno dříve nebo později bezcennými státními dluhopisy dříve nebo později předlužených států Evropské unie), ekonomické krize, válečného štváčství, zbrojení a válek nebo pádu měn a všeobecné bídy obdobně, jak tomu bylo při velké hospodářské krizi při nástupu fašismu ve 20. století. Lze předpokládat, že dojde v důsledku této hospodářské krize k rozpadu západní mezinárodní integrity na dnešním demokratickém základě a vzniku řady menších lokálních mocností, tyto menší velmocenské státy budou často založeny na diktatuře, obdobné fašistickým či hůře nacistickým státům z dvacátého století. Německý nacismus má pak v programu ekofašismus, tedy velkou ochranu zvířat a ekologické zemědělství, což se promítlo i do programu dnešní krajní pravice.

- Při kompenzaci výše uvedené smrti a bolesti živých tvorů v utrpení lidí se některý z výše uvedených lokálních velmocenských i diktátorských států vzniklých po výše uvedené dnešní a očekávané budoucí celosvětové hospodářské krizi může z toho poučit, získat soucit a uzákonit porážkovou daň a nastartovat opětovný růst ekonomiky a opětovné sjednocení celého mezinárodního společenství.

- Pro zlomový okamžik poučení z utrpení lidí musí být k dispozici možnost a předchozí osvěta porážkové daně.

- Porážková daň přináší největší zisk pouze z dlouhodobého hlediska, z krátkodobého hlediska je pro lidi méně přijatelná, je složitá k pochopení a vysvětlení, proto výše uvedená osvěta nemůže být v podobě šoku, ale založená na dlouhodobém a poctivém vysvětlování, aby existoval dostatek poučených lidí ve výše uvedeném zlomovém okamžiku.

(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )

Edited by - Dalibor Grůza on 27/03/2013 08:50:16
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 02/05/2013 :  06:10:36  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Lze člověka zařadit obdobně jako parazitické vosičky již od jeho početí z přírodovědeckého hlediska mezi parazity čili cizopasníky?



Doporučuji svůj článek na: http://www.spvzt.cz/Moderovanadiskuse.html#8 či http://spvzt.sweb.cz/Moderovanadiskuse.html#8 nazvaný 8. Milosrdná strava ženy-matky a dítěte během těhotenství a kojení mj. o mém vztahu k ženám a samičkám v přírodě obecně, když se chtějí rozmnožit za cenu kruté smrti někoho jiného. Aby současné ženy a jejich nemluvňata měly možnost přestat být při rozmnožování krutými cizopasníky (parazity) obdobně jako samičky parazitické vosičky v přírodě, je podle mne nutné uzákonit prodej potravin z přirozeně zemřelých zvířat, zásadně na stáří při splnění požadavků vyžádaných pro těhotné a kojící ženy státní hygienickou a zdravotní kontrolou v bežných obchodech.

JUDr. Dalibor Grůza Ph.D.

Edited by - Dalibor Grůza on 02/05/2013 06:27:41
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 20/09/2013 :  13:43:38  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
(citováno z http://www.filosofie.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1664&whichpage=2 )

quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

Axel,

všichni současní lidé zřejmě evolučně pochází ze stejné malé skupiny lidí pocházející z Afriky, odkud se naši předkové vydali do celého světa, což zjistila archeologie a genetika. Tito naši předkové měli zřejmě všichni černou pokožku přizpůsobenou ostrému africkému slunci. K zbělení pokožky Evropanů pak došlo jejich genetickým přizpůsobením na nedostatek slunečního svitu v Evropě oproti Africe, bílá pokožka je totiž citlivější na sluníčko, dokáže dokonaleji využít ve prospěch těla i menší množství slunečního svitu než černá pokožka, jejímž cílem je především chránit tělo proti ostrému slunci.

Literatura: http://www.novinky.cz/veda-skoly/286446-nejvetsimi-mutanty-na-zemi-jsou-evropane-odhaluje-nova-studie.html



Axel,

možná, že jsi rasista, ale otázka zní, jestli je špatné být rasista. Z hlediska evoluční přírodovědy je zde otázka monogenismu, tedy původu všech lidí z jedné malé příbuzné skupiny lidí, resp. opic a polygenismu, tedy původu různých ras z různých skupin opic. U polygenismu pak vystává otázka kvality různých skupin našich předků, tedy hodnoty různých ras. Monogenistou zřejmě byl i Charles Darwin a jde o převládající názor v současné evoluční přírodovědě. Polygenistou byl např. německý evolucionista Ernst Haeckel, ze kterého vycházeli také mnozí nacisté. Nacisté pak chápali evoluci lidí čistě darwinovsky jako souboj těchto lidských ras různého původu o přežití v dějinách.

Řešením podle mne není příklon buď k polygenismu, jak to dělají dodnes evoluční nacisté, resp. neonacisté, či k monogenismu, ani monogenismus totiž neřeší problém darwinovsky pojatého dějinného boje různých ras o přežití bez ohledu na to, že v dějinách měli mít společného předka. Dále rozhodnutí mezi správností monogenismu či polygenismu zůstane zřejmě až do konce lidských dějin zřejmě sporné.

Řešením podle mne je změna Darwinovy evoluční teorie předestřená mou Filosofií rovnováhy, že cílem evoluce, projevujícím se s rostoucí evoluční dokonalostí každého živého organismu stále výrazněji, není boj o život s jinými živými organismy, nýbrž co možná nejdokonalejší symbióza s nimi. Toto je důsledkem hybného pravidla evoluce přírody, kterým má být podle Filosofie rovnováhy schopnost všech živých mikroorganismů rozeznat a zapamatovat si svého přítele a nepřítele. Pak by konečným cílem evoluce přírody nebylo vyhubení určitých lidských ras, resp. jiných druhů živých organismů nýbrž jejich stále dokonalejší symbióza.

Literatura: http://www.cojeco.cz/index.php?s_term=&s_lang=2&detail=1&id_desc=74797 , http://en.wikipedia.org/wiki/Recent_African_origin_of_modern_humans , http://en.wikipedia.org/wiki/Polygenism#Modern_adherents , http://www.komsomol.cz/clanky/1900_fasismus_03.html

(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 20/09/2013 :  13:44:41  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Dobří poradce, resp. advokát a jeho klient


Dobrý poradce, resp. advokát by měl radit klientovi jak být dobrý, nábožensky řečeno, jak patřit Bohu (slova Bůh a dobrý mají stejný jazykový původ, v angličtině např. souhláskový kořen GD, dobrý-good, Bůh-God). Dobro klienta podle mne znamená vyvážení hledisek spravedlivosti, moci a lásky, resp. milosrdenství v záležitostech klienta. Soustředění se pouze na jedno z výše uvedených hledisek dobra klientem a jeho poradcem není zejména z dlouhodobého hlediska dobré ani pro klienta ani pro jeho poradce a zejména z dlouhodobého hlediska je trestáno samotnou přírodou, resp. její evolucí dle mé přírodovědecké teorie o schopnosti všech mikroorganismů rozezenat a zapamatovat si přítele a nepřítele. Jinými slovy hospodář (nábožensky řečeno podobný Hospodinu, česky řečeno soudci zástupů, rozuměji všech živých tvorů, od ruského slova gosudar-hospodář, složeného z go, zřejmě od latinského slova host, viz anglicky hosts of heavens-nebeské zástupy, armáda a dále sudar, neboli soudce), který je pouze spravedlivý a není mocný a milosrdný, nebo hospodář, který je pouze mocný a není spravedlivý a milosrdný, nebo hospodář, který je pouze milosrdný a není mocný a spravedlivý, jsou špatnými hospodáři, nikoliv podobní Hospodinu.

Příkladem špatného poradenství byli zřejmě současné církevní restituce v České republice, kde církve a vládní strany zvolili zřejmě pouze hledisko mocenské, aniž zřejmě dostatečně zohlednili hledisko milosrdnosti a spravedlivosti ke všemu obyvatelstvu našeho státu.

(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 20/09/2013 :  13:45:49  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Bez mrtvol zvířat nepřežijeme! (viz http://www.spvzt.cz/Moderovanadiskuse.html#7 či http://spvzt.sweb.cz/Moderovanadiskuse.html#7 )

Vážený hinduisto,

... Dělal jsem na sobě pokus (viz má kniha Filosofie rovnováhy www.spvzt.cz nebo www.spvzt.sweb.cz ) s dlouhodobou ovo-lakto vegetariánskou stravou (pro nezasvěcené jedl jsem dlouho rostlinnou stravu, z živočišných potravin pouze mléko a vejce), přičemž jsem si hlídal složení svých potravin, aby tam nebyla žádná případná živočišná složka z poražených zvířat, např. éčka, dále jsem nejedl žádné doplňky stravy ani vitamíny, které by mohly být vyrobeny z poražených zvířat.

Výsledkem této mé dlouhodobé ovo-lakto vegetariánské stravy byly následující zdravotní problémy: bolest břicha, nadýmání, průjmy, zvracení, vředy na sliznici, loupání kůže, alergický šok (svědění a vyrážka po celém těle), bolest kloubů a kloubní chrupavky, vyčerpanost či únava při jakékoliv větší námaze, tyto problémy mě zmizí vždy, když sním maso z mých mršin zvířat. Kvůli Vašim morálním zábranám jíst mršiny nehodlám umřít na výživovou nedostatečnost, ani proto nemusím, ani proto nehodlám zase ze svých morálních zábran úmyslně zabít ani nechat zabít nějaké zvíře za účelem své potravy a budu i nadále jíst při svých výše uvedených zdravotních příznacích minimální potřebné množství mršin zvířat.

Dr. Dalibor Grůza Ph.D. v.r.

(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 20/09/2013 :  13:46:56  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Otázka židovství z hlediska Filosofie rovnováhy


Židé jsou vyvolený národ, protože zřejmě díky své v dřívějších dobách ze všech lidí nejmilosrdnější stravě (viz starozákonní vztah ke zvířatům a košer porážky) se geneticky zdokonalili tak, aby byli v neobvykle velké části jejich populace vedoucí skupinou všech lidí, potažmo tohoto světa vedeného lidmi, ve všech oborech lidské činnosti. Být vůdcem však není pouze výhoda, je to obrovská zodpovědnost o mnoho přesahující odpovědnost řádového člena lidské společnosti, milovaného vůdce smečky vlků bude smečka vlků chránit za cenu vlastních životů, nenáviděného vůdce smečky vlků smečka vlků nakonec po jeho porážce jiným vlkem zaživa sežere. Příčinu novověkého antisemitismu tak vidím v tom, že společnost v novověku vedená židy vedle vůdců z jiných národů způsobuje obrovské množství zbytečné smrti a bolesti zejména jiných živých tvorů než člověka (starozákonní vztah k živým tvorům a košer porážky již dávno nejsou co možná nejmilosrdnější), tím si židé způsobují podle Filosofie rovnováhy obrovské množství smrtelných nepřátel a nenávisti mezi zabitými a jejich příbuznými živými mikroorganismy, které jsou z evolučních důvodů součástí těl všech živých tvorů i lidí, a tím je rovněž vyvolán jejich antisemitismus. Z důvodu židy vedenou novověkou společností způsobené velké smrti a utrpení zejména jiných živých tvorů než člověka se antisemité zase radují z velké smrti a utrpení způsobené těmto židům.

Můj osobní postoj k židům je následující: Bují ve mně antisemitismus z důvodu velké smrti a bolestí způsobované novověkou společností vedenou židy jiným živým tvorům než člověku, zejména zvířatům. Zároveň mě však jako filosofovi a právníkovi, tedy vedoucímu vědeckému členu lidské společnosti jsou židé jako vůdci lidské společnosti velmi blízcí, mám k nim velmi silný citový kolegiální vztah. Nedojde-li ke změně současného stavu lidské společnosti, pak z mé Filosofie rovnováhy plyne budoucí pomsta židům velkého množství umučených a jejich příbuzných živých mikroorganismů, zejména zvířat, tedy budoucí velký nástup diktatur a antisemitismu ve světě. I já jako tělo tvořené mimo jiné i těmito živými mikroorganismy budu mít z této pomsty a budoucího hubení židů podvědomou pudovou radost. Avšak z mé Filosofie rovnováhy plyne, že nechci-li být jako oni-židé, jsem povinen stále působit co možná nejméně smrti a bolesti, a to i židů, budu tudíž povinen v rozporu s touto svou pudovou podvědomou radostí z uskutečněné pomsty židům židy co možná nejvíce chránit a pomáhat jim před těmito mnou očekávanými jejich velkými smrtí a bolestí.

Vůdci z jiných národů jsou z hlediska živých mikroorganismů více chráněni proti výše uvedené pomstě genetickou příbuzností k vedenému národu či menší četností těchto vůdců ve vztahu k jejich národu.

Výše uvedené je výklad Bible Deuteronomium 28,58-69 z hlediska Filosofie rovnováhy:

58 Jestliže nebudeš bedlivě dodržovat všechna slova tohoto zákona, napsaná v této knize, a bát se toho slavného a hrozného jména Hospodina, svého Boha, 59 dopustí Hospodin na tebe i na tvé potomstvo neobyčejné rány, rány veliké a vytrvalé i nemoci zlé a vytrvalé. 60 Obrátí na tebe všechny egyptské choroby, jichž se lekáš, a ony na tobě ulpí. 61 Hospodin na tebe uvede též každou nemoc a každou ránu, o níž není psáno v knize tohoto zákona, dokud nebudeš zahlazen. 62 I zbude vás maličko, ač vás bylo mnoho jako nebeských hvězd, protože jsi neposlouchal Hospodina, svého Boha. 63 A jako se Hospodin nad vámi veselil, když vám prokazoval dobro a rozmnožoval vás, tak se bude Hospodin nad vámi veselit, když vás bude hubit a zahlazovat. Budete vyrváni ze země, kterou přicházíš obsadit.

64 Hospodin tě rozptýlí do všech národů od jednoho konce země do druhého. Tam budeš sloužit jiným bohům, které jsi neznal ty ani tvoji otcové, dřevu nebo kameni. 65 Mezi těmi pronárody nebudeš mít klidu, ani tvá noha si neodpočine. Hospodin ti tam dá chvějící se srdce, pohaslé oči a zoufalou duši. 66 Tvůj život bude viset na vlásku, v noci i ve dne se budeš chvět strachem a nebudeš jist svým životem. 67 Ráno budeš říkat: „Kéž by byl večer!“ a večer budeš říkat: „Kéž by bylo ráno!“ pro strach svého srdce, kterým se budeš chvět, a pro podívanou, na kterou se budeš muset dívat. 68 Loděmi tě Hospodin přivede zpátky do Egypta; vydáš se cestou, o níž jsem prohlásil, že ji už nespatříš. Tam se budete nabízet na prodej svým nepřátelům za otroky a otrokyně, ale nikdo vás nekoupí. 69 (29,1) Toto jsou slova smlouvy, o které Hospodin přikázal Mojžíšovi, aby ji uzavřel se syny Izraele v moábské zemi, kromě té smlouvy, kterou s nimi uzavřel na Chorébu.

(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 20/09/2013 :  13:48:03  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Chci opravit větu: "BŮH MILUJE HŘÍŠNÍKA, ALE NENÁVIDÍ HŘÍCH" (viz http://www.pravoslavi.cz/info/prohlaseni-k-homosex.htm ). Věta by měla správně znít: "BŮH MILUJE HŘÍŠNÍKA, ALE NEMILUJE HŘÍCH" nebo jinak "BŮH MILUJE DOKONALOST, ALE NEMILUJE NEDOKONALOST", kdyby totiž nenáviděl hřích, tak by vlastně nenáviděl sám sebe, protože je všemocný a jako takový hřích na tomto světě připouští a takovýto Bůh by by pak byl rozporný sám v sobě, či, jinak řečeno, vyvracel by takto sám sebe. Bůh miluje na hříšníkovi to, co je na něm určeno k dokonalosti, a nemiluje na něm to, co je nedokonalé. S tím souvisí chybnost dogmatu katolické a zřejmě i jiných křesťanských církví o nemožnosti spásy Satana, protože i Satan jako ztělesnění nedokonalosti je určen k dokonalosti, protože Boží dokonalost ztělesněná biblickým rájem v sobě zahrnuje rovněž určitou nedokonalost v podobě nerozlučného velmi dobrého spojení dobra a zla v podobě jediného stromu poznání dobrého a zlého v biblickém ráji, dokonalost, která by v sobě nezahrnovala jakoukoliv nedokonalost, by totiž byla nedokonalá, protože by se vůbec neděla, nebyl by zde vůbec žádný pohyb a byla by vlastně strašně nudná, nebyl by zde žádný důvod k rozhovoru (dialogu). Z tohoto důvodu, co se týká výše uvedené homosexuality, tak zastávám stanovisko výchovné společenské diskriminace nikoliv zničující persekuce homosexuálů za podmínky, že je možné uzdravení homosexuálů působením co možná nejméně smrti a bolesti zřejmě za 7 let stálého dodržování tohoto působení, kdy a v důsledku čehož se člověku zřejmě podle biologie vymění všechny, tj. i vadné, tj. např. homosexuální buňky v těle mimo nervových buněk za zdravé, tj. např. nehomosexuální buňky v těle.

Literatura:

- Pro padlé anděly není již možnosti pokání. (de fide) 2Pt2,4; Církev se vyjádřila odmítnutím opačného učení Origena (D 411: “Kdo tvrdí nebo věří, že trest zlých duchů a bezbožných lidí je pouze dočasný a jednou skončí a nastane návrat do původního stavu a obnova zlých duchů a bezbožníků, ať je vyobcován.”). K393 (viz http://www.kaplnka.sk/dogmatika/dedeocr2.html )

- Někteří badatelé mají za to, že během 7-10 let nastává úplná výměna všech buněk. Varuje-li se člověk toho, co jeho nemoc vyvolalo, je prý možno dočkat se zase úplného uzdra­vení. Tento názor je mylný. (viz http://knihovna.orgfree.com/kafka/5.html )

- délka života buněk – je různá, tím, že se pořád dělí a vznikají nové. Celková výměna buněk proběhne jednou za 7 let. Nedělí se pouze nervové buňky. (viz http://hejnic.webnode.cz/jara/hlava/uceni/biologie-cloveka/ )

(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 20/09/2013 :  13:49:04  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
Romská politika dle Filosofie rovnováhy


Jediná romská politika, která fungovala, byla v rámci předválečného Slovenska, což se projevilo v postoji Slováků k Romům za fašistického Slovenského štátu. Zatímco židy vydali slovenští fašisté všechny do koncentračních táborů, tak téměř všichni Romové na Slovensku přežili období fašismu a holocaust, aniž by je Slováci vydali do koncentračních táborů Hitlerovi. Základem tohoto v dějinách ojedinělého úspěchu romské politiky na Slovensku bylo, že na Slovensku vždy vedle chudé romské osady existovala bohatší vesnice slovenských sedláků, kdy každý bohatší slovenský sedlák měl pod patronátem jednu chudou romskou rodinu. Této patronátní romské rodině dával bohatší sedlák zbytky ze svého hospodářství a za to mu tato patronátní romská rodina ručila za to, že nikdo nebude krást úrodu na polích slovenského sedláka-patrona. Kromě toho, že pole hlídala, tak v případě, že došlo ke krádeži, tak byla tato romská patronátní rodina povinna bohatšímu slovenskému sedláku-patronu udat pachatele, který byl poté odsouzen do vězení. I když romská osada držela pospolu a měla přísnou hierarchii, že vybrali k udání zásadně jakéhosi obětního beránka, často přiženěného muže Roma či gadže, tj. ne-Roma do osady, kteří stáli v hierarchii této romské osady nejníže, tak ke krádežím na polích slovenské bohatší vesnice docházelo pouze výjimečně. Dále patronátní romská rodina pomáhala trochu svému bohatšímu slovenskému sedlákovi-patronovi, avšak ne moc, protože Rom, který není jako gadžo (ne-Rom), považuje práci za nečestnou a radši nepracuje, když nemusí.

Když na Slovensku a v Evropě zvítězil fašismus, tak každý slovenský sedlák si, jak mohl nejvíce, chránil svou patronátní romskou rodinu. Výsledkem bylo, že cca 99% Romů na Slovensku přežilo v relativním bezpečí holocaust za druhé světové války. Slovenský štát např., aby ukonejšil Hitlera a jeho romskou vyvražďovací politiku, tak vydal jakési diskriminační zákony proti Romům, že se nesmějí stěhovat, avšak tyto zákony nebyly ve skutečném životě na Slovensku nikým dodržovány. Toto lze postavit proti holocaustu Romů v Čechách a na Moravě, kde Češi velmi kolaborovali s nacisty při vyvražďování českých Romů, a téměř všichni čeští Romové zde byli vyvražděni, česká romská doktorská rodina Holomků, když si za protektorátu v Čechách a na Moravě chtěla zachránit život, tak musela utéci k příbuzným na Slovensko. Vzhledem k tomu, že za holocaustu byli téměř všichni čeští Romové nacisty vyvraždění, jsou dnešní čeští Romové potomky těch, kteří se přistěhovali ze Slovenska po válce, a dokladem toho je, že v České republice všichni Romové mluví slovenskou romštinou.

Druhým pramenem romské politiky dle Filosofie rovnováhy je samotná romská kultura. Romské pohádky jsou velmi kruté, jedná taková romská pohádka vypráví o hloupém dobrém gadžovi, tj. ne-Romovi, který se chtěl kamarádit s chytrým Romem. Hloupý dobrý gadžo šel na trh s krávou, potkal chytrého Roma, se kterým se začal chtít kamarádit, chytrý Rom mu nejdříve sebral krávu, pak všechny peníze a pak mu vypíchl oči a nechal ho svému osudu.

Z výše uvedených zdrojů plynou následující zásady romské politiky vůči Romům, kteří nemají pravidelné zaměstnání nebo nepodnikají či pravidelně nechodí do školy (Romové, kteří mají pravidelné zaměstnání nebo podnikají či pravidelně chodí do školy, nepotřebují níže uvedený patronát, resp. ochranu a zcela se v socializaci vyrovnají gadžům, tj. ne-Romům), dle Filosofie rovnováhy:

- Dávat Romům minimální sociální dávky jenom tak, aby jejich rodiny přežily, s co nejširší možností státních rekvalifikací a státního školního vzdělávání i v pozdějším věku, avšak nenechat je umřít hladem, žízní, chladem či z nedostatku zdravotní péče.

- Zároveň každá ne-romská gadžovská rodina v okolí romské osady by měla pod patronátem jednu romskou rodinu, která by ručila za to, že Romové z blízké romské osady nebudou páchat proti této patronátní ne-romské rodině žádnou trestnou činnost, jinak by museli udat a pomáhat usvědčit pachatele nebo by jim byli kráceny výše uvedené sociální dávky.

- Patronátní ne-romská gadžovská rodina by měla povinnost udělat všechno proto, aby patronátní romská rodina přes nízké sociální dávky nezemřela hladem, žízní, zimou či nedostatkem zdravotní péče. Mohla by jim např. pomáhat v jednání s příslušnými úřady či radou.

- Doporučuji, aby patronátní gadžovská rodina se nepřátelila jako rovný s rovným se svou patronátní romskou rodinou, ale vždy tam byl dodržen vztah nadřízeného ne-romského patrona a romské klientské rodiny.

- Nezaměstnaní Romové na výše uvedených nízkých sociálních dávkách by měli zákonem zaručenou za svou práci, pokud si přivydělávají, poctivou mzdu, aby se učili vážit si práce a zotavili se, a nikoliv je vykořisťovat, a to bez ohledu na zvláštnosti romské práce, zde mám především na mysli nejistou docházku Romů do zaměstnání.


Zdroj informací o romské kultuře a historii: Prameny Muzea Romské kultury, Bratislavská 67, 60200 Brno, které jsem cca před 2-3 lety navštívil, studoval prameny a tyto informace získal

(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Go to Top of Page

Dalibor Grůza
Grafoman

Czech Republic
1678 Posts

Posted - 20/09/2013 :  13:50:06  Show Profile  Visit Dalibor Grůza's Homepage  Reply with Quote
- Nevinní lidé, kteří dlouhodobě dodržují povinnost působit co možná nejméně smrti a bolesti, budou i ve výše uvedené krizi žít jakoby v biblickém ráji.

- Chápeme-li všechny živé tvory jako predátory nebo parazity (viz satanismus), pak je mír ve světě možný pouze jako za římské říše (viz násilný mír udržovaný vůdčí smečkou predátorů na velkém teritoriu), podle Filosofie rovnováhy s prognózou vývoje jako za římské říše (tj. velké množství smrtelných nepřátel a postupná degenerace vůdčí smečky predátorů nárůstem jejich změkčilosti, tj. bojové neschopnosti).

(viz http://www.spvzt.cz/ , http://www.filosofierovnovahy.sweb.cz/ , http://www.spvzt.sweb.cz/ )
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum © (c) 2009 webmaster Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000