www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Filosofie
 Metafyzika, ontologie, epistemologie
 Postmoderní likvidace poznání
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

Radical
Aktivní uživatel

Czech Republic
154 Posts

Posted - 03/05/2009 :  23:50:26  Show Profile  Reply with Quote
Jestli vyřešili. No… já si myslím, že to chápeš jinak než já.

Každopádně bych rád diskutoval s nějakým skeptikem :-)

K těm školám. Já studuju denní formou, ale taky si na školu vydělávám, takže oboje. Všeobecný skepticismus má na společnost tragické důsledky. Nechce se mi teď rozepisovat proč a jak, každopádně se šíří od intelektuálů, což jsou z velké části vysokoškolští profesoři.

Go to Top of Page

Rzwald
Grafoman

1522 Posts

Posted - 04/05/2009 :  07:42:04  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Ondřej Pilný
K těm školám. Já studuju denní formou, ale taky si na školu vydělávám, takže oboje.
ok, díky...ale co studuješ?

quote:
Originally posted by Ondřej Pilný
Všeobecný skepticismus má na společnost tragické důsledky. Nechce se mi teď rozepisovat proč a jak, každopádně se šíří od intelektuálů, což jsou z velké části vysokoškolští profesoři.

tragické?? (nevím teda, co je to ten všeobecný skepticismus)
...podle mě skepticismus podporuje myšlení a nutí neuspokojovat se zdánlivými zjevnostmi...
....o vysvětlení, které se bude "normálnímu člověku" zdát uspokojivé, bude skeptik pochybovat, dokud nenajde skutečně logické vysvětlení po všech stránkách a bude si jist, že v něm není schované nějaké dogma. A pokud je (jako že ve všem nějaké je), pak jej odhalí a bude si vědom omezení z toho plynoucích.
Go to Top of Page

Radical
Aktivní uživatel

Czech Republic
154 Posts

Posted - 04/05/2009 :  14:57:05  Show Profile  Reply with Quote
quote: