Author |
Topic |
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 07/04/2009 : 12:49:25
|
Abych shrnul, k čemu jsem dospěl v rámci našich spekulací, co bude po smrti:
Smrtí člověka dochází k rozpadu hmotného těla člověka, co se však děje s jeho vědomím jako vjemu světa a života konkrétního člověka, jako souboru modelů jevů v podobě pohybových soustav strukturou odpovídajících skutečným jevům, avšak o mnohem nižším pohybu, hybnosti, energii těchto částic a jejich pohybových soustav. Smrtí člověka se tento soubor modelů, myšlenek skutečných jevů resp. pohybových soustav stává součástí jediné pohybové soustavy skutečného světa částic o nulové hmotnosti, všech bodů časoprostoru, jediného kontinua, jediného spojitého pohybu, jediné Duše, jediné Bytosti, Boha v mém pojetí. Tento soubor modelů světa se rozptyluje v přírodě, v mém panteistickém Bohu, v jediném světě částic o nulové hmotnosti, bodů časoprostoru v jediném kontinuu, člověk, resp. jeho vědomí tak splývá s celkem. Člověk a jiný živý tvor tak začíná nazírat svět nikoliv povrchově ale zevnitř, z jeho podstaty jediného světa částic o nulové hmotnosti, všech bodů časoprostoru, jediného kontinua. Stává se jeho vědomou nebo nevědomou součástí.
Lze uvažovat o tom, že po smrti se člověk v rámci přírody stane součástí přírody buď v podobě spíše vlnění např. zvukového, elektromagnetického, např. světla, což je podle mne rovněž podoba myšlení, duše člověka za jeho života (jde o elektromagnetické impulsy mezi neurony), , kdy se mu zpomalí čas a zmenší prostor v důsledku dilatace času a kontrakce délek při zvětšení rychlosti pohybu tělesa dle speciální teorie relativity A. Einsteina, a nebo se stane součástí spíše hmotné, tělesné přírody, kdy se mu zrychlí čas a zvětší prostor v důsledku zpomalení pohybu dle speciální teorie relativity A. Einsteina. V obojím případě tak po smrti podle mne dojde ke zkreslení smyslového vnímání.
Jiným příkladem je ortodoxní systém indické filosofie Sánkja a jóga založený na dualistickém principu, kterými jsou na jedné straně prakrti, původní příroda, princip materiální aktivní, který je v ustavičném pohybu, avšak chybí mu vědomí sebe sama, a na druhé straně puruša, princip čistě duchovní, který není aktivní, avšak je oduševněný a nadaný vědomím. V individuálním životě stejně jako ve velkém dění světa záleží tedy na tom, aby puruša prozřel. Prakrti-ženský princip, a to nikoliv bez hlubšího důvodu, neboť ke svému spasení potřebuje něco jiného, co je mimo něj- se musí tak dlouho rozvíjet před očima puruši (jako se tanečnice předvádí divákům) dokud si puruša neuvědomí svou jinakost a neodvrátí se od ní a tak sebe i prakrti nespasí.
Literatura 1.) STORIG, H.J.: Malé dějiny filosofie. Praha, Zvon, 1991. s. 57 a násl.
V mém shora uvedeném pojetí to znamená možnost, že člověk-puruša před smrtí se neustále střetává s okolní skutečností-prakrtí, tj. živými tvory po smrti a jejich myšlenkami a další hmotou, přičemž člověk před smrtí se má přiklonit k některému světonázoru či utvořit si vlastní světonázor, který přijmou všichni, tedy vymyslit způsob, jak: 1.) zastavit další umírání živých tvorů, viz. má tři pravidla v kapitole níže uvedeného odkazu na mou Filosofii rovnováhy I.) Sloučení duchovních a přírodních (exaktních) věd, popř. objevením způsobu, jak jíst skály, tj. nerosty. 2.) vzkřísit (např. z genetického kódu) všechny mrtvé tvory k novému životu, tedy navrácení veškeré existující hmotě (prakrtí) povahu dřívějších živých v současnosti mrtvých tvorů (purůšů), protože šťastného života pro všechny živé tvory (Ráje) je možné dosáhnout pouze jejich vzkříšením k životu nebo jejich věčným životem na tomto světě (Ráji na Zemi), nikoliv až po smrti např. v nebi.
(viz. též www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.filosofie.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1095" target="_blank">http://www.filosofie.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1095 ) |
|
jrf
Aktivní uživatel
Czech Republic
278 Posts |
Posted - 07/04/2009 : 20:06:37
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza za duši považuji myšlení, tedy vlnění, popř. elektromagnetické vlnění, které probíhá mezi neurony a které lze podle mne rekonstruhovat i bez neuronů. Zároveň si však uvědomuji, že rovněž tělo, tedy výše uvedené neurony a jiné živé buňky jsou rovněž vlněním, protože podle fyzikální teorie de Broglieho má rovněž hmota charakterisitku vlnění.
A proč to tělo neexistuje jen tak samo, proč v něm jsem já? Vždyť neustále nacházíme nové vědecké, hmatatelné, odpovědi na procesy, které v něm probíhají, včetně rozhodování, tak na co potřebuje mě uvnitř? Proč je ta ruka moje? Proč nejsem v jiném těle? To jsou podle mě otázky, které vedou k zavedení pojmu duše. Jinými slovy, myslím si, že to jak popisuješ duši, je stále pouze popis těla. Nakonec vlastně sám píšeš, že je to to samé.("Zároveň si však uvědomuji, že rovněž tělo ...") |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 08/04/2009 : 22:44:31
|
Organická hmota vyjma fotosyntézy má tu vlastnost, že se živí sama sebou a nikoliv nerosty. Jinými slovy všechny živé organismy se živí, resp. požírají navzájem. Lze si tak velmi dobře představit, že po smrti se staneme tím, co jíme. Kdo jí živočichy, stane se obdobným živočichem, aby byl stejným způsobem zabit jako zvířata, která jí. Kdo jí rostliny, stane se rostlinou, aby byl stejným způsobem zabit jako rostlina, kterou jí. Proto zatím doporučuji nejíst nic ze živočichů, která se k tomu musí zabít. V krajní nouzi lze jíst postupně pouze rostlinná semena a rostlinné plody, mléko (nikoliv mléčné výrobky jako sýry vznikající srážením mléka pomocí sýřiště získávaným z telecích žaludků), neoplozená vajíčka, houby, rostliny a maso z co nejméně evolučně dokonalých živočichů.
Při trávení, popř. již dříve při vaření rostlinných plodů a rostlinných semen dochází k jejich usmrcení, i rostlinné plody a semena jsou totiž tvořeny živými buňkami, které zřejmě cítí nějakou podobu bolesti při jejich předčasné smrti, avšak protože se jedná o evolučně nejjednodušší možné druhy organismů, (resp. o zárodky nových rostlin), které mohou sloužit člověku jako přirozená potrava, jde zde o nejmenší možnou způsobenou bolest člověkem. S evoluční vyspělostí živého organismu totiž klesá bolest vnímaná při poškození či smrti tohoto organismu.
Zároveň si přeji, abych se po smrti stal rostlinným semínkem nebo rostlinným plodem, abych jim mohl vrátit to, že mne po celý můj život živila. Abych mohl jako ony rostlinné plody a rostlinná semínka umřít téměř bez bolesti a nepřátel (resp. nenávisti vůči svým usmrcovatelům). A poté, abych se opět mohl stát člověkem, který jí rostlinné plody a rostlinná semínka. A tím bych se mohl účastnit výše uvedeného koloběhu života, resp. organické hmoty, která se vzájemně musí pojídat, avšak téměř bez bolesti, strachu a nenávisti a se všemi živými organismy být přítel na život a na smrt, tedy ve vzájemné lásce.
Vycházím z toho, že energii obsaženou v potravě získávají živočichové prostřednictvím štěpení těchto organických látek. Podle mého názoru jde především o získání kinetické (pohybové) energie, kterou živočichové potřebují k tomu, aby se mohli pohybovat. Tuto energii lze teoreticky získat pouhým dotykem, a to zejména v případě, že živočichové budou rovněž existovat převážně v podobě takovéto kinetické energie. Např. díky budoucí exaktní vědě dojde k přeměně člověka jako soustavy tvořené převážně potenciální (kinetickou) energií (tedy jiným druhem než kinetickou energií potenciálně přeměnitelnou na kinetickou energii) na soustavu tvořenou převážně kinetickou (pohybovou) energií (např. na světlo). Je zde také možnost získávání organických látek jako potravy živočichů umělou fotosyntézou, kterou používají k syntéze organických látek z nerostných anorganických látek rostliny, kterou však přes značný pokrok exaktní vědy na tomto poli se dosud nepodařilo uskutečnit.
Podle mne ve shora uvedeném případě odstranění nutnosti vzájemného pojídání živých tvorů vyjma fotosyntézy objevením způsobu umělé fotosyntézy nebo způsobu dotykového přijímání kinetické energie dojde k otevření cesty věčného života pro tyto živé tvory, který nebude mít nepřátele mezi živými tvory a nebude tudíž existovat příčina jeho smrti. Biblicky řečeno dojde k jeho návratu do Ráje, odčinění prvotního dědičného hříchu a objevení rajského stromu života, jehož plody dají člověku věčný život.
Stojíte však o věčný život nebo jenom o dlouhý život, myslíte, že by věčný život byl moudrý, např. z hlediska přírody?
(viz. též www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 09/04/2009 12:37:30 |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 09/04/2009 : 13:40:46
|
Dalibore. Stojím o život jaký je. Po msrti stejně nebudu vědět, jak dlouho,či kvalitně jsem žil.Užívám si tohoto života,ale věčně bych žít nechtěl.Chtěl bych žít jen tak dlouho,pokud budu schopný žít kvalitně.O život v bolesti, nebo utrpení nestojím a kdyby měl trvat věčně raději bych ho sám ukončil.Kdybych se měl po smrti stát semínkem, pak bych tě pořádně tlačil v žaludku, nebo bych byl silně toxický abych se tě pomstil za to, že jíš semínka. Vždyť i to semínko je rádo na světě a čeká jen vláhu aby se z něj stala rostlinka. Narazí však na tebe a jeho plány sny jsou v tahu.Už z něj nebude rostlinka,ale cosi jiného silně zapáchajícího. Ty vlastně jíš embrya rostlin a vykonáváš tím jejich potraty a to považuješ za ušlechtilé?Chudáci semínka. Možná všaak, že si na ta semínka zvykneš a po smrti se staneš slepicí,kterou někdo já s chutí ugliluje a pochutná si na ní.A tak tě někdo bude mít skutečně rád alespoň k obědu.
MB |
|
|
Rzwald
Grafoman
1522 Posts |
Posted - 09/04/2009 : 16:42:17
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza Stojíte však o věčný život nebo jenom o dlouhý život, myslíte, že by věčný život byl moudrý, např. z hlediska přírody?
to by mě taky zajímalo...
..já bych chtěl žít věčně s možností se sám zabít, pokud by mě žití přestalo bavit... ...pokud věčně žít nelze (což je zjevné, ale já myslím, že s rozvojem nanotechnologií to možné v budoucnu bude --- do té doby, dokud budou nanoroboti v krvi opravovat buňky, tak není důvod umírat...), potom bych chtěl život dlouhý alespoň několik tisíciletí...
ad moudrý z hlediska přírody...tak -- samozřejmě by se musela omezit rychlost vznikání nového života, nicméně podstatný je jen počet potomků na jedince, nikoliv rychlost vznik/zánik...tedy z hlediska přírody si myslím, že by v tom nebyl rozdíl..
pro MB ...smrt člověku vadí před tím než umře, ne až umře ...např. nyní, když žiješ, tak víš, že nikdy nespatříš světlo světa roku 3000 a přitom bys o tento pohled stál... ...a proto tě vadí (mluvím o sobě), že zemřeš... ...kdyby aspoň tak vynalezli to zmrazení do doby než mi bude 90...tak bych se nechal zmrazit... ...ale já se vsadím, že se za dalších 70 let mýho života téměř nic moc revolučního nestane.... ..bude jen evoluce, nikoliv revoluce...pomalý to svět!
|
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 09/04/2009 : 17:02:13
|
quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Dalibore. Stojím o život jaký je. Po msrti stejně nebudu vědět, jak dlouho,či kvalitně jsem žil.Užívám si tohoto života,ale věčně bych žít nechtěl.Chtěl bych žít jen tak dlouho,pokud budu schopný žít kvalitně.O život v bolesti, nebo utrpení nestojím a kdyby měl trvat věčně raději bych ho sám ukončil.Kdybych se měl po smrti stát semínkem, pak bych tě pořádně tlačil v žaludku, nebo bych byl silně toxický abych se tě pomstil za to, že jíš semínka. Vždyť i to semínko je rádo na světě a čeká jen vláhu aby se z něj stala rostlinka. Narazí však na tebe a jeho plány sny jsou v tahu.Už z něj nebude rostlinka,ale cosi jiného silně zapáchajícího. Ty vlastně jíš embrya rostlin a vykonáváš tím jejich potraty a to považuješ za ušlechtilé?Chudáci semínka. Možná všaak, že si na ta semínka zvykneš a po smrti se staneš slepicí,kterou někdo já s chutí ugliluje a pochutná si na ní.A tak tě někdo bude mít skutečně rád alespoň k obědu.
MB
Miloslave,
kdyby všechny rostlinné plody spadly pod tuto rostlinu, tak by se uvolněná semínka z těchto rostlinných plodů vzájemně udusila, proto je šíření rostlinných plodů na velkém prostoru jako potrava živočichů způsobem rozmnožování těchto rostlin. Všechna rostlinná semena totiž nemohou vyrůst, protože nemají dostatek půdy, z jednoho rostlinného semena může totiž např. vyrůst klas o stu semenech. Zároveň u některých rostlinných semen je průchod zažívacím traktem podmínkou jejich dalšího vývoje v rostlinu.
Zároveň si uvědomuji, že působím bolest rostliným semenům a plodům, protože jsou tvořeny živými buňkami, avšak je to nejmenší možná bolest, kterou lze při smrti způsobit, protože se jedná o evolučně nejméně vyvinuté organismy, které lze jíst, a s evoluční vyvinutostí živých organismů jako případné potravy obecně stoupá jejich vnímání bolesti. Jde tak o nouzové řešení do doby, než bude možné jíst nerostné látky, a nic jiného nelze v současnosti vymyslit, což je možná účel přírody, resp. úmysl údajného Boha.
Zároveň jsem podle kategorického imperativu Immanuela Kanta: "Nedělej jiným (podle mne rozumněji jiným živým organismům), co nechceš, aby oni dělali tobě." připraven skládat rovněž účty za své jednání a výše uvedenou vinu, tedy umřít a nést úděl snězených rostlinných plodů a semen, protože si uvědomuji, že je to nejméně bolestivá odpovědnost za tuto mou vinu.
(viz. též: www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 09/04/2009 17:09:52 |
|
|
Rzwald
Grafoman
1522 Posts |
Posted - 09/04/2009 : 18:07:06
|
quote: Originally posted by Dalibor Grůza Zároveň jsem podle kategorického imperativu Immanuela Kanta: "Nedělej jiným (podle mne rozumněji jiným živým organismům), co nechceš, aby oni dělali tobě." připraven skládat rovněž účty za své jednání a výše uvedenou vinu, tedy umřít a nést úděl snězených rostlinných plodů a semen, protože si uvědomuji, že je to nejméně bolestivá odpovědnost za tuto mou vinu.
Dalibore, proč tě tahle tematika vlastně tak zajímá?
..myslíš, že bude po smrti nějaké zúčtování nebo že zlí lidé budou nějak potrestání? Zrovna od tebe bych třeba rád slyšel odpověď na otázku, kterou jsem kdysi pokládal -- proč být hodný, když můžu být i zlý? |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 09/04/2009 : 19:59:49
|
quote: Originally posted by Rzwald
quote: Originally posted by Dalibor Grůza Zároveň jsem podle kategorického imperativu Immanuela Kanta: "Nedělej jiným (podle mne rozumněji jiným živým organismům), co nechceš, aby oni dělali tobě." připraven skládat rovněž účty za své jednání a výše uvedenou vinu, tedy umřít a nést úděl snězených rostlinných plodů a semen, protože si uvědomuji, že je to nejméně bolestivá odpovědnost za tuto mou vinu.
Dalibore, proč tě tahle tematika vlastně tak zajímá?
..myslíš, že bude po smrti nějaké zúčtování nebo že zlí lidé budou nějak potrestání? Zrovna od tebe bych třeba rád slyšel odpověď na otázku, kterou jsem kdysi pokládal -- proč být hodný, když můžu být i zlý?
Rzwalde,
na otázku, proč mám být hodný, když mohu být zlý, lze odpovědět následovně:
Mám rád všechny živé tvory (lidi: katolíky, muslimy, židy, hinduisty, budhisty, fašisty, marxisty, anarchisty, ODS, sociální demokraty apod., zvířata, hmyz: komáry, vosy, včely apod., rostliny: bolševník aj. plevel, růže, jabloně apod., houby: muchomůrku zelenou, hřiby, živé buňky, bakterie, viry apod.) a toužím po tom, aby mě všichni živí tvorové měli zároveň rádi. Vím, že je těžké zavděčit se všem, avšak ze své strany pro to chci udělat vše možné a chci být sám před sebou bez viny, pokud se to u někoho z výše uvedených nepodaří. To znamená podle mne v prvé řadě minimalizovat smrt živých tvorů, proto nyní jím pouze rostlinné plody a rostlinná semena z vážných zdravotních důvodů spolu s minimem neoplozených bio vajec.
(viz. též www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 09/04/2009 20:01:49 |
|
|
Rzwald
Grafoman
1522 Posts |
Posted - 09/04/2009 : 20:19:33
|
hmmm,...zajímavé...ne že bych to chápal :-D ..ale díky za odpověď |
|
|
Evžen
Uživatel
Czech Republic
69 Posts |
Posted - 09/04/2009 : 22:38:31
|
quote:
To znamená podle mne v prvé řadě minimalizovat smrt živých tvorů, proto nyní jím pouze rostlinné plody a rostlinná semena z vážných zdravotních důvodů spolu s minimem neoplozených bio vajec.
Dalibore, mám na vás otázku. Proč se snažíte minimalizovat smrt živých tvorů? Zemřít je přeci absolutně stejně přirozené jako se narodit. Kdyby živí tvorové (rostliny, buňky) neumírali, evolučně nejúspěšnější tvorové by zahltili naši planetu a zničili biodiverzitu. Vaše životní filosofie dle mého soudu nemůže být filosofií, která by vedla k rovnováze. Globálním využití vaší filosofie by se docílilo akorát zániku veškerého života, což dle vašich příspěvků nemáte v úmyslu. Dík za vysvětlení Evžen |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 10/04/2009 : 08:30:04
|
Dalibore.
Přemýšlí li člověk příliž často o smrti, zničí si tím vlastní život. Zapomeň na smrt,ona si tě v pravý čas sama najde. Chutnají li tě semínka,pak tě nikdo nebrání je pojídat,ale chutná li tě něco jiného, třeba maso,pak je mírně řečeno hloupé si je odpírat díky lásce ke všemu živému.Kdyby nebylo šelem a masožravců,býložravci by se přemnožili a vyhynuli díky nedostatku potravy úplně stejně jako ta semínka,která nemají dost místa pro to aby všechna vzešla. Na světě je řád, který se vyvíjel miliardy let. Snaž se tento řád spíše pochopit, než jej změnit.Respektuj tento řád ve kterém máš své místo a smysl.Hledej ten smysl a nesnaž se dávat svému životu smysl jiný,protože tak činníš vždy z neznalosti řádu a svého přirozeného smyslu. Tvoje láska ke všemu živému včetně bakterií a virů,je umělou a nepravou, protože láska vychází s pochopení. Ze tvých slov je zcela jasně viditelné,že se bůbec nejedná o lásku ke všemu živému a životu jako takovému,ale snažíš se ostatní přesvědčit o jakési tvojí ušlechtilosti,která tě v tvých očích nad ostatní povyšuje. Jenže ten svět který sis vykonstruoval je pouze tvůj a protože neodpovídá skutečnému světu, nikdo tě nemůže pochopit a tvůj svět přijmout. Rozdíl mezi moudrým člověkem a bláznem není až tak velký.Moudrý člověk se snaží pochopit řád světa a podřizuje se mu.Blázen žád světa nechápe a proto se snaží svět změnit k obrazu svému. Ze tvých slov jsem pochopil, že jsi Hebrejského vyznání a chceš žít dle této uznané pravdy jako světec,či prorok a to tě vede k absurditám.Pro mne je zajímavým fenomenem,že člověka vysokoškolsky vzdělaného může víra dovést až k takovému stavu, při kterém myslí jako nevzdělaný primitiv.Člověče uvědom si,že tímto vyspováním ohržuješ důvěru v tebe jako advokáta a ohrožuješ tím své postavení a zaměstnání.Já osobně bych tě jako advokáta nepřijal,protože bych ve tvé rozumové schopnosti neměl důvěru. Vím, jsou to tvrdá slova a zžejmě mne za ně nebudeš mít rád, ale pokud si toto uvědomíš, můžeš zachránit sám sebe. A proto tě ta tvrdá slova říkám.
MB |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 10/04/2009 : 09:10:57
|
quote: Originally posted by Evžen
quote:
To znamená podle mne v prvé řadě minimalizovat smrt živých tvorů, proto nyní jím pouze rostlinné plody a rostlinná semena z vážných zdravotních důvodů spolu s minimem neoplozených bio vajec.
Dalibore, mám na vás otázku. Proč se snažíte minimalizovat smrt živých tvorů? Zemřít je přeci absolutně stejně přirozené jako se narodit. Kdyby živí tvorové (rostliny, buňky) neumírali, evolučně nejúspěšnější tvorové by zahltili naši planetu a zničili biodiverzitu. Vaše životní filosofie dle mého soudu nemůže být filosofií, která by vedla k rovnováze. Globálním využití vaší filosofie by se docílilo akorát zániku veškerého života, což dle vašich příspěvků nemáte v úmyslu. Dík za vysvětlení Evžen
Evžene,
Nikdo nechce předčasně zemřít a cítit bolest, existuje přirozená smrt stářím a nepřirozená smrt vnějším zásahem způsobujícím velkou okamžitou bolest a tím pádem nenávist. V současnosti tak uznávám pouze přirozenou smrt stářím.
Miloslave,
jsem od narození pokřtěný katolík. |
Edited by - Dalibor Grůza on 10/04/2009 09:11:54 |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 10/04/2009 : 10:37:26
|
Dalibore.
Možná tě to překvapí, ale já také. To jsem však ovlivnit nemohl a jsem ve skutečnosti ateista s přesvědčení. Tvoje slova ukazují že je tě nejbližší Starý zákon a dle tvých slov bych usuzoval, že jsi ortodoxní žid .To není myšleno jako urážka.Já kromě tvých slov nemám nic jiného k úsudku a tvoje slova na tuto možnost ukazují. Mám přátele židovské víry a jeden z nich je dokonce rabínem (slovo rabín znamená učitel,což jsem se dozvěděl právě od něho a byl jsem dost překvapený.) Já tě nechci soudit,jen bych tě rád nějak pomohl i když nevím jak. To co zde ukazuješ je za hranicí normálnosti a soudnosti. Nemyslím tím tvoje vegetariánství,ale spíše teorie, které kolem toho spřádáš.Nepatřím k těm,kteří ze tvých slov mají legraci,ale spíše tě vidím, jak se pohybuješ na okraji propasti a rád bych tě od ní odvedl. Tohle pro tebe neskončí dobře a to mne mrzí.Už jsem prostě takový.Někdy je lépe když tě dá přítel pohlavek aby ses probudil, než takový který se tě za zády směje.
MB |
|
|
Dalibor Grůza
Grafoman
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 10/04/2009 : 10:44:15
|
Miloslave,
ty neskončíš dobře o hodně dříve jako já, jsi starý a nemocný a chudý, já jsem zdravý, mladý, bohatý a má práce mne velmi dobře uživí. Čím to asi bude? Jako klienta tě nepotřebuji.
Tvůj Dalibor |
|
|
Miloslav Bažant
Ultragrafoman
Czech Republic
6254 Posts |
Posted - 10/04/2009 : 11:43:01
|
Dalibore. Tak tahle tvá slova vyšla ze zlosti. Chudý je ten,kdo nemá dostatek schopností nutných k životu. Nejsem bohatý pokud myslíš na peníze,ale nemám nedostatek,či dokonce bídu. Nemám ani dluhy. Důchod nemám vysoký,ale s muzikou dohromady mám větší příjem,než mnohý inženýr.Takže chudobou netrpím.Auto má v rodině každý svoje a jedno je navíc,takže by se dalo říci,že i můj pes má svoje auto. Skrátka podporu od úřadů bych nedostal,ani kdybych neměl žádný příjem. Souhrn mého majetku by vydal na několik milionů (včetně domu) zařadil bych se tedy spíše do střední vrstvy,než mezi chudé.Jsou však věci o které nestojím a na ty prostě nemám i kdybych měl. Jako klient se tě nenabízím,ale upozorňoval jsem tě spíše na to,že do internetu má přístup kdokoliv,tedy i potencionální klienti a ti mohou získat pochybnosti a tím se tvými klienty nestanou a může jich být hodně. Jinak stáří je záležitostí let uplynulých od narození. Nemohl jsem se narodit později abych byl nyní mladší,ale snad mně uvěříš, když tě řeknu, že mladý jsem byl také a vlastně se mladý i nyní cítím a proti těm, kteří ne narodili dříve i jsem. Být mladý není zásluha. Mladý byl každý,ale jen někdo dokáže mládí přežít a být i starý. Být zdravý je pěkná věc a mohu tě říci,že jsem byl zcela zdravý až do svých 59 let,takže jsem vůbec nepotřeboval lékaře. Nyní je tomu jinak,ale ty snad víš že budeš zdravý i zítra? Znám dvacetileté,kteří jsou tom mnohem hůř než já a znám i takové, kteří jsou po smrti. Ty skutečně víš,že mne přežiješ? Třeba si zničíš zdraví právě tím pojídáním semínek a vegetariánskou stravou ve které chybí vitaminy řady B zvláště vitamin B12,což vede k chudokrevnosti a řadě dalších chorob ohrožujících život. Jsi snad vševědoucí,či prorok? Ano. mám diabetes ,ale díky insulinu je korigovaný.Měl jsem polyneuropatii,ale dnas ji již nemám,protože jsem si našel cestu k vyléčení,když jsem odmítl názor lékařů, že je nevyléčitelná.Dnes moje metoda pomáhá mnohým lidem k uzdravení.Měl jsem problémy se srdcem a zastavovalo se,takže jsem několikrát prošel klinickou smrtí,ale dnes již tyto problémy nemám.Měl jsem štěstí,že jsem se dostal do mezinárodního výzkumného programu skoušejícího nový lék na srdce a dnes můj lékař prohlašuje,že mám výsledky vyšetření shodné s každým zdravým člověkem,takže jsem přešel do fáze rekondice a každý den jsem ve svém soukromém fitnes a posiluji. Jsi li dost bohatý aby sis mohl dovolit své soukromé fitnes (čili mučírnu) s posilovacími a masážními stroji,pak bych tě to vřele doporučoval. Moje kondice díky tomu roste a znovu se cítím maldý a zdravý i když zatím musím brát nějaké prášky a píchat si insulin. Mimochodem diabetes vzniká i díky nedostatku vitaminu B12 který je v mase a jakmile k tomuto onemocnění dojde, už se ho nezbavíš. Každý svého štěstí strojvůdcem a kdo che kam, pomocme mu tam. Klidně si jez ta svoje semínka . Jinak každého člověka čeká smrt a kdy to bude nikdo , tedy ani ty neví.
MB |
|
|
Sokrates
Aktivní uživatel
Czech Republic
237 Posts |
Posted - 24/04/2009 : 22:31:33
|
Miloslave, Někde píšeš, že si člověk vymyslel posmrtný život ze strachu z něj. To nechápu. Čeho bych se měl na smrti bát, pokud předpokládám pouze její verzi nikoho a ničeho? Takové smrti se nebojím a nemůže se jí bát snad nikdo. Strach bývá z neznáma či z nepříjemna. Tyto věci však nemají nic společného s tvou smrtí.
Víra v posmrtný život zdá se mi užitečnější než víra v konečný život. Proč? Věřte v posmrtný život. V případě, že posmrtný život existuje, nebudete tolik vyvedeni z míry jako nevěřící. A co když posmrtný život neexistuje, ale vy jste přeci celý život v něj věřili? Potom je to šum a fuk. |
|
|
Topic |
|
|
|