www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Filosofie
 Libovolné téma
 Řešení irácké krize dle Filosofie rovnováhy

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Dalibor Grůza Posted - 28/08/2014 : 15:23:21
Řešení irácké krize dle Filosofie rovnováhy


quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

Dle Filosofie rovnováhy platí pravidlo:

quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

V případě přiměřeného útoku jako odpověď na útok ze strany společnosti živých organismů je třeba vždy zvážit, jestli:

1.) jsme schopni daný útok ze strany společnosti živých organismů dříve nebo později zastavit sami bez toho, aby nám útočník závažně ublížil, a abychom způsobili co možná nejmenší smrt a bolest živých tvorů (viz proměnná vektoru hybnosti p1 v mém shora uvedeném nákresu), nebo
2.) jsme schopni útok ze strany společnosti živých organismů pouze zbrzdit (viz proměnná vektoru hybnosti p2 v mém shora uvedeném nákresu) bez toho, aby nám útočník vážně ublížil, a abychom způsobili co možná nejmenší smrt a bolest živých tvorů, zastavení útoku ze strany společnosti živých organismů v tomto případě poté musíme ponechat na jiném živém organismu (viz proměnná vektoru hybnosti p1 v mém shora uvedeném nákresu).



Z čehož plyne, že je třeba vždy volit řešení, které způsobí co možná nejméně smrti a bolesti.

Pouhé vyzbrojení Západem Kurdů či šíitských iráckých spojenců Iránu se velmi snadno může obrátit proti Západu, vzpomeňme na Irán a Kurdskou stranu pracujících. Dle pravidel Filosofie rovnováhy je zřejmě třeba dále akceptovat rozdělení Iráku na šíitskou, kurdskou a sunnitskou část representovanou Islámským státem v Iráku a ihned, než bude mezi muslimy mnoho obětí, kdy se míru postaví do cesty islámský zákon krevní msty, zahájit mnohostranná jednání mezi Západem a všemi stranami konfliktu i s Islámským státem v Iráku, který je obecně přijímán jako legitimní vláda iráckými sunnity, a garantovat jejich hranice i s podporou západního letectva. Pouhé vyzbrojení a podněcování šíitů a Kurdů v Iráku se rovná nepřiměřenému protiútoku Západu proti útoku Sunnitů, které zřejmě přinese velké budoucí oběti (obdobně jako v současnosti na Ukrajině).

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz )



Výše jde o dočasné řešení, které nevyřeší dle Filosofie rovnováhy krizi, která má nastat jako pomsta živých mikroorganismů za naší společností umučené živé tvory zejména odlišných od člověka, nedojde-li ke změně našeho vztahu k živým tvorům a přírodě.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz )
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Dalibor Grůza Posted - 17/09/2014 : 07:37:53
Západ by se před zahájením další války v Iráku a Sýrii, která způsobí mnoho smrti a bolesti a aplikaci zákona Koránu o krevní mstě vůči Západu ze strany muslimů obdobně jako v Libyi či Afganistanu, měl pokusit o diplomatické řešení rozdělením území a garantováním práva na život jejich obyvatel na základě dohod garantovaných mezinárodním společenstvím mezi Sunnity a šíity v Sýrii a Iráku, a to i bez či s Islámským státem, který je zřejmě legitimním státním zřízení iráckých a syrských Sunnitů. Hranice těchto území a garanci práva na život jejich obyvatel by měl Západ zejména vůči agresi Islámského státu garantovat, a to i hrozbou náletů popř. následné pozemní vojenské operace v Iráku či Sýrii při dodržování hlavní povinnosti dle Filosofie rovnováhy působit co možná nejméně smrti a bolesti, což zejména znamená politiku zadržování agrese na daných územích s minimálními nutnými vojenskými zásahy na území agresora pro ochranu života jeho obyvatel s co největší minimalizací obětí na životech, a to i agresorů.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 11/09/2014 : 18:59:10
Spojené státy před zahájením další války v Iráku by se měli pokusit o jednání se sunnitským Islámským státem o uznání jeho dosavadních hranic, o standardech jeho chování k jeho menšinám a nevedení další útočné války, aby se vyhnuli americkému bombardování, protože jde zřejmě o obecně přijaté státní zřízení iráckými sunnity. A to dříve, než bude na obou stranách prolito mnoho krve, protože mezi muslimy, kde se dosud udržely kmenové a rodové vztahy, platí dle Koránu a tradice zákon krevní msty, tedy povinnosti příslušníků široké rodiny oplatit smrt každého jednoho muslima ze strany Američanů smrtí stejného počtu Američanů ze strany muslimů a stejně tak oplatit mučení, např. waterboarding stejným mučením, což mimo jiné vysvětluje stínání Američanů Američany bombardovanými příslušníky Islámského státu nebo brání dosažení vážně míněného míru mezi Palestinci a Izraelci, kde Izraelci zabili v minulosti velké množství Palestinců. Nenávist vůči Američanům ze strany muslimů podpořená výše uvedenou krevní mstou za Američany zabité muslimy v Libyi, Iráku či Afganistánu může v budoucnu přispět k sjednocení všech muslimů, a to jak v Africe, Asii, tak i v Evropě proti Západu a zejména USA.

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz )

www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum © (c) 2009 webmaster Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000