www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Filosofie
 Libovolné téma
 1. PŘÍČINA CELOSVĚTOVĚ SE ZHORŠUJÍCÍ SITUACE

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Ondra Posted - 18/07/2007 : 16:18:19
1) Mnoho lidí a priori rezignuje na veškerou snahu prohlášením: ´Co mohu jako jednotlivec udělat?´ nebo ´Co zmůžu sám proti celé společnosti a veřejnosti?´ V tom je podstata toho, proč mnoho - jinak dobrých a slušných - lidí přestává se svými pozitivními snahami dřív, než vůbec začala. Je to však zbabělé a hloupé, neboť vědoucí a moudrý člověk má větší moc, než celý zástup lidí nevědoucích a nemoudrých. Síla jednotlivce je přímo úměrná jeho vědomostem a zkušenostem. Ty zase (aby se vůbec dalo hovořit o vědomostech a zkušenostech) musí stát na nejpevnější možné základně, tedy na pravdě. Jistě, že člověk poznává ´jen´ její střípky, avšak i ty postačují k ´vystužení´ a ´zocelení´ jak člověka samotného, tak i jeho myšlení, cítění a jednání. A že člověk tyto střípky může sbírat a tvořit z nich v průběhu svého života čím dál, tím pevnější a neochvějnější´zrcadlo´(reality), to je beze všech pochyb.

2. Naskytne se otázka, kdo určí, že zrovna tyto střípky jsou pravdivé. Naskytne se i odpověď: Pravda je jediná, neboť zákonitosti jsou jediné (proč se Země netočí každých pár minut jiným směrem?a co všechny materiální zákonitosti fyziky a chemie?atd.atp.)a je poznatelná pro každého, kdo k věcem přistupuje nezaujatě a co možná nejobjektivněji.(Jistě, že právě to je nejčastějším kamenem úrazu a jistě ani já netvrdím, že tuto schopnost ovládám!)Proto ke stejným elemetárním závěrům musí nakonec (jen v určitém ´mantinelu´ a že to bude trvat!) dospět všichni, čímž však nijak neutrpí názorová pestrost, jak by někdo mohl namítat, neboť shodné budou jenom základní, fundamentální, elementární a konečně rozpoznané, pochopené a v praxi a životě prokazatelné a prokázané (pro vidoucího a chápajícího člověka), a tedy i aplikované pravdy. Další vývoj bude odhalovat další nekonečné souvislosti těchto již rozpoznaných pravd a povede i k pravdám novým, čímž bude docházet ke komplexnějšímu vnímání života vůbec, pořád dál a dál v rytmu vývoje. Nikdy tedy nenastane to, co mnozí rádi a mylně namítají, totiž že by prý nastala nuda a stereotyp atd., což zase odpovídá další nelogičnosti v řadě. A že tyto pravdy jsou je pravdou a tedy realitiou! A že jsou poznatelné rovněž! Nikdo přeci nebude tak pošetilý a nebude si vylupovat oči a ignorovat vlastní rozum (i když není dokonalý a čeká ho tedy hodně práce).

3. Výše zmíněné je koneckonců smysl lidského bytí (tedy evoluce a vývoj člověka duchovně i vědomě, tedy v duchu a vědomí), z něhož pramení brána do světa reality, která byla předtím pouze čímsi abstraktním.

4. Toto si uvědomit je bod č.1, bod č.2 je pak odpovídajícím způsobem mluvit, psát a hlavně aktivně jednat, aby došlo k harmonii všech složek osobnosti, čímž člověk mj. získá neotřesitelné sebevědomí (i když najisto ví, že chyby - na jejichž základě se učí - ho budou provázet do konce života) a patřičný vliv na své okolí, který se projevuje předáváním pozitivních impulsů ostatním, aby tak podporoval evoluci a vytvářel dříve zmíněnou iniciativní lidskou základnu, ktará následně vyvolá patřičný tlak na vládu ap.

5. Místo hloupé otázky: ´Co můžu udělat jako jednotlivec?´ MUSÍ tedy vyvstat moudrá otázka: ´PROČ NIC NEDĚLÁ JEDNOTLIVEC?´ Takto je třeba se ptát (a netvrdím tím, že nikdo nic nedělá, jak by mi potenciálně mohlo být znovu vyčítáno!)Je to právě jednotlivec, který vytváří veřejnost, jakož i celou společnost. Nelze změnit svět (obzvláště ne najednou a násilně atp.), AVŠAK LZE(a zatraceně hodně!) ZMĚNIT SEBE SAMOTNÉHO(!), a to pozitivně, tedy směrem k pravdě, tedy směrem k zákonitostem, tedy směrem k životu vůbec (což jedním a tímž jest!). Až takto člověk zapracuje na svém vlastním životě, může se teprve začít bavit o tom, že by rád změnil poměry na této planetě. Bez toho troskotá každé slovo, každá myšlenka a každý čin na pozitivní změnu světové situace.

6. Jsem člověk, jsem schopný a jsem mírou a reprezentací veřejnosti, jsem mírou a reprezentací společnosti, jsem mírou a reprezentací lidského druhu a rovněž a hlavně mírou a reprezentací sebe samotného! Takto kdyby začali uvažovat všichni ti, kdo nyní tvrdí, že nic nezmůžou, byl by svět lepším místem pro život!
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Ondra Posted - 21/09/2007 : 13:42:42
To je přesně ono Skunkless, to je přesně ono do posledního puntíku!

Už zbývá pouze dodat, jak přesně toto určování vlastního osudu probíhá. Jednoduše vlastním myšlením. Každá myšlenka má ohromný tah stát se skutečností. Každá myšlenka je rodící se čin a vše vnitřní se nezadržitelným způsobem hrne na světlo. Proto ten, kdo na něco ustavičně myslí, sám si to dříve nebo později přivodí, ať už je to pro něj dobré, nebo špatné. Myslet na neúspěch se bude dříve či později rovnat neúspěchu a naopak atd.atp. A navíc každá myšlenka automaticky přitahuje to, na co je zaměřena, a proto si každý svým vlastním myšlením přitahuje všechno to, na co myslí. Myšlení totiž není uzavřeno v našich lebkách, ale hrne se na velmi vysokých frekvencích do prostoru...

Člověk je vždy výslednicí toho, jak myslel a bude výslednicí toho, jak myslí nyní. Jak bude člověk myslet, takovým se stane.

V důsledku toho je každý svého vlastního osudu strůjcem a nese vždy sám 100% zodpovědnost za vše, co se ho týká. A tuto zodpovědnost nenese nikdy žádný svatý, anděl či bůh v křesťansko-nábožensko-sektářském (ne)smyslu. Sám člověk je v tomto ohledu Bůh, a proto je to jedině a pouze on samotný, kdo si řídí běh svého života.

Toto poznání přináší osvobození od všech omezení!




Skunkless Posted - 21/09/2007 : 12:09:49
Drazí všichni..já se vetřu..

..navi a jeho vidina bezpodmínečné lásky, kterou má člověk k člověku, duch k duchu, druh k druhu a není závislá na jednání a chování v jeho momentální inkarnaci /či chcete-li ega/ se mi líbí a je mi známá. To, že milujeme znamená mnoho a pokazit nemůže nic. Lidé si pletou Lásku s hloupostí, poddajností, zaslepeností a se směnným obchodem (budu Tě milovat, pokud..) Jsem přesvědčena, že je pro většinu z nás velmi obtížné takovou formu lásky projevovat (po té, co v ni jsme ochotni uvěřit, což např. M.B. zatím není) ale ze zkušenosti vím, že, byť malý pokrok, je bohatě odměněn a tím člověka motivuje k překonávání dalších bariér, které si za svůj život mezi sebou a láskou vytvořil, či od druhých slepě přejal.

Je jistě téměř nemožné začít, namísto pozvolného noření se do lásky k lidské bytosti jako takové, se snažit pochopit toto jednání až na druhém konci tohoto spektra, na extrémním případu vrahů naších milovaných a podobně.

Když bych to měla osvětlit, tak jsem přesvědčena, že nikomu se v životě neděje nic, co by si nepřál (Ano, lidé tvdí, že pochopitelně nechtěli, aby je porazilo auto, zasáhl hurikán, ochrnuli atd. nicméně si neuvědomují, že již delší dobu jednají způsobem, který jim podobnou situaci do života přitáhne) Většina lidí co znám, odmítá brát v úvahu zodpovědnost za svůj život. Příčinami toho, co se jim děje je "něco" případně "někdo" ale rozhodně ne oni sami. V důsledku si sami upírají možnost svůj život ovlivnit vědomě pozitivně, zatím co jej ovlivňují tak jako tak, ovšem bez vlastního vědomí.

No a pokud přijmu myšlenku, že každý si přivodí to, co se mu děje (a mnohdy to může být něco, co je "špatné" a stane se to někomu, kdo je jednoznačně "dobrý" a nikdo to nechápe - časem, s odstupem a možností posoudit, k čemu všemu dobrému tento zážitek vedl, leckdy si "oběť" uvědomí, že je vlastně ráda, že se "to" přihodilo a pochopí, že ne všechno může být jednoznačně dobré nebo zlé, že záleží na souvislostech) pak dokážu milovat sebe stejně jako druhé, protože důvod, který by mi bránil druhé milovat je jedině strach z jejich činů, z toho, co mohou udělat špatného mě a mým blízkým, už se rozplynul a pro mne neexistuje.

M.B. počítám, že si přinejlepším zaklepeš na čelo, zadusíš smích a zakroutíš hlavou nad tím, jak jsem mladá a naivní, pomyslíš na to, jaké ideje jsi dříve v mládí míval a jak se rozplynuly postupem času..a nahradili je zkušenosti - ty opravdové znalosti, které potřebujeme k životu nejvíc..jen bych si přála, aby ses pokusil nad výše napsaným zamyslet, napsat mi, co si na to říkáš a klíďo to nějak rozebrat..nebudeš se schovávat za to, že je to příliš absurdní, že ne? I když, to Ty neděláš, tak se snad nemusím bát


Život je fascinující!

Skunkless..
Miloslav Bažant Posted - 21/09/2007 : 07:28:31
Gato.

Tentokrát se tě podařilo skutečně mne rozesmát.Milovat je tak, že je za jejich zlo potrestám. Když toto uvážím, apk to není až tak od věci.Miluji své děti ale trestám je za špatné činy a tím je vychovávám v jejich vlastním zájmu. Přesto vše však zločince milovat nechci a trest přináleží justici, která jediná je k tomu oprávněná. Kdybych vzal trest do vlastních rukou,byl by to z hlediska práva zločin, čili bych byl i já zločincem. Faktem je, že bych dělal vše proto, aby potrestáni byli.Kdybych byl u jejich zločinné činnosti a chránil tím život rodiny, klidně bych je třeba i zabil bez výčitek svědomí.Zákon na takovou situaci myslí.

Navi.
Jsi bílá ovce, jestli nelžeš.Ve tvé blízkosti je velmi příjemné být zločincem.Škoda že je k tobě tak daleko.Kdyby to bylo blíže, nejspíš bych tě vykradl a ty bys mne ještě podaroval a políbíl na obě tváře.Nemyslím ty mezi kterými je nos.Když uvážím, že i manželce schvaluješ milence,pak uznávám, že je to i možné.Pro mne to však chytré jednání není, to se na mne nezlob.

MB
navi Posted - 20/09/2007 : 20:09:28
quote:
Originally posted by Miloslav Bažant

Navi.
Říkáš nesmysly.Pokud tě někdo povraždí děti,budeš se k němu chovat jako k bratrovi? Já tedy ne. Já mám rád toho, kdo si to zaslouží,kdo je lásky hoden.Miluje tedy zloděje, který tě vykrade obchod nebo byt a k tomu co nakradl mu ještě přidej něco ze svých úspor.Zítra tam budeš mít celou galerku.

MB


To čo je nezmyslom pre teba, ešte nemusí byť nezmyslom pre mňa. Poviem ti, ako by som reagoval proti osobám, ktoré si spomenul. Nepodľahol by som negatívnym emóciám, pretože neuznávam systém oko za oko zub za zub. Bol by som k nim lepší, než boli oni ku mne. Dôvod? Robí mi to dobre, ak dokážem byť k niekomu lepší, než je on ku mne. Znova zopakujem. Ja by som neschvaľoval ich činy, ale ani by som sa nesnažil o pomstu.
Gato Posted - 20/09/2007 : 15:06:44
Slávo,
souhlasím s tím, že dobří lidé si zaslouží více lásky než zlí. Souhlasím také s navim, že máme projevovat lásku i zlým a třeba tak, že je za jejich zlé skutky spravedlivě potrestáme.
Miloslav Bažant Posted - 20/09/2007 : 13:57:12
Navi.
Říkáš nesmysly.Pokud tě někdo povraždí děti,budeš se k němu chovat jako k bratrovi? Já tedy ne. Já mám rád toho, kdo si to zaslouží,kdo je lásky hoden.Miluje tedy zloděje, který tě vykrade obchod nebo byt a k tomu co nakradl mu ještě přidej něco ze svých úspor.Zítra tam budeš mít celou galerku.

MB
navi Posted - 20/09/2007 : 12:22:53
quote:
Originally posted by Miloslav Bažant

Navi.

Hmm)Rozlišovat to můžeš,ale vždy to bude spolu.Jedno i druhé máš v sobě.Někoho máš rád a tak vzhledem k němu jednáš altruisticky, někoho rád nemáš a tak jednáš egoisticky. Všeobjímající láska je pouhý sen a ten kdo tvrdí, že tuto lásku v sobě má, ten lže, někdy i sám sobě. Rozlišování svého ducha a své já je možné, když označíš část svého já za ducha a druhou část za pseudoducha. Vcelku je to však nesmysl, protože tvoje já je rovno tvému duchu, zkrátka je to to samé.Když to od sebe oddělíš, pak můžeš v sobě posilovat to co považuješ za ducha.Když to neoddělíš, pak můžeš udělat totéž.Posilovat v sobě tu lepší stránku svého já. Ta druhá polovina však slouží jako obranný mechanismus tvého já a proto se jí zbaví jen člověk nemoudrý. Vyváženost a užívání rozumu je to pravé. Lidé kteří potlačili tu druhou polovinu ve prospěch té první většinou jednali nemoudře a doplatili na to. Těmto se říká světci a většinou i s přívlastkem mučedníci. Já jsem se snažil abyste pochopili logiku dobra a zla.(dvě věty) Toto si lidé často nedokáží rozlišit a tak konají zlo v zájmu své uznané pravdy a svého já,čili z jejich pohledu v zájmu dobra. Já se totiž na věc dívám z nadhledem a ne jen z jedné strany.

MB


Slávo, pekne si to napísal, ale nezištná láska existuje a nieje sprostá. Dokonca používa aj rozum.Nezištná láska nespočíva v tom, že budem milovať vraha za jeho skutky, ale že sa k nemu budem chovať rovnako láskyplne, ako k svojmu priateľovi. Nebudem sa k nemu chovať nenávistne alebo nepriateľsky len pre to, že je vrahom. Tým by som podporil jeho nenávisť, alebo nepriateľstvo, a išlo by to stále dokola podľa vzoru oko za oko zub za zub.
Gato Posted - 20/09/2007 : 09:49:57
Lidé kteří potlačili tu druhou polovinu ve prospěch té první většinou jednali nemoudře a doplatili na to.

Slávo,
to je váš soud. Připomeńme sv. Štěpána, vy hodnotíte jeho jednání podle výsledku, zemřel a proto jednal nemoudře. Připomeňme Sokrata, zemřel a proto jednal nemoudře. Jste oprávněn vynášet soudy, kdo jedná moudře a kdo ne. Sokrates hodnotil své jednání jako moudré.
Já si myslím, že jednali moudře a proto jednali správně.

Miloslav Bažant Posted - 20/09/2007 : 07:36:02
Navi.

Hmm)Rozlišovat to můžeš,ale vždy to bude spolu.Jedno i druhé máš v sobě.Někoho máš rád a tak vzhledem k němu jednáš altruisticky, někoho rád nemáš a tak jednáš egoisticky. Všeobjímající láska je pouhý sen a ten kdo tvrdí, že tuto lásku v sobě má, ten lže, někdy i sám sobě. Rozlišování svého ducha a své já je možné, když označíš část svého já za ducha a druhou část za pseudoducha. Vcelku je to však nesmysl, protože tvoje já je rovno tvému duchu, zkrátka je to to samé.Když to od sebe oddělíš, pak můžeš v sobě posilovat to co považuješ za ducha.Když to neoddělíš, pak můžeš udělat totéž.Posilovat v sobě tu lepší stránku svého já. Ta druhá polovina však slouží jako obranný mechanismus tvého já a proto se jí zbaví jen člověk nemoudrý. Vyváženost a užívání rozumu je to pravé. Lidé kteří potlačili tu druhou polovinu ve prospěch té první většinou jednali nemoudře a doplatili na to. Těmto se říká světci a většinou i s přívlastkem mučedníci. Já jsem se snažil abyste pochopili logiku dobra a zla.(dvě věty) Toto si lidé často nedokáží rozlišit a tak konají zlo v zájmu své uznané pravdy a svého já,čili z jejich pohledu v zájmu dobra. Já se totiž na věc dívám z nadhledem a ne jen z jedné strany.

MB
navi Posted - 19/09/2007 : 23:58:26
quote:
Originally posted by Gato

Slávo
Lidský egoismus dalo by se říci i jájismus je zcela přirozeným.
Egoismus je přirozený pro ego. Čím je větší, tím hůře pro všechny. To já, o kterém mluvíte je duch, který je opravdu to nejcennější, co existuje. Opět přicházíme k nutnosti rozlišování ega a ducha.


Rozlíšenie ega od ducha. Ego je pseudoduch, čiže nepravý duch, aj keď si ho človek uvedomuje ako pravý. Altru je pravým duchom, ktorého mnohí ľudia zažívajú ako svoje ja len veľmi okrajovo a krátkodobo.
navi Posted - 19/09/2007 : 23:52:56
quote:
Originally posted by Miloslav Bažant

Skunkless

Lidský egoismus, dalo by se říci i jájismus je zcela přirozeným. Vždy je tě tvoje já cennější, než vše ostatní. Bez svého já neexistuješ i kdybys žila. Rozum a poznání tě však může přivést k tomu, že prostředí ve kterém žiješ šetříš.Někdy tě k témuž mohou přivést i slova někoho, koho si vážíš.Moudrost je však vzácná bylina a mnohdy to vzdáš, když poznáš, že to co ty šetříš ostatní využijí ve svůj prospěch a devastují. A tak ten kdo z rozumu jedná ekologicky často se jeví druhým jako podivín.Zasadíš les a když vyroste, kdosi je pokácí a zbohatne na tom.Když to vidíš, další les už sázet nemáš chuť. Možná je to léty,ale já už tak zapálený nejsem.Ty jsi ještě mladá a to sklamání tě teprve čeká.(možná že ne) Vést o tom krásné řeči může ukazovat jak jsem uvědomělý, ale časem pozná každý, že je tomu všemu trošku jinak. Osobně znám ekologického aktivistu funkcionáře,který lidi nabádá aby chodili pěšky a sám jezdí v třílitrové dýmovnici i na záchod. Když se mu pro jeho aktivity lidi v hospodě posmíali, řekl, že jsou hlupáci a neví oč jde.Stačí když se dozví, že s má něco stavět a už tam běží hledat nějakého vzácného brouka, či rostlinu. Pak tam protestují tak dlouho, než jim dá někdo tučný úplatek.Potom v klidu odejdou a bohatnou. Takové zapálené mladé lidi využívají ve svůj prospěch. On byl opilý a potom to zapíral, ale bylo to venku a zpět do huby to nedostane ani párem koní.Pro mne je auto nutnost.

MB


Ja osobne rozoznávam dve formy Ja. Jednou je egoistické ja a druhou altruistické ja. Nie sú zriedkavé prípady, keď rodič vedome obetoval svoj život pre život svojho dieťaťa.
Bez vedomia svojho ja existuješ, aj keď si túto existenciu neuvedomuješ. Napríklad pri bezvedomí. Ja tomu hovorím, že ľudské ja je v bezvedomí, neprestáva však existovať. Ako náhle sa preberie z bezvedomia, opäť je to to isté ja, aké bolo pred bezvedomím.
Ondra Posted - 19/09/2007 : 19:44:56
Slávku, tady je moje reakce na tvůj poslední příspěvek:

1)Tvrdíš, že člověk nakonec vzdá své mladistvé ideály a jeho sladká iluze o nápravě světa bude nakonec rozdrcena vahou lidské většiny. Říkáš, že člověk si v mládí představuje svět jako Hurvínek válku a když pochopí, že je tomu všemu trošku jinak, tak se prostě znechucen zařadí -jako polepšená ovečka- do stáda většiny vyměňujíc svoji ušlechtilost za tupé chování materiálně orietovaného davu.

ad1) K tomu je třeba říci, že tomu tak sice často bývá, ale to je vše. Ten kdo má skutečné znalosti ví, že se společnost nezmění naráz, a ani za rok, či za deset let. Ten, kdo má skutečné znalosti ví, že musí především změnit sám sebe. Jedině tak je možné v posledním důsledku změnit celý svět. Člověk nemůže začínat s nápravou na nejvyšší úrovni společnosti, on musí začít na té nejnižší, tedy u sebe samotného. I mávnutí křídel motýla mění celou atmosféru této planety, stejně jako jeden jediný člověk působí na své nejbližší, vzdálenější i nejvzdálenější okolí víc, než tuší(m).

Je třeba začít u sebe a ne u druhého, natož u společnosti a politiky. Jaké by to bylo, kdyby to dělali všichni, Skunkless?
Proto si spousta lidí nabije pusu, když se pouští rovnou do nápravy
celé společnosti. To se opravdu rovná krajní naivitě a hlouposti. Copak má člověk málo práce sám se sebou?

Jak se můžu pustit do nápravy společnosti, když jsem nenapravil ani sebe samotného? Jak můžu usilovat o lepší politiku a vládu, když ani nevládnu sám sobě? Jak můžu usilovat o bezpečnost a mír, když jsem sám sobě nebezpečný a nechovám mír ve svém nitru a srdci? Jak mohu jenom pomyslet na to, že v tomto bídném a nevědomé stavu můžu něco změnit? Veškerá snaha pak troskotá, protože chybí všechny předpoklady, zkušenosti a znalosti, jakož i všechny niterní hodnoty a vůběc všechno potřebné a nezbytné.

Takový člověk pak skutečně narazí do zdi. Já jím však nejsem, stejně jako mnoho mladých lidí, kterým je výše zmíněné samozřejmostí. Tvrdit, že tomu tak přesto není, a že i přesto narazím(e) do zdi, by tedy jistě nebylo namístě.
Gato Posted - 19/09/2007 : 18:28:44
Slávo
Lidský egoismus dalo by se říci i jájismus je zcela přirozeným.
Egoismus je přirozený pro ego. Čím je větší, tím hůře pro všechny. To já, o kterém mluvíte je duch, který je opravdu to nejcennější, co existuje. Opět přicházíme k nutnosti rozlišování ega a ducha.
Miloslav Bažant Posted - 19/09/2007 : 17:09:20
Skunkless

Lidský egoismus, dalo by se říci i jájismus je zcela přirozeným. Vždy je tě tvoje já cennější, než vše ostatní. Bez svého já neexistuješ i kdybys žila. Rozum a poznání tě však může přivést k tomu, že prostředí ve kterém žiješ šetříš.Někdy tě k témuž mohou přivést i slova někoho, koho si vážíš.Moudrost je však vzácná bylina a mnohdy to vzdáš, když poznáš, že to co ty šetříš ostatní využijí ve svůj prospěch a devastují. A tak ten kdo z rozumu jedná ekologicky často se jeví druhým jako podivín.Zasadíš les a když vyroste, kdosi je pokácí a zbohatne na tom.Když to vidíš, další les už sázet nemáš chuť. Možná je to léty,ale já už tak zapálený nejsem.Ty jsi ještě mladá a to sklamání tě teprve čeká.(možná že ne) Vést o tom krásné řeči může ukazovat jak jsem uvědomělý, ale časem pozná každý, že je tomu všemu trošku jinak. Osobně znám ekologického aktivistu funkcionáře,který lidi nabádá aby chodili pěšky a sám jezdí v třílitrové dýmovnici i na záchod. Když se mu pro jeho aktivity lidi v hospodě posmíali, řekl, že jsou hlupáci a neví oč jde.Stačí když se dozví, že s má něco stavět a už tam běží hledat nějakého vzácného brouka, či rostlinu. Pak tam protestují tak dlouho, než jim dá někdo tučný úplatek.Potom v klidu odejdou a bohatnou. Takové zapálené mladé lidi využívají ve svůj prospěch. On byl opilý a potom to zapíral, ale bylo to venku a zpět do huby to nedostane ani párem koní.Pro mne je auto nutnost.

MB
navi Posted - 19/09/2007 : 16:05:40
quote:
Originally posted by Skunkless

[font=Lucida Console]Haloooo! Já tu taky diskutujuuuu

Navikdyž je příčinou negativní situace ve světě lidský egoizmus, tak co? Tak nic? Nebo co se s tím dá dělat?


Nie, nedá sa s tým nič robiť. Ľudský egoizmus je osudom tohoto sveta.

www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum © (c) 2009 webmaster Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000