Author |
Topic  |
|
Dalibor Grůza
Grafoman
   
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 05/12/2014 : 22:13:25
|
Židovská Bohovražda
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
... Z hlediska Filosofie rovnováhy lze vysvětlit výše uvedené chování, jmenovitě krutou oběť Ježiše Nazaretského, možná Krista a zároveň možného Boha tím, že chtěl ukázat svůj soucit s každým živým tvorem a zejména tím, který snáší (nutně a nezaviněně, jak uvádím výše) ve svém životě tu nejhorším smrt a bolest. Že tedy jako možný Bůh a stvořitel není tím, kdo připouští tuto nejkrutější (nutnou a zároveň nezaviněnou, jak uvádím výše) smrt a bolest v našem světě a sám se jim vždy může vyhnout a zároveň se jim vždy vyhne. Toto by si mohl dovolit Ježíš Nazaretský jako možný Bůh také s ohledem na svou případnou nesmrtelnost, resp. pozdější vzkříšení z mrtvých. To však podle mne v žádném případě neznamená, že by křesťanský Bůh chtěl smrt a bolest živých tvorů či ji nějak zbožšťoval, jak to často činí představitelé a členové římsko-katolické církve a jiných křesťanských církví.
...
FILOSOFIE ROVNOVÁHY FILOSOFIE LÁSKY ANEB ŘÁD VÍTĚZNÉ ARMÁDY:
"Všichni živí tvorové ve skutečnosti nejvíc chtějí žít ve světě, kde se budou mít všichni rádi, proto je každý stále povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti."
Vše ostatní jsou více názory(spekulace).
... Nejdříve k důvodům páchání zločinů. Příkaz k veškerému jednání, tj. i k jednání, které naplňuje skutkovou podstatu některého zločinu, dává člověku mozek, resp. psychika (duše). Chce-li člověk svou vůlí, rozumem nebo citem zabránit tomu, aby sám spáchal zločin, děje se tak opět na příkaz mozku, resp. psychiky (duše). Má-li člověk chybnou představu o skutečnosti má ji opět obsaženou v mozku, resp. psychice (duši). Člověk sám nemůže zevnitř ovlivnit obsah či příkazy svého mozku, resp. psychiky (duše), aniž by mu k tomu dal myšlenku či příkaz opět jeho mozek, resp. psychika (duše). Nedokonalost mozku, resp. psychiky (duše), který je buď sám špatný (nemocný) nebo který má špatná vstupní data a nedokáže je rozeznat pomocí jejich rozporu se správnými daty, je jedinou příčinou veškeré zločinnosti. Nedokonalost mozku, resp. psychiky (duše) může být napravena podle mého názoru správnou výchovou, tj. zkušeností, kdy na základě logické souvislosti stále se zvětšujícího množství vstupních dat získaných zkušeností uložených v nedokonalém mozku, resp. psychice (duši) člověka je tento schopen odhalit chybná data či chybné činnosti mozku, resp. psychiky (duše). Jediná vina živých tvorů je tak dle mého názoru v tom, že se narodí s méně nebo více dokonalým mozkem, resp. psychikou (duší), jehož činnost on sám bez příkazu tohoto mozku, resp. psychiky (duše) nemůže nijak ovlivnit, jediná možnost nápravy nedokonalého mozku, resp. psychiky (duše) je možná s rostoucí zkušeností (výchovou jinými jedinci nebo přírodou) nebo jiným zásahem zvenčí.
Ze shora uvedeného pohledu by mělo být trestní právo, resp. jim ukládané tresty chápáno především jako prostředek prevence, jehož prvořadým úkolem je výchova jedinců k tomu, aby nepáchali zlé činy a ochrana společnosti před zločiny, tedy zabránění v jejich páchání. Z výše uvedeného hlediska nemůže být cílem trestu odplata vůči pachateli zločinu, pokud nejde o prostředek výchovného působení nebo prostředek obrany společnosti proti páchání zločinů. Pachateli, jenž se řídí nedokonalými příkazy svého mozku, resp. psychiky (duše), nelze totiž za jeho zločinnost podle mého názoru přičítat jinou vinu než tu, že disponuje nedokonalým mozkem, resp. psychikou (duší). Proto je nutné takového pachatele zejména převychovat umožněním mu, aby nabyl zkušenosti na základě, kterých se po druhé již stejného či podobného zločinu nedopustí. Tělesný trest vyjma trestu smrti by měl být aplikován pouze v případě nutné obrany či krajní nouze ve společnosti, kdy převáží nutnost ochrany společnosti před pachateli zločinů, které nelze jinak dosáhnout, nad možností jejich převýchovy.
(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Z výše uvedeného plyne, že je třeba požadovat po možném Bohu, jestliže existuje, aby nejenom dopustil utrpení tvorstva, ale aby jej rovněž sám byl schopen snášet. Z tohoto pohledu nesdílím židovský názor, že opravdový mesiáš či Bůh nemohli zemřít krutě umučeni na kříži. Z židovského hlediska by se dalo říci, že, jestliže možný Bůh dopustil na Zemi mučení v nacistických koncentračních táborech či průmyslových porážkových zemědělských velkochovech zvířat, pak by musel rovněž sestoupit na Zemi a snášet na vlastní kůži takovéto mučení, aby mohl zůstat pro živé tvory věrohodným Bohem a nikoliv pokrytcem či podvodníkem.
K názoru vyjádřeném Sv. Tomášem Akvinským v jeho Summě teologické, že nejméně židovští vůdci tehdy určitě věděli, že zabíjí Božího syna, mohu říci, že je to možné, avšak nikoliv jisté. Protože však i jejich duše má sídlo v mozku a činnost mozku je objektivní proces propojování neuronů, a pohybu jeho mikročástic v konečném důsledku po jejich nekonečném dělení o nulové hmotnosti, tak jde v případě židů, a to i tehdejších židovských vůdců, jestliže šlo v případě umučení Ježíše Nazaretského o Bohovraždu, o objektivní odpovědnost bez ohledu na zavinění. To znamená, že židé museli v dějinách nést odpovědnost, avšak mělo by jít o výchovnou odpovědnost, protože šlo o objektivní proces jejich mozků bez jakékoliv jejich osobní viny.
Jinými slovy podle jediného dogmatu mé Filosofie rovnováhy (viz výše) i tehdejší židovští vůdci ve skutečnosti nejvíc chtěli žít ve světě, kde se budou mít všichni rádi, a proto se snažili nejméně podvědomě i v Ježíšově případě působit co možná nejméně smrti a bolesti. Možná tito židovští vůdci neměli jinou volbu, protože byli pod hrozbou smrti oni i celý židovský národ ze strany Ďábla, možná měli jinou volbu, ale v tehdejší tísnivé situaci byli Ďáblem obelháni a nevyhodnotili danou situaci správně, protože neměli potřebné znalosti např., které máme v současnosti. |
|
Dalibor Grůza
Grafoman
   
Czech Republic
1678 Posts |
Posted - 06/12/2014 : 05:52:27
|
Opravuji: Židovská Bohovražda
quote: Originally posted by Dalibor Grůza
... Z hlediska Filosofie rovnováhy lze vysvětlit výše uvedené chování, jmenovitě krutou oběť Ježiše Nazaretského, možná Krista a zároveň možného Boha tím, že chtěl ukázat svůj soucit s každým živým tvorem a zejména tím, který snáší (nutně a nezaviněně, jak uvádím výše) ve svém životě tu nejhorším smrt a bolest. Že tedy jako možný Bůh a stvořitel není tím, kdo připouští tuto nejkrutější (nutnou a zároveň nezaviněnou, jak uvádím výše) smrt a bolest v našem světě a sám se jim vždy může vyhnout a zároveň se jim vždy vyhne. Toto by si mohl dovolit Ježíš Nazaretský jako možný Bůh také s ohledem na svou případnou nesmrtelnost, resp. pozdější vzkříšení z mrtvých. To však podle mne v žádném případě neznamená, že by křesťanský Bůh chtěl smrt a bolest živých tvorů či ji nějak zbožšťoval, jak to často činí představitelé a členové římsko-katolické církve a jiných křesťanských církví.
...
FILOSOFIE ROVNOVÁHY FILOSOFIE LÁSKY ANEB ŘÁD VÍTĚZNÉ ARMÁDY:
"Všichni živí tvorové ve skutečnosti nejvíc chtějí žít ve světě, kde se budou mít všichni rádi, proto je každý stále povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti."
Vše ostatní jsou více názory(spekulace).
... Nejdříve k důvodům páchání zločinů. Příkaz k veškerému jednání, tj. i k jednání, které naplňuje skutkovou podstatu některého zločinu, dává člověku mozek, resp. psychika (duše). Chce-li člověk svou vůlí, rozumem nebo citem zabránit tomu, aby sám spáchal zločin, děje se tak opět na příkaz mozku, resp. psychiky (duše). Má-li člověk chybnou představu o skutečnosti má ji opět obsaženou v mozku, resp. psychice (duši). Člověk sám nemůže zevnitř ovlivnit obsah či příkazy svého mozku, resp. psychiky (duše), aniž by mu k tomu dal myšlenku či příkaz opět jeho mozek, resp. psychika (duše). Nedokonalost mozku, resp. psychiky (duše), který je buď sám špatný (nemocný) nebo který má špatná vstupní data a nedokáže je rozeznat pomocí jejich rozporu se správnými daty, je jedinou příčinou veškeré zločinnosti. Nedokonalost mozku, resp. psychiky (duše) může být napravena podle mého názoru správnou výchovou, tj. zkušeností, kdy na základě logické souvislosti stále se zvětšujícího množství vstupních dat získaných zkušeností uložených v nedokonalém mozku, resp. psychice (duši) člověka je tento schopen odhalit chybná data či chybné činnosti mozku, resp. psychiky (duše). Jediná vina živých tvorů je tak dle mého názoru v tom, že se narodí s méně nebo více dokonalým mozkem, resp. psychikou (duší), jehož činnost on sám bez příkazu tohoto mozku, resp. psychiky (duše) nemůže nijak ovlivnit, jediná možnost nápravy nedokonalého mozku, resp. psychiky (duše) je možná s rostoucí zkušeností (výchovou jinými jedinci nebo přírodou) nebo jiným zásahem zvenčí.
Ze shora uvedeného pohledu by mělo být trestní právo, resp. jim ukládané tresty chápáno především jako prostředek prevence, jehož prvořadým úkolem je výchova jedinců k tomu, aby nepáchali zlé činy a ochrana společnosti před zločiny, tedy zabránění v jejich páchání. Z výše uvedeného hlediska nemůže být cílem trestu odplata vůči pachateli zločinu, pokud nejde o prostředek výchovného působení nebo prostředek obrany společnosti proti páchání zločinů. Pachateli, jenž se řídí nedokonalými příkazy svého mozku, resp. psychiky (duše), nelze totiž za jeho zločinnost podle mého názoru přičítat jinou vinu než tu, že disponuje nedokonalým mozkem, resp. psychikou (duší). Proto je nutné takového pachatele zejména převychovat umožněním mu, aby nabyl zkušenosti na základě, kterých se po druhé již stejného či podobného zločinu nedopustí. Tělesný trest vyjma trestu smrti by měl být aplikován pouze v případě nutné obrany či krajní nouze ve společnosti, kdy převáží nutnost ochrany společnosti před pachateli zločinů, které nelze jinak dosáhnout, nad možností jejich převýchovy.
(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Z výše uvedeného plyne, že je třeba požadovat po možném Bohu, jestliže existuje, aby, je-li to za dobrým účelem, nejenom dopustil utrpení tvorstva, ale aby jej rovněž sám byl schopen snášet. Z tohoto pohledu nesdílím židovský názor, že opravdový mesiáš či Bůh nemohli zemřít krutě umučen na kříži. Z židovského hlediska by se dalo říci, že, jestliže možný Bůh dopustil na Zemi mučení např. jako v nacistických koncentračních táborech či průmyslových porážkových zemědělských velkochovech zvířat, pak by musel rovněž sestoupit na Zemi a snášet na vlastní kůži takovéto mučení, aby mohl zůstat pro živé tvory věrohodným Bohem a nikoliv pokrytcem či podvodníkem.
K názoru vyjádřeném Sv. Tomášem Akvinským v jeho Summě teologické, že nejméně židovští vůdci tehdy určitě věděli, že zabíjí Božího syna, mohu říci, že je to možné, avšak nikoliv jisté. Protože však i jejich duše má sídlo v mozku a činnost mozku je objektivní proces propojování neuronů a pohybu jeho mikročástic v konečném důsledku po jejich nekonečném dělení o nulové hmotnosti, tak jde v případě židů, a to i tehdejších židovských vůdců, jestliže šlo v případě umučení Ježíše Nazaretského o Bohovraždu, o objektivní odpovědnost bez ohledu na zavinění. To znamená, že potomci pachatelů, jejichž těl živé buňky jsou částečně totožné jako u těchto pachatelů, protože zdědily jejich genetickou informaci a tím pádem i nenávist ostatních živých buněk těl ostatních živých tvorů za tuto možnou Bohovraždu, museli v dějinách nést za to odpovědnost, avšak mělo by jít o výchovnou odpovědnost, protože šlo o objektivní proces jejich mozků bez jakékoliv jejich osobní viny (viz výše).
Jinými slovy podle jediného dogmatu mé Filosofie rovnováhy (viz výše) i tehdejší židovští vůdci ve skutečnosti nejvíc chtěli žít ve světě, kde se budou mít všichni rádi, a proto se snažili nejméně podvědomě i v případě Ježíše Nazaretského působit co možná nejméně smrti a bolesti. Možná tito židovští vůdci neměli jinou volbu, protože byli pod hrozbou smrti oni nebo i celý židovský národ ze strany Ďábla, možná měli jinou volbu, ale v tehdejší tísnivé situaci byli Ďáblem obelháni a nevyhodnotili danou situaci správně, protože neměli potřebné znalosti např., které máme v současnosti.
V dějinách jsou podle mne z důvodů uvedených v tomto článku daleko větší odpovědnost a tresty lidstva za jeho působení mnohem četnější zbytečné (tj. větší než co možná nejmenší) smrti a bolesti jiných lidí a jiných živých tvorů než za tuto možnou jednu Bohovraždu. Např. to znamená, že holocaust, nacistické a komunistické zločiny, tedy umučení k smrti miliónů lidí a umučení miliard hospodářských zvířat v průmyslových porážkových zemědělských velkochovech zaslouží mnohem větší trest než tato možná jedna židovská Bohovražda. (Matouš 25:40 Král odpoví a řekne jim: ‚Amen, pravím vám, cokoliv jste učinili jednomu z těchto mých nepatrných bratří, mně jste učinili.‘, viz www.biblenet.cz/app/b/Matt/chapter/25" target="_blank">http://www.biblenet.cz/app/b/Matt/chapter/25 ) |
Edited by - Dalibor Grůza on 09/12/2014 10:47:12 |
 |
|
|
Topic  |
|
|
|