www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Filosofie
 Libovolné téma
 Pravda
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

noemus
Grafoman

Czech Republic
1149 Posts

Posted - 21/11/2006 :  11:14:43  Show Profile  Reply with Quote
Omlouvám se za svou občasnou aroganci i temperament, ale obojí se bohužel občas snoubí s hledáním poznání, snad časem zmoudřím.

Senior programmer se používá především v USA a znamená to něco jako zkušený programátor. Ve firmě kde pracuji se toto označení používá. Ano studoval jsem MFF UK, ale vystudoval jsem PřF obor Teoretická biologie, moje doména je zejména logika, epistemologie (věda o poznávání), ontologie (o tom co skutečně může existovat), informatika (tím se živím), matematika a fyzika (ty studuji ve volném čase), profesorem nejsem.

quote:
Říkáš,že žádná definice pravdy naní. Jsem téhož názoru,ale uvědomíš li si, že pravdy staví lidi do opozice a většina válek má rozdílnost pravd jako příčinu,není tě divné, že taková definice ještě chybí?

Lidi staví do opozice neschopnost domluvit se, Málo respektu, málo tolerance, pravdu bych do toho nepletl. To je můj názor.

quote:
Upozorňuješ na nepružnost požavku čtení všech témat. Jenže já ničeho takového od tebe nežádal. Pro tebe samého je výhodné přečíst si toto abyc věděl odkud jsme vyšli a kam jsme došli. Přijdeš li kamsi, kde se o čemsi hovoří uprostřed rozhovoru,nemůžeš od ostatních chtít, aby se vrátili na začátek.

To taky nechci, ale nelíbí se mi, když první reakcí na můj příspěvek je kritika, že diskuze trvá již delší dobu, znamená to snad, že to vylučuje nově příchozí? Předpokládám, že ne.

quote: