www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Filosofie
 Libovolné téma
 Pěstování rostlin a vědecký důkaz Filos. rovnováhy

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Dalibor Grůza Posted - 10/04/2013 : 11:26:28
Pěstování rostlin a další vědecký důkaz Filosofie rovnováhy


Chci pěstovat podle zásad Filosofie rovnováhy na svém poli brambory, které jsou vedle obilí spolu se sójou největší rostlinnou složkou mé potravy a mohly by se stát důležitou složkou potravy mých slepic.

Chci vychovat škůdce brambor, tj. především pýr a mandelinku bramborovou, aby se nepřemnožili, pak budou mít rovněž oni právo dle mé Filosofie rovnováhy na dlouhý, šťastný a důstojný život a smrt téměř bez tělesné a duševní bolesti. Proto proti nim budu zasahovat dle pravidel Filosofie rovnováhy pouze v případě, že se přemnoží. Jestliže se nepřemnoží, tak je nechám požírat mé rostliny brambor s tím, že tím zřejmě dojde ke zkvalitnění jejich stávající odrůdy, co se týká jejich odolnosti proti těmto škůdcům. Dojde tak k jakési symbióze mezi mými rostlinami, jmenovitě bramborami a těmito jejich škůdci, zejména pýrem a mandelinkami bramborovými.

V případě, že se mi podaří vychovat škůdce mých rostlin brambor, aby se nepřemnožili a žili v symbióze s mými rostlinami brambor, tak to bude důkaz, že příroda může být milosrdná i na tak primitivní úrovni, jako jsou hmyz a rostliny, že tedy i na této úrovni a v tomto případě značně nepřátelských druhů živých tvorů je možné a nejlepší řešení pro všechny zúčastněné jejich symbióza a že jejich Darwinovský boj na život a na smrt je i v tomto případě pouze možné a zároveň nejhorší řešení.

Prvním vědeckým důkazem mé Filosofie rovnováhy, čili možnosti milosrdnosti přírody jako jejího nejlepšího řešení na úrovni zvířat a člověka je mimo jiné symbióza mého psa čili masožravce a mých slepic čili jediné jeho zvířecí kořisti, kdy masitou stravu mého psa a mne jako člověka a zřejmě i mých slepic tvoří již několik let výlučně mrtvoly přirozeně zemřelých slepic zásadně na stáří z mého útulku pro brojlery (viz má kniha Filosofie rovnováhy, II. kniha Použití Filosofie rovnováhy v hmotném světě, 2. díl Chování dle Filosofie rovnováhy).

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Dalibor Grůza Posted - 14/04/2014 : 09:05:50
Pěstování vinné révy podle zásad symbiotického zemědělství Filosofie rovnováhy


Rozhodl jsem se pěstovat vinnou révu podle zásad Filosofie rovnováhy viz výše symbiotické zemědělství, tedy působení co možná nejméně smrti a bolesti. Důvodem tohoto mého kroku je, že nikdo nenavázal na můj úspěšný pokus pěstování brambor v tomto symbiotickém zemědělství. Dalším důvodem je, že jsem musel povolit použít postřik herbicidu sousedovi na mém vinohradu, který má zadarmo v nájmu, z důvodu, že:

1) Víno umožňuje zmenšení spotřeby masa, protože obsahuje volnou glukózu, která je rovněž konečným produktem trávení masa.
2) Kdyby musel soused průběžně kosit či okopávat můj vinohrad, což je nejmilosrdnější a nejmilosrdnější pro krmení býložravců, tak by musel vzdát péči o můj vinohrad, protože má více vinohradů a fyzicky by to nezvládl, nestačily by mu na to síly, a kdyby mu stačily síly, tak by musel jíst maso, aby na to měl sílu, a zároveň bychom riskovali neúrodu vína a tím růst spotřeby masa, protože pro dobré víno k němu chodí řada lidí z našeho města.
3) Povolil jsem mu herbicidy, a to přestože tyto herbicidy škodí rostlinám a hmyzu, u kterých mohou vyvolávat závažnou alergickou reakci, viz včely, a zároveň takto škodí ptákům, kteří používají rostliny s postřikem k potravě či stavbě hnízd, a tito mne budou nenávidět pro mnou takto nepřímo způsobenou jejich smrt a bolest, což jsem se snažil minimalizovat tím, že soused trávu posekal a já jsem ji shrabal mimo postřikovanou plochu před postřikem herbicidy.
4) Protože chci, aby mne i rostliny plevele, hmyz a ptáci na mém poli měli rádi, budu nutit souseda k použití tohoto symbiotického zemědělství pro můj vinohrad.
5) Herbicidy v České republice jsou založeny zejména na účinné látce glyfosát (obchodní název Roundup) od americké firmy Monsanto, která by neměla škodit hmyzu, zvířatům ani lidem (viz http://www.glyphosate.eu/answers-key-questions/does-glyphosate-pose-risks-human-health , http://www.glyphosate.eu/impact-glyphosate-soil-dwelling-and-other-beneficial-insects , http://www.ceskapozice.cz/domov/ekologie/popularni-herbicid-roundup-jako-zdravotni-ohrozeni )
6) Glyfosát je možné používat po celou dobu vegetace, ale nejúčinnější je těsně před nebo na začátku květu, platí zásada, že plevele bychom měli zničit dříve, než vytvoří semena. (viz http://www.hubeniplevele.cz/page/dotazy )
7) Podle zásady symbiotického zemědělství dle Filosofie rovnováhy je třeba naopak vychovávat plevele a jiné stejně evolučně dokonalé škůdce, aby se nepřemnožili tím, že jejich hubící prostředky jako např. herbicidy, insekticidy použijeme pouze v případě jejich přemnožení, tedy nikoliv v případě herbicidu glyfosátu před nebo na začátku květu, ale až při přemnožení plevelů při ohrožení rostlin vinné révy v minimální nezbytné míře, abychom způsobili co možná nejméně smrti a bolesti a zachránili vinnou révu.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 29/09/2013 : 20:21:20
quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

... Zároveň i třetí možnost, že člověk nemůže žít v symbióze (i jinde rozuměj harmonii) s celou přírodou a vždy musí existovat živí tvorové, na jejichž úkor člověk a jím zvolená a chráněná smečka živých tvorů žijí, které by musel člověk nutně zabíjet ke svému přežití a s nimiž by nutně bojoval na život a na smrt (tzn. částečné nutné parazitování či predátorství), by znamenala, že údajně svrchovaný dobrý Bůh, potažmo jím údajně stvořená příroda jsou značně nemilosrdní.

V přírodě přichází v úvahu kromě platnosti zákona výlučné harmonie (tj. symbiózy) či zákona výlučné disharmonie (tj. paraziticko-predátorské představy o světě) dále platnost zákona převažující harmonie či zákona převažující disharmonie či zde nepřevažuje ani zákon harmonie ani zákon disharmonie. Pouze v případě platnosti výše uvedeného zákona výlučné harmonie (tj. symbiózy) není vyvrácena má Filosofie rovnováhy, tedy stálá povinnost každého působit co možná nejméně smrti a bolesti vynucovaná a trestaná samotnou přírodou, ve výše uvedených ostatních případech je podle okolností případu nutné vždy vhodně zvolit mezi harmonií a disharmonií, tedy nepůsobením či působením větší než co možná nejmenší smrti a bolesti.
...



Vzhledem ke svému duševnímu zdraví bych nevydržel být jistě trvale smrtelným nepřítelem nějakého živého tvora, neplatí-li jistě v přírodě shora uvedený zákon výlučné harmonie (tj. symbiózy), nevydržel bych a nechtěl bych v takovém světě žít, vzhledem ke svému duševnímu zdraví bych se z toho zřejmě trvale zbláznil (obdobně jako se filosof Friedrich Nietzsche zbláznil ze své dravé morálky), zřejmě bych z toho zemřel. Má Filosofie rovnováhy je tudíž mým strachem a mým jediným možným bojem o můj život.

Platnost zákona výlučné harmonie (tj. symbiózy) v přírodě je jedna z mnoha podle mé dosavadní zkušenosti nejpravděpodobnější a zároveň nejpřitažlivější z výše uvedených možností přicházejících v úvahu. Na rozdíl ode mne, který musel vsadit vše na tuto možnost, mají ostatní z výše uvedených možností se svými životními sázkami na výběr, mohou rozložit riziko na více z výše uvedených podle nich pravděpodobných možností, protože však i pro ně jde o nejpřitažlivější možnost, jsou ochotni vyčkat dosti dlouho, jestliže se tato má možnost prokáže a prosadí, třeba to výjde.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )



Na námitku, že v mém případě jde o zženštilost, lze uvést, že všechny děti jsou při narození slabé, neracionální a citlivé (tj. symbiotický ženský prvek) a potřebují milující mámu, protože ženy mají ke slabým a citlivým mateřský instinkt. Když žena či muž zesílí fyzicky, získají konkurenční mužský prvek, který je od mámy separuje a umožňuje jim najít si vlastní místo ve světě, to samé platí, jestliže muž či žena fyzicky nezesílí, ale rozvine se u nich racionalita (druhý konkurenční mužský prvek), k čemuže však dochází u dítěte v pozdějším věku než v případě fyzické síly, zvláště pak chlapci v tomto případě dospívají později.

V lecčems se mohu mýlit a v lecčems mohu mít pravdu, Vesmír, člověk, tvorstvo čili láska či Bůh jsou logičtí, nikoliv mimo logičtí, jde sice o jakýsi stroj, avšak Boží stroj čili dokonale nekonečně složitý stroj i u lidí celý přístupný jen emocím, které jsou však i v případě lidí nedokonalé. Nedokonalým lidským rozumem vždy zjednodušujeme a nejsme schopni dohlédnout na konec tohoto dokonale nekonečně složitého stroje, i když pomocí nedokonalého lidského rozumu část tohoto dokonale nekonečného stroje zprvu vnímaného převážně nedokonalými lidskými emocemi jako tlaky, jejichž výsledek lidský rozum později nedokonale (tj. modelově) překontroloval, zásadně můžeme vidět lépe než pouze prostřednictvím nedokonalých lidských emocí.

Literatura: Jan Poněšický, Fenomén ženství a mužství, Psychologie ženy a muže, rozdíly a vztahy, Nakladateltví TRITON s.r.o. v Praze roku 2004

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 28/07/2013 : 16:48:06
Dnes jsem sklidil dalších pět rostlin mých brambor z mého výše uvedeného symbiotického způsobu zemědělství, z pěti zasazených brambor jsem dosáhl sklizně cca 6100 gramů zdravých velkých ranných brambor. Počkal jsem, až mně uschla zelená nať rostlin brambor, aby při sklizni nemusela zemřít celá rostlina. Celkem jsem sklidil z mého výše uvedeného symbiotického způsobu zemědělství z 8 mých vyrostlých rostlin brambor z 10 zasazených kusů brambor cca 9,5 kg zdravých velkých ranných brambor, viz zde a výše.

Fotodokumentace: https://www.facebook.com/dalibor.gruza/photos_albums#!/dalibor.gruza/media_set?set=a.10200343334048195.1073741830.1299966627&type=3

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 18/07/2013 : 13:10:42
Dnes jsem sklidil další dvě rostliny mých brambor z mého výše uvedeného symbiotického způsobu zemědělství, z obou zasazených brambor jsem dosáhl sklizně 2551 gramů zdravých velkých ranných brambor. Počkal jsem, až mně uschla zelená nať rostlin brambor, aby při sklizni nemusela zemřít celá rostlina. Výsledek tohoto pokusu dokazuje v přírodě uskutečnitelnou možnost co možná největší symbiózy (tj. harmonie či ráje) celého mého potravního řetězce mě jako člověka, mého psa, mých slepic (samců a samic), mých brambor a jejich škůdců, zejména pýru a mandelinky bramborové, potažmo všech živých tvorů.

Fotodokumentace: https://www.facebook.com/dalibor.gruza/media_set?set=a.10200289137693320.1073741827.1299966627&type=1

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 14/07/2013 : 19:45:48
Dnes jsem vytrhal cca 6 rostlin přemnoženého plevele.

(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 07/07/2013 : 15:28:27
Dnes jsem sklidil jednu horší rostlinu mých brambor z mého výše uvedeného symbiotického způsobu zemědělství, z jedné zasazené brambory jsem dosáhl sklizně 895 gramů zdravých velkých ranných brambor. Udělal jsem však chybu, že jsem nepočkal až mně uschne zelená nať rostlin brambor (podle otce u mých ranných brambor ode dneška cca za měsíc), aby při sklizni nemusela zemřít celá rostlina, což by dokazovalo v přírodě uskutečnitelnou možnost co možná největší symbiózy (tj. harmonie či ráje) celého mého potravního řetězce mě jako člověka, mého psa, mých slepic (samců a samic), mých brambor a jejich škůdců, zejména pýru a mandelinky bramborové.

Fotodokumentace: https://www.facebook.com/dalibor.gruza/media_set?set=a.10200229048911138.1073741826.1299966627&type=3

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 22/06/2013 : 17:56:41
Dnes jsem převážně vytrhal přemnožený plevel.

(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Fallout Posted - 11/06/2013 : 09:36:57
Pane Grůza,

já doufám, že Vám sousedé Vaše zemědělské neumětelsví (chov slepic smrdí vždy a je třeba jej konzultovat s lidmi co bydlí ve Vaše okolí, jinak to je obyčejná a prachsprostá BEZOHLEDNOST) brzy zarazí, případně budou řešit žalobou za porušení základních pravidel sousedského soužití. Možná by Vás poučilo i pár dobře mířených facek. U vás se to neumětelství a bláznovství docela zajímavě míchá.

S úctou Fallout
Dalibor Grůza Posted - 10/06/2013 : 15:46:13
quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

... Zároveň i třetí možnost, že člověk nemůže žít v symbióze (i jinde rozuměj harmonii) s celou přírodou a vždy musí existovat živí tvorové, na jejichž úkor člověk a jím zvolená a chráněná smečka živých tvorů žijí, které by musel člověk nutně zabíjet ke svému přežití a s nimiž by nutně bojoval na život a na smrt (tzn. částečné nutné parazitování či predátorství), by znamenala, že údajně svrchovaný dobrý Bůh, potažmo jím údajně stvořená příroda jsou značně nemilosrdní.

V přírodě přichází v úvahu kromě platnosti zákona výlučné harmonie (tj. symbiózy) či zákona výlučné disharmonie (tj. paraziticko-predátorské představy o světě) dále platnost zákona převažující harmonie či zákona převažující disharmonie či zde nepřevažuje ani zákon harmonie ani zákon disharmonie. Pouze v případě platnosti výše uvedeného zákona výlučné harmonie (tj. symbiózy) není vyvrácena má Filosofie rovnováhy, tedy stálá povinnost každého působit co možná nejméně smrti a bolesti vynucovaná a trestaná samotnou přírodou, ve výše uvedených ostatních případech je podle okolností případu nutné vždy vhodně zvolit mezi harmonií a disharmonií, tedy nepůsobením či působením větší než co možná nejmenší smrti a bolesti.
...



Vzhledem ke svému duševnímu zdraví bych nevydržel být jistě trvale smrtelným nepřítelem nějakého živého tvora, neplatí-li jistě v přírodě shora uvedený zákon výlučné harmonie (tj. symbiózy), nevydržel bych a nechtěl bych v takovém světě žít, vzhledem ke svému duševnímu zdraví bych se z toho zřejmě trvale zbláznil (obdobně jako se filosof Friedrich Nietzsche zbláznil ze své dravé morálky), zřejmě bych z toho zemřel. Má Filosofie rovnováhy je tudíž mým strachem a mým jediným možným bojem o můj život.

Platnost zákona výlučné harmonie (tj. symbiózy) v přírodě je jedna z mnoha podle mé dosavadní zkušenosti nejpravděpodobnější a zároveň nejpřitažlivější z výše uvedených možností přicházejících v úvahu. Na rozdíl ode mne, který musel vsadit vše na tuto možnost, mají ostatní z výše uvedených možností se svými životními sázkami na výběr, mohou rozložit riziko na více z výše uvedených podle nich pravděpodobných možností, protože však i pro ně jde o nejpřitažlivější možnost, jsou ochotni vyčkat dosti dlouho, jestliže se tato má možnost prokáže a prosadí, třeba to výjde.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 09/06/2013 : 09:50:18
quote:
Originally posted by Dalibor Grůza

Přírodovědecký nepřímý důkaz existence svrchovaného dobrého Boha?


Podle mne většina skutečných materialistů zastávajících darwinismus vychází z představy světa, resp. přírody jako paraziticko-predátorské soustavy (viz satanismus o ďáblu, zlu jako vládci tohoto světa), kde jedince lze rozlišit ve vztahu k lidem, ale zejména i k ostatním živým tvorům, na predátory čili lovce, kteří milosrdně loví, resp. zabíjejí kořist a stále pouze bojují o život s jedinci vně své smečky, a parazity čili cizopasníky, kteří postupně vysávají život z ostatních živých tvorů, a to i predátorů ze své smečky, dokud to je možné. Darwinismus, ze kterého může plynout shora uvedená paraziticko-predátorská představa světa, je současný převládající přírodovědecký názor o podstatě světa, resp. přírody a vědomě či nevědomky ho zastávají i mnozí tzv. věřící. Z pohledu této představy neexistuje dobrý jedinec, vždy jde ve skutečnosti buď o predátora nebo parazita, a to i v rámci nejrůznějších charit. Z pohledu této představy symbióza ve světě slouží pouze k lepšímu lovu či účinnějšímu parazitismu v rámci vlastní skupiny, resp. smečky.

Proti tomu stavím představu potencionální čili možné symbiózy v rámci celé přírody, resp. světa ve vztahu ke všem jejím živým tvorům, kde predátorství a parazitismus jsou okrajové a pouze slouží lepší a účinnější symbióze.

Podle shora uvedené paraziticko-predátorské představy světa jde o slib spásy v symbióze za trochu peněz, jak to slibují mnozí dnešní údajní věřící a církve, ve skutečnosti však jde o sliby shora uvedených predátorů či parazitů, kteří tím sledují pouze svůj osobní užitek a tito paraziti či predátoři pak musí získat co nejvíce majetku, který zajistí jejich bezpracný budoucí život, a to do doby, než se zjistí, že v jejich případě opět nejde ve skutečnosti o nic jiného než o parazitismus nebo predátorství. Získají-li toto velké množství majetku do této doby, tak se budou prý moci po svém odhalení jako skutečného parazita či skutečného predátora odstěhovat někam, kde jejich lži ještě neznají, či si zde či jinde budou užívat získaného majetku.

Dále lze proti tomu postavit představu světa, kde není výlučná ani shora uvedená paraziticko-predátorská povaha světa, resp. přírody ani shora uvedená symbiotická povaha světa, resp. přírody.

Moje představa celosvětové, resp. celo-přírodní symbiózy je však schopna vyvrátit shora uvedený paraziticko-predátorskou představu světa, resp. přírody, protože je s ní neslučitelná a je založena na vědeckém a přírodovědeckém přístupu a vědeckém pokusu.

První krok je mnou dosažená symbióza mého psa a mých slepic jako jeho jediné mrtvé živočišné kořisti, kdy tyto slepice umírají přirozeně, zásadně na stáří pod veterinárním zdravotním dohledem a při dodržování platných zákonů proti týrání zvířat a poté jsou jejich mrtvoly snědeny mnou a mým psem. Námitka z pohledu shora uvedené paraziticko-predátorské představy o světě by mohla být, že toto je možné pouze parazitováním mne, mého psa a mých slepic zejména na škůdcích pšenice a této pšenici, kterou kupuji ze zemědělského družstva, kde je pěstována současným standardním způsobem zemědělství a nepochází z ekologického zemědělství. Současné standardní i ekologické zemědělské pěstování rostlin zároveň odpovídá shora uvedené paraziticko-predátorské představě o světě vůči tzv. škodlivému hmyzu a tzv. škodlivému plevelu, kteří jsou bez milosti v standardním zemědělství či milosrdně v ekologickém zemědělství zabíjeni. Z pohledu shora uvedené paraziticko-predátorské představy o světě, resp. přírodě by tak šlo pouze o rozšíření hranic mé smečky na mne, mého psa a mé slepice, tato smečka by však opět měla shora uvedenou paraziticko-predátorskou povahu např. vůči škůdcům pšenice, která je hlavní potravou pro mé slepice.

Proti shora uvedenému odůvodnění paraziticko-predátorské povahy světa, resp. přírody i v případě mé shora uvedené symbiózy mne, mého psa a mých slepic jsem postavil svůj vědecký pokus ohledně symbiotického pěstování rostlin brambor, kde bych měl nastolit přátelství mezi mými rostlinami brambor a jejich škůdci zejména pýru a mandelinky bramborové s tím, že jejich symbióza má přinést největší možné výhody všem zúčastněným, tj. z dlouhodobého hlediska i největší možnou úrodu brambor, a to z důvodu vyloučení ztrát způsobených bojem těchto hospodářských rostlin a těchto jejich škůdců na život a na smrt.

Úspěch tohoto vědeckého pokusu tak může vyvrátit shora uvedený paraziticko-predátorský model a potvrdit možnost mého celého života a tudíž i celého života všech ostatních živých tvorů v symbióze s ostatními živými tvory v přírodě, šlo by tak o další podstatný důkaz v přírodě skryté možnosti symbiózy celé přírody čekající na své objevení živými tvory, nyní zejména člověkem.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )



Zároveň v případě tohoto pokusu jde o nepřímé potvrzení možnosti existence svrchovaného dobrého Boha. Nutná výlučná platnost shora uvedené paraziticko-predátorské představy o světě by totiž zřejmě nepřímo vyvracela možnost existence svrchovaného dobrého Boha, kdyby totiž svrchovaný dobrý Bůh stvořil svět, resp. přírodu, které by byly ve své podstatě zlé, resp. strašné (viz shora uvedená paraziticko-predátorská představa o světě), pak by šlo o zřejmý spor s jeho výše předpokládanými vlastnostmi jeho svrchovanosti či jeho dobroty.

Zároveň i třetí možnost, že člověk nemůže žít v symbióze (i jinde rozuměj harmonii) s celou přírodou a vždy musí existovat živí tvorové, na jejichž úkor člověk a jím zvolená a chráněná smečka živých tvorů žijí, které by musel člověk nutně zabíjet ke svému přežití a s nimiž by nutně bojoval na život a na smrt (tzn. částečné nutné parazitování či predátorství), by znamenala, že údajně svrchovaný dobrý Bůh, potažmo jím údajně stvořená příroda jsou značně nemilosrdní.

V přírodě přichází v úvahu kromě platnosti zákona výlučné harmonie (tj. symbiózy) či zákona výlučné disharmonie (tj. paraziticko-predátorské představy o světě) dále platnost zákona převažující harmonie či zákona převažující disharmonie či zde nepřevažuje ani zákon harmonie ani zákon disharmonie. Pouze v případě platnosti výše uvedeného zákona výlučné harmonie (tj. symbiózy) není vyvrácena má Filosofie rovnováhy, tedy stálá povinnost každého působit co možná nejméně smrti a bolesti vynucovaná a trestaná samotnou přírodou, ve výše uvedených ostatních případech je podle okolností případu nutné vždy vhodně zvolit mezi harmonií a disharmonií, tedy nepůsobením či působením větší než co možná nejmenší smrti a bolesti.


Prokáže-li však tento vědecký pokus možnou symbiózu celé přírody, pak lze spíše předpokládat, že takovouto potencionálně obecně dobrou přírodu spíše stvořil svrchovaný dobrý Bůh, protože svrchovaným zákonem přírody by bylo rovněž dobro, resp. výše uvedená symbióza. Neúspěch tohoto pokusu by zřejmě s konečnou platností vyvrátil možnost symbiózy celé přírody a tím zřejmě i mou Filosofii rovnováhy.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 08/06/2013 : 08:22:50
Krmení chovaných zvířat bio pšenicí nelze přijmout jako celosvětové, obecné řešení, toto je totiž v rozporu s výživou zejména chudší části lidstva. Podle pravidla Filosofie rovnováhy (Člověk nesmí nikdy zabít žádného živého tvora, zejména člověka (ani sebe).) budu krmit své slepice zejména přírodní pšenicí 100 kg za 900,- Kč, která má být dle prodejce pěstována po staru údajně bez chemických postřiků, a nikoliv certifikovanou bio pšenicí, protože bych více riskoval, že nějaký člověk zejména v rozvojových zemích zemře hladem v důsledku pěstování tohoto většího množství drahé bio pšenice pro mé slepice místo levné pšenice ze standardního zemědělství.

Neokopáváme mé brambory, protože je to v rozporu se zásadou mé Filosofie rovnováhy zabít co možná nejméně živých tvorů, a to včetně plevele, pokud se nepřemnoží a neohrozí mé brambory na životě.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 05/06/2013 : 14:27:14
Včera se mi stalo neštěstí u mých slepic, jehož jsem byl příčinou, buď jsem ho zavinil z nevědomé nedbalosti, nebo jsem ho vůbec nezavinil, podle mé Filosofie rovnováhy za něj však stejně ponesu odpovědnost. Dále na mne útočí kvůli pachu mé slepičí farmy sousedi. Podle mne za tímto neštěstím a za těmito útoky sousedů je pomsta buněk havěti, tj. rostlinných a živočišných škůdců, kteří byli zabiti herbicidy a pesticidy při pěstování pšenice a sušené vojtěšky ze standardního zemědělství, kterými krmím ve velkém množství své slepice, i když já jsem nedávno přešel v mém případě mj. na rostlinnou stravu prakticky pouze z ekologického zemědělství. Řešením je, že budu kupovat ekologické zrní za ¨900,- Kč až 2700,- Kč za 100 kg, ekologickou vojtěšku ze SUŠÁRNA POHOŘELICE, s.r.o. a ekologickou kukuřici za 900,- Kč za 100 kg a začal jsem pěstovat ekologicky jetelotravní směs košárováním v zahradním výběhu mých slepic. Přechodem na bio krmiva mých slepic by tak nešlo o shora uvedené rozšíření hranic mé smečky na mne, mého psa a mé slepice a tato smečka by neměla opět shora uvedenou paraziticko-predátorskou povahu např. vůči škůdcům pšenice, nýbrž by celý tento můj potravní řetězec existoval v co možná největší symbióze.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 25/05/2013 : 08:25:45
Dnes jsem přihrnul trochu zeminy okolo svých rostlin brambor.

(viz www.spvzt.cz , www.spvzt.sweb.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz )
Dalibor Grůza Posted - 22/05/2013 : 17:25:42
Dnes jsem částečně vytrhal přemnožený plevel.

(viz fota http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4909932348371.1073741825.1299966627&type=3 )

(viz www.spvzt.cz , www.filosofierovnovahy.sweb.cz , www.spvzt.sweb.cz )
Fallout Posted - 22/05/2013 : 13:05:09
Pane Gruza,

Vy byste mi mohl jistě pomoci, jakožto studovaný právník - bylo by možné Vás zažalovat za záměrně šíření lží, výmyslů a nesmyslů? Uvažuju o podání žaloby na Vás. Škodíte svému okolí, tím že šíříte svoje myšlenkové fekálie.

Děkuji za odpověď.

S úctou Fallout

www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum © (c) 2009 webmaster Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000