www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Filosofie
 Libovolné téma
 Sú reklamy sviniareň, alebo nie?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
navi Posted - 07/10/2008 : 23:09:24
Dnes som si pozeral jednu stránku a všimol som si zopár obviklých reklamných ťahov, ktoré vlastne človeka neklamú, ale zavádzajú na nepravé myšlienky. Výsledkom je bombastická reklama. Ukážky z tej stránky: http://www.insportline.cz/726/nutriproduct-for-active-ion-drink-1000ml Iontový nápoj pro přípravu minimálně 70 litrů nápoje. Normálne to človek pochopí tak, že 70 litrov a viac. Skutočnosť sa ale dozviete v podrobnom popise: Maximální doporučené ředění je 1 : 70. Ponúkateľ tovaru neklamal, pretože sa môže obhájiť tým, že pod slovom minimálne myslel minimálnu koncentráciu a nie minimum litrov. Bežný človek ale takto neuvažuje, preto sa darí reklame mnohokrát človeka takýmto spôsobom dostať.
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
neronis Posted - 22/10/2008 : 13:26:34
U nás v ČR je navíc situace taková, že zde fungují domácí výrobny prášků, které se dávají do lesklých obalů známých výrobců. Takový prášek je potom ze 40 procent bílý drcený písek, 40-50 procent soda (pouze bělí) a těch zbývajících pár procent vlastní prací prostředek a jiné příměsi.
Je to pěkný kšeft. Teoreticky je tak výhodnější prát bez pracího prášku, protože se v účinnosti praní tyto dva stavy liší jen zanedbatelně.
kacpo Posted - 22/10/2008 : 13:12:11
reklamy jsou hnus..kdyby existoval oprabdu kvalitní prací prášek, nepotřeboval by reklamu..a tak je to i s každým jiným výrobkem..
Miloslav Bažant Posted - 10/10/2008 : 17:01:02
Navi.

Co se chechtáš? Já to myslel vážněnebo né? Já nyní nevím,ale řekl jsem to z legrace synovi a ten již byl v dílně a dal na hromadu vše potřebné. Pro něj to není zase až tak špatný nápad, zvláště proto, že vše potřebné všetně tlakového čerpadla pístu a silného elektromotoru máme doma.Sice se zasmál tomu s lisováním reklam a spíše myslel na jiné hořlavé materiály ale to s těmi reklamami docela nezavrhnul a už je má slíbené od některých sousedů a kamarádů.Jinak já jsem byl také takový poděs a každou blbinu jsem skoušel realizovat, když jsem byl v jeho věku. A tak již jsem mu i namaloval technický výkres.V nejhorším na tom budeme lisovat odpad a vejde se ho víc do popelnice.A když ani to ne,pak to zaplatí ve sběrně.Jaká škoda?

MB
navi Posted - 10/10/2008 : 12:47:47
Miloslave, zase si ma rozosmial, s Tebou je to hrozné: Ten smajlík je prejavom únavy, po dlhotrvajúcom a nepretržitom chechtaní sa.
Miloslav Bažant Posted - 10/10/2008 : 08:11:06
Rzwalde.
Proč bych lepil na schránku ten nápis, když dokáži ty reklamy využít k zisku tepla domova. Prostě je pálím v kotli a mám trochu tepla zadarmo.Přes léto je shromažďuji u kotle, v zimě pálím. Kdybych tam tu nálepku dal, musel bych koupit Pepo (pevný podpalovač) nebo více uhlí. A tak prohlašuji. " Více reklam do našich schránek a pokud to jde, tak slisované do briket."

A vidíš. Touto odpovědí tobě jsem přišel na skvělý nápad a to myslím vážně.V dílně mám starý hydraulický píst, udělám formu do které nasypu takové papíry, třeba i s uhelným mourem, přidám nějaké pojidlo a budu si ty brikety sám lisovat. Sousedi mně budou rádi ty rekĺamy a prospekty nosit a já budu topit zadarmo.

MB
Rzwald Posted - 10/10/2008 : 00:05:01
quote:
Originally posted by Miloslav Bažant
Nevím jak u vás na Slovensku,ale u nás jsou poštovní schránky denně plné reklam.
jen pozn.: když přijdeš ma poštu a řekneš jim, aby tě dali samolepku "nevhazujte reklamu", tak oni tě ju zdarma a rádi dají...když si ji pak nalepíš na schránku, tak přestaneš dostávat naprostou většinu všech reklamních letáků...

http://aa.ecn.cz/img_upload/f1532a13dc249fe4f531e8898842cea0/nevhazujtereklamu.gif
neronis Posted - 09/10/2008 : 18:45:11
Neznáš muzikanty? Bez legrace není práce
navi Posted - 09/10/2008 : 11:28:32
Miloslave, zas som sa na tom Tvojom príspevku húževnate zasmial. Si rodený komik v opisoch.
Miloslav Bažant Posted - 09/10/2008 : 07:43:12
Navi.
Nevím jak u vás na Slovensku,ale u nás jsou poštovní schránky denně plné reklam. Synovo snoubence se zalíbilo horské kolo (mám jich doma šest a nikdo na nich nejezdí,klidně si mohla jedno vzít)Zvláště se jí zalíbila cena 850kč. No nekup to za ty peníze? Já jsem jí říkal, že bude nějaký šmejd,ale nedala na mne. Kolo si koupila, v prodejně jí ho skompletovali a vydala se na cestu domů,tedy k nám.(bydlí u nás)Domů přišla pěšky,protože jí upadly oba pedály.Závit na šlapkách byl nejspíše jen nakreslený a ramena šlapek byla s měkkého hliníku.Jinak bylo to kolo celkem hezké a barevně vydařené.A tak jsme ho odvezli zpět a reklamovali je. Chtěli jí dát jiné kolo stejné značky a tak došlo ke zničení dalších kol, protože měly stejnou vadu. A tak i když neradi, museli vrátit peníze. Druhý den bylo to vrácené kolo ve výkladu a u něj tabulka." Levné a kvalitní" Ty šlapky byly přilepené nejspíše vteřinovým lepidlem aby neupadly. Tomu říkám reklama.

MB
neronis Posted - 08/10/2008 : 20:38:53
Existují různé formy reklamy, bývají to i takové, které znesnadňují nebo znemožňují úplnou znalost vlastností výrobku. Tyto vlastnosti může kupující objevit časem až si výrobek "osahá".
Jsou to téměř mafiánské praktiky, ale jde přece o zisk.
navi Posted - 08/10/2008 : 11:27:48
Americký slovák RNG, odpovedá svojim zákazníkom na otázku, prečo zatvára obchod na Slovensku: je tam viacero pricin, nie len subjektivne(osobne) ale aj objektivne(schvalovanie, odbyt bez reklamy ktora by zbytocne zakaznikom zvysila cenu... , proste je toho viac a zrejme nie je na to zrely cas aby ludia isli za kvalitnymi prostriedkami bez reklamy , lebo este nerozoznavaju z obsahov, co je kvalitne a co nie)
Inac ja som mal velmi zname "znackove" vyrobky, ale zrejme zname len v USA....
Miloslav Bažant Posted - 08/10/2008 : 08:49:54
Jasně Oldow.

O tom já vím a vlastně se o reklamy vůbec nezajímám.Kupuji to co potřebuji bez ohledu na reklamy. Někdy třeba podlehnu pěknému obalu,ale což, člověk není neomylný. Pokud skutečně nenávidím reklamy, pak typu Digest výběru. Začít si cosi s nimi, je téměř katastrofa.Každý týden dostaneš zprávu o tom, že jsi jediným a stoprocentním výhercem milionu, nebo auta stačí, když si koupíš encyklopedii za tisíc korun. Co já už těch milionů takto vyhrál? A pořád žádný nemám.Také nikdy nic neobjednávám.Taková reklama pouze obtěžuje a je viditelnou snahou dělat s lidí blbce.

MB
Oldow Posted - 08/10/2008 : 08:03:24
dovolil bych si nesouhlasit, drahý příteli.
Ačkoli je pravdou, že kvalita dělá hodně, dneska se v tom přece jen nikdo nemůže vyznat. Poměr kvality a ceny není rozhodující, dochází dokonce k případům, kdy je zboží zbytečně drahé, protože levné by bylo považováno za šunt. Dochází k případům, kdy je stejné zboží pod rozdílnými jmény prodáváno v rozdílných cenových relacích, aby se vychytali jak šetřílkové, tak lidé, kteří hodlají onvestovat (tohle není ověřená informace). Navíc hodně dělá styl, třeba u cigaret, jestli mi rozumíš. Já se tedy orientuju dost prakticky, ale u člověka, který většinu času tráví řemýšlením o blbinách je to celkem jedno, je nás výrazná menšina.



Miloslav Bažant Posted - 08/10/2008 : 07:52:29
Navi.

Kdo něco vyrábí, musí to prodat, jinak je bez zisku.Reklama je cestou k prodeji.Chybou je, když reklamu dělá někdo, komu to příliš nemyslí.Takové reklama může fungovat kontraproduktivně, zvláště je li příliš často prezentována. Nejlepší reklamou je kvalita zboží.Kvalitní zboží se prodává samo. To horší potřebuje reklamu.

MB
Oldow Posted - 08/10/2008 : 07:52:21
je to sviňárna, ale máme smůlu, páč je součástí přirozeného vývoje technosféry a tak se proti ní nedá nic moc dělat. A je jedno, jestli klame nebo ne, protože tak nebo tak hyzdí a my jí musíme platit. Takových věcí je ale spousta.
U kulturních fenoménů nerozhoduje ani tak reálná rozumnost, jako schopnost přizpůsobit se lidské psýše a tak i když by se vlastně nákup mediálně propíraného zboží dal považovat v podstatě za zločin (protispolečenský čin, co by ne, podporujete něco, co stojí peníze a k ničemu to není, je to podvod na podvědomých funkcích)funguje to a je to ustálené, takže co.

Zajímavý je podívat se na reklamu blíž, slyšeli jste někdy o podlince? To jsou třeba voňavky, který v pánských časopisech jakoby letí a píše se o nich mimo reklamní prostor a tak, nebo to, jaký hodinky bude mít na ruce medailista při tiskovce, je to hodně vnitřně rozvinutej obor, do kterýho málokdo vidí. Ale dává to smysl, když se nad tím zamyslíte. Reklama je i tam, kde byste jí nečekali. Prakticky pokaždý, když se někde zmíní jméno nějaký firmy a to i v negativním významu, jde o podlinku, protože jenom to že zazní je hodnotný.

Tolik k tomu, jak konkurence nutí využívat všechny dostupné zdroje zisků. Tohle by jen tak někdo nevymyslel.




www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum © (c) 2009 webmaster Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000