T O P I C R E V I E W |
navi |
Posted - 02/11/2007 : 07:41:25 Na tomto fóre máme tri druhy bytostí. Jednou je Miloslav, druhou Gato a treťou som ja. Základný rozdiel je v tom, odkiaľ naše myslenie vychádza. Existujú tri základy myslenia. Hmotné, duševné a duchovné. Miloslavov základ myslenia je hmotný, Gatov duševný a môj duchovný. Každý z nás vie používať všetky tri druhy myslenia, ale tým, že vychádzame z iných základov, naše názory sa rozchádzajú. Ak niekto vychádza z hmotného myslenia, tak jeho duševné myslenie bude iné, než u toho, kto vychádza z duševného myslenia. Ak niekto vychádza z duševného myslenia, tak jeho hmotné myslenie bude iné, ako u toho, kto vychádza z hmotného myslenia. Ak niekto vychádza z hmotného myslenia, tak jeho duchovné myslenie bude opačné tomu, než je u toho, kto vychádza z duchovného myslenia. A naopak. Takže tu máte v skratke napísané, čo som sa na tomto fórume naučil. |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
navi |
Posted - 06/11/2007 : 11:26:26 quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Navi.
Co odpovědět? Já nemohu tvou cestu posuzovat jinak, než ze tvých projevů a ty jsou stále stejné, či velmi podobné. Nemuhu tedy poznat, jak daleko jsi došel. Jak daleko jsem došel na své cestě však vím a z mých projevů by to mělo být patrné i tobě. Každá cesta to jak daleko kdo z nás došel může být poznatelná jen s projevu každého z nás.Vidím však i zmněny tvého stylu projevu a když je srovnám s tím, jak ses projevoval na začátku, je zde velmi patrný rozdíl. Dnes již více přemýšlíš a stále neopakuješ to samé. To je velký pokrok, který tě může na tvé cestě hodně pomoci. O cíli své cesty ses nikdy nezmínil a nevím tedy kam směřuje tvoje cesta. Nemohu tedy posoudit ani její reálnost. V každém případě je však zlepšení stylu projevu velkým krokem na každé cestě, neboť je málo platné mít velké poznání, když člověk nemá schopnost toto poznání sdělit. Mluvíš o pohledu materia a duchovna. Ty jak říkáš svět mého materialistického přístupu znáš,ale já svět tvého duchovního přístupu neznám,protože se dostatečně nevyjádřil a nepopsal jej tak aby bylo možno jej pochopit. Říkáš, že se necháváš vést Pánem Ježíšem Kristem. Já proti tomu nic nemám a mohu říci,že i já se jím nechávám vést,ale pouze jako jedním z mnoha. To moudré přijímám a to je součástí mé cesty.Stejně tak přijímám to moudré i od ostatních a třeba i těch, kteří stojí na opačné straně, čili v opozici k Ježíšovi. To moudré je všude, jen je třeba mít schopnost toto vidět a uvědomovat si. Uznáš li jen jednu pravdu a tuto nad ostatní povýšíš,pak přijímáš i to, co moudré není a cesty k poznání toho moudrého co je obshem jiných pravd se dobrovolně zbavuješ. Ten kdo moudro odmítá, nemůže moudrým být.A to je hlavní rozdíl mezi námi dvěma. Ty se díváš jen ze strany duchovna a materialitický pohled odmítáš i když jsi poznal, že je správný. Ty sám říkáš, že mám s pohledu materie pravdu. To znamená že sji pochopil logiku tohoto a přesto ji odmítáš. Odmítáš ji proto, že máš dojem, že ničí základní pilíře tvé pravdy, ale třeba je to jinak.Třeba bys tu svou prvadu lépe pochopil, kdybys se na ni díval s obou pohledů, ale to je pouze a jen na tobě. Já tě svůj pohled nevnucuji.
MB
Odpoviem na tvoje otázky. Mojim cieľom je efektívne využitie každej sekundy tohoto života. Viac ti neviem povedať, pretože sa nechávam viesť Pánom Ježišom Kristom. Dokážem uvažovať aj materialisticky v humánnej rovine, tak ako uvažuješ ty. Môžem povedať, že to je najhumánnejšia rovina, aká je z pohľadu materializmu možná. Existuje ale aj poloha duchovná, a tá môže byť ešte humannejšia, než je tá poloha materialistická. Ale zároveň si uvedomujem, že nieje každému prístupná. Aspoň zatiaľ nie. Miloslave, rob čo najlepšie vieš, ja budem robiť to isté. |
Miloslav Bažant |
Posted - 06/11/2007 : 07:28:49 Navi.
Co odpovědět? Já nemohu tvou cestu posuzovat jinak, než ze tvých projevů a ty jsou stále stejné, či velmi podobné. Nemuhu tedy poznat, jak daleko jsi došel. Jak daleko jsem došel na své cestě však vím a z mých projevů by to mělo být patrné i tobě. Každá cesta to jak daleko kdo z nás došel může být poznatelná jen s projevu každého z nás.Vidím však i zmněny tvého stylu projevu a když je srovnám s tím, jak ses projevoval na začátku, je zde velmi patrný rozdíl. Dnes již více přemýšlíš a stále neopakuješ to samé. To je velký pokrok, který tě může na tvé cestě hodně pomoci. O cíli své cesty ses nikdy nezmínil a nevím tedy kam směřuje tvoje cesta. Nemohu tedy posoudit ani její reálnost. V každém případě je však zlepšení stylu projevu velkým krokem na každé cestě, neboť je málo platné mít velké poznání, když člověk nemá schopnost toto poznání sdělit. Mluvíš o pohledu materia a duchovna. Ty jak říkáš svět mého materialistického přístupu znáš,ale já svět tvého duchovního přístupu neznám,protože se dostatečně nevyjádřil a nepopsal jej tak aby bylo možno jej pochopit. Říkáš, že se necháváš vést Pánem Ježíšem Kristem. Já proti tomu nic nemám a mohu říci,že i já se jím nechávám vést,ale pouze jako jedním z mnoha. To moudré přijímám a to je součástí mé cesty.Stejně tak přijímám to moudré i od ostatních a třeba i těch, kteří stojí na opačné straně, čili v opozici k Ježíšovi. To moudré je všude, jen je třeba mít schopnost toto vidět a uvědomovat si. Uznáš li jen jednu pravdu a tuto nad ostatní povýšíš,pak přijímáš i to, co moudré není a cesty k poznání toho moudrého co je obshem jiných pravd se dobrovolně zbavuješ. Ten kdo moudro odmítá, nemůže moudrým být.A to je hlavní rozdíl mezi námi dvěma. Ty se díváš jen ze strany duchovna a materialitický pohled odmítáš i když jsi poznal, že je správný. Ty sám říkáš, že mám s pohledu materie pravdu. To znamená že sji pochopil logiku tohoto a přesto ji odmítáš. Odmítáš ji proto, že máš dojem, že ničí základní pilíře tvé pravdy, ale třeba je to jinak.Třeba bys tu svou prvadu lépe pochopil, kdybys se na ni díval s obou pohledů, ale to je pouze a jen na tobě. Já tě svůj pohled nevnucuji.
MB |
navi |
Posted - 06/11/2007 : 00:32:39 quote: Originally posted by navi
quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Navi.
Zde vůbec nešlo o Ježíška.Toto jsem užil jen k tomu, abych tě vysvětlil, že nemohu přijmout to u čeho jsem poznal podstatu vzniku. Pokud vím, že stůl vyrábí truhlář, nemohu uvěřit tomu, že stoly rostou v lese.Pokud jsem poznal podstatu lidské duše, nemohu uvěřit tomu, že není závislá na hmotě mozku a podobně. Tvoje i moje duševno jsou podobné. O já mohu hovořit s bohem, když chci,ale vím, že se vždy jedná jen o akt přemýšlení a to mého vlastního. Důležité je tomu nepodlehnout.Někdy je to skutečně těžké nepodlehnout. Jak si jistě pamatuješ, zmínil jsem se o takovém rozhovoru ." Bože jsi li,pak mně ukaž cestu k tomu, jak bych lidem mohl pomoci." Tehdy jsem se těm svým myšlenkám zasmál i když mně při nich trošku mrazilo v zádech. Když mně do měsíce kamarád přinesl knihu Alexeje Pludka Hledání antipoda a setkal jsem se zde s podobenstvím stromu znaků a navíc se mně je podařilo otevřít? Vzpomněl jsem si na ten rozhovor, vlastně jen dialog a opět mně zamrazilo v zádech a byl jsem velmi blízko uvěření v takovou existenci bez ohledu na vše co jsem uznával. Jenže jsem pak docházel k dalším poznáním a náhle zde vznikl logický spor. Kdyby ten dotyčný existoval a vedl mne,pak by mne snad nevedl k tomu, abych pochopil podstatu jeho vzniku a tím vlastně pro sebe nepopřel jeho existencci. A tak jsem se té myšlenky postupně zbavoval a nyní již vím, že to vše bylo pouze proto, že jsem cosi takového najít chtěl a proto jsem byl vnímavější. A tak nesoudím tvoje rozhovory s bohem, někdy jsou dost dobrým spůsobem přemýšlení¨, které tě může přivést k cenným poznáním, pokud neskončíš pouze u těch rozhovorů. Teprve potom se to stává bláhovostí. Potom si začneš myslet, že jsi neuznaný pupek světa, který je zde proto, aby lidstvo spasil a lidstvo jej nechápe. Chceš li splnit to,cos žádal od boha, musíš se pozorně dívat kolem sebe, Potom to můžeš najít i kdyby ten bůh vůbec neexistoval. Je to jen na tobě. Zatím jsi na startu. Když na startu zůstaneš, cíle nedosáhneš. Dívej se kolem sebe a třeba najdeš i ty cosi, co tě nastartuje a vystřelí na dráhu na jejímš konci je cíl. Jestli mne u tebe cosi zlobí, pak to, že se tě zalíbil start a vlastně jako bys nechtěl vydat se na dráhu. Stojíš a libuješ si. Kdyby ten bůh existoval skutečně, byl by s tebe nešťastný a kdyby mohl, pak by tě něčím nakopl, aby ses konečně rozběhl.Svůj sen si můžeš splnit jen tehdy, když budeš hledat a budeš hodně pozorný.Tvoje pravda se bude měnit,ale tak to má být, toho se neboj.
MB
Moja viera v Pána Ježiša Krista nevychádza zo spoločenských náboženstiev, ale z osobnej skúsenosti. Ani nieje totožná so žiadnym spoločenským náboženstvom. Je to osobná záležitosť. Ty si ale ešte nospoznal podstatu ľudskej duše z globálneho hľadiska, len lokálneho, t.j. hmotného. Z toho hľadiska máš pravdu, lenže ono nie je globálne. Keď prijímam informácie od Boha, tak prestávam rozmýšľať. Nastavím sa na intuíciu, a cez ňu prijímam informácie, alebo myšlienky. Boh vedie každého len do takej miery, do akej sa nechá viesť. Akceptuje slobodnú vôľu každého. Teba viedol len do takej miery, do akej si sa nechal viesť. mojou úlohou je len prezentovať svoj pohľad, nič iné. Nemám nikoho presviedčať, ani obracať, ak to dotyčný nechce sám. Ak chcem splniť úlohu, ktorú som si predsavzal v spolupráci s Pánom Ježišom Kristom, tak vás musím v prvom rade spoznávať. Spoznávať, kde to ide, a kde už to nejde. Veľa som sa na tomto fóre naučil. Na štarte som len z hmotnej perspektívy. Ja nemám pevný cieľ. Mojim cieľom ja každá sekunda tohoto života, a jej efektívne využitie. Miloslave, ja sa nikdy nevydám na tvoju cestu. Poznám ju, poznám aj štart, ale som iný ako ty, tak nemôžem ísť tou istou cestou. Mám svoju a som s ňou spokojný, tak, ako si ty spokojný so svojou. Na svojej ceste som prešiel kus cesty poznania. Z pohľadu tvojej cesty ani kúsok. Ani som nemohol, keď idem po inej ceste. Len ti dám občas najavo, že ťa chápem, preto máš pocit, ako keby som stál stále na štarte. Boh je iný, ako si ho väčšina ľudí predstavuje. Ja som si svoj sen už naplnil a naplnam si ho priebežne každú sekundu.
Prosím si odpoveď. |
navi |
Posted - 04/11/2007 : 11:54:42 quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Navi.
Zde vůbec nešlo o Ježíška.Toto jsem užil jen k tomu, abych tě vysvětlil, že nemohu přijmout to u čeho jsem poznal podstatu vzniku. Pokud vím, že stůl vyrábí truhlář, nemohu uvěřit tomu, že stoly rostou v lese.Pokud jsem poznal podstatu lidské duše, nemohu uvěřit tomu, že není závislá na hmotě mozku a podobně. Tvoje i moje duševno jsou podobné. O já mohu hovořit s bohem, když chci,ale vím, že se vždy jedná jen o akt přemýšlení a to mého vlastního. Důležité je tomu nepodlehnout.Někdy je to skutečně těžké nepodlehnout. Jak si jistě pamatuješ, zmínil jsem se o takovém rozhovoru ." Bože jsi li,pak mně ukaž cestu k tomu, jak bych lidem mohl pomoci." Tehdy jsem se těm svým myšlenkám zasmál i když mně při nich trošku mrazilo v zádech. Když mně do měsíce kamarád přinesl knihu Alexeje Pludka Hledání antipoda a setkal jsem se zde s podobenstvím stromu znaků a navíc se mně je podařilo otevřít? Vzpomněl jsem si na ten rozhovor, vlastně jen dialog a opět mně zamrazilo v zádech a byl jsem velmi blízko uvěření v takovou existenci bez ohledu na vše co jsem uznával. Jenže jsem pak docházel k dalším poznáním a náhle zde vznikl logický spor. Kdyby ten dotyčný existoval a vedl mne,pak by mne snad nevedl k tomu, abych pochopil podstatu jeho vzniku a tím vlastně pro sebe nepopřel jeho existencci. A tak jsem se té myšlenky postupně zbavoval a nyní již vím, že to vše bylo pouze proto, že jsem cosi takového najít chtěl a proto jsem byl vnímavější. A tak nesoudím tvoje rozhovory s bohem, někdy jsou dost dobrým spůsobem přemýšlení¨, které tě může přivést k cenným poznáním, pokud neskončíš pouze u těch rozhovorů. Teprve potom se to stává bláhovostí. Potom si začneš myslet, že jsi neuznaný pupek světa, který je zde proto, aby lidstvo spasil a lidstvo jej nechápe. Chceš li splnit to,cos žádal od boha, musíš se pozorně dívat kolem sebe, Potom to můžeš najít i kdyby ten bůh vůbec neexistoval. Je to jen na tobě. Zatím jsi na startu. Když na startu zůstaneš, cíle nedosáhneš. Dívej se kolem sebe a třeba najdeš i ty cosi, co tě nastartuje a vystřelí na dráhu na jejímš konci je cíl. Jestli mne u tebe cosi zlobí, pak to, že se tě zalíbil start a vlastně jako bys nechtěl vydat se na dráhu. Stojíš a libuješ si. Kdyby ten bůh existoval skutečně, byl by s tebe nešťastný a kdyby mohl, pak by tě něčím nakopl, aby ses konečně rozběhl.Svůj sen si můžeš splnit jen tehdy, když budeš hledat a budeš hodně pozorný.Tvoje pravda se bude měnit,ale tak to má být, toho se neboj.
MB
Moja viera v Pána Ježiša Krista nevychádza zo spoločenských náboženstiev, ale z osobnej skúsenosti. Ani nieje totožná so žiadnym spoločenským náboženstvom. Je to osobná záležitosť. Ty si ale ešte nospoznal podstatu ľudskej duše z globálneho hľadiska, len lokálneho, t.j. hmotného. Z toho hľadiska máš pravdu, lenže ono nie je globálne. Keď prijímam informácie od Boha, tak prestávam rozmýšľať. Nastavím sa na intuíciu, a cez ňu prijímam informácie, alebo myšlienky. Boh vedie každého len do takej miery, do akej sa nechá viesť. Akceptuje slobodnú vôľu každého. Teba viedol len do takej miery, do akej si sa nechal viesť. mojou úlohou je len prezentovať svoj pohľad, nič iné. Nemám nikoho presviedčať, ani obracať, ak to dotyčný nechce sám. Ak chcem splniť úlohu, ktorú som si predsavzal v spolupráci s Pánom Ježišom Kristom, tak vás musím v prvom rade spoznávať. Spoznávať, kde to ide, a kde už to nejde. Veľa som sa na tomto fóre naučil. Na štarte som len z hmotnej perspektívy. Ja nemám pevný cieľ. Mojim cieľom ja každá sekunda tohoto života, a jej efektívne využitie. Miloslave, ja sa nikdy nevydám na tvoju cestu. Poznám ju, poznám aj štart, ale som iný ako ty, tak nemôžem ísť tou istou cestou. Mám svoju a som s ňou spokojný, tak, ako si ty spokojný so svojou. Na svojej ceste som prešiel kus cesty poznania. Z pohľadu tvojej cesty ani kúsok. Ani som nemohol, keď idem po inej ceste. Len ti dám občas najavo, že ťa chápem, preto máš pocit, ako keby som stál stále na štarte. Boh je iný, ako si ho väčšina ľudí predstavuje. Ja som si svoj sen už naplnil a naplnam si ho priebežne každú sekundu. |
Miloslav Bažant |
Posted - 04/11/2007 : 11:24:46 Navi.
nejen fantauie,ale fantazie podřízená a posílená tvým přáním. Ty si přeješ, aby tomu tak bylo a toto přání je katalyzátorem tvé fantazie.
MB |
navi |
Posted - 04/11/2007 : 11:08:46 Miloslave. Ak máš na mysli, že moje duchovné vnímanie je dielom mojej fantázie, tak ťa ubezpečujem že nieje. Rozdiel medzi duchovným vnímaním a fantáziou je asi taký veľký, ako medzi duchovným a hmotným vnímaním. Takže svoju fantáziu rozlišujem veľmi dobre. To len tak pre informáciu. |
Miloslav Bažant |
Posted - 04/11/2007 : 07:22:02 Navi.
Zde vůbec nešlo o Ježíška.Toto jsem užil jen k tomu, abych tě vysvětlil, že nemohu přijmout to u čeho jsem poznal podstatu vzniku. Pokud vím, že stůl vyrábí truhlář, nemohu uvěřit tomu, že stoly rostou v lese.Pokud jsem poznal podstatu lidské duše, nemohu uvěřit tomu, že není závislá na hmotě mozku a podobně. Tvoje i moje duševno jsou podobné. O já mohu hovořit s bohem, když chci,ale vím, že se vždy jedná jen o akt přemýšlení a to mého vlastního. Důležité je tomu nepodlehnout.Někdy je to skutečně těžké nepodlehnout. Jak si jistě pamatuješ, zmínil jsem se o takovém rozhovoru ." Bože jsi li,pak mně ukaž cestu k tomu, jak bych lidem mohl pomoci." Tehdy jsem se těm svým myšlenkám zasmál i když mně při nich trošku mrazilo v zádech. Když mně do měsíce kamarád přinesl knihu Alexeje Pludka Hledání antipoda a setkal jsem se zde s podobenstvím stromu znaků a navíc se mně je podařilo otevřít? Vzpomněl jsem si na ten rozhovor, vlastně jen dialog a opět mně zamrazilo v zádech a byl jsem velmi blízko uvěření v takovou existenci bez ohledu na vše co jsem uznával. Jenže jsem pak docházel k dalším poznáním a náhle zde vznikl logický spor. Kdyby ten dotyčný existoval a vedl mne,pak by mne snad nevedl k tomu, abych pochopil podstatu jeho vzniku a tím vlastně pro sebe nepopřel jeho existencci. A tak jsem se té myšlenky postupně zbavoval a nyní již vím, že to vše bylo pouze proto, že jsem cosi takového najít chtěl a proto jsem byl vnímavější. A tak nesoudím tvoje rozhovory s bohem, někdy jsou dost dobrým spůsobem přemýšlení¨, které tě může přivést k cenným poznáním, pokud neskončíš pouze u těch rozhovorů. Teprve potom se to stává bláhovostí. Potom si začneš myslet, že jsi neuznaný pupek světa, který je zde proto, aby lidstvo spasil a lidstvo jej nechápe. Chceš li splnit to,cos žádal od boha, musíš se pozorně dívat kolem sebe, Potom to můžeš najít i kdyby ten bůh vůbec neexistoval. Je to jen na tobě. Zatím jsi na startu. Když na startu zůstaneš, cíle nedosáhneš. Dívej se kolem sebe a třeba najdeš i ty cosi, co tě nastartuje a vystřelí na dráhu na jejímš konci je cíl. Jestli mne u tebe cosi zlobí, pak to, že se tě zalíbil start a vlastně jako bys nechtěl vydat se na dráhu. Stojíš a libuješ si. Kdyby ten bůh existoval skutečně, byl by s tebe nešťastný a kdyby mohl, pak by tě něčím nakopl, aby ses konečně rozběhl.Svůj sen si můžeš splnit jen tehdy, když budeš hledat a budeš hodně pozorný.Tvoje pravda se bude měnit,ale tak to má být, toho se neboj.
MB |
navi |
Posted - 03/11/2007 : 15:30:54 quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Navi.
Mám dojem, že si pleteš významy slov.Moje duševno preferuje hmotu a energii.Je to dáno skušeností a třeba i tím, že jsem našel podstatu lidské duše ve funkci slova v procesu myšlení, že jsem poznal jak díky funkci slova vznikly pravdy duchovna. Znám li přirozenou podstatu,pak je velmi těžké uvěřit duchovním pravdám. Když víš, že tě na vánoce dávají dárky rodiče a blízcí, těžko můžeš uvěřit, že tě ty dárky dává Ježíšek. I kdybys to nevěděl stejně by bylo člověku logicky myslícímu bližší to, že dárky dostává od bližních,protože je to reálnější, než čekat jakousi nadpřirozenou bytost. A úplně stejně je tomu u mne s bohem a tím co s ním souvisí. Tobě jsem ty podstaty ukázal a přesto tě to není nic platné. Jsi jako dospělý, který stokrát viděl jak rodiče kladou dárky pod stromeček a přesto věří, že je dostává od Ježíška. A tohle já nedokáži pochopit u člověka tak inteligentního jako jsi ty. Jediné co mne napadá je fakt, že se cítíš být jiný a lepší s tím svým duchovnem a kdyby ses toho zbavil,pak by ses cítil níže než jsou ostatní,což nechceš. A tak si trváš na svém i když už dávno víš, že je tomu jinak.
MB
Proste to nejde. Je to dokonalá ilúzia. Ale chápem to. Len som si v praxi overil, že to je naozaj možné. Keď som mal asi 5 rokov, tak som považoval za možné ( to ale neznamená, že som tomu veril), že darčeky nosí Ježiško. V podstate som tomu nikdy úplne neveril. Pri svojich deťoch som túto tradíciu ani neudržiaval. Nevidel som ani najmenší zmysel v tom, klamať ich, že im darčeky nosí Ježiško. Ty moju vieru považuješ za slepú. Dnes keby Ježiš Kristus hlásal to, čo za svojho života na zemi, tak by ho zavreli do blázinca. Preto ak ja budem tvrdiť, že duchovno vnímam rovnako živo ako hmotu, ľudia s vnímaním ako ty, ma môžu považovať len za blúznivca. Ono sa vlastne ani nieje čomu čudovať. Nehmotno je pre vás tak uzavreté, že by ste boli blázni, keby ste ho prijali za možné. Aspoň som si overil, ako to je v skutočnosti. Z duchovného sveta mi to bolo síce povedané, ale ja som si to chcel overiť v praxi. Tak fajn. Takže buď naďalej tým kým si a ja tiež budem naďalej tým, kým som, a obaja si splníme svoje úlohy, ktoré na tomto svete máme. |
Miloslav Bažant |
Posted - 03/11/2007 : 14:00:55 Navi.
Mám dojem, že si pleteš významy slov.Moje duševno preferuje hmotu a energii.Je to dáno skušeností a třeba i tím, že jsem našel podstatu lidské duše ve funkci slova v procesu myšlení, že jsem poznal jak díky funkci slova vznikly pravdy duchovna. Znám li přirozenou podstatu,pak je velmi těžké uvěřit duchovním pravdám. Když víš, že tě na vánoce dávají dárky rodiče a blízcí, těžko můžeš uvěřit, že tě ty dárky dává Ježíšek. I kdybys to nevěděl stejně by bylo člověku logicky myslícímu bližší to, že dárky dostává od bližních,protože je to reálnější, než čekat jakousi nadpřirozenou bytost. A úplně stejně je tomu u mne s bohem a tím co s ním souvisí. Tobě jsem ty podstaty ukázal a přesto tě to není nic platné. Jsi jako dospělý, který stokrát viděl jak rodiče kladou dárky pod stromeček a přesto věří, že je dostává od Ježíška. A tohle já nedokáži pochopit u člověka tak inteligentního jako jsi ty. Jediné co mne napadá je fakt, že se cítíš být jiný a lepší s tím svým duchovnem a kdyby ses toho zbavil,pak by ses cítil níže než jsou ostatní,což nechceš. A tak si trváš na svém i když už dávno víš, že je tomu jinak.
MB |
navi |
Posted - 03/11/2007 : 13:40:46 quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Navi.
Myšlení každého člověka vychází z jeho duševna. Někomu však ovládá duševno duchovno a takovým Noemus není.
MB
U teba prvý impulz k mysleniu dáva hmota. U mňa duchovno, u Noemusa duševno. Ja dokážem prejsť z duchovného myslenia do hmotného, a ty z hmotného do duševného a duchovného. Tu ide o najsilnejší impulz na naše myslenia. U teba najsilnejší impulz na tvoje myslenie má hmota. U mňa duchovno. takže ja myslím od duchovna k hmote, a ty od hmoty k duchovnu. |
Miloslav Bažant |
Posted - 03/11/2007 : 06:47:01 Navi.
Myšlení každého člověka vychází z jeho duševna. Někomu však ovládá duševno duchovno a takovým Noemus není.
MB |
navi |
Posted - 02/11/2007 : 18:11:30 quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Navi. Richard a Noemus je jedna a táž osoba. Spojovat jej s Gatem není přesné. Noemus je výborný oponent a je schopný oponovat skoro všemu a dle toho se názorově zařadit. Když už si myslíš, že jej znáš, náhle obrátí a je zcela jinde. Noemus sám o sobě řekl, že je ateista,ale když obhajoval boha, byl náhle idealista inklinující k východním vírám. U Noema nikdy nevíš, na čem jsi a tím je zajímavý. Jistě by ses mne rád zeptal,zda mně zde Richard, čili Noemus chybí. Na to je těžká odpověď. Kdyby byl na mé straně a pomáhal mně ,pak už aby zde byl. Kdyby však měl stát v opozici,pak abych raději odešel, protože mu nejsem schopný oponovat zničí každé moje tvrzení a ti ostatní se k němu připojí i kdyby bez něj se mnou souhlasili. Věřím tomu, že kdybych obhajoval Ensteinovu teorii relativity, dokázal by jí popřít a připravil by tím Ensteina in memoriam o Nobelovku. Nejhorší na tom je, že může s té teorie tvrdit cokoliv aby popřel moje slova a já vůbec nevím, jestli to co říká v té teorii je, nebo není. A tak bych ho zde přivítal, kdyby chtěl být na mé straně, jako oponent by mne odtud nejspíše vyhnal. MB
Noemus má iné vedomosti ako Gato, ale jeho základné myslenie vychádza z duševna. |
Miloslav Bažant |
Posted - 02/11/2007 : 15:56:22 Navi. Richard a Noemus je jedna a táž osoba. Spojovat jej s Gatem není přesné. Noemus je výborný oponent a je schopný oponovat skoro všemu a dle toho se názorově zařadit. Když už si myslíš, že jej znáš, náhle obrátí a je zcela jinde. Noemus sám o sobě řekl, že je ateista,ale když obhajoval boha, byl náhle idealista inklinující k východním vírám. U Noema nikdy nevíš, na čem jsi a tím je zajímavý. Jistě by ses mne rád zeptal,zda mně zde Richard, čili Noemus chybí. Na to je těžká odpověď. Kdyby byl na mé straně a pomáhal mně ,pak už aby zde byl. Kdyby však měl stát v opozici,pak abych raději odešel, protože mu nejsem schopný oponovat zničí každé moje tvrzení a ti ostatní se k němu připojí i kdyby bez něj se mnou souhlasili. Věřím tomu, že kdybych obhajoval Ensteinovu teorii relativity, dokázal by jí popřít a připravil by tím Ensteina in memoriam o Nobelovku. Nejhorší na tom je, že může s té teorie tvrdit cokoliv aby popřel moje slova a já vůbec nevím, jestli to co říká v té teorii je, nebo není. A tak bych ho zde přivítal, kdyby chtěl být na mé straně, jako oponent by mne odtud nejspíše vyhnal. MB |
navi |
Posted - 02/11/2007 : 12:22:15 quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Navi.
Jen tři druhy lidí? A copak třeba Richard čili Noemus.Ten je materialista,ale je schopen oponovat i materialismu, když chce. Richard je oponent čehokoliv, čili nezapadá do žádné škatulky. Řekl bych,"Kolik lidí, tolik druhů." Každý jsme jiný a to je dobře.
MB
Každý sme iný, to je pravda, ale každého viem zaradiť o jedného z týchto troch druhov myslenia.Noemus je v tej istej skupine ako Gato, a na Richarda si nepamätám. |
Miloslav Bažant |
Posted - 02/11/2007 : 07:59:32 Navi.
Jen tři druhy lidí? A copak třeba Richard čili Noemus.Ten je materialista,ale je schopen oponovat i materialismu, když chce. Richard je oponent čehokoliv, čili nezapadá do žádné škatulky. Řekl bych,"Kolik lidí, tolik druhů." Každý jsme jiný a to je dobře.
MB |
|
|