www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Filosofie
 Libovolné téma
 Smířil jsem se se svou katolickou církví

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Dalibor Grůza Posted - 28/10/2012 : 12:18:33
Podle článku na novinky.cz šance na schválení církevních restitucí jsou už v současné Sněmovně mizivé, proto jsem přerušil svůj protest proti církevním finačním restitucím církví a přišel jsem po cca třičtvrtě roce do římsko-katolického kostela a zde ke zpovědi, kde jsem dostal rozhřešení, a ke svatému přijimání.

Literatura: http://www.novinky.cz/domaci/282524-sance-na-schvaleni-cirkevnich-restituci-jsou-uz-ve-snemovne-mizive.html

Schvaluji fyzické vydání majetku církvím, protože především církve plní užitečnou práci ve společnosti, tedy káží lásku a vzdělávají v lásce. Nesouhlasím s peněžními církevními restitucemi ve výši 100 miliard korun českých, protože si stát na ně bude muset vypůjčit, protože vzhledem ke svým dluhům na tyto finanční restituce v státním rozpočtu České republiky nejsou a zřejmě vzhledem k současnému zadlužení státu ani nebudou v budoucnu peníze. Ideální řešení by podle mne bylo vydat církvím v církevních restitucích fyzicky půlku majetku a církve by se vzdaly půlky majetku, který jim nebude vrácen, za to, že zůstane zachována půlka dosavadního státního příspěvku v současném poměru ke státnímu rozpočtu i v budoucích letech. Toto řešení by umožnilo financování i nově vzniklých církví, které budou ropvněž kázat a vzdělávat společnost v lásce, a zabránilo by tak zkažení církví, kterým by byl vrácen majetek.

Nyní k římsko-katolicko teologickému pohledu na mou Filosofii rovnováhy a mnou prosazovaný zákon o porážkové dani, které lze shrnout následovně:

FILOSOFIE ROVNOVÁHY

FILOSOFIE LÁSKY:

"Všichni živí tvorové ve skutečnosti nejvíc chtějí žít ve světě, kde se budou mít všichni rádi,

proto je každý stále povinen působit co možná nejméně smrti a bolesti."

Vše ostatní jsou více názory(spekulace). To platí i o celé mé Filosofii rovnováhy.

(tj. maximálního souladu dobrých a zlých, resp. dobra a zla)

Zřejmě podle tradice katolické církve (protože v Bibli zřejmě tato slova nejsou): Struktura a členění eucharistické slavnosti, Schematický přehled průběhu slavení eucharistie (o nedělích a slavnostech), Slavnost obětní hostiny, Příprava darů, Eucharistická modlitba: preface a Sanktus, epikléze před slovy ustanovení, slova ustanovení eucharistie, anamnéze, přinášení oběti
epikléze k přijímání, prosby s připomínkou svatých, doxologie, Třetí eucharistická modlitba (jako příklad)

Po prefaci a Sanktus kněz s rozpjatýma rukama říká:

Vpravdě jsi svatý, Bože, (epikléze)
a právem tě chválí, všechno, co jsi stvořil: ...

(Literatura: http://www.tf.jcu.cz/getfile/5caa213d79580807 )

Modlitba Otče náš (Bible, Matouš kapitola 6, verše 9-10) zní:

9Vy se modlete takto: Otče náš, jenž jsi v nebesích, buď posvěceno tvé jméno.
10Přijď tvé království. Staň se tvá vůle jako v nebi, tak i na zemi.

(Literatura: http://www.biblenet.cz/app/b/Matt/chapter/6 )

Komentář dle Filosofie rovnováhy:

Tedy "Otče náš", nejenom otče lidí, ale otče náš, tj. i všech živých tvorů. Dále "právem tě chválí, všechno, co jsi stvořil", tedy právem tě chválí vše tedy nejenom lidi, ale i každý živý tvor, jehož jsi stvořil a jehož jsi zřejmě otcem, protože jsi ho stvořil, což však rovněž zřejmě předpokládá milosrdenství v podobě oběti živého tvora za jiného živého tvora či tvory, především za člověka či lidi. Jak by však mohli živí tvorové chválit právem Boha, jestliže by nutně vyžadoval po živých tvorech nemilosrdnou, tedy velmi bolestivou oběť či jejich život ve velké bolesti či velmi bolestivou smrt po krátkém životě plném velké bolesti, v takovém případě by Boha tito mučení živí tvorové spíše právem nenáviděli, než Boha právem chválil. Bůh tedy zřejmě nutně vyžaduje po všech živých tvorech, především po člověku obětování avšak pouze milosrdnou oběť, tedy smrt téměř bez bolesti po dlouhém, málo bolestivém životě všech živých tvorů, pak i když živý tvor zemře, bude Boha právem milovat a nikoliv nenávidět.

K porážkové dani je možno uvést, že se má stát vůle Boží jak v nebi, tak i na zemi (viz výše: "Staň se tvá vůle jako v nebi, tak i na zemi.") tedy, že má Boha právem chválit vše, co stvořil, tedy všichni živí tvorové (viz výše: "a právem tě chválí, všechno, co jsi stvořil") jak v nebi tak i na zemi (viz výše: "Staň se tvá vůle jako v nebi, tak i na zemi."), což je v současnosti především v rozporu s mučením zvířat v současných zemědělských průmyslových velkochovech. Porážková daň řeší, aby se přiblížila Boží vůle na zemi (viz výše: "Staň se tvá vůle jako v nebi, tak i na zemi.") ohledně toho, aby všichni živí tvorové, dnes zejména nejzmučenější zvířata v zemědělských průmyslových velkochovech, právem mohli chválit Boha svého stvořitele (viz výše: "a právem tě chválí, všechno, co jsi stvořil").

(viz www.filosofierovnovahy.sweb.cz )

www.FILOSOFIE.cz Diskusní fórum © (c) 2009 webmaster Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000