T O P I C R E V I E W |
Dalibor Grůza |
Posted - 14/03/2010 : 13:09:58 Tloušťka je způsobena zejména nadměrným příjmem vepřového, hovězího masa a sádla, tedy masa savců, nám nejpříbuznějších hospodářských zvířat, chovaných na porážku a sociálně velmi slabých, nejpodřízenějších zvířat (viz http://www.aerobics.cz/vyziva.asp?id=34 ).
Levicoví politici zastupující a pocházející z většinové společnosti podřízených osob mají sklon k tloušťce obdobně jako nedravá, býložravá zvířata, vzhledem ke své malé energičnosti, která není schopna spálit nadměrný příjem zejména masité, hovězí a vepřové potravy a sádla (viz výše).
Proto je třeba volit hubené přesvědčené levicové, altruistické politiky-představitele, tedy nedravce, kteří nezlenivěli a nestali se tudíž příživníky, kteří chtějí žít na dluh.
Pravicoví politici zastupující a pocházející z menšinové společnosti řídících osob mají sklon k hubenosti a hladovosti obdobně jako dravá, masožravá zvířata, vzhledem ke své velké energičnosti, která je schopna spálit i nadměrný příjem případně i masité, hovězí, vepřové potravy a sádla, nedochází u nich tedy v tomto případě k tloušťce (viz výše).
Proto je třeba volit nehubené přesvědčené pravicové, egoistické politiky-představitele, tedy dravce, kteří jsou sytí a nemají hlad a nebudou tudíž krást.
Z toho plyne, že v současnosti je možné volit jak levicové, tak pravicové politické strany a preferenčními hlasy vybírat ty politické představitele, kteří splňují shora uvedená hlediska.
Cílem takovéto volby je zamezit ve společnosti zbytečnému zabíjení a bolesti zejména lidí a zvířat, zejména savců, ale i jiných živých tvorů v souladu s mojí Filosofii rovnováhy.
(viz též www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Miloslav Bažant |
Posted - 23/03/2010 : 09:45:54 Tak to má kliku. Já kdybych hladověl, měl bych pech,protože bych dostal hypoglykemii a třeba i koma a natáhl bych bačkory.Pro přežraného a silně obezního to může být klika.
MB |
neronis |
Posted - 21/03/2010 : 10:07:53 Já si myslím, že má kliku každý, komu je dobře. Někdo třeba hladoví schválně a je mu potom dobře. |
Miloslav Bažant |
Posted - 19/03/2010 : 17:45:06 Neronisi.
Myslím, že se mýlíš. Ten kdo má německou kliku,ten má i zdraví a vše co k životu potřebuje. Na Titaniku byli zdraví, bohatí,ale neměli tu německou kliku. Česká klika je dobrá u dveří, či flašinetu,ale ta německá das Glik ta je dobrá a česky se jí říká štěstí.Kdo má štěstí ten má co do huby, kdo má pech, holt má třeba i hlad. (Nemám německou klávesnici a tak jsem to slovo napsal foneticky)
MB |
neronis |
Posted - 19/03/2010 : 13:36:36 To by přežila. Jen by se moc nenajedla. |
Miloslav Bažant |
Posted - 19/03/2010 : 07:37:43 Axel.
Ježíšmarjá a kde měla ta babka tu kliku? Pokud v ruce, je to ještě dobrý.Já mám také kliku,ale německou .
MB |
axel01 |
Posted - 18/03/2010 : 21:36:35 Chudák babka, ale měla kliku. Mohla také...
...potkat Dalibora |
Miloslav Bažant |
Posted - 18/03/2010 : 13:59:32 Neronisi.
To je dost možné,ale já mám takové tušení,že se jedná o cosi vytvořeného. Již jsem se s tím setkal u několika lidí a příčina byla u nich totožná. Rodiče a většinou matka.Matka si představuje štěstí jaké by poznala, kdyby se její potomek proslavil a tak jej k tomu tlačí vší silou a všemi prostředky.Toto co je zde vidět bývají důsledky. Potomek se snaží matce splnit přání za každou cenu a ztrácí při tom soudnost. Někdy se to vztahuje k otci, ale mnohem méně často. Zajímavé je, že tato snaha se proslavit aby rodiče měli radost setrvává i po jejich smrti. Takový člověk si představuje tu radost rodičů a snaží se toho dosáhnout za každou cenu a pak vytěsňuje vše co tomuto odporuje,až zcela ztratí soudnost. Zde mnoho indicií na takový fakt ukazuje,ale zatím mně není vše docela jasné.
MB |
neronis |
Posted - 18/03/2010 : 12:47:16 quote: Originally posted by Miloslav Bažant
Já také nemám rád násilí a nepovažuji je za řešení,přesto je musím akceptovat jako běžný přirozený projev lidského jednání.Mohu se snažit ukázat výhodnost cesty bez násilí,ale musím při tom vycházet s toho, čeho je důsledkem. Odůvodňovat vznik násilí nějakými srážkami částic je pořádně mimo.
Nemyslel jsem tím když se třeba vyřizují názorové neshody pěstmi nebo třeba nevěra vraždou. Běžně si pod pojmem násilí představujeme extrém s důsledky, které mají nějaký fyzický dopad. Jenže pokud si uvědomíš, že je daný výsledek přemýšlení výtvorem člověka, který vnímá některé mezilidské projevy s vyšší intenzitou než je normální, dá se to charakterizovat jako přecitlivělost k násilí. To slovo jsem použil záměrně i když se skutečností nemá nic společného, nicméně je podle toho co jsem u Dalibora a jinde vypozoroval tato skutečnost vnímána podobně. V podstatě se pohybujeme v neznámých vodách, protože jde podle všeho o člověka s tzv. "aspergerovým syndromem".
Tento syndrom je podle mého názoru jen výsledkem vnímání vjemů, kterým je asociována chybná priorita. Tzn. že takový člověk nemá daný problém protože by něco prožil a na základě toho se "zbláznil". Ale spíš už od narození vnímá svět způsobem, který se soustředí více na priority svého okolí, přičemž si je vlivem formy s jakou jsou mu tyto priority prezentovány vykládá chybně a aby se nezbláznil, musí spoustu věcí potlačovat nebo ignorovat. |
Miloslav Bažant |
Posted - 18/03/2010 : 07:33:08 Rajisi.
Dalibor je hlavně ukázkou toho jak vzniká bůh,čili příkladem stvoření boha jako náhradního vysvětlení pro neznámo. Co jiného jsou ty částice mikrprostoru než jeho vytvářený bůh? Výhodou boha je,že nesměruje cesty k poznání logikou,ale tyto jsou vytvářeny zcela volně, třeba pojídáním semínek a je možno na to nabalit různé moralizující návaznosti. Skutečný význam toho je však nulový,protože se to vše neopírá o skutečné podstaty. Přesto to lidmi určité úrovně přijato jako vysvětlení podstaty neznáma.Takto vznikaly všechny náboženství, takže tě mohu dát za pravdu, když říkáš, že by byl Dalibor slušným materiálem pro výzkum.Já bych však o takový výzkum zájem neměl, protože je mně toto dávno známé a nic nového pod sluncem.
MB |
rajis |
Posted - 18/03/2010 : 01:13:11 Pan Dalibor by byl velice zajímavý materiál na sociologicko-antropologický výzkum. |
Miloslav Bažant |
Posted - 17/03/2010 : 16:34:08 Z toho co jsem zatím vypozoroval já mj. vyplývá, že jde především o silnou neochotu akceptovat násilí.
Neronisi. Já také nemám rád násilí a nepovažuji je za řešení,přesto je musím akceptovat jako běžný přirozený projev lidského jednání.Mohu se snažit ukázat výhodnost cesty bez násilí,ale musím při tom vycházet s toho, čeho je důsledkem. Odůvodňovat vznik násilí nějakými srážkami částic je pořádně mimo.Dle mého názoru není normální,pokud jsou spojovány příčiny s důsledky, kterré k sobě nepřináleží,protože to pak ztrácí logiku. Je to častý jev, to ano.Víry obsahují takových logických nesouvislostí mnoho,ale normální to není,protože je to chybné. Myšlenka, že lidé přijmou cestu k chybění násilí jen proto aby se částice nesrážely,či vegetariánstvím mně připadá nesmírně primitivní a naivní. Navíc je to vlastně i logicky naprosto chybné. Stejně tak by bylo možno říci,že násilí není možno zabránit, protože je důsledkem neovlivnitelného srážení částic. Prostě ať se na to podívám s kteréhokoliv pohledu, vždy je logika nesouvislá a nesouvisející. Zde není čeho se zachytit a někdy mně to připadá, jako by se Dalibor snažil vyjmenovat příčiny, které nesouvisí s danými důsledky a dělá to tak, abychom pochopili, že tudy cesta logiky nevede.Čili že si z nás dělá srandu. Jednou jsme se bavili o kamarádovi s psychiatrem (přítelem) a já jsem nechápal,jak se mohl tak inteligentní člověk jako kamarád zbláznit a ztratit soudnost. On mně odpověděl,že se zblázní většinou lidé s vyšším intelektem, než primitivové. Časem jsem poznal, že měl nejspíše pravdu.Když se tak stane, je to škoda.
MB |
neronis |
Posted - 17/03/2010 : 15:10:54 Nemít svázané souvislosti mezi příčinami a následky je zcela běžný jev. Pointa bude spíš v tom, že jakmile dojde k ignorování některých skutečností, dá se taková vlastnost vyhodnotit jako snížená inteligence. Pokud tuto skutečnost hodnotíš způsobem, jakým se ti prezentuje, musíš nutně dojít k závěru, že je v ní nějaký záměr, protože člověk za normálních okolností záměrně neignoruje tak očividné nesrovnalosti. Nicméně to nemusí nic vypovídat o skutečnosti, a ta před tebou může právě kvůli takovému komplexnímu náhledu, zůstat ukrytá.
Z toho co jsem zatím vypozoroval já mj. vyplývá, že jde především o silnou neochotu akceptovat násilí. Pokud jde o dominantní prvek ve vidění takového člověka, musí nutně vidět v násilí také něco, co omezuje nějaký důležitý potenciál člověka způsobem, který je za daných podmínek nepřekonatelný. Osobně bych taky preferoval cestu, kde si může každý užít aspoň trochu srandy, nicméně ne vždy si člověk umí vybrat cestu takovou, která mu bude příjemná. Tato až bizardně vypadající forma, kterou se snaží vytlačit násilí pokud možno masově, sama o sobě dokazuje, že nejde o výtvor, který byl sepsán v dobré náladě nebo při uspokojování nějaké šovinistické potřeby. Výsledek by totiž více upozorňoval na detaily, které zdůrazňují promyšlenost. |
Miloslav Bažant |
Posted - 17/03/2010 : 08:00:34 Neronisi.
Zajímavé,ale myslím, že je to daleko prostější. Já v tom vidím touhu po slávě za každou cenu. To co buduje má dle něj logickou provázanost a protože to vychází s neuchopitelna, není možné toto popřít i když může být každému jasné, že je to navzájem nesouvisející a tím pádem nesmyslné. Pro jeho vnitřní pocit to naprosto dostačuje a on má pocit vlastní vyjímečnosti,čili pocit povýšení vlastního já.Je to pro něj droga a on si v tom libuje.Protože to ostatní neberou, zvyšuje intenzitu až k militantnímu přístupu, jehož příkladem je snaha o prosatení masné daně a podobné snahy o omezení druhých. To jsou amorální snahy. IQ zde je,ale je omezené ztrátou soudnosti v zájmu kýženého výsledku, kterého však dosáhnout nemůže, protože o čem hovoří nemá svázané souvislosti mezi příčinami a následky. Je to vše již na úrovni duševní poruchy a moudrost říká, duševbě chorým neodporovat. Měl jsem dojem, že na tom ještě není tak zle a bylo by možno jej přivést k tomu aby pochopil tu vzájemnou nesouvislost,ale tímto posledním příspěvkem ukázal, že se jeho stav prudce zhoršil, což se často stává u nemocných na jaře a na podzim. Chtěl jsem mu dát možnost ze všeho elegantně vycouvat, tím, že to vše prohlásí za žert, který užil proto,abychom si uvědomili cosi podstatnějšího. Někteří lidé vybudují takové podivné konstrukce a ač si tu nesmyslnost již uvědomují, neví jak od toho odejít bez ztráty cti a tak jsem se snažil mu takovou cestu ukázat. Myslím, že zbytečně.
MB |
neronis |
Posted - 16/03/2010 : 17:52:02 Slávo, já si to vysvětluju spíš tak, že pokud je IQ takového člověka v pořádku (což je), prochází vlnou stejných informací, které jsou k dispozici všem ostatním, a i přesto jeho vnímání chybí něco zásadního, co normálně nazýváme třeba "chytrost", musí tam zákonitě být někde něco, co pracuje podobně, jen to vypadá úplně jinak.
Kdybych se na to koukal standardníma očima, řekl bych, že jde o silnou tendenci k chování, kterému říkáme "morálka", protože člověku s podobným chováním se takový postoj automaticky asociuje. Nicméně o morálku jde pouze v případě, pokud jde o jakýsi naučený postoj. V momentě kdy dokážeme rozpoznat rozdíl mezi postojem a přirozeností, otevře se nám brána do úplně nové dimenze. Protože můžeme přijít na to, že může jít o svět, kde jsou jakékoli postoje vnímány tak, jakoby by pramenily z přirozenosti toho druhého. |
Miloslav Bažant |
Posted - 16/03/2010 : 17:13:34 Neronisi.
Nemohu na tuto otázku odpovědět aniž bych někoho urazil.Pokud by totéž tvrdil někdo s nízkým IQ ,tak by mně to vůbec nevadilo.
MB |
|
|