T O P I C R E V I E W |
Dalibor Grůza |
Posted - 01/05/2009 : 13:28:21 Nezdá se Vám dnešní demokracie příliš slabá proti různým zločineckým skupinám, které pomocí strachu z psychické (např. různé polické útoky) či fyzické (např. různé fyzické útoky) bolesti ovládají dnešní demokratickou společnost. Kdy odhalení části gangu a jeho uvěznění, které je v podstatě rekreací zločinců, neznamená bezpečnost oběti před zbytekm gangu, která dál žije ve strachu. Tito zločinci, resp. dravci dále nemají z větší nebo menší části strach z bolesti, kterou pohrdají, neuznávají dohody, vděk např. za záchranu jejich života, uznávají pouze sílu a odvahu.
Odvaha znamená, že má člověk pevné zásady, které zachovává i ve světě dravců, tj. různých zločineckých skupin, které mu umožňují i za těchto podmínek jednat přímo, nebýt pouze zajatcem vlastního strachu z bolesti, tj. člověkem, který jedná bez jakýchkoliv zásad pouze podle toho, koho se v danou chvíli nejvíce bojí (Podle Bible je tento člověk jako rákos ve větru se klátící.). Tyto zásady umožní člověku přežít i ve světě zločinců, zachovat si svou čest a napravovat ho postupně vlastním příkladem k lepšímu.
Těmito zásadami ve světě, kde neplatí žádné zásady pouze odvaha, např. ve světě různých mafií nebo ve válce, jsou zásady, že nesmím se bát bolesti, nesmím se bát bojovat s nepřítelem, musím prokázat odvahu, které jedině si zločinec, resp. dravec váží, zároveň však podle mne člověk nesmí zabít člověka. Tj. v běžné válce a válce zločineckých skupin, které v současnosti podle mne silou strachu ovládají dnešní společnost, je třeba při ochraně vlastního života bojovat (odmítám pacifismus, ve stylu křesťanského trpitelského učení: Uhodí-li tě někdo do pravé tváře, nastav mu i levou.), při tomto boji je možné při ochraně vlastního života i poranit nepřítele, nikdy však člověk nesmí zabít člověka. Podle jedné tajné zprávy misionářů z Papuy Nové Guinee, snědí zdejší domorodí kanibalové pouze nepřítele, který zabil v minulosti člověka (slyšel jsem to v televizi v jednom dokumentu).
Dalšími zásadami při tomto boji se zločinci o život je, že musím co nejvíce umenšit smrt a bolest živých tvorů, protože každý potřebuje v tomto boji především štěstí, štěstí není podle mne náhoda ale důsledek našeho minulého chování a chování našich předků. Jinak řečeno čím více nás mikroorganismy jako např. živé buňky, bakterie a viry nenávidí, čím více se nám mstí za způsobenou smrt a bolest, tím máme méně štěstí. Jinými slovy každý svého štěstí strůjce neboli tohle je ta karma dle východního náboženství, kterou si každý jedinec nese po celý svůj život a možná i po něm.
Toto zabíjení při boji o život se zločinci v podstatě představuje rozkladnou reakci, kterou se hmota přibližuje prapůvodu absolutní vakua čili nic, a dochází tak ke koloběhu energie mezi naším Vesmírem a Vesmírem světla (viz. http://www.filosofie.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1109 ), přičemž výše uvedené etické zásady tohoto boje co možná nejvíce umenšují umírání a bolest živých tvorů, tedy množství energie, která je předmětem tohoto koloběhu.
Ďábla jako největšího zločince, který způsobuje tento zločinecký boj, si lze představit jako živého tvora nebo neživou skutečnost tvoření pouze absolutním vakuem, tohoto ďábla zároveň nelze zabít ani zničit, protože sám necítí žádnou bolest, protože sám je ničím a nic již nelze dále zničit. Zničením ničeho čili ďábla je něco, což si tato živá bytost nebo neživá skutečnost sami přáli, než poznali, že nejlépe bylo i z hlediska ďábla v biblickém ráji, tj. obrazně řečeno jde o ideál stromu poznání dobrého a zlého v ráji, kde bylo a může znovu být nerozlučně a dokonale spojeno nic a něco, kde byla a může znovu být nastolena dokonalá rovnováha mezi ničím a něčím, mezi naším Vesmírem a Vesmírem světla (viz. výše a http://www.filosofie.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1109 ).
(viz. též: www.filosofierovnovahy.sweb.cz ) |
1 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Miloslav Bažant |
Posted - 02/05/2009 : 09:19:26 Dalibore. Ve společnosti ve které je běžným zneužití schopností ve prospěch svého já a uznaných pravd,jsou hledány schopnosti, které mohou být zneužity. Má li někdo k dispozici více schopností,zaniká strach před zneužitím schopností druhých a vzniká odvaha.Lidé si právě proto tolik váží schopností a mají strach ze schopností druhých.Mocní se říká těm, kdo mají vyšší schopnosti zneužitelné ve prospěch svého já a uznané pravdy.Bezmocní jsou ti, kteří takové schopnosti k dispozici nemají. Jenže mohu být dle tohoto bezmocný a mohu vládnout těm mocným.Jak je to možné? Ten tvůj často zmiňovaný Ježíš to ukázal velmi zřetelně.Využil svých schopností ve prospěch druhých,získal si jejich lásku a oni spojili své schopnosti v jeho prospěch a tak jim vládne doposud i když není živý.Jenže s těch bezmocných, kteří se díky jemu spojili se stali mocní,získali vysoké schopnosti, které zneužívají ve prospěch jeho pravd a hlavně svého já.Když byly jejich schopnosti vyšší než ostatních, měli odvahu těchto schopností zneužívat a bylo zde velké zlo stojící v opozici k jeho pravdám. Jenže tím zneužitím schopností vyvolali snahu ostatních o nalezení schopností vyšších a silnějších a bylo toho dosaženo,takže vznikl strach mocných a odvaha nových mocných. A tak to jde stále dokola a bez konce.Bez konce? Nikoliv. Tímto procesem moci rostou schopnosti, protože jsou hledány aby mohly být zneužity a jekmile tyto schopnosti dosáhnou hodnoty nutné k tomu,aby byl život na planetě zničen,je zde logický konec tohoto algoritmu.Domysli si jaký sám. Proč se zločinci spojují do gangů? Protože tím rostou jejich schopnosti a snižuje se strach z moci ostatních,čili roste odvaha. Proč vznikají církve, hnutí a strany? Proš se spojují státy kontinentů? Vše má jednu a tutéž odpověď.
MB |
|
|